Skoči na vsebino

Turbo?!?

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Guest BrainLess
Napisano

Mene nekaj zanima!

 

Za zra?nim filtrom je merilec pretoka zraka, ki javi ra?unalniku koliko zraka je steklo v ma?ino, kak?ne temperature, da ta izra?una, kolko bencina spustit skozi loputico, za maksimalni izkoristek in manj?o porabo ma?ine in da se ta ne zaliva!

 

V ma?ini pa je indikator izgorevanja, ki pa spet ta podatek javi ra?unalniku, ?e je to izgorevanje dovolj veliko glede na gorivo in ali je ?e potrebno dovajati gorivo ali zapirati!

 

Bistvo:

?e da? noter turbota, ta pove?a dotok zraka prisilno!

Ni potrebno menjat ?e elektronike (?ipa, ker ima le ta blokado in ne bo dovolil ve?jega pretoka bencina) :blink::whatever:

 

In kaj vse je potrebno zamenjat, da bo ta napor pol ma?ina vzdr?ala, ?e gre na primer za 1.5 F-kino ma?ino (90 km)?!

Napisano

sm sli?al da obstajajo prov tuurbo kit-i, stanejo nekje 1500E v tem kompletu dobi? turbino in vse ostale zadeve ki jih rabi? za predelavo, pa ?e garancijo ti dajo. na motor. to naj bi se dobilo v zda, ?e se da dobiti v evropi ?e ne vem

lahko pa mal pogleda? tuki

lahko si pa neki pogleda? o tem tuki

pa tuki

Napisano

ne lih s turbino ampak z enim mocnim ventilatorjem je en tip neki poskusal, ravno na podlagi takega misljenja....ma na koncu je opustil misel...

 

ne vem...sej v principu je ok ma mislim, da v koncni fazi se ti nebi obneslo, ker motor ni predviden in procesor ni sprogramiran za tako delovanje...

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Napisano

sosed ma na polotu 1.4 en ventilator, k ga je dobu kao original za tuning ne vem kere ferme, sam zgleda kao ventilator za ra?unalnik in je dal za njega 60k sit in menda se mu pozna in da gre bolje kokr je ?ov prej, mu skor verjamem k pomoje se to obnese. treba bo probat. mal sem ra?unal na ventilator od ventilacije za (traktor) k je radialni ventilator in piha k zme?an, bo treba enkrat probat in mal skonstruerat.

Napisano

Ma kdo kak?no stran ali sliko z tem ventilatorjem kako se to naredi je narejeno?

 

Dajte mi prosim povedat kaj je razlika pri koni?nih filtrih da imajo eni dvojni konus eni pa enojni, kaj je bol?e sploh zakaj je tako?

 

Hvalla!

Napisano

razlika je samo da pri isti velikosti filtra se dose?e ve?ja povr?ina in s tem lahko gre ve? zraka.Samo to pri velikih ma?inah ko je filter z enojnim konusom ?e premajhen.Tu pri nas za na?e avte pa je samo kot opti?no in da se na dalj ?asa puca.

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

ti bom jst povedu ker sm dau v avto turbino in imam problem.

Ko das turbino moras menjati merilec pretoka zraka! zakaj?

zato ker preden se turbina odpre, merilec dela prakicno v vakuumu, ka pa odpre, gre skozi merilec prevelika kolicina zraka in ga zmoti. pri recimo 3000 obratov ima senzor podatke kot pri 6000 obratov pri atmosferskem motorju. in tu ga zjebe. motor vec pije, se pregreva, cez 4000 pa nikamor ne gre in je racunalnik totalno v kurcu!!

zato pa merici za turbo motorje stanejo od 120 tisocakov naprej.

voli vas Don

 

 

_______________________________

Viva Revolucion - Viva Mazda, Manuel !

Napisano

sosed ma na polotu 1.4 en ventilator, k ga je dobu kao original za tuning ne vem kere ferme, sam zgleda kao ventilator za ra?unalnik in je dal za njega 60k sit in menda se mu pozna in da gre bolje kokr je ?ov prej, mu skor verjamem k pomoje se to obnese. treba bo probat. mal sem ra?unal na ventilator od ventilacije za (traktor) k je radialni ventilator in piha k zme?an, bo treba enkrat probat in mal skonstruerat.

V bistvu je naredu slab pribli?ek kompresorju kot jih imajo Mercedesi, kjer zrak dodatno stiska v valje kompresor namesto turbine gnane na izpu?ne pline.

 

Vsaj turbo luknje nima :D:P

33112_1.png

Napisano

Samo dejstvo je, da ?e se ?eli ustvariti tak nadtlak, ki ga ustvari turbina (ali vsaj pribli?no tak, je potreben res mo?aaaaaaaaaaaan elektromotor, kaj od modelarstva bi ?e dalo kak efekt, samo dejstvo je, da te zadeve pri recimo 7.2V papajo tudi po 100A!!! To je recimo 1200W in tako bi z ustrezno ''vetrnico'' dobili vlek oz. tlak povpre?nega sesalca, da si malo predstavljate.

In potem smo zopet pri te?avah, ki jih je ?e opisal DonFilipo. Tako da... :whatever:

Napisano

No ja.... hmmmm

 

bom jst se neki dodal.

 

mimixtz tukaj imas prow, a tudi ne vse (tokrat te ne zalim, ce tako razumes). Vsaj v praksi to ne bi delovalo, ker z ventilatorjem tesko naredis tako visok tlak (tudi sesalec nima ventilator) ampak za to treba biti kompresor (rootsov, severov, ali kateri podoben princip...)

Je pa res da bi bil potreben zelo mocen elektromotor.

 

Ne mislim se spet tukaj kregat. Skratka mimixtz imas prow, vendar sm malo izboljsal tvojo teorijo tako, da bi v praksi dala kaksne rezultate.

voli vas Don

 

 

_______________________________

Viva Revolucion - Viva Mazda, Manuel !

Napisano

ej... stari, a bi ti bil tok dober, pa da pove? kva za ena burgola je na sliki ?

 

za nas tiste ki smo bolj laiki ? :)

 

;)

 

eh... sem ?e prebral... to ni ni? posebnega...

 

tista finta za okrog 4 jurje dolarjev je bolj zanimiva :)

 

+ dober izpu?ni sistem, pa je +100HP se pravi okrog 136 uiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Zgleda kot trije elektromotorji, katerih mo? je zdru?ena z zobni?kimi prenosi.

 

 

ker z ventilatorjem tesko naredis tako visok tlak

Ja, pride do izgub na ''vle?ni'' strani, slab?i izkoristek same elise oz. propelerja od kompr..

 

Sam za tele motor?ke bi ?e skoraj mogel poseben aku. imet. Ko bi to potegnilo vse ampere, bi se ?e malo altenator zbunil pomoje. Bi bil pa zanimiv zvo?ni efekt. :blink:

Kot bi se puhalnik za seno vozil po cesti. :D:lol:

Napisano

Kot bi se puhalnik za seno vozil po cesti. :D:lol:

:D:D:D:D

voli vas Don

 

 

_______________________________

Viva Revolucion - Viva Mazda, Manuel !

Napisano

pa cenej te pride turbina na izpu?ne pline, pa da? kako T4 ali T5 gor ,pa je zadosti.Tisto zgoraj na sliki pa ima tako ceno da te normalne turbine ceneje pridejo, edino prednost je da ni turbo luknje.Samo ?e ima? malo turbino se ta turbo luknja skoraj nebo poznala.Pa zdaj po na?ih novih zakonih tako nima smisla sploh kaj takega delati,voziti se tako skoraj ne more? kaj ve?, edino porabo zvi?a? zaradi konjev ki so potem neizkori??eni.

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.