Skoči na vsebino

Odstranitev katalizatorja

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Neki me zanima...

 

avto ma katalizator... ok... moj ne vec :D:D:D Pa laufa za moje pojme mal leps...sploh se mi zdi glede navora tam okol 3-5 k obratov. Sam... A bi blo treba kak senzor tut vn uzet, al pa kak kabel fiksno zvezat s cem?

 

se mogoce kdo spozna?

---------------------------------------

user posted image

Napisano

jap, to?no tak.Poznalo bi se malo ?e bi elektroniko na simulatorju preprogramiral.Samo preve? $$$ za premalo u?inka.

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

Moj predlog, ne obremenjuj se s tem in se samo vozi, ker brez katalizatorja JE bolj?a vo?nja, manj?a poraba, avto ima lep?i zvok, ki ga s katalizatorjem nima in ?e kaznivo je. ;):lol:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Neki me zanima...

 

avto ma katalizator... ok... moj ne vec :D:D:D Pa laufa za moje pojme mal leps...sploh se mi zdi glede navora tam okol 3-5 k obratov. Sam... A bi blo treba kak senzor tut vn uzet, al pa kak kabel fiksno zvezat s cem?

 

se mogoce kdo spozna?

qrba... kva pa ti nared? s tvojim na tehni?nem ? ! ?

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Js ga peljem in naredim bp.

 

:rolleyes:

 

 

ps.Pa brez da sabo vozim qurbe :D:D

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

A to pomen da ce mam auto 92 letnik da ga ne rabim al kako? al mas koga poznanga tam? :P

 

Jst osebno mam tak narejen da je katalizator posebn del izpusnega sistema kar pomeni da je pred in takoj za njim priprobnica. Katalizator je pa se originalen (vzet dol pr tam okol 70k km) in mam samo 4 sraufe, pa ga dam gor, pa nardim tehnicnega.

 

A ma on dol bazo podatkov ce more met mx-3 '92 katalizator al nima on te baze? Ker takrat se kat ni bil obvezen.

 

ajd B)

---------------------------------------

user posted image

Napisano

mx mora met kat, ker je v podatkih zabele?en neosvin?en bencin...

 

vsaj tak se meni zdi...

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

A sem jaz edini tuki ki ga briga za mother earth?? :unsure: Sej pridobis nekaj moci s kat. ampak ne tok da bos reku "uuuu zdaj gre velik boljs"..

 

Lahk mas neosvincen bencin in brez kat. ampak je pol rabis se aditive.

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

I do care about mother earth, ampak, daj ti meni 80 jurjev, pa si jaz kupim kat (neoriginalnega) ;)

 

?tekstdumir ?

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

ja ja ih ferstende. lajder.

 

sm pa razumu da ga hoces dat stran ker bos pridobu 1% moci.

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Zvok se pozna...pr vsakem avtu... ful. Se tolk bolj pr V6 kot pri 4cyl. Pa se en sportn luftfilter pa ko ga do konca stisnes auto zapoje ko da bi meu ful vec moci. Globok mocan glas... res lep. Ampak na moci BISTVENO ne pridobis. mal pa. :P

 

 

Ze kdo tocn ve kak je s tehnicnim pa kat.? avto '92 letnik in ga je v osnovi mel, ceprav ni bil nujen... :rolleyes:

 

 

ajd B)

---------------------------------------

user posted image

Napisano

Lahk mas neosvincen bencin in brez kat. ampak je pol rabis se aditive.

Kak?ne aditive ima? v mislih ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

fla?ka z svincem k jo vlije? v tank zarad ventilov, sicer so pa dana?nji avtomobili tako narejeni da ne rabijo ve? svinca. to je bilo zaradi bolj?ega tesnenja ventilov. ?e ma? pa katalizator ti pa ta svinc zaba?e katalizator in pol mora? pa katalizator menjat

Napisano

Sej to sem hotel, od takrat ko imajo avtomobili katalizatorje le ti ne potebujejo nobenih aditivov, ker so ventili, sede?i ventilov in vsi ostali deli ki prihajajo v stik z me?anico goiva in zraka, naraejeni iz drga?nih materijalov, kot pa pri starih avtomobilih. Vsa kar se lahko zgodi, je da zaradi zmanj?anega upora izpu?nih plinov pre?ge kak izpu?ni ventil, samo to se zgodi samo ob stalnem pretiravanju in vrtenju motorja v v rde?e polje, pri normalni uporabi (tudi ?e v?asih pretirava?)se to ne bo zgodilo.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Zvok se pozna...pr vsakem avtu... ful. Se tolk bolj pr V6 kot pri 4cyl. Pa se en sportn luftfilter pa ko ga do konca stisnes auto zapoje ko da bi meu ful vec moci. Globok mocan glas... res lep. Ampak na moci BISTVENO ne pridobis. mal pa.

Saj izpuh ?e imam malo predelan, konus filter je tudi ?e gor, avto grgra da je joj ?e zdaj, in da bi potem ?e TOLIKO bolj? No, verjetno bo tudi to, ko bom imel ?as. ?e ne bom prej bankrotiral zaradi radarjev ali vse skupaj spravil v kak?en jarek. B):ph34r::whatever:

Napisano

KAALMANN, daj prosim ti povej, ?e se na TVOJEM avtu kaj pozna, to me najbolj zanima. Glede zvoka in mo?i.

glede zvoka se pozna malo, samo meni se pozna ker sem ?e zamenjal oba lonca za katalizatorjem za BOSAL, in je avto kar lepo glasnej?i...

 

kar se pa mo?i ti?e pa nebi vedel povedati, mogo?e res malo bolje gre :)

 

ampak to je relativno...

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.