Skoči na vsebino

Kolikokilometrov z enim tankom? (mazda 6 diesel)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Zanima me, koliko kilometrov naredite z enim tankom? Meni je ratalo zadnji? 915. Trenutno imam 820 pa mi lu?ka ?e sveti, kazalec je pa pred zadnjo ?rtico.

 

Ne zanima me poraba, ampak dejansko kilometri.

 

LP

 

 

sem pozabil dopisati: avto je Mazda 6 diesel 2.0 100kW (letnik 1994 Nov.)

Napisano

Nisem vedla, da so mazde 6 delal ?e leta 1994 :ne vem:

 

+10 let ;)

 

1x, 2x pa mi je res ratalo, da sem ?el ?ez 900km ampak ti povem, da ni zdravo posku?at razen, ?e bi se rad v?lanil v klub z imenom "BC me je nasankla, ostal sem brez goriva" :P:D

33112_1.png

Napisano

...za adrenalin spro??at mislim,da so bolj?e zadeve,kot ta,kdaj in kje bo? ostal brez nafte. ;)

 

 

Napisano

Zadnji tank 420km...bwahahahaha

 

Suzzy je pravi kronik!!!

 

Mi je pa ratal pridit ?e na 580km. :bravo:

Mister polizman...go get a DONUT!!!

Napisano

Zadnji tank 420km...bwahahahaha

 

Suzzy je pravi kronik!!!

 

Mi je pa ratal pridit ?e na 580km. :bravo:

 

dosti tebi to pije jaz sem z divjo voznjo vedno naredil 550km,z malo bolj umirjeno pa kar komot naredis 650km

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

Napisano

jaz imam nekje tako porabo ot jo je imel BOBI

 

med 550-610 tankam pa ponavadi med 43-47 litrov!

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Hja...ne vem, kok vam to ratuje...maaa...res je, da mam skori vedno kratke razdalje...dom slu?ba, cca 10km v eno smer.

 

Na AC-ju mal prtisnem, drga? pa, ko grem v Prlekijo je povpre?na poraba okol 8l/100km.

 

In...kok bi to zmanj?u? Ven skozi auspuh mi ne pluva...razn kondenza!

Mister polizman...go get a DONUT!!!

Napisano

Jst mam tud dele katastrofalno porabo, pomoje bo okol 11, tudi ve?, k mam do ?ihta krasne 4km, torej se ?e voda ne ogreje kt bi se mogla, no posledi?no pol tud cagr pada k vosu :D

Sicer pa naj pije kok mu pa?e, sam da me pelje okol tko k se zagre :D

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Napisano

Naredil 1028 km in ostal na izvozu iz avtoceste-bencinska 300 m stran (sre?a v nesre?i).Na BC je pisalo da lahko prevozim ?e celih 120 km.Zdaj tankam max.100km zatem ko zagori rezerva.M6 2,0D 100kw.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Se strinjam, lahko sploh ni catch v dpf-ju, ampak na injektorjih, egr-u,..
    • Govorili smo s Skandinavci, to pazite pri nakupu EV vozila WWW.ZURNAL24.SI Dobro desetletje je že minilo, odkar so električni avtomobili številnejše prisotni na avtomobilskem trgu. V te času so si tudi tisti, ki jih vzdržujejo, že nabrali precej izkušenj.  
    • Vidiš, spet navajaš same laži.   Pa vzemiva prav ta tvoj primer - ker povprečen Slovenec se res vsak teden (ROTFL) pelje v Munchen - čeprav ni reprezentativen.   Google Maps pravi, da je center Kopra, center Munchna razlike 507 km. Čas, potreben za to pot pa je ocenjen na 5h 33min.   Tudi če se peljem 110 km/h namesto 130 km/h (kjer sploh lahko), bo razlike v času malo, saj skozi Avstrijo (niti pri nas) ne moreš voziti 130 km/h na celotni trasi. Hudiča, še v Nemčiji od meje do Munchna komaj kje lahko uradno voziš 130 km/h. Med 110 in 130 km/h - kjer sploh lahko - ne pridelaš niti 20 minut prednosti. Zdaj odvisno s kakšnim EV se pelješ, ampak recimo, da s takim, ki ne zmore 500 km v kosu, da bova dodala še polnjenje ob avtocesti. Ob AC so hitre polnilnice, kjer 100-150 km dosega dobiš v 5-15 minutah (če imaš kak bolj moderen EV pa še prej). Ker sem se že peljal v Munchen (pa tudi še kam dlje), lahko vzameva moj postanek - s starim EV je bil potreben en postanek za polnjenje, dolg je bil 12 minut.   Torej si pod črto pol ure v prednosti. Ampak - da se pri 5h in pol dolgi poti ne bi niti enkrat ustavil, je pa tudi noro. Tako z vidika zdravja kot počutja/udobja. Če si kadilec, pa itak ne zdržiš. 😃   Cenovne primerjave ti pa ne bom delal, to menda že veš, da je z EV ceneje, čeprav mižiš za obe očesi.   Všeč mi je tudi tvoj začetek "Recimo, da greš z nekim resnim avtom od KP do Münchna". Kaj pa je resen avto? Kaj pa resen EV, tak, ki premaga 500 km v šusu? A potem boš pa primer podaljšal do Berlina? Kjer se na poti tudi ne bi nikoli ustavil ...
    • Zdaj mešaš hruške in jabolka. Pri telefonih in tv-jih ni stresa, kje in ali  boš sploh lahko polnil. Tekefon pač prlkjučiš na prvi vtič in to je to. Pri el. kosilnicah pa moraš že preden štartaš naredit celo študijo, kje in kolikokrat se boš ustavljal na poti. In za koliko časa. Recimo, da greš z nekim resnim avtom od KP do Münchna, potrebuješ za pot dve uri več časa. Prvič,ko se  voziš  z kaminsko  hitrostjo in oviraš normalen promet na cesti, drugič, ko iščeš prazno polnilnico ob avtocesti. In na koncu si porabil veliko več časa kot recimo z dizelašem ali benzinarjem in cenovno si tam-tam.  Jaz se z obema avtomobiloma vozim zelo komot in udobno in ne pogrešam "tihe" vožnje pri 110km/ uro. Mene ne prepričaš. 
    • Netopirjeva streha zahteva nekaj vzdrževanja in podmazovanja, tudi tesnila.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.