Skoči na vsebino

Bridgestone ali good year?


Alex

Priporočeno sporočilo

Kmalu bom zamenjal te zimake(ki so mi,baj de vej)en dan na smu?anju kon?no koristile, z letnimi. :bravo:

Pa me zanima kaj menite o obeh-Labi,Boss? :whatever:

Odlo?am se med BR. Potenzo RE 050 A in pa GY. Eagle F1.Katere so dobre in slabe lastnosti le-teh?(205/55/16).

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • Odgovori 89
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Omenjena Bridgestone in GY sta namenjena bolj za ?portni na?in vo?nje. Potenze sicer nisem testiral in ti kaj ve? ne morem povedat sem pa zvozil F1 do konca in moram re?i, da je za moje pojme super guma s tipi?nimi "napakami" za tak?en tip gum, kot recimo velika ob?utljivost na kolesnice in dr?anje smeri na zjebanem asfaltu. Sicer ni tako hudo, da bi ti trgalo volan iz rok, samo spu??at ga pa tudi ne sme?.

 

Je pa ?e ena zanimiva guma iz Bridgestonovega hleva in to je Turanza ER300, ki se je odli?no obnesla na testih in je za cca 15? cenej?a od Potenze. Je bolj touring guma in ne tok ?portna, kar pa pomeni, da bo naredila ?e kak?en kilometer ve?. V kolikor nisi dirka? bo po moje to kar prava izbira.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Niti ena niti druga :)

Pocakaj se malo (se kaksen mesec) pa ti bom povedal.

 

Kako to misli?-niti ena niti druga?Kaj obstaja ?e kak?na dobra ?portna gima? :whatever:

 

Omenjena Bridgestone in GY sta namenjena bolj za ?portni na?in vo?nje. Potenze sicer nisem testiral in ti kaj ve? ne morem povedat sem pa zvozil F1 do konca in moram re?i, da je za moje pojme super guma s tipi?nimi "napakami" za tak?en tip gum, kot recimo velika ob?utljivost na kolesnice in dr?anje smeri na zjebanem asfaltu. Sicer ni tako hudo, da bi ti trgalo volan iz rok, samo spu??at ga pa tudi ne sme?.

 

Je pa ?e ena zanimiva guma iz Bridgestonovega hleva in to je Turanza ER300, ki se je odli?no obnesla na testih in je za cca 15? cenej?a od Potenze. Je bolj touring guma in ne tok ?portna, kar pa pomeni, da bo naredila ?e kak?en kilometer ve?. V kolikor nisi dirka? bo po moje to kar prava izbira.

 

Na ?alost Turanza ER 300 ni za na?e Mazde,ker ?vi?ga,da je veselje.Ima kolega montirane gor in so glasnej?e,kot moje zimske gume.Tudi drugje sem zasledil,da je to njihova velika pomanjkljivost...

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Na ?alost Turanza ER 300 ni za na?e Mazde,ker ?vi?ga,da je veselje.Ima kolega montirane gor in so glasnej?e,kot moje zimske gume.Tudi drugje sem zasledil,da je to njihova velika pomanjkljivost...

 

Drek, jaz sem pa glih tele mislil nabavit za letos.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

No Alex jaz sem mel obe in kot ti Boss pravi sportni gumi sta...

Potenza se bolj.

Sem mel obe in evo na kratko:

 

F1:

PLus: za sportno gumo udobna in tiha, po dezju super, veliko gripa, prime takoj

Minus: mehka in se na avtocesti (kljub temu, da sem vec pumpal) maje, boki niso trdi, traja manj kot Potenza.

 

Potenza:

plus: zelo sportna in direktna, trdi boki, prav uzitek peljat z njo, ko je profil pri koncu drzi veliko bolje kot F1 pa tudi vec kilometrov sem z njo naredil...

minus: dokler ne doseze temperature (npr. voznja po mestu) ni nobenga gripa, glasnejsa kot F1 in trsa.

 

Jaz bom to leto (glede na to, da itak ne bom jaz peljal 6-ke) dal kaksne ER300 ali pa Pirelli P7.

Mogoce se splaca pogledat tudi ti dve...Bom pocakal pa, ker bo verjetno kak nova guma zdaj marca...

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

vem da p zero p6000 so ble aleluja tedi :D tak se je dober avto ovinkov dr?u :rispekt:

 

Ne telovadi daj,jih imam sedaj(P 6000)in se dr?ijo ovinkov kot pijanec plota...?e posebej,?e je de? je loterija z njimi kam prit. :P<_<

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne telovadi daj,jih imam sedaj(P 6000)in se dr?ijo ovinkov kot pijanec plota...?e posebej,?e je de? je loterija z njimi kam prit. :P<_<

 

 

Turanzo vozim na 3ki, sem pa jo imel priliko preizkusit na 6ki. Guma se ceste dr?i v skoraj vseh razmerah, le malenkost ima te?ave na vodi. (Le zakaj ko pa tako reko? nima pre?nega profila =)) Guma je nareta za dalj?e ture (se ne pregreje hitro in je TRDA guma) ima pa zelo dober oprijem tudi ob kak?nem hitreje zvo?enem kro?nem. Definitivno priporo?am =)

 

lp, FReAK.

mazda_banner.jpg
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To ne obstaja

Dunlop pa ja :P

Ne vem kaksna je, po testih kar dobra.

Predhodnica (SP9000) je bla super prvo leto potem je ratala trda in neuporabna...

 

Narobe sem napisal Mislil sem Dunlop SP Sport MAXX. sramezljiv

Js jih furam ?e 2 sezoni in so ql zame. :ne vem:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne telovadi daj,jih imam sedaj(P 6000)in se dr?ijo ovinkov kot pijanec plota...?e posebej,?e je de? je loterija z njimi kam prit. :P<_<

 

:blink::blink: resno? :blink: se ?e spovnem ko smo se po de?ju enkrat nwm kdaj peljal iz ikee (graz) pa re?e ata miha poglej ?tevc, jz pogledam in vidim prebito magi?no mejo 200 :danzoman: ?e sestri? ko je fanatik za te stvari je rekel da so super :bravo:

nwm a ti zdrsujejo al kaj :ne vem:

If in doubt, flat out... 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

:blink::blink: resno? :blink: se ?e spovnem ko smo se po de?ju enkrat nwm kdaj peljal iz ikee (graz) pa re?e ata miha poglej ?tevc, jz pogledam in vidim prebito magi?no mejo 200 :danzoman: ?e sestri? ko je fanatik za te stvari je rekel da so super :bravo:

nwm a ti zdrsujejo al kaj :ne vem:

 

Sej 200 lahko vozi? tudi z Trayal gumami,samo,kako bo? pa vozu in se zaustavil,je pa drugi problem. ;)

Te Pirelli 6000 so za umirjeno,penzionisti?no- ni?- adrenalinsko vo?njo.So mogo?e malo bolj?e od povpre?nih gum in zelo dra?je od njih.Po de?ju mora? zelo paziti,ker bo?nega oprijema sploh nima.Skratka,sem imel ?e ni?kolikokrat bolj?e gume.Vsem jih toplo odsvetujem. :D

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sej 200 lahko vozi? tudi z Trayal gumami,samo,kako bo? pa vozu in se zaustavil,je pa drugi problem. ;)

Te Pirelli 6000 so za umirjeno,penzionisti?no- ni?- adrenalinsko vo?njo.So mogo?e malo bolj?e od povpre?nih gum in zelo dra?je od njih.Po de?ju mora? zelo paziti,ker bo?nega oprijema sploh nima.Skratka,sem imel ?e ni?kolikokrat bolj?e gume.Vsem jih toplo odsvetujem. :D

 

:(:( Pa to smo jih dobl montirane ker smo vzel ?porten paket cordobe, ni?ja, ve?je felge,... pa so montiral pirelli gor :D sej dok bom mel svoj avto bom ?e velik novga vedel kaj ja in kaj ne :jupiii::ouje:

If in doubt, flat out... 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Zanimiv razplet kvalifikacij.
    • Ampak, tista proslava vsako leto na štadionih je bila za tiste čase kar paša z oči in meni kot mulcu takrat je bla všeč. Mislim, bla je vsaj veliko bolj normalna kot Eurovizija dan danes.
    • Te usmeritve je izdala Grška vlada na osnovi pobude trajektnih prevoznikov. Močno dvomim, da bi si prevozniki pljunili v lastno skledo, če ne bi bilo nekaj na tem, da na trajektih so EV-ji pač potencialna nevarnost, ki ni zanemarljiva.   pa še seznam omejitev: Prevod ukrepov, ki se nanašajo na električna in hibridna vozila pri prevozu s trajekti v Grčiji Med nakladanjem vozil z alternativnimi viri energije (AFV) je potrebno: Evidentiranje: Zabeležiti tip vozila in njegovo lokacijo na ladji ter namestiti ustrezne oznake na vidno mesto na vozilu. Preverjanje temperature baterije: Pri vseh električnih in priključnih hibridnih vozilih je treba preveriti temperaturo baterije. Obveščanje posadke: Vozniki/potniki morajo nemudoma obvestiti posadko, če prejmejo kakršno koli opozorilo ali alarm iz vozila. Omejitve pri nakladanju AFV: Električna in priključna hibridna vozila: Raven napolnjenosti baterij ne sme preseči 40 % njihove skupne zmogljivosti. Vozila z drugimi alternativnimi gorivi (UNP, zemeljski plin): Rezervoarji za gorivo ne smejo biti napolnjeni več kot 50 % njihove skupne zmogljivosti. Poškodovani sistemi napajanja, rezervoarji ali baterije: Vozila z poškodovanimi sistemi napajanja, rezervoarji ali baterijami se ne smejo nalagati, razen če so ti deli odstranjeni. Vozila, pri katerih ni jasno, ali so baterije poškodovane, se prav tako ne smejo nalagati in prevažati. Odgovornost lastnika: Odgovornost za zagotovitev, da ni poškodb na sistemu napajanja, rezervoarjih ali baterijah vozila, je izključno na strani lastnika vozila. Dodatni varnostni ukrepi: Upoštevanje teže pri zlaganju: Pri zlaganju vozil je treba upoštevati njihovo težo, zlasti pri električnih vozilih, ki so v povprečju 25 % težja od običajnih vozil. CCTV nadzor: Vozila AFV je treba nalagati na območjih z neoviranim CCTV nadzorom. Prezračevanje: Med nakladanjem/razkladanjem in med plovbo je treba zagotoviti delovanje sistema umetnega prezračevanja nakladalnega prostora (če gre za zaprt prostor za tovor ro-ro ali posebno kategorijo, kot je določeno v Direktivi 2009/4/ES). Prednostno nalaganje na odprtih prostorih: Vozila je treba prednostno nalagati na odprtih prostorih, če so taki prostori na voljo in je to praktično in izvedljivo.
    • Poglej tam od 37:30 pa sploh ni govora o bateriji ampak nek pretvornik in to na letniku 2016 in kasnejših. Zadeva zagori in del stane preko 4 jurje, če pa oni zrihtajo pa 1800€.   Ker tako rad naštevaš je popravljanje je servis EV motorja 1500€, baterije 1500€, tega konverterja 1800€. Pa to so popravila z rabljenimi komponentami, ker če se gre na novo je cena krat 3. Vse našteto pri dizlu se popravlja z novimi deli pa prideš tam nekje v območje popravil komponent EV-jev z rabljenimi deli.   Ampak kaj je pa najbolj pomembno. ZA ICE imaš servisov veliko , tudi specializiranih za DPF pa turbine, injektorje itd. Tukaj pa model pove, da so v Evropi samo trije taki, ki se s tem ukvarjajo. Se pravi ni ne tradicije ne razpršenosti znanja. Enostavno si ali prisiljen na uradnem servisu menjat po astronomskih cenah ali pa iskat med temi tremi ali boš lahko poservisiral svojo težavo.   Bom povedal še 1x - za lastništvo EV-ja je tko kot praviš, čim manj moraš razmišljat in verjet v srečo, da bo vse OK. Enostavno moraš biti zelo velik optimista (eni bi sicer rekli nekaj drugega) in računat na to, da boš šel lepo brez pretresov skozi lastništvo EV-ja. A bo kdaj bolje? Verjetno da ja, ampak zdaj se še vedno orje ledino, ker EV zgodba pri večini proizvajalcev sploh še nima tradicije oziroma pri novih firmah je nikoli sploh še ni imela.
    • Samo pazi, da bo baterija dovolj prazna, preden bos sel na trajekt   Grški trajekti: sprejeli so veliko omejitev za baterijske avtomobile SIOL.NET Grki so na svojih trajektih sprejeli omejitev, da bodo na krov sprejeli električne avtomobile in priključne hibride le takrat, ko bodo njihove baterije napolnjene kvečjemu 40-odstotno...  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.