Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni! Imam ford probe 2.5V6,letnik 1994.. vpra?anje pa postavljem tukaj, ker je skoraj cel avto sestavljen iz mazde..

 

Menjujem prednje zavorne diske,in zavorne plo??ice. Problem imam, da so nove plo??ice seveda debelej?e, in zavornega sistema ne morem sestavit. Sem probal bat potisnit nazaj v zavorni cilinder, pa ne gre niti milimeter. Zariban ni ker ko se ?e malo dotaknem zavore, ?e bat leze ven...sem ?e tudi poskusil odvit zra?nik pa vseeno bata ne morem nazaj stisnit…kaj je narobe ???

Napisano

probaj na probetalk.com in uporabi search funkcijo :bravo:

 

sam imam mx-3 pa vem da zavore niso iste. mogo?e so iste ko na mx-6? :( ne vem...

:)
Napisano

Mogoce je vse skupaj malce zarjavelo na zunanjem robu. Kaksen zavorni servis bo hitro resil tezavo.

 

 

nee.. ni zarjavelo,lepo ?isto je, pa pravim, proti ven z lahkoto gre

Napisano

nee.. ni zarjavelo,lepo ?isto je, pa pravim, proti ven z lahkoto gre

 

Uporabi lesarsko spono, al kako se re?e pa bo ?lo, va?asih je potrebno mal?ek sile, Nekateri zadnji pa se res morajo vrteti ko jih stiska?.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ja tudi jaz sem mel problem z plo??icami in batem ven je ?el not pa do dolo?ene mere in sem na?el vijak in od znotraj je ?e en vijak na imbus klju? in ta se odvije in gre bat z lahkoto not nato ga pa privije? do meje da se ?e disk vrti to imam na zadnjih diskih mogo?e ima probe tudi odspredaj ta sistem

Napisano

Ja tudi jaz sem mel problem z plo??icami in batem ven je ?el not pa do dolo?ene mere in sem na?el vijak in od znotraj je ?e en vijak na imbus klju? in ta se odvije in gre bat z lahkoto not nato ga pa privije? do meje da se ?e disk vrti to imam na zadnjih diskih mogo?e ima probe tudi odspredaj ta sistem

 

Ne se moti?, ta sistem je samo zadaj, ker je tudi ro?na zavora in to je mehanizem zanjo, dela pa itak bol za en ku...

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

To je to, sem se hotel izognit prezra?evanju, ampak vseeno sem bat "spumpal" do konca ven, nazaj not pa je ?el brez te?av, ?e vedno mi ni jasno kaj je bilo narobe...ja pa hvala za odgovore, predloge...Sebastjan-Lendava

Napisano

?traus:

Ja tudi jaz sem mel problem z plo??icami in batem ven je ?el not pa do dolo?ene mere in sem na?el vijak in od znotraj je ?e en vijak na imbus klju? in ta se odvije in gre bat z lahkoto not nato ga pa privije? do meje da se ?e disk vrti to imam na zadnjih diskih mogo?e ima probe tudi odspredaj ta sistem

 

 

 

ja, odzadaj imam zgleda tak?en sistem, ta predlog mi je prav pri?el....

Napisano

Pozdravljeni! Imam ford probe 2.5V6,letnik 1994.. vpra?anje pa postavljem tukaj, ker je skoraj cel avto sestavljen iz mazde..

 

Menjujem prednje zavorne diske,in zavorne plo??ice. Problem imam, da so nove plo??ice seveda debelej?e, in zavornega sistema ne morem sestavit. Sem probal bat potisnit nazaj v zavorni cilinder, pa ne gre niti milimeter. Zariban ni ker ko se ?e malo dotaknem zavore, ?e bat leze ven...sem ?e tudi poskusil odvit zra?nik pa vseeno bata ne morem nazaj stisnit…kaj je narobe ???

 

 

 

Probaj vrtet oz kot da bi ?raufal(po doma?e) od leve proti desni pa bi moral it bat noter, sem imel enak problem pa sem dobesedno za?raufal nazaj bat. :D

Napisano

Probaj vrtet oz kot da bi ?raufal(po doma?e) od leve proti desni pa bi moral it bat noter, sem imel enak problem pa sem dobesedno za?raufal nazaj bat. :D

 

Ja zadaj ( pa ?e zadaj se tako ?raufa, samo ?e ti mehanizem ro?ne ne dela dobro), ?lovek je spra?eval za spredaj, tako ali tako pa je ?e re?il zadevo.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • V našem bloku smo se dogovarjali za novo fasado dolgih 10 let. Veliko kreganja in prepričevanja penzionistov.😃 Za to čudo na strehi  se ne bomo naslednjih 50. 😅
    • @Slivka malo še pa bodo v Mariboru imeli produkte za tebe, spodnje slikena linku ga prikazujejo tudi z odbijačem, ki jeprimeren za tvoje podnebje. Cene bi pa naj bele tudi malo bolj življenske    PICKUP VIKA T4 4X4 DIESEL | Tam Europe WWW.TAM-PICKUP.COM PICKUP VIKA T4 4X4 DIESEL VIKA T4 4X4, 2.8T diesel, 80kW (109 HP), 260Nm torque, MT, 5341*1885*1815 (L*W*H) (mm), cargo bed 1530x1620x515 mm, 495kg payload      
    • X motor ima kompresor. Mini Dino ne.  Kubatura gor ali dol. Ko nekje pri 3000 obratih začne kompresor delovati, se to kar konkretno občuti. Res je,za DeSUS vožnjo je res mogoče bolj primeren mini Dino. Za krujzanje po magistralkah  in navadnih cestah. Laganini. Pa še tukaj je poraba x motorja nižja.Ko pa pride avtocesta je pa druga pesem.  No in kolikor vem za te ,ki smo izprobali oba --Etcho, Gelipter--pa tudi Bini, nismo glih neki DeSUS vozniki. Radi stisnemo naše x 186 , ko smo na avtocesti. Zato smo se tudi odločili za te motorje. In tudi pri preizkusu obeh motorjev  nismo spremenili mnenja. Ja,mini Dino ima malenkost več navora pri nizkih obratih a tam ga itak ne potrebuješ veliko več,kot ga ima x motor. Poraba pa je itak na strani x motorja. Kar konkretno se pozna     
    • To je brezveze. Potem je boljše za 19"naredit pa je.... 🤗😉
    • Če je od 55 s takšno baterijo potem je do dober deal, ampak verjetno je za to ceno manjša baterija in oskubljen z opremo, ki pa potem še nanese 20k€. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.