Skoči na vsebino

Elektronski nadzor stabilnosti DSC

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni!

 

Imam Mazdo 3 SP 2007. Ali ima kdo kake izku?nje pri uporabi DSC. Jaz sem posku?al, a mi ?e ni uspelo vklju?iti DSC, ?eprav je avto na mokri in mastni cesti ?e drsel na ovinku.

 

Prepre?evanje zdrsa pogonskih koles deluje, za DSC pa ne vem. Glede na to, da je to Japonec bi mi bilo zelo ?udno, ?e to nebi delalo. Vsekakor pa bi ?elel poskusiti kako to deluje - da te potem v realnem ?ivljenju (vo?nji) to ne preseneti. Tudi ABS je dobro poskusiti prej - ne v kriti?ni situaciji.

 

Hvala za va?e izku?nje.

Emil

Napisano

ABS sprobaj v eni gara?ni ko je gladek beton :bravo: najprej stisn enkrat pa gume ne smejo zablokirat pol pa probaj zaporedoma 6x stisnat na hiter skoraj do kraja sedmi? pa do konca pa bi mogl gume zablokirat. za DSC pa nwm. (pri seat-ih deluje ta na?in za ABS testirat)

If in doubt, flat out... 

Napisano

Qwerty - o ?em ti to? :ne vem:

 

@Emil: DSC je na?eloma tako dober, da niti ne ve? kdaj se vklju?i - narsikdo niti ne opazi da se je. Vidi? pa to tako, da parkrat mi?ikne lu?ka za DSC na armaturki.

 

Testira? tako, da v ovinku spravi? avto v podkrmarjenje ali prekrmarjene in bi se zadeva morala vklopiti. ?e pa avto zdrsne enakomerno (vsa 4 kolesa) se DSC ne bo vklopil saj v takem primeru ne more re?iti ni? saj bo naredil le ?e slab?e, ker bi avto zavrtel okrog navpi?ne osi.

33112_1.png

Napisano

ABS sprobaj v eni gara?ni ko je gladek beton :bravo: najprej stisn enkrat pa gume ne smejo zablokirat pol pa probaj zaporedoma 6x stisnat na hiter skoraj do kraja sedmi? pa do konca pa bi mogl gume zablokirat. za DSC pa nwm. (pri seat-ih deluje ta na?in za ABS testirat)

 

?zmeden? Kaj je to kak?na igrica al kaj? :D

 

 

Napisano

Ja tud mene je ?e parkrat imelo, da bi zadevo stestiral recimo na mokrem velikem praznem parkiri??u, saj teorijo poznam, pa vseeno... :P

Napisano

Ja tud mene je ?e parktat imelo, da bi zadevo stestiral recimo na mokrem velikem praznem parkiri??u, saj teorijo poznam, pa vseeno... :P

 

Ja,ni?,RoKo,?e te firbec matra pol mora? to izprobat.Edino tako bo? vedel,kako deluje.Jaz sem to ?e ugotovil in to ne na parkiri??u. :D

 

 

Napisano

?zmeden? Kaj je to kak?na igrica al kaj? :D

 

ni igrica :D na seat servisu so nama z atom to povedal, pol pa rekl da lahko poka?ejo ata pa rekel ne :hohoho: je mel dober razlog, ker so ble gor pirelli-jeve gume :rispekt: mel smo pa cordobo vario sport 1.6

 

deluje pa, blo stestirano na lantri eni se mi zdi

If in doubt, flat out... 

Napisano

ja ?e pa no?e sneg past, da bi ?lovk en popoldan ?el na kako prazno parkri??e... :)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

ni igrica :D na seat servisu so nama z atom to povedal, pol pa rekl da lahko poka?ejo ata pa rekel ne :hohoho: je mel dober razlog, ker so ble gor pirelli-jeve gume :rispekt: mel smo pa cordobo vario sport 1.6

 

deluje pa, blo stestirano na lantri eni se mi zdi

 

ti lo?i? DSC in ABS? :)

 

ABS ?uti? takoj kak je samo malo mastna cesta ali pa sneg-led...tudi po blatu hitro prime.

 

kaalman saj sneg je napovedani, samo odvisno na keren konci slovenije se nahaja? :)

Napisano

ti lo?i? DSC in ABS? :)

 

ABS ?uti? takoj kak je samo malo mastna cesta ali pa sneg-led...tudi po blatu hitro prime.

 

kaalman saj sneg je napovedani, samo odvisno na keren konci slovenije se nahaja? :)

 

sej o abs-u govrim kok se stestira :D na tak na?in vidi? razliko z abs in brez :bravo:

If in doubt, flat out... 

Napisano

samo govora v tej temi je o testiranju DSC in ne ABS. ABS stestirati je tak einfoh da res bol ne gre :) Samo delovanje pa tak takoj ?uti? na stopalki za zavoro.

Napisano

?e vam ni odve? zapravt kak?en ?, se prijavite na trening varne vo?nje pri Branetu Kuzmi?u. Tam se sproba vse o ?em sedaj govorite in ?e mnogo ve?. Meni ni ?al. :bravo:

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

Napisano

Hehe...tale lightswoh sem gledal v soboto na poti iz Avstrijske strani na Ljubelj. Light show all the time, par ovinkov pred vrhom pa v drugi pa lu?ki se je skor strgal avto pa na mestu. Jah, ni ?lo, avto je pa BMW pa zimske gume ampak ?e vedno ni ?lo. Odkar to ni ve? mejni prehod zgleda da se jim ne ljubi plu?it. Snega pa ene 10-15cm.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni,   Sem že skoraj 7 let lastnik Mazde 6 GH 2011 letnik, 2.2 diesel 129 konjev in razen zamenjave verige pri 250 tisoč kilometrov ter 1x zamenjave podložk injektorjev nisem imel nekih velikih stroškov. Ker ima moja mazda že skoraj 300 tisoč kilometrov razmišljam o nakupu novejše Mazde 6 ali CX-5 (npr. 2018 do 2020 letnik). Malo me skrbi zanesljivost diesel motorjev, po pregledu foruma ne najdem točnega odgovora ali so motorji Skyactive po faceliftu od 2017 bolj zanesljivi ali ne, prosil bi pomoč kakšni so lahko potencialni problemi ter stroški z temi motorji, ker delam cca. 80 km na dan (80% avtocesta) se mi najbolj splača voziti dizla.
    • Pozdravljeni,   Sem že skoraj 7 let lastnik Mazde 6 GH 2011 letnik, 2.2 diesel 129 konjev in razen zamenjave verige pri 250 tisoč kilometrov ter 1x zamenjave podložk injektorjev nisem imel nekih velikih stroškov. Ker ima moja mazda že skoraj 300 tisoč kilometrov razmišljam o nakupu novejše Mazde 6 ali CX-5 (npr. 2018 do 2020 letnik). Malo me skrbi zanesljivost diesel motorjev, po pregledu foruma ne najdem točnega odgovora ali so motorji Skyactive po faceliftu od 2017 bolj zanesljivi ali ne, prosil bi pomoč kakšni so lahko potencialni problemi ter stroški z temi motorji, ker delam cca. 80 km na dan (80% avtocesta) se mi najbolj splača voziti dizla.
    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.