Skoči na vsebino

Bridgestone ali good year?


Alex

Priporočeno sporočilo

  • Odgovori 89
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

aaaa znoru bom, odlo?itve odlo?itve odlo?itve...

Alex me je prepri?al glede Turanze in GY se prehitro obrabi

 

Ostanejo torej

 

- Potenza... obraba je tudi velika in ?e zelo glasne so

- Pirelli... prevelika zavorna pot na suhi podlagi

- Continental... velik kotalni upor-ve?ja poraba :(

 

Ampak ?e gledam skozi o?i varnosti in udobja vseeno ostane le Continental.

 

Torej.... hmmmm, aaaaa, Conti je bil le kot rezervna opcija a zdaj mi je prvi kandidat ?e posebej zato ker ga imam na Golfu pa je ?isto solidna guma in tudi obraba ni pretirana.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Boss prevec kompliciras...be a man :)

poglej se dunlop fastresponse...nimam lastnih izkusenj ampak od ostalih slisim pohvale, pa tudi testi so dobri...

Glede potenze, obraba ni problem...problem je, ker so pre-sportne.

 

Jaz sam ne vem, ce se mi splaca kupit sportnih gum (glede na to, da to leto se bom mal vozil, dojcland calling)

Ce bom sportne potem sigurno P zero nero

Drugace pa od teh touring bom kupil najcenejse (re300, conti, dunlop, p7)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Boss prevec kompliciras...be a man :)

poglej se dunlop fastresponse...nimam lastnih izkusenj ampak od ostalih slisim pohvale, pa tudi testi so dobri...

Glede potenze, obraba ni problem...problem je, ker so pre-sportne.

 

Jaz sam ne vem, ce se mi splaca kupit sportnih gum (glede na to, da to leto se bom mal vozil, dojcland calling)

Ce bom sportne potem sigurno P zero nero

Drugace pa od teh touring bom kupil najcenejse (re300, conti, dunlop, p7)

 

A Eagle F1 se hitro obrabijo? Pa glih fri?en komplet sem pred dnevi namontiral na mojo zverinico... :(

5578_1.png
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Niti ne tok (za moje pojme), pri meni so zdrzale cca. 30.000km

Boss je bolj zahteven glede obrabe

 

Aja Kuscar se to: pri F1 moras jih napolnit na cca. 2.8bar, da hoces da "delujejo"

 

 

2,8???

 

Sem jih nafilal 2,4, kot mi je reku vulkanizer pa ?e to se mi je zdelo nekako preve?? Zakaj 2,8 - ali lahko malce obrazlo?i? prosim?

 

Hvala in lp

5578_1.png
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ker je to zelo mehka guma in, ko so visoke temperature in se peljes po avtocesti, se ti zdi da imas puding na kolesih :)

Druga stvar je ta, da je tudi poraba manjsa...boss jih je mel spredaj na 3.0, zadaj 2.8 (ce se ne motim) in je mel se nizjo porabo...bo sam povedal.

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Boss prevec kompliciras...be a man :)

poglej se dunlop fastresponse...nimam lastnih izkusenj ampak od ostalih slisim pohvale, pa tudi testi so dobri...

Glede potenze, obraba ni problem...problem je, ker so pre-sportne.

 

Jaz sam ne vem, ce se mi splaca kupit sportnih gum (glede na to, da to leto se bom mal vozil, dojcland calling)

Ce bom sportne potem sigurno P zero nero

Drugace pa od teh touring bom kupil najcenejse (re300, conti, dunlop, p7)

 

Koliko km si pa naderu z Potenzo?In kako to misli?,da so pre?portne?? :whatever: Ali mora? pol stalno terat?. :D

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Z njimi sem naredil skoraj 40.000km. Moram pa omenjat, da za razliko od F1 so drzale do konca profila.

Presportne ker da grabijo rabijo nekaj casa, da dosezejo temperaturo...in recimo tistih zacetnih nekaj km po mestu moras vozit res pocasi, ker ni nobenega oprijema.

Ko dosezejo temperaturo je to najboljsa guma kar sem jih vozil do zdaj. Sploh so mi bli vsec trdi boki in izredna preciznost na volanu.

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Z njimi sem naredil skoraj 40.000km. Moram pa omenjat, da za razliko od F1 so drzale do konca profila.

Presportne ker da grabijo rabijo nekaj casa, da dosezejo temperaturo...in recimo tistih zacetnih nekaj km po mestu moras vozit res pocasi, ker ni nobenega oprijema.

Ko dosezejo temperaturo je to najboljsa guma kar sem jih vozil do zdaj. Sploh so mi bli vsec trdi boki in izredna preciznost na volanu.

 

Tole zveni tako kot da bi poslu?al kakega dirka?a na GHD ko pride v bokse in razlaga kaj je treba spremenit-na?telat, al pa ktere gume gor na?raufat, da se bo pol lahko "normalno " peljal. :D

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ker je to zelo mehka guma in, ko so visoke temperature in se peljes po avtocesti, se ti zdi da imas puding na kolesih :)

Druga stvar je ta, da je tudi poraba manjsa...boss jih je mel spredaj na 3.0, zadaj 2.8 (ce se ne motim) in je mel se nizjo porabo...bo sam povedal.

 

Saj si vse povedal bom pa dodal ?e to. Precej ?asa sem jih imel napolnjene na 2,6 spredaj in 2,4 zadaj pa mi je pobiralo robove. Zadnjih 10.000km pa sem se malo bolj pozanimal po raznoraznih forumih in ugotovil, da so ?e premalo napolnjene. Zato je ?lo spredaj 3,0 in zadaj 2,8 in robov ni ve? pobiralo ter se je za?el profil enakomerno obrabljati. Guma je ratal tudi bolj odzivna in tudi filing na volanu ter v ovinkih se je izbolj?al. ?lager na vse to pa je bila ?e poraba saj se je zni?ala za ve? kot 0,3litra na 100/km oziroma za 2,4 litra na tank. :jupiii:

 

Tole zveni tako kot da bi poslu?al kakega dirka?a na GHD ko pride v bokse in razlaga kaj je treba spremenit-na?telat, al pa ktere gume gor na?raufat, da se bo pol lahko "normalno " peljal. :D

 

ne pozna? ti Labija.... :D:D

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

heh ajvar bi mogu vidit, ko smo v turciji dirkali s kartingi in pol je zacelo dezevat pa smo zaceli rezat gume da dobimo nekaj profila...ucinka ni blo nobenega in zavrtel smo se kot v ringlspilu :)

 

 

Aaaaaaaa, od tuki je torej tvoje vijuganje ?ez 3 pasove pr 140-150 km/h na poti v KP... Bemu, Tur?ija te je ?ist pokvarla... :hohoho::hohoho::hohoho:

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pa ?e primerjalne tabele ni al je pa jaz ne najdem

 

"sre?a"zdele nekaj sneg napovedujejo tako, da se mi je nehalo "muditi" z menjavo :blink:

 

 

Tudi letos bomo marca plu?ili... ?e dobro, da je napovedan samo za 1 dan :(

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@boss: klikni tam kjer pise: Alle Reifenergebnisse im ?berblick: Tabelle , motorevija ima to bolje narejeno...

pri majhnih dimenzijah cisti poraz save perfecte, tigar pa trayal...skratka ex-yu nima pojma o gumah.

Sava bi mogla samo se zimskih narest

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Razmisljam, ce bi mal na slepo kupil in enkrat probal tudi Firestone...

in sicer novo Firehawk SZ90, http://www.tyres-online.co.uk/archives/prodjan08.asp

pa se poceni je (79eur)

 

Profil izgleda v redu.Kak?na pa je kvaliteta pa...za probat. :ne vem:

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@boss: klikni tam kjer pise: Alle Reifenergebnisse im ?berblick: Tabelle , motorevija ima to bolje narejeno...

pri majhnih dimenzijah cisti poraz save perfecte, tigar pa trayal...skratka ex-yu nima pojma o gumah.

Sava bi mogla samo se zimskih narest

 

V enajstem poskusu mi je ?ele uspelo odpreti tabelco. ?zmeden?

 

 

Letna Savina je itak slaba guma - Zimska je pa ?isto druga zgodba in je popolnoma konkuren?na z drugimi proizvajalci. Ampak v nezimskih razmerah pa ?e vedno letna Sava pomete z zimsko.

 

Tole bi si morali prebrati vsi, ki se vozijo poleti z zimskimi pnevmatikami.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

 

Sava bi mogla samo se zimskih narest

 

 

Pa ?e te so od letos naprej zani?. :angry:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Saj si vse povedal bom pa dodal ?e to. Precej ?asa sem jih imel napolnjene na 2,6 spredaj in 2,4 zadaj pa mi je pobiralo robove. Zadnjih 10.000km pa sem se malo bolj pozanimal po raznoraznih forumih in ugotovil, da so ?e premalo napolnjene. Zato je ?lo spredaj 3,0 in zadaj 2,8 in robov ni ve? pobiralo ter se je za?el profil enakomerno obrabljati. Guma je ratal tudi bolj odzivna in tudi filing na volanu ter v ovinkih se je izbolj?al. ?lager na vse to pa je bila ?e poraba saj se je zni?ala za ve? kot 0,3litra na 100/km oziroma za 2,4 litra na tank. :jupiii:

ne pozna? ti Labija.... :D:D

 

Ej zakon odgovor - te bom posnemal in si nafilal 3,0 in 2,8 tko kot si mel ti in upam da bom za?utu razliko. Bomo videli, ?e bo bolj?i filing na volanu, ker mi zdej volan po kolesnicah kar precej vle?e... Pa ?e da mi jih ne pobira po robovih ?e sedaj ko so nove...javim ?ez 10.000km kako poteka...

 

Sem pa mel mojo 6ko dans na servisu 80.000km (150? na neuradnem servisu z originalnimi deli) in so mi lepo porihtali. Podmazan volanski drog ne poka ve?, cuka ni? ve? (je bil baje fuuul zabasan filter za nafto), teok?ine so dolite, olje menjano (total 5W40 - 5,5l) poraba je bila ta rezervoar znosnih 8,55l... Vedno bolj sem prepri?an da se nism nategnu s tem nakupom. Aja pa ?e prtlja?ni prostor je takooo zelo uporaben sva z mojo bolj?o polovico ugotovila ;-) Samo ?e displej mi mora nekdo popravit...se kdo javi oz. pozna koga? :-))

 

Lp Kuscar

5578_1.png
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Saj si vse povedal bom pa dodal ?e to. Precej ?asa sem jih imel napolnjene na 2,6 spredaj in 2,4 zadaj pa mi je pobiralo robove. Zadnjih 10.000km pa sem se malo bolj pozanimal po raznoraznih forumih in ugotovil, da so ?e premalo napolnjene. Zato je ?lo spredaj 3,0 in zadaj 2,8 in robov ni ve? pobiralo ter se je za?el profil enakomerno obrabljati.

V zadnih 20letih sem se "znebil" po en komplet gum v povpre?ju na malenkost ve? kot eno leto. Razen tistih, ki jih kot prva vgradnja dobi? na novem avtomobilu, so bile vse zgornji cenovni/kakovostni razred. In ?ment glej ga - razli?ni avti, razli?ne gume amak prav vse mi je mo?no pobiralo po robovih. A to pomeni, da proizvajalci avtomobilov ve?inoma la?ejo o priporo?ljivem tlaku v pnevmatikah ne vem. Priznam, da se nisem prav zelo poglobil v ta problem, pri mehankarjih in vulkanizerjih sem dobil edino ta nasvet: "Nogo dol z gasa". :blink:

 

Lp M

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.