Skoči na vsebino

Odstranitev katalizatorja

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Neki me zanima...

 

avto ma katalizator... ok... moj ne vec :D:D:D Pa laufa za moje pojme mal leps...sploh se mi zdi glede navora tam okol 3-5 k obratov. Sam... A bi blo treba kak senzor tut vn uzet, al pa kak kabel fiksno zvezat s cem?

 

se mogoce kdo spozna?

---------------------------------------

user posted image

Napisano

jap, to?no tak.Poznalo bi se malo ?e bi elektroniko na simulatorju preprogramiral.Samo preve? $$$ za premalo u?inka.

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

Moj predlog, ne obremenjuj se s tem in se samo vozi, ker brez katalizatorja JE bolj?a vo?nja, manj?a poraba, avto ima lep?i zvok, ki ga s katalizatorjem nima in ?e kaznivo je. ;):lol:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Neki me zanima...

 

avto ma katalizator... ok... moj ne vec :D:D:D Pa laufa za moje pojme mal leps...sploh se mi zdi glede navora tam okol 3-5 k obratov. Sam... A bi blo treba kak senzor tut vn uzet, al pa kak kabel fiksno zvezat s cem?

 

se mogoce kdo spozna?

qrba... kva pa ti nared? s tvojim na tehni?nem ? ! ?

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Js ga peljem in naredim bp.

 

:rolleyes:

 

 

ps.Pa brez da sabo vozim qurbe :D:D

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

A to pomen da ce mam auto 92 letnik da ga ne rabim al kako? al mas koga poznanga tam? :P

 

Jst osebno mam tak narejen da je katalizator posebn del izpusnega sistema kar pomeni da je pred in takoj za njim priprobnica. Katalizator je pa se originalen (vzet dol pr tam okol 70k km) in mam samo 4 sraufe, pa ga dam gor, pa nardim tehnicnega.

 

A ma on dol bazo podatkov ce more met mx-3 '92 katalizator al nima on te baze? Ker takrat se kat ni bil obvezen.

 

ajd B)

---------------------------------------

user posted image

Napisano

mx mora met kat, ker je v podatkih zabele?en neosvin?en bencin...

 

vsaj tak se meni zdi...

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

A sem jaz edini tuki ki ga briga za mother earth?? :unsure: Sej pridobis nekaj moci s kat. ampak ne tok da bos reku "uuuu zdaj gre velik boljs"..

 

Lahk mas neosvincen bencin in brez kat. ampak je pol rabis se aditive.

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

I do care about mother earth, ampak, daj ti meni 80 jurjev, pa si jaz kupim kat (neoriginalnega) ;)

 

?tekstdumir ?

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

ja ja ih ferstende. lajder.

 

sm pa razumu da ga hoces dat stran ker bos pridobu 1% moci.

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Zvok se pozna...pr vsakem avtu... ful. Se tolk bolj pr V6 kot pri 4cyl. Pa se en sportn luftfilter pa ko ga do konca stisnes auto zapoje ko da bi meu ful vec moci. Globok mocan glas... res lep. Ampak na moci BISTVENO ne pridobis. mal pa. :P

 

 

Ze kdo tocn ve kak je s tehnicnim pa kat.? avto '92 letnik in ga je v osnovi mel, ceprav ni bil nujen... :rolleyes:

 

 

ajd B)

---------------------------------------

user posted image

Napisano

Lahk mas neosvincen bencin in brez kat. ampak je pol rabis se aditive.

Kak?ne aditive ima? v mislih ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

fla?ka z svincem k jo vlije? v tank zarad ventilov, sicer so pa dana?nji avtomobili tako narejeni da ne rabijo ve? svinca. to je bilo zaradi bolj?ega tesnenja ventilov. ?e ma? pa katalizator ti pa ta svinc zaba?e katalizator in pol mora? pa katalizator menjat

Napisano

Sej to sem hotel, od takrat ko imajo avtomobili katalizatorje le ti ne potebujejo nobenih aditivov, ker so ventili, sede?i ventilov in vsi ostali deli ki prihajajo v stik z me?anico goiva in zraka, naraejeni iz drga?nih materijalov, kot pa pri starih avtomobilih. Vsa kar se lahko zgodi, je da zaradi zmanj?anega upora izpu?nih plinov pre?ge kak izpu?ni ventil, samo to se zgodi samo ob stalnem pretiravanju in vrtenju motorja v v rde?e polje, pri normalni uporabi (tudi ?e v?asih pretirava?)se to ne bo zgodilo.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Zvok se pozna...pr vsakem avtu... ful. Se tolk bolj pr V6 kot pri 4cyl. Pa se en sportn luftfilter pa ko ga do konca stisnes auto zapoje ko da bi meu ful vec moci. Globok mocan glas... res lep. Ampak na moci BISTVENO ne pridobis. mal pa.

Saj izpuh ?e imam malo predelan, konus filter je tudi ?e gor, avto grgra da je joj ?e zdaj, in da bi potem ?e TOLIKO bolj? No, verjetno bo tudi to, ko bom imel ?as. ?e ne bom prej bankrotiral zaradi radarjev ali vse skupaj spravil v kak?en jarek. B):ph34r::whatever:

Napisano

KAALMANN, daj prosim ti povej, ?e se na TVOJEM avtu kaj pozna, to me najbolj zanima. Glede zvoka in mo?i.

glede zvoka se pozna malo, samo meni se pozna ker sem ?e zamenjal oba lonca za katalizatorjem za BOSAL, in je avto kar lepo glasnej?i...

 

kar se pa mo?i ti?e pa nebi vedel povedati, mogo?e res malo bolje gre :)

 

ampak to je relativno...

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.