Skoči na vsebino

Mazda 5 1,8


soca

Priporočeno sporočilo

Pozdravljeni,

odlo?ili smo se za nakup nove M5, bencin. Zanima nas kak?ne izku?nje imate z njimi in na kaj moramo biti pozorni ob nakupu. Predvsem pa nas zanim ali je motor 1,8 malo pre?voh za varno vo?njo, ali ob vklopu klime po?epne in kak?na je realna mestna poraba.

Za kakr?enkoli realen odgovor smo hvale?ni.

 

LP!

 

B

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e boste delali do 20.000 km na leto, ve? kratkih vo?enj in brez pogostih dolgih vo?enj po AC potem vzemite bencinarja 1.8, ni kaj razmi?ljat - glede stro?kovne ra?unice sploh ne, nabavna cena ni?ja, ni?ja cestnina, cenej?i servis, manj potencialnih okvar...

 

Ampak ko proba? avto neposredno - Mazdin dizel je druga? super in res gre bolj? na ob?utek za 20 konjev vsaj od 1.8, razen z mesta, ima ?e ?esto prestavo in je na AC pri ve?jih hitrostih ti?ji in mo?an, bencinarji za?nejo pri 150km/h po?asi nervirat z glasnostjo zaradi kar visokih obratov - tukaj je M5 1.8 med bolj?imi predstavniki vseeno.

 

Pa 1.8 z opremo TX prej ni imela tempomata, ne vem kako je zdaj ko je facelift, ampak tempomat meni koristi tudi ko se vozim skozi naselja in tunele, ne samo po AC, glede na to kak?ne kazni nam nabijajo

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • A niso to vsako leto za hrvate pravli, ker zaporedoma podražujejo in še kr je vse polno.   Tak bo tu. Al bo prišel kdo, ki bo pripravljen plačati visoko ceno ali pq bojo spuatli in bo polno.     Drugače pa tvoje cene o italjanskem bencinu me skozi fascinirajo.   Center Bologne: Center Firenz: To so živi podatki od uporabnikov za RON95. Rad hodim v Italijo, samo takih cen, kot pri nas, ni bilo tam nikoli. Vedno so med najdražjimi v Evropi.
    • Dobro jutro, nov je dan... ☀️😉
    • Odvisno, kje tankaš. Na avtocestah je res tudi 2€ in več,na kakih navadnih cestah pa ga dobiš tudi za 1,6€. Res je kar praviš. Hoteli so tudi do 50% cenejši kot pri nas. Aperol spritz v Veroni 4,5€,v Kopru od 6-8€, pizza v centru Milana od 7-10€, pri nas že krepko nad 10€. Skratka, naši so šli s cenami v nebo. Lep primer je Bovec, kjer so dobili en kup odpovedi. Moj znanec dela tam kot vodnik splavov in je več doma kot gor v Bovcu. Ne ve, kako bo s to sezono. 
    • Tudi v dežju je fajn pohajat in nič jamrat😁 V trenutku sem bil stuširan.
    • Norveške mi raje ne omenjat, ker kolk hipokrizije kot je pri njih je verjetno da skoraj ni nikjer. Da so si naredili vse to je bila zgolj zasluga v ogromni prodaji nafte in plina. Potem so tolk subvencioniral EV-je ravno iz prodaje fosilnih goriv, da so si jih vsi kupili "na zalogo" in tko mal za zajebavat naokol. Za resno pa se še vedno vozijo v ICE avtomobilih, sploh pozimi jim skoraj ne pade na pamet, da bi EV-ja uporabljal.   Zato pa pridemo do tega fenomena, da poraba goriv ne pade. Ne pade zato ker lažejo vsem v fris vključno samim sebi.   Zgodba je verjetno podobna povsod, ker ne glede, da je procent EV-jev še majhen bi se moralo poznati pri zmanjšanju porabe nafte. Pa se? Kje so študije, da gre to res v pravo smer? Vemo da samo izdelava EV-ja potrebuje toliko nafte, da so pri Volvotu naračunal, da je za cca 90.000km vožnje ICE-ja.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.