Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Novembra lani sm kupil mazdo 6 sportkombi letnik 2004 opravil servis nedolgo nazaj pri 80000 in menjal desno lu? zaradi nedelovanja avtonivelacije xenona. Sicer je ?lo iz garancije ampak vseen me je mazda mal razo?arala :( , pri cliotu mi je sel prvi le?aj pri 130000. Kar se pa ti?e u?itka v vo?ni ja pa avto 1A :bravo: .

Zanima ma kak?ne imate ostali izku?nje z le?aj ?e menjali, kdaj?

  • Odgovori 88
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano

Ce si kupil rabljen avto, je zelo velika verjetnost da je bl kam udarjen (kolo ob plocnik) in je pokvarilo lezaj. Ponavadi je kolesni lezaj zadnja stvar, ki crkne.

Napisano

Ce si kupil rabljen avto, je zelo velika verjetnost da je bl kam udarjen (kolo ob plocnik) in je pokvarilo lezaj. Ponavadi je kolesni lezaj zadnja stvar, ki crkne.

 

To misli? pri mazdi da je zadnja stvar ki crkne. ker avto je zlo lepo ohranjen. Kdaj pa druga?e pri mazdah crkujejo le?aji 200 000 ve? ?
Napisano

Tud men je na hyundaiju pobral sprednje le?aje pr 100.000 km. Seveda 2000 km po tem, ko je fotra en izsilu in je biu karambol. ?e se mene pra?a je biu zih km udarjen ali v robnik al pa je do?iveu kako nesre?o.

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Napisano

potem bo pa kot ka?e res kak?en karambol <_< Sicer je pa avto ?e v garanciji od prodajalca, kupil sem ga v avtohi?i in mi je podalj?al garancijo za eno leto. Tako, da bo ?lo najbr? iz tega? Vsaj pravi?no bi bilo, kaj mislte?

Napisano

To misli? pri mazdi da je zadnja stvar ki crkne. ker avto je zlo lepo ohranjen. Kdaj pa druga?e pri mazdah crkujejo le?aji 200 000 ve? ?

 

Moja, je tvoj razred, pa ?e ni? ne ka?a da bi ga menjal. Imam pa 260+ kkm.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Novembra lani sm kupil mazdo 6 sportkombi letnik 2004 opravil servis nedolgo nazaj pri 80000 in menjal desno lu? zaradi nedelovanja avtonivelacije xenona. Sicer je ?lo iz garancije ampak vseen me je mazda mal razo?arala :( , pri cliotu mi je sel prvi le?aj pri 130000. Kar se pa ti?e u?itka v vo?ni ja pa avto 1A :bravo: .

Zanima ma kak?ne imate ostali izku?nje z le?aj ?e menjali, kdaj?

 

Hja, meni ?el levi sprednji le?aj na M6 SC pri 140.000km, pa nisem sre?al nobenega robnika...

Napisano

de?ki.. le?aj je kos, kot vsak drug del na avtu... moj je bil menjan na 60k km, pa avto tudi ni videl robnika...

 

ni prijetno, ampak tak je, zaradi tega avto ?e ni slab, ?e mora? le?aj menjat...

 

kaj pa ?e so na avtu kdaj bli gor kaki valarji, ki tudi relativno neugodno lahko vplivajo na le?aj...

 

@mazda_mx: tebi itak ne more le?aj crknt, ko skoz naravnost vozi? :P

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

  • 2 meseca kasneje...
Napisano

Novembra lani sm kupil mazdo 6 sportkombi letnik 2004 opravil servis nedolgo nazaj pri 80000 in menjal desno lu? zaradi nedelovanja avtonivelacije xenona. Sicer je ?lo iz garancije ampak vseen me je mazda mal razo?arala :( , pri cliotu mi je sel prvi le?aj pri 130000. Kar se pa ti?e u?itka v vo?ni ja pa avto 1A :bravo: .

Zanima ma kak?ne imate ostali izku?nje z le?aj ?e menjali, kdaj?

 

Tudi meni so menjali pri 60.000 prevo?enih km pod garancijo.Na servisu so rekli,da je avto zadel v kak?en robnik lahko pa tudi kak?no ve?jo luknjo in se s ?asom uni?i le?aj.Je pa zelo treslo pri zaviranju.Smo najprej mislili,da so diski.

Napisano

kar se tice japoncev mislim da ni problema z lezaji. poleg moje 3 ki ima sicer mal prevozenega imamo pri bajti se stifta pa jimnya oba z cca 130 000 km pa noben ni imel se menjanega ne lezaja ne koncnika...

bit podgurc je luksuz!

ni ga vitamina ?ez liter vina!

  • 2 leti kasneje...
Napisano

Tudi jaz sem moral zamenjati sprednja le?aja, pri 137500km. Desni je bil ?e na koncu, levi pa na?et, tako da sem zamenjal kar oba. Sedaj se mi pa pojavlja, da se mi pri okoli 50km/h pojavlja nek podoben zvok kot prej, preden sta bila le?aja menjana. Zvok se pojavi v katerikoli prestavi kot tudi v leru, v?asih ga pa ni. Sem se tudi ?e oglasil pri mojstru, ki mi je menjal le?aja in pravi, da sta nova le?aja OK in da ni nikjer nobenega lufta. So mogo?e krive gume, saj sva skupaj ugotovila, da so ?e dokaj stopni?aste in to ravno sprednje ali kaj drugega?

Hvala za odgovor.

Napisano

Mam Goodyear Excellence in mislim da so 2008 letnik. Zvok je pa tak kot, da bi se nekaj ovalnega drgnilo, v?asih ni pa ni? sli?ati?!. Ko sta bila le?aja fu?, je bilo konstantno tuljenje, ki se je ve?alo s hitrostjo in pa pri zavijanju. Tole pa res ne vem kaj bi bilo.

Napisano

To so gume.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Gume definitivno ... jaz sem lih v?eri kolesa premetal in obrnil smer vrtenja, ker mi je tudi ?e ru?ilo. Zdaj je pa ti?ina in u?itek, kot bi se peljal na novih gumah. :jupiii:

33112_1.png

Napisano

Gume definitivno ... jaz sem lih v?eri kolesa premetal in obrnil smer vrtenja, ker mi je tudi ?e ru?ilo. Zdaj je pa ti?ina in u?itek, kot bi se peljal na novih gumah. :jupiii:

 

A to si zamenjal prve-zadnje, ali poleg tega ?e levo-desno (smer vrtenja)? Bi bilo tudo to za poskusiti, ?e bo kaj bolje :)

Napisano

Reve?i, men so na CX7 menjali v garanciji le?aj pri 40000..... :blush:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Samo levo desno... ampak mora? pazit, ?e guma nima to?no dolo?ene smeri vrtenja. ?e ne sme? obra?at smer vrtenja pa menjaj samo naprej nazaj. Tud to bo pomagalo pri odpravljanju stopni?avosti.

33112_1.png

Napisano

Meni so menjali le?aj spredaj pri 60 000 km, avto pa imam od 10 000 km dalje, butnjen nikoli. Mehanik na servisu je rekel, da ob?asno pa? crkne. CD120 2007.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

Zmeraj bolj se mi zdi, da je poleg gum problem ?e nekje drugje, ker se piskajo? jaj?ast zvok, kot neko drgnjenje pojavlja tudi pri okoli 120 km/h. Mogo?e sta nova zamenjana le?aja defektna. Kako pa vem, ?e je slu?ajno kaj narobe z polosovino? Lufta ni nikjer razen malenkost pri volanski letvi. Vesel bom vsakega odgovora.

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Bom kar tu vpra?al:

 

ali se pri mazdi 6 menja le?aj zadaj komplet s pestom? Ali se da zamenjati tudi samo le?aj? Ker cena original je 273?...

 

?e kdo ve, kje se da to nabavit bolj ugodno, naj kar pove...:D

 

lp

Napisano

Bom kar tu vpra?al:

 

ali se pri mazdi 6 menja le?aj zadaj komplet s pestom? Ali se da zamenjati tudi samo le?aj? Ker cena original je 273?...

 

?e kdo ve, kje se da to nabavit bolj ugodno, naj kar pove...:D

 

lp

 

Tapos Medvode

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Bom kar tu vpra?al:

 

ali se pri mazdi 6 menja le?aj zadaj komplet s pestom? Ali se da zamenjati tudi samo le?aj? Ker cena original je 273?...

 

?e kdo ve, kje se da to nabavit bolj ugodno, naj kar pove...:D

 

lp

 

Ja na ?alost je tako, vse je en kos. :angry2:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.