Skoči na vsebino

Bridgestone ali good year?


Alex

Priporočeno sporočilo

jaz bom dal pa verjetno Dunlop SP SPORT 9000 ali pa Fulda Carat Exelero gor... :) sicer je to ?e visoko u luftu...

 

in to 225/45R18 ;) ?e bo vse po sre?i aja.. na 8Jx18" pa mislim da ET nekje 40

 

Labi... gre al ne ?

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • Odgovori 89
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

225/40 18 je pravilna dimenzija...

Ce bos dal nove gume potem raje SP9000

ET 40 pa 8 sirina, zadaj bo strugalo (ne prevec, tako da se splaca na "fender roll")

Drugace pa pri 18" ti ne gine brez da bi razsiril blatnike zadaj...

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

225/40 18 je pravilna dimenzija...

Ce bos dal nove gume potem raje SP9000

ET 40 pa 8 sirina, zadaj bo strugalo (ne prevec, tako da se splaca na "fender roll")

Drugace pa pri 18" ti ne gine brez da bi razsiril blatnike zadaj...

 

neko? so na tem avtu ?e ble 18ke :)

 

tak da fender roll je ?e narejen...

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaaa tocno...sem cist pozabil. No super, feltne pa ze ves katere bos mel?

Pa se to, kako to, da si se odlocil samo za te 2 gumi?

 

cenA :)

 

feltne pa kolebam med 3 variantami, itak pa ne povem kerimi ;)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Malo pozno opazil temo sramezljiv, pa vseeno.

 

Na moji macdi preizkusil tako F1 kot potenca RE 050 A.

 

F1 je krasna guma za v mokrem, po suhem vredu, na vro?em asfaltu je pa za en drek. Sicer je zanimiv ob?utek, kot da ima? bistveno ?ir?e gume, ker mora? volan kar naprej dr?at, sicer gre posvoje. Na smeti??u niso kon?ale zaradi tega, ker bi zmanjkalo profila, pa? pa so postale jaj?aste. Govorim o letniku 2004.

 

RE 050 A je bistveno udobnej?a - ni ti treba dr?at volana, ko z levo roko ?alta?, z desno pa dr?i? koleno gospodi?ne na sopotnikovem sede?u (?e bi bil frajer, bi imel avtomatika in bi imel potem kar dve roki frej). Enako dobra kot F1 je v mokrem in precej bolj?a v suhem. In zanimivo, sploh ?e ni postala jaj?asta.

 

Moja macda je bila leta 2002 originalno opremljena z nekimi Bridgestone touring gumami (pozabil oznako), ki so se sicer ceste zaendrek dr?ale, sem jih pa zato v nulo zradiral v pol leta :ne vem: .

 

Lp M

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Moje izku?nje so take ... Sprobal sem uniroyal, continetal (za obe gumi ne vem to?no modela), neke cheap matadorke, fuldo in goodyear. Goodyear vozim ?e skoraj tri leta (hydragrip letne, UG7 zimske). Vsaka guma, ki stane malo ve? od povpre?ja, je lahko bolj?a. Ni nujno, da bo bolj?a vseh tistih 15% nabite cene. Vidim, da so dolo?eni ljudje razo?arani nad goodyear gumami. Mogo?e zato, ker vozijo tiste, ki so izdelane v Sloveniji. Hydragrip nudi to, kar obljubljajo. Res je, da jih nisem peljal na poligon, da bi jih testiral do onemoglosti, ampak na na?ih ?krbinastih cestah je oprijem res dober. Prav tako je z UG7. Kar je napisal proizvajalec, dr?i - malce hrupa, dober suh oprijem, na snegu so zakon, v de?ju pa tako kot na suhem.

Spomladi planiram montirat 15'' z GY excellence gumami, za kar spet dvomim, da mi bo ?al.

 

Kar se ti?e jeba?kih profilov - to ni vse. Raje vidim gumo, ki ima solidne odto?ne kanale, dobra ramena in da po 10.000 prevo?enih km ne ka?ejo nobene deflekcije ali razpokanosti. Res je, da na gume ve?inoma pazim (mogo?e sem jih v vsej karieri enkrat ali dvakrat malo pokuril v kakem kri?i??u). Seveda pa je nekaj na tem, kak?en profil ima guma ... ?e ne drugega, ti je neka guma mogo?e v?e? zaradi tega, ampak ne se prenagliti.

 

?e kdaj pogledate na kakem parkiri??u druge avte, je dejansko skoraj vseeno, ?e ima? jeba?ke gume ali ne. ?e jih vsaj redno menjava? in skrbi? za njih, si privo??i? gume, ki so ti cenovno ugodne, in tiste znamke, za katero meni?, da bo dobra zate.

 

Ker pri gumah je namre? ta ?tos ... jaz verjamem, da je neka guma vsako sezono najbolj?a. Ampak to ?e ne pomeni, da je res najbolj?a. V realni situaciji si komplet gum kupi? za recimo 4 leta oz. 50.000 km. Recimo, da je to ?asovno vseeno nekje 4 leta. Letos kupi? zmagovalke, da? 250 EUR za nove gume ... ja kaj pa naslednje leto? Pa ?e tri leta kasneje? A bodo ?e zmeraj zmagovalke? Ne, ti vozi? svoje z vero, da so najbolj?e, medtem ko se vsako leto na testu najde prvih nekaj gum, ki so bolj?e kot tvoja (sode? po testu). Glede na to, da marsikdaj vidi? gume na avtih s trimestno DOT kodo, kar pomeni, da so bile izdelane ?e pred 2000, se lahko po?uti? ?e veliko bolj mirnega, pa tudi ?e vozi? samo dve leti starega goodyeara. ;)

 

Gume so loterija in predvsem stro?ek.

Broken hearts and other mortal wounds ...

user posted image

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Vse je res, kar pravi?. Vsak pa? mora najti njemu lasten na?in. Sam sem dosedaj vedno tako letne kot zimske gume po dveh sezonah uporabe prodal na bolhi - pa? dobi? za 4 rabljene gume toliko ali malenkost ve? kot potem stane ena nova. Stvar pride malo dra?ja, kot ?e bi jih vozil tri sezone in potem vrgel stran, ima? pa zato bolj?e gume.

Izjema je bila goodyearova F 1, ker ?e bi tiste prodajal, bi bil to, zadostni vi?ini profila navkljub, nateg. Sem jih raje vrgel stran in imam ?isto vest.

 

Izgleda da se bom letos izneveril tradiciji, kajti potenca RE 050 A bo na mojem avtu sedaj tretjo sezono.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Vse je res, kar pravi?. Vsak pa? mora najti njemu lasten na?in. Sam sem dosedaj vedno tako letne kot zimske gume po dveh sezonah uporabe prodal na bolhi - pa? dobi? za 4 rabljene gume toliko ali malenkost ve? kot potem stane ena nova. Stvar pride malo dra?ja, kot ?e bi jih vozil tri sezone in potem vrgel stran, ima? pa zato bolj?e gume.

Izjema je bila goodyearova F 1, ker ?e bi tiste prodajal, bi bil to, zadostni vi?ini profila navkljub, nateg. Sem jih raje vrgel stran in imam ?isto vest.

 

Izgleda da se bom letos izneveril tradiciji, kajti potenca RE 050 A bo na mojem avtu sedaj tretjo sezono.

 

Jaz tudi vse bolj ciljam na Potenzo RE 050 A.Vsi jo hvalijo... :ne vem:

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mene staranje gume itak ne skrbi, ker skurim ene na sezono ?zmeden? ampak letos pa razmi?ljam, ?e ne bi bilo vseeno bolj smotrno kupit nekaj, ki bi namesto 30.000km zdr?alo vsaj 45.000km.

 

Hmm le katere gume bi to bile? Kvalitetne a vseeno z manj?o obrabo? :ne vem:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Boss, ce se prav spomnim si mel na golfu conti premium contact2...kaksne so te?

Sem mel premium contact pa so ble res dobre ampak obraba je bla katastrofalna...

Kako je to pri novih?

 

Kr v redu so - ni nekih velikih plusov niti minusov...v glavnem korektna guma. Obraba - prmelo prevo?enih, da bi ugotovil kolk se kaj obrabljajo ampak glede na to, da imma cca 25.000 prevo?enih z letnimi bi rekel, da bo vsaj ?e ene 15-20.000.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

TireMojstri, kaj pa pravte na bridgestone potenza re-01r ? V primerjavi z gy f1 gsd3 in toyo px t1r.. gre se za dimenzijo 195-50-15 tako da potenza re050 ne pridejo v po?tev..

 

lp

"It is not necessary to change. Survival is not mandatory."
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Temperature so tako visoke, da bo treba kar menjati za letne - zimske postajajo preve? nevarne (?e ob?util :( )

 

Samo namesto, da bi si zmanj?al izbor sem ga ?e raz?iril :rolleyes:

 

-GY F1 GSD3

-BS Potenza RE 050A

-BS Turanza ER 300

-Pirelli P-7

-Conti. PremiumContact 2

 

No zdaj se pa naj odlo?im :ne vem:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Temperature so tako visoke, da bo treba kar menjati za letne - zimske postajajo preve? nevarne (?e ob?util :( )

 

Samo namesto, da bi si zmanj?al izbor sem ga ?e raz?iril :rolleyes:

 

-GY F1 GSD3

-BS Potenza RE 050A

-BS Turanza ER 300

-Pirelli P-7

-Conti. PremiumContact 2

 

No zdaj se pa naj odlo?im :ne vem:

 

Kot sem ?e napisal,Turanza ER 300 zeloo ?vi?gajo na na?ih mazdicah.?e posebno tam po 15000 km naprej.

So sicer dobre po mokrem in suhem in ?e te to ?vi?ganje ne moti(beri-muzika do daske)so dobra izbira.

Tudi P7 so izredno dobre gume(jih ima kolega na bmv serija 5).Nimajo pa ne vem kako atraktivnega profila in tudi na feltni izgledajo o?je,kot so v resnici. :whatever:

Jaz se ?e vedno nagibam k Potenzi Re 050 A.Guma malo manj traja-je pa sladko. :D

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa glih ER 300 mi je najbolj pri srcu - kako pa izgleda to ?vi?ganje? A po suhe al po mokrem, ker nikjer nisem zasledil, da bi te gume to po?ele? :ne vem:

 

V bistvu ?vi?gajo vedno-po suhem in po mokrem.Je pa zanimivo,da je ta efekt na M6 ?e ve?ji,ker je itak pri na?ih" ta starih" sli?at ve? ta zunanji hrup(slaba izolacija).Glih v?eraj sem bral eno izjavo na Ital.forumu,ko en pacient pravi,da mu je najve?ja ?elja,da se mu znucajo te ER 300,katere ima gor in da nabavi kaj drugega.

Ne vem,lahko,da tebe to ne bo motilo ne vem kako.Probaj... :whatever:

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A je mogoce, da sam temu piskajo? Ker prvic slisim, da piskajo Er300?

Recimo RE050A so bile bolj glasne od F1 ampak ni bilo motece...?

Jaz cakam se na kaksen test, da vidimo kako bo letos, drugace pa moj seznam je bolj ali manj isti kot Boss.ov (s to razliko, da ce bom dal sportne gume potem bojo to P zero nero)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A je mogoce, da sam temu piskajo? Ker prvic slisim, da piskajo Er300?

Recimo RE050A so bile bolj glasne od F1 ampak ni bilo motece...?

Jaz cakam se na kaksen test, da vidimo kako bo letos, drugace pa moj seznam je bolj ali manj isti kot Boss.ov (s to razliko, da ce bom dal sportne gume potem bojo to P zero nero)

 

Ne vem,no ?e samo njemu.Tudi mojemu kolegu so bile glasne samo ne vem,koliko km je naredu z njimi.

Bi bilo treba probat.Jaz jih sigurno ne bom. :P

 

Kar se pa ti?e P zero-to je pa zakon. :bravo: Tudi najbolj hude makine jih montirajo.Za moje pojme najbolj?a med Pirelli-jem.Samo,je pa draga,ne? :whatever:

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ampak, tista proslava vsako leto na štadionih je bila za tiste čase kar paša z oči in meni kot mulcu takrat je bla všeč. Mislim, bla je vsaj veliko bolj normalna kot Eurovizija dan danes.
    • Te usmeritve je izdala Grška vlada na osnovi pobude trajektnih prevoznikov. Močno dvomim, da bi si prevozniki pljunili v lastno skledo, če ne bi bilo nekaj na tem, da na trajektih so EV-ji pač potencialna nevarnost, ki ni zanemarljiva.   pa še seznam omejitev: Prevod ukrepov, ki se nanašajo na električna in hibridna vozila pri prevozu s trajekti v Grčiji Med nakladanjem vozil z alternativnimi viri energije (AFV) je potrebno: Evidentiranje: Zabeležiti tip vozila in njegovo lokacijo na ladji ter namestiti ustrezne oznake na vidno mesto na vozilu. Preverjanje temperature baterije: Pri vseh električnih in priključnih hibridnih vozilih je treba preveriti temperaturo baterije. Obveščanje posadke: Vozniki/potniki morajo nemudoma obvestiti posadko, če prejmejo kakršno koli opozorilo ali alarm iz vozila. Omejitve pri nakladanju AFV: Električna in priključna hibridna vozila: Raven napolnjenosti baterij ne sme preseči 40 % njihove skupne zmogljivosti. Vozila z drugimi alternativnimi gorivi (UNP, zemeljski plin): Rezervoarji za gorivo ne smejo biti napolnjeni več kot 50 % njihove skupne zmogljivosti. Poškodovani sistemi napajanja, rezervoarji ali baterije: Vozila z poškodovanimi sistemi napajanja, rezervoarji ali baterijami se ne smejo nalagati, razen če so ti deli odstranjeni. Vozila, pri katerih ni jasno, ali so baterije poškodovane, se prav tako ne smejo nalagati in prevažati. Odgovornost lastnika: Odgovornost za zagotovitev, da ni poškodb na sistemu napajanja, rezervoarjih ali baterijah vozila, je izključno na strani lastnika vozila. Dodatni varnostni ukrepi: Upoštevanje teže pri zlaganju: Pri zlaganju vozil je treba upoštevati njihovo težo, zlasti pri električnih vozilih, ki so v povprečju 25 % težja od običajnih vozil. CCTV nadzor: Vozila AFV je treba nalagati na območjih z neoviranim CCTV nadzorom. Prezračevanje: Med nakladanjem/razkladanjem in med plovbo je treba zagotoviti delovanje sistema umetnega prezračevanja nakladalnega prostora (če gre za zaprt prostor za tovor ro-ro ali posebno kategorijo, kot je določeno v Direktivi 2009/4/ES). Prednostno nalaganje na odprtih prostorih: Vozila je treba prednostno nalagati na odprtih prostorih, če so taki prostori na voljo in je to praktično in izvedljivo.
    • Poglej tam od 37:30 pa sploh ni govora o bateriji ampak nek pretvornik in to na letniku 2016 in kasnejših. Zadeva zagori in del stane preko 4 jurje, če pa oni zrihtajo pa 1800€.   Ker tako rad naštevaš je popravljanje je servis EV motorja 1500€, baterije 1500€, tega konverterja 1800€. Pa to so popravila z rabljenimi komponentami, ker če se gre na novo je cena krat 3. Vse našteto pri dizlu se popravlja z novimi deli pa prideš tam nekje v območje popravil komponent EV-jev z rabljenimi deli.   Ampak kaj je pa najbolj pomembno. ZA ICE imaš servisov veliko , tudi specializiranih za DPF pa turbine, injektorje itd. Tukaj pa model pove, da so v Evropi samo trije taki, ki se s tem ukvarjajo. Se pravi ni ne tradicije ne razpršenosti znanja. Enostavno si ali prisiljen na uradnem servisu menjat po astronomskih cenah ali pa iskat med temi tremi ali boš lahko poservisiral svojo težavo.   Bom povedal še 1x - za lastništvo EV-ja je tko kot praviš, čim manj moraš razmišljat in verjet v srečo, da bo vse OK. Enostavno moraš biti zelo velik optimista (eni bi sicer rekli nekaj drugega) in računat na to, da boš šel lepo brez pretresov skozi lastništvo EV-ja. A bo kdaj bolje? Verjetno da ja, ampak zdaj se še vedno orje ledino, ker EV zgodba pri večini proizvajalcev sploh še nima tradicije oziroma pri novih firmah je nikoli sploh še ni imela.
    • Samo pazi, da bo baterija dovolj prazna, preden bos sel na trajekt   Grški trajekti: sprejeli so veliko omejitev za baterijske avtomobile SIOL.NET Grki so na svojih trajektih sprejeli omejitev, da bodo na krov sprejeli električne avtomobile in priključne hibride le takrat, ko bodo njihove baterije napolnjene kvečjemu 40-odstotno...  
    • @bini in @skritikrt Sem videl jaz ta video v četrtek. In tudi vse omenjeno že dolgo vem. Tudi pred povsem racionalnim nakupom in izbiro dotičnega EV.   Ker ravno omenja(te) ZOE, pa vseeno nekaj pozabljate. ZOE so na trgu že od 2012, vmes večkrat prenovljeni in je pač razlika med tistimi 2012-2015 in mojim 12/2021. Ja, ima "pouch" vrsto celice v bateriji, ampak isti tip LGX E78, kot se vgrajujejo v številna druga vozila, med drugim Audi Q4 e-tron. Verjela ali ne, tudi tehnologija pouch celic je v desetletju znatno napredovala, LG jim je uspel znižati temperature za več kot 10C, kar še dodatno zmanjša tveganje "thermal runaway".   Ležaji pa so problem pri Renaultovih (in še marsikaterih drugih) elektromotorjih. Ampak, kot sem že enkrat napisal - ta strošek (600€) vzamem v zakup na 100.000 km, v tej kilometrini se bo že zdavnaj prišparal. V bistvu grem še letos do Grčije z ZOE pa je razlika 600€ v gorivu že noter prinešena ... Tako da, jaz glede tega avta povsem mirno spim. Enako mirno kot odkar vozim Mazdinega 2.5 dinozavra. 😃   Dvomim, da katerikoli lastnik Mazdinega 2.2 dizla pred nakupom vračuna strošek čiščenja kolektorjev, zamenjave injektorjev, turbine, DPF itd., sicer je verjetno nihče ne bi kupil.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.