Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

A se komu sanja zakaj pri Xedos-u 6, 1.6 (79kW) motorju vedno ko pospe?uje? pri 2500 obratov cukne :ne vem: Sicer ?ist mal ampak vseeno.

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

spet cukanje! :hohoho:

Ja glede cukanja in mo?nih vzrokih je bilo ?e mnogo napisanega mal pre?ikeri teme!

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano
:D samo cukanje zadnje case,ko mene cukne grem na :cheers: pa laufa naprej nekaj casa :hohoho::hohoho:

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

Napisano

:D samo cukanje zadnje case,ko mene cukne grem na :cheers: pa laufa naprej nekaj casa :hohoho::hohoho:

 

hahahh :hohoho::hohoho:

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

spet cukanje! :hohoho:

Ja glede cukanja in mo?nih vzrokih je bilo ?e mnogo napisanega mal pre?ikeri teme!

 

Ampak to se dogaja le pri 2500 obratih...

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

Imam popolnoma enako ma?ino v Xedosu - 1.6 16V 79 kW.

 

Pri mojem se to ne dogaja - mi pa cuka ko recimo po mestu v drugi pri 1500 obratih malo gas pohodim in rahlo pospe?ujem (sem to pa? re?il s tem, da ?altam v ni?jo in pospe?ujem ?ele od nekje 2200 obratih navzgor).... zdej pa sploh, ko ga ?e klima ekstra obremenjuje... <_<

 

 

Mi je v?asih kar ?al, da nisem Xedosa 2.0 vzel...

Va?n je da piha - na morju al pa na motorju.

Napisano

Probaj si od nekoga sposodit v?igalni tuljavi pa sprobaj a ?e cuka. V?igalne z leti oslabijo in dajo manj "mo?no" iskro. Tako se lahko zgodi, da taka iskra ne v?ge me?anice v valju v enem taktu in avto rahlo "kolcne".

33112_1.png

Napisano

Probaj si od nekoga sposodit v?igalni tuljavi pa sprobaj a ?e cuka. V?igalne z leti oslabijo in dajo manj "mo?no" iskro. Tako se lahko zgodi, da taka iskra ne v?ge me?anice v valju v enem taktu in avto rahlo "kolcne".

 

Ma pol bi tudi kdaj pri drugih obratih, tu pa cukne le pri 2500 obr. kadar pospe?uje? iz 2. v 3.

To mora bit nekaj drugega...MAF, ECU, al pa nek senzor, ... :ne vem: Mogo?e bo yavar kej vedu.

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

Ma pol bi tudi kdaj pri drugih obratih, tu pa cukne le pri 2500 obr. kadar pospe?uje? iz 2. v 3.

To mora bit nekaj drugega...MAF, ECU, al pa nek senzor, ... :ne vem: Mogo?e bo yavar kej vedu.

 

 

Ups sorry, Si?i nisem napisal, da je moj odgovor bolj theBillu namenjen.

33112_1.png

Napisano

men je isto delala xedoska

zamenji kable in sve?ke pa je stvar re?ena

men je pol nehu cukat

VOZIM MAZDO NE MOTI!!!

Napisano

Isto men, sam na f-ki... po menjavi kablov pa sve?k je nehu cukat...

sam zdj po treh mescih spet cuka... tokrat pa ?e nevem uzroka :) hehe

 

men je isto delala xedoska

zamenji kable in sve?ke pa je stvar re?ena

men je pol nehu cukat

 

Ja a tudi samo pri 2500 obratih, al kakor kdaj?

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

ja pr men je blo tam okol 2300-2400 obratih pa tudi pri speljevanju od samega za?etka

VOZIM MAZDO NE MOTI!!!

Napisano

Zamenjaj avto, ni druge. :D

 

 

 

Lahk pa zamenja? samo v?igalne kable in bo verjetno mir. :bravo:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 5 tednov kasneje...
Napisano

A se komu sanja zakaj pri Xedos-u 6, 1.6 (79kW) motorju vedno ko pospe?uje? pri 2500 obratov cukne :ne vem: Sicer ?ist mal ampak vseeno.

 

 

Danes sem ugotovil da se to dogaja tudi pri meni. Imam namre? Renault Megana Coupe 1.6 16v 79 kw. In ko pospe?ujem mi tudi cukne pri 2500 obratih. ?uti se predvsem v prvi in drugi prestavi. Pa ?e to komaj da. Toda pojma nimam kaj bi lahko bilo to. Mogo?e zaradi faaajn vro?ega motorja ter pri?gane klime? Ne vem, bom poskusil ?e s hladnim motorjem brez pri?gane klime.

Napisano

Fantje...

tri najbolj mo?ni vzroki:

 

-v?igalna tuljava

-kabli

-sve?ke

 

Ne more? to kar tak ugotovit kaj je. ?e nisi sve?k menjal ?e 100k km, potem so sve?ke...ddddddddddddd! :D

 

Za?nemo pa? raziskovati pri najcenej?ih stro?kih - sve?ke - kupimo. Potem na kablih (fajn si jih je prej sposodit in probat) - ?e je to to - kupimo KVALITETNE!!!, nato pa ?e tuljava, ki jo je tudi fain sprobat preden kupimo.

 

je ?e lahk kei druga? MAF? ?e bi bil MAF potem avto ne bi cukal...ampak ne bi vlekel...in bi nazaj sekalo, ali bi pa bil zalit...

 

benz filter in podobne zadeve bi se tudi druga?e kazale...

 

?e prav konkretno cukne (iz nenada na polno, ampak kratko) pol je vsekakor nekaj na v?igu <_<

:)
  • 4 tedne kasneje...
Napisano

Probaj si od nekoga sposodit v?igalni tuljavi pa sprobaj a ?e cuka. V?igalne z leti oslabijo in dajo manj "mo?no" iskro. Tako se lahko zgodi, da taka iskra ne v?ge me?anice v valju v enem taktu in avto rahlo "kolcne".

 

Menjal kable in zdej je OK.

 

Se mi zdi da je avto tudi na splo?no bolj tih in lep?e laufa.

Va?n je da piha - na morju al pa na motorju.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.