Skoči na vsebino

LJ-D?sseldorf-LJ

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Ker sem vedel, da bo to dolgcas od voznje (tocno 1030km) sem se odlocil, da malo dokumentiram "life on the road"...sam kaj, ko je zmanjkal baterij v Frankfurtu (sem se tam srecal z bodocim sefom) sramezljiv

 

1. Start iz LJ

Objavljena slika

 

2.Dolgcas v Karavnkah (pa se slabo povprecje, skor 1 ura, kilometrov pa 76?)

Objavljena slika

 

 

3. Avstrija...zacelo je snezit...Dunlopke po treh letih so malo popustile in je to njihova zadnja sezona

Objavljena slika

 

 

4. Snezilo je se bolj...

Objavljena slika

 

5.Ok, zdaj je pa res sneg na cesti...avstrijski cestarji so ocitno vsi "nasi", ker ni blo nobenga nikjer :)

Objavljena slika

 

6. Priblizujem se Nemciji...sneg se je spremenil v zoprn dez...

Objavljena slika

 

7. Brez hrane ne gre :)

Objavljena slika

 

8. Vhod v Nemcijo

Objavljena slika

 

 

 

9. Das Autobahn. Ja.

Objavljena slika

 

10. Za fene najbolj kmeckeg avta...

Objavljena slika

 

11. Prva pavza za lulanje in dizel, pri 532km, ob 10.43

Objavljena slika

 

12. Samo najboljse za Mazdo...Shell V power, moram pa rec, da je s tem dizlom poraba mnogo nizja (ne bom povedal za kok manj, ker mi ne bo noben verjel...se sam ne morem verjet)

Objavljena slika

 

13. Tko zgleda v resnici autobahn...veliko avtov se vec tovornjakov in neskoncne kolone..

Objavljena slika

 

14. 7 ur od starta in 815km dalec...

Objavljena slika

 

15. Vhod v Frankfurt...

Objavljena slika

 

16. Tukaj desno je Razstavisce kjer so tudi znameniti avtosalon...ogromen je.

Objavljena slika

 

 

No in pol je blo konc z baterijo...do D?sseldorfa je se nadaljnih 200km, s tem, da je blo kar guzva in je trajal...

Nauk zgodbe: mirne zivce, mocan motor (tempo je kar hud) in predvsem dobre zavore (ko moras iz 200km/h zavirat na 100 zaradih "padalcev") je vse kar rabis za voznjo po Nemciji :)

 

Skupaj je blo nekaj vec kot 2000km, 148litrov dizla, cestnine:

2x1.6(slovenija) + 7.4(vinjeta) + 2x6.5(karavanke) + 2x9.5 (tauer) + 190(dizel)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

zanimivo :ouje: lahka bi ?el mojo teto v wiesbaden pozdravit :zvizga::P zdej jo pa ti? tam ko lahka :jupiii: k v slo. je itaq ne sme? <_< u?ivaj :rispekt:

pa vidim da si, ?e se ne motim celo pot mp3 player, ali kaj podobnega poslu?al, ker dvomim, da ?e ma kdo kasete doma :D

If in doubt, flat out... 

Napisano

Lep opis - ampak Labi saj ve? ob kaj se bom obregni?

 

Ob porabo s Shellovim dieslom seveda. :P

 

Pri ceni, ki je za 40% vi?ja kot v Sloveniji bi morala bit tud poraba temu primerno manj?a. ?e imam z na?imi gorivi porabo 6,5l/100km bi moral imeti s Shellom 4,6l/100km, da bi bil na istem :hohoho::hohoho::hohoho:

33112_1.png

Napisano

Boss heh ja sej mas prav, sam za tistih parkrat na leto nima veze.

Vseeno me zanima kaksno gorivo je to, da je poraba tok manjsa?

Normalni dizel je pa 20centov manj kot V-power...

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Lep izletek :P

A je pol mo?no da zaradi slabe nafte BC la?e :ne vem:

 

BC la?e v vsakem primeru. :P Ker je en navaden la?njivec in meni vedno ka?e manj?o porabo,kot je realna. :D

 

 

Napisano

Lep opis - ampak Labi saj ve? ob kaj se bom obregni?

 

Ob porabo s Shellovim dieslom seveda. :P

 

Pri ceni, ki je za 40% vi?ja kot v Sloveniji bi morala bit tud poraba temu primerno manj?a. ?e imam z na?imi gorivi porabo 6,5l/100km bi moral imeti s Shellom 4,6l/100km, da bi bil na istem :hohoho::hohoho::hohoho:

 

Boss ker je tolk dau za nafto, pa mu je zmanjkal za baterije, zato pa ni vsega dokonca poslikal. :D

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Boss ker je tolk dau za nafto, pa mu je zmanjkal za baterije, zato pa ni vsega dokonca poslikal. :D

 

 

hehe...pa ga mamo - Labi busted :hohoho::hohoho:

33112_1.png

Napisano

A je pol mo?no da zaradi slabe nafte BC la?e :ne vem:

 

Hmm zanimivo razmi?ljanje. Glede na to, da ne more merit pretok goriva saj se del goriva vra?a v tank sta potem verjetno mo?ni dve opciji in sicer ali se pretok meri na injektorju ali pa se pretok ra?una s pomo?jo vsesanega zraka na merilcu pretoka zraka. :ne vem:

 

?e velja slednje potem je ?isto mo?no, da bi z bolj?im gorivom BC kazal pravilno povpre?no porabo.

 

 

 

 

Please popravte me ?e se motim, ker v bistvu nimam pojma kako BC ra?una porabo. sramezljiv

33112_1.png

Napisano

...kar je se hujs zmanjkal je tud za hrano :(

faking v-power :angry:

 

neeee katastrofa - slabo si si ti tole splaniral saj bi lahko od lakote tudi ?kripnil :P

33112_1.png

Napisano

Hmm sicer bom ugibal ampak kolikor sem videl delovanje mojega ECUja (in v avtu nimam BCja) bi lahko meril in na pretoku zraka in na injektorjih kar bi bilo potem dokaj natan?no. :ne vem: Zdaj ?e kak deci ali dva la?e je pa pomoje dokaj sprejemljivo.

Napisano

Prisegam na dobri stari cager :bravo:

 

 

(to sam zato, ker nimam BC-ja) :hohoho:

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Vsaj zame zelo zanimiv kanal...tukaj zelo veliko dobrih priporočil.     Od 26:20 naprej pa predstavitev "Wiha Sistem-6" izvijačev (obstaja tudi Sistem 4). Te izvijače oz dolge dvostranske bite tip skoz uporablja pri popravilih v kombinaciji z vrtalnim vijačnikom...vrhunska kvaliteta in genialni sistem.   Jaz sem ta sistem tudi že dolgo gledal,ker z klasičnimi imbusi in torx-i pri majhnih velikostih holitro naletiš na omejitev pri dolžini in nedostopnosti. Sem pa gledal še en drugi sistem,kateri pa se je na koncu za moje potrebe izkazal za boljso kombinacijo in hkrati ugodnejši nakup. Gre za sistem "Felo Smart"   V Bauhausu malce manj kot 60€...nora cena...nikjer ni ceneje😲 Zelo podoben Wiha Sistem 6 (ali Sistrm 4,ki pa je majhen-za majnlhne vijake). Wiha sistem ima ročaj,ki omogoča bit-klino poriniti stopenjsko v ročaj...ta Felo sistem "Smart" pa ima ročaj ki se pretvori v T-rocaj. Wiha je najmanj 20€ dražji,in ima dva bita manj v setu...ta Felo pa ima točno to kar rabim...poleg vseh klasičnih tudi bolj "majčkeni" imbusi" in Torx-i...lih to,kar bom potreboval pri menjavi motorja pri sesalcu Dyson V11...k rabiš zelooo dolge in majčkene Torx-e...z klasičnimi niti ne prideš zraven...pol pa "čaraj"😟...raketa za cvenk.😃👍 Predvsem je pa tak sistem bit-ov nooora kombinacija z vrtalnim vijačnikom...je brihten ta Dean Doherty🧐 Aja...sistem bit zagrabi na krogljico,in res dobro drži...rocaj pa res noro robustem-,mi je všeč...seveda nora Felo "Made in Germany" kvaliteta.   Aja...še druga Makita 9005B je prispela😃 VID_20251020_090426.mp4
    • To boš pa ti vedel najbolje. Je bolj redko, bolje oz. prej namaže, ko je mrzel, slabše maže, ko je segret. Verjetno nekako tako. Sta pa oba OK, važno da se redno menja na cca 15.000 km ali 1 leto in da se vmes preverja nivo.  
    • Zelo vzpodbudno da ena regija pade, pa grejo vse globalne storitve v maloro. To zelo velik pove o vseh teh storitvah, k ne znajo splanirat
    • Neumno vprašanje, do sedaj sem imel v Mazdi 2, Skyactive bencinar olje 5W30, po novem 0W20 Castrol. Je bistvena razlika (menjam na 1 leto oz. 5-10.000km)?
    • mam evoc ma je težek, kar mi ni ravno všeč
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.