Skoči na vsebino

lu?ka akumulator in lu?ka za ''wasswerabscheider''

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

mazo 323F 2.0 D, 2001 letnik ...

do zdaj vse kul ...

v?eraj ob v?igu sta se pri?gali lu?ki za akumulator in lu?ka za ''wasserabscheier'' - lu?ka ,ki jo imajo samo dizlarji ... ne vem kako se temu re?e po slovensko ...

avto v?ge brez problema, vendar ne upam vozit, da ne bo ka hudo narobe ...

 

kdo ve kaj bi to lahko bilo in ?e selahko peljem do serviserja ?

Napisano

mazo 323F 2.0 D, 2001 letnik ...

do zdaj vse kul ...

v?eraj ob v?igu sta se pri?gali lu?ki za akumulator in lu?ka za ''wasserabscheier'' - lu?ka ,ki jo imajo samo dizlarji ... ne vem kako se temu re?e po slovensko ...

avto v?ge brez problema, vendar ne upam vozit, da ne bo ka hudo narobe ...

 

kdo ve kaj bi to lahko bilo in ?e selahko peljem do serviserja ?

 

Vodo spusti ven iz filtra, pa bo ugasnila druga, lu?ka(verjetno je oran?ne barve), za prvo pa poglej ?e se alternator vrti in kak?en je jermen, jahko pa da ti je crknil alternator ( lichtmachine po nem?ko).

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Poslušaj, ti si pa res tamestn pa pojma nimaš, zato se raje ne oglašaj!   To ni fižol, pa da boš pasulj skuhal ven in potem meril, koliko gre na vrhu Vrhniškega klanca...               Če se pošteno naješ pasulja, dvomim, da bo tako blizu, da jo boš božal po kolenu...
    • Ma je tudi shujševalna (preden ga usadiš in opleveš) pa tudi kot solarij, ker kar lepo zagoriš tam na njivi.
    • Živjo, če ima avto realne km in ni bil karamboliran, si zelo verjetno kupil zame eno najboljših-najbolj posrečenih Mazd (trenutno vozim naslednjika G122 in ni več tako pristen bencinar ...). 👌   Pri teh avtih je potrebno: - pri 120.000 km zamenjati svečke (na primer NGK 94124) - olje v ročnem menjalniku na servisu menjajo na 180.000, sam bi ga prej - pri tvojih 110.000 km bi ga zamenjal, če še ni bil (potrebnih 1,7 litra, dober je Redline MTL Manual Trans Lube- 1 Quart- 75W/80W GL-4)   Ostalo po potrebi: - olje (cca 4,3 litra) na do 20.000 km oz 1 leto (sam menjam na okoli 15.000) (recimo MAZDA Dexelia Ultra 5W-30) + oljni filter (recimo MANN-FILTER W 6018 Oljni filterM20x1.5, ali MAHLE ORIGINAL OC 1183 Oljni filter M20x1,5, Filter s navojem) - filtri zraka (recimo MANN-FILTER C 27 019 Zracni filter za MAZDA 6, 3 Dolzina: 270 mm ) - zavorna tekočina na 2 leti (recimo ATE DOT 4 03.9901-6202.2) - filter kabine - lahko zamenjaš v minuti sam (recimo MANN-FILTER FP 24 009 Filter, zrak notranjega prostora za MAZDA 6, 3) - akumulator (recimo AKUMULATOR EXIDE 60AH START&STOP EFB EL604) - okrog 100.000 km oz 5-ih let je pogosto potrebno zamenjati zadnje zavorne diske (radi prerjavijo)   Avto ima verigo - pred 300.000 km se ob normalni vožnji s tem ni treba obremenjevat. Kolega ima Mazdo 3 s šibkejšim 1.5 motorjem in že 300.000 prevoženih km - do sedaj nobenih resnejših okvar.    
    • Tudi pizza poleg piva je bila odlična... Pizzerija Brajda Šmarje Sap ... 
    • Bi morali it danes spet, in posnet podobno fotko
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.