Skoči na vsebino

Mazda 6 karavan, 2004-ZARIBALA!


Priporočeno sporočilo

Ne samo, da je to lepa navada, pri m6 je to celo zelo priporo?ljiva navada. :(

 

Lp M

 

Ja se strinjam,posebno ?e vozi? dosti po avtocesti in konkretno pritiska?...meni ga je spilo 1L , ko sem naredu 7kKM po Eu, ve?inoma Nem?iji... <_<

?e pe vozim nekje normalno( do 150Km/h), pa se nivo olja do servisnega intervala zni?a za okoli 2-3dcl...

Zato vseeno ve?krat pogledam olje... :P

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • Odgovori 53
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

ufff jaz mam potem one of a kind mazdo...

zdaj sem srecen :)

 

?udno, zgleda, da imam tudi jaz eno tako ?estko ... po 20.000 prevo?enih od menjave olja imam olja ?e vedno na sredini merilne pal?ke brez dolivanja :D

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja se strinjam,posebno ?e vozi? dosti po avtocesti in konkretno pritiska?...meni ga je spilo 1L , ko sem naredu 7kKM po Eu, ve?inoma Nem?iji... <_<

?e pe vozim nekje normalno( do 150Km/h), pa se nivo olja do servisnega intervala zni?a za okoli 2-3dcl...

Zato vseeno ve?krat pogledam olje... :P

 

Jaz vozim po avtocesti 140.

 

Tale moja me je mo?no razo?arala. 2000 km pred rednim servisom na 160 000 sem zlil noter cel liter olja, potem, po slabih 1500 km, pa je v ovinkih za?elo pri?igat lu?ko za olje ?zmeden?:(:angry: .

Preverjanje nivoja olja pri ?estki ob vsakem to?enju goriva je pribli?no tako priporo?ljivo, kot opravljanje rednih servisov na 20k km. ?estka ima spodaj precej veliko plasti?no plahto, ki prepre?uje, da bi ob morebitnem pu??anju olje takoj kapljalo na tla. Vsaj pri meni doma v gara?i ni bilo niti kapljice olje na tleh, ?eprav je zadeva veselo pu??ala.

 

Dejstvo je, da japonci niti pribli?no niso ve? isto, kar so bili pred 15 ali ve? leti. Na vsakem posamezniku je, ali je s tem groznim spoznanjem pripravljen in sposoben ?iveti, ali pa se podredi ?rednemu nagonu in kupi folksvagna ali pa renolda :whatever:

 

Lp M

 

P.S. ?ibko pa le malo ve?krat ven!

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Enako. :bravo: Ravno v?eraj pogledal in je na 3/4 pal?ke in ?e kar rumeno olje (temno) in ne ?rno. :D

 

Ja sej nimamo alf vendar,no... :aaaaa:

 

:bravo::hohoho:

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mrau?k, kolk pa ima? ti prevo?enih kilometrov, da ma? tolk te?av?

 

Sicer ne bi rad hvalil dneva pred ve?erom ampak jaz sem glede zanesljivosti Mazde zelo zadovoljen in to ravno toliko kot s KIO pred njo, kjer sem razen rednih servisov dajal denar le za bencin in gume. :bravo::jupiii:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

160 000 km ima moja macda. Ravno zadnji? sem ugotavljal, da ?e ra?unam zraven ?e vsa popravila v garanciji, je izrednih obiskov servisov v povpre?ju na leto 2x ve?, kot je bilo v 12ih letih absolutno ?tevilo vseh izrednih obiskov servisa s suzukijem swiftom. Pri swiftu sem pa tudi jaz samo to?il gorivo in vozil na redne servise in to vseh 300 000 km.

Ampak kaj se ho?e. Ku?an je rekel, da ne bo nikoli ve? tako, kot je bilo. :P

 

Lp M

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

moja ima nazadnje, ko sem jo videl :) 163.000km

hecno, da me je zafrkavala tja do kakih 80.000km (ali 100.000km ne spomnim se vec dobro) ampak od takrat naprej pa samo redni servisi in tocenje dizla....(tok tok)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?udno, zgleda, da imam tudi jaz eno tako ?estko ... po 20.000 prevo?enih od menjave olja imam olja ?e vedno na sredini merilne pal?ke brez dolivanja :D

 

Pa ja, saj je tudi pri meni,?e vozim normalno...probaj ga ti??at okoli 190 par sto km, pa bo? dolival... brez skrbi :D
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

160 000 km ima moja macda. Ravno zadnji? sem ugotavljal, da ?e ra?unam zraven ?e vsa popravila v garanciji, je izrednih obiskov servisov v povpre?ju na leto 2x ve?, kot je bilo v 12ih letih absolutno ?tevilo vseh izrednih obiskov servisa s suzukijem swiftom. Pri swiftu sem pa tudi jaz samo to?il gorivo in vozil na redne servise in to vseh 300 000 km.

Ampak kaj se ho?e. Ku?an je rekel, da ne bo nikoli ve? tako, kot je bilo. :P

 

Lp M

 

Jap,jaz moje 101-ke v 10 letih nisem imel niti enkrat samkrat na servisu. :P

Kaj ?mo,danes je mnogo elektronike not press. :hudicek:

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa ja, saj je tudi pri meni,?e vozim normalno...probaj ga ti??at okoli 190 par sto km, pa bo? dolival... brez skrbi :D

 

OK verjetno ma? prav, ?eprav ne vem zakaj bi ga ti??al par 100km s hitrostjo 190km/h, ker itak vem kolk gre. :P

 

Point mo?nega motorja zame ni doseganje top speeda ampak je v tem, da z lahkoto opravi? prehitevanje brez cmoka v grlu a bo al ne bo in v tem "?portu" je ?estka ve? kot solidna. :jupiii:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kaj ?mo,danes je mnogo elektronike not press. :hudicek:

Kot sem sli?al od ljudi, ki se ukvarjajo s tem, so po profesionalnosti izdelave avtomobilskih elektronskih komponent Japonci pred nemci in francozi. Tudi sam sem pred leti ob?udoval notranjost daljinskih upravljalcev - klju?ev od renolda, volksvagna in pa od moje ?estke. Renold je imel tehnologijo iz kamene dobe v primerjavi z mazdo, folksvagen je bil bolj?i od renolda pa ?e vedno manj profi izvedbe, kot Mazdin :jupiii: .

 

Mazdo zaje... mehanika, se pravi nekaj, kar je bilo ?e zdavnaj izumljenega in, zanimivo, s ?imer neko? niso imeli te?av. Ampak sli?al sem, da je je enako tudi s folksvagni, bmvji... :ne vem: Jaz svoji mazdi oprostim, ker ?e ima? nekoga resni?no rad :wub: ...

 

Kar me je pri tejle debati za?udilo je za?udenje nad tem, da je mazda zaribala. :whatever:

 

Z avti je tako kot pri ?enskah - nikoli ne more? biti pameten, vse je odvisno od sre?e! :lol:

 

Lp M :D

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Roko jaz ga tiscim...veckrat do maksimuma in je stanje kot je...torej odlicno.

Zame, poleg tega kar boss pravi, je pomembno da cimprej pridem iz A do B. Torej gas do daske...

 

Jap,prav za to je ?lo,da smo "lovili"pomembno sre?anje na semjmu dan prej kot je bilo dogovorjeno.. pol pa kar nese... :D

Ko sem mehaniku omenil porabo olja,me je prvo vpra?al,kje, kako itd.sem vozil, se je samo nasmenil, ko sem mu objasnil potek zadnjih 7000km- sama avtocesta! :P

Da pa je motor zaribal, se popolnoma strinjam z Bossom,da je zelooo vpra?ljiva preteklost te Mazde in pa strokovnost mehanika,ki mu je delal servis!

Vsaj za prvi? bi ga jaz peljal na poobla??en servis, dal par ? ve?, pa mirno spal! :whatever:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kot sem sli?al od ljudi, ki se ukvarjajo s tem, so po profesionalnosti izdelave avtomobilskih elektronskih komponent Japonci pred nemci in francozi. Tudi sam sem pred leti ob?udoval notranjost daljinskih upravljalcev - klju?ev od renolda, volksvagna in pa od moje ?estke. Renold je imel tehnologijo iz kamene dobe v primerjavi z mazdo, folksvagen je bil bolj?i od renolda pa ?e vedno manj profi izvedbe, kot Mazdin :jupiii: .

 

Mazdo zaje... mehanika, se pravi nekaj, kar je bilo ?e zdavnaj izumljenega in, zanimivo, s ?imer neko? niso imeli te?av. Ampak sli?al sem, da je je enako tudi s folksvagni, bmvji... :ne vem: Jaz svoji mazdi oprostim, ker ?e ima? nekoga resni?no rad :wub: ...

 

Kar me je pri tejle debati za?udilo je za?udenje nad tem, da je mazda zaribala. :whatever:

 

Z avti je tako kot pri ?enskah - nikoli ne more? biti pameten, vse je odvisno od sre?e! :lol:

 

Lp M :D

 

Vse japonce "zajebava" kvaliteta materijalov (prav svinjsko jim je padla), tam ?parajo pol pa so problemi z avti. Jaz sem svojega perd 1 uro peljal na tehni?nega(preventiva pa ?e đabe je :D ) 250+ kkm 14 let in vse je ok, tako kot mora biti, tudi ena sama ?arnica ni da bi mi svetla pa sem ve? kot 2 leti nazaj zamenjal zadnje 4, :ouje: , je pa res da ga je na?el zob ?asa in ima na dveh mestih malo zarjavele zadnje blatnike, samo ni panike, povejte mi ?e kak novej?i avto ki ne zarjavi v 10 letih ? ?zmeden?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Vse japonce "zajebava" kvaliteta materijalov (prav svinjsko jim je padla), tam ?parajo pol pa so problemi z avti. Jaz sem svojega perd 1 uro peljal na tehni?nega(preventiva pa ?e đabe je :D ) 250+ kkm 14 let in vse je ok, tako kot mora biti, tudi ena sama ?arnica ni da bi mi svetla pa sem ve? kot 2 leti nazaj zamenjal zadnje 4, :ouje: , je pa res da ga je na?el zob ?asa in ima na dveh mestih malo zarjavele zadnje blatnike, samo ni panike, povejte mi ?e kak novej?i avto ki ne zarjavi v 10 letih ? ?zmeden?

 

Zdravo,

 

Emm, prosim, ne me smatrat za idiota, samo , kje pa je tehni?ni zastonj, ?e ni prevelika skrivnost?

Bi mi koristlo, ko sem ravno pred nakupom Mazdice ;)

Hvala!

 

lp,

D

Lp,

D

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Vse japonce "zajebava" kvaliteta materijalov (prav svinjsko jim je padla), tam ?parajo pol pa so problemi z avti.

Res je, z var?evanjem z materjali res ?isto pretiravajo in ne verjamem, da bo kaj profita od tega. Ne samo, da mi rjavi vse, kar ni plasti?no, takoj po preteku garancije mi je pregnil intercooler ?zmeden?:angry::hudicek: ki naj bi imel ohi?je iz neke Al litine. Se je dalo po?vasat.

 

Lp M

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kot ?lan AMZS mislim, da ima? enkrat letno brezpla?en preventivni tehni?ni

 

:bravo:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ogromno mazda?ov na forumu nas ma ?estice in kolkim od nas je zaribal motor? Nobenemu.

Kolega dela na Kia-Mazda servis v Grazu v Avstriji ?e pet let, pa ?e niso meli zaribanega motora pri 6ki, razen pri eni 3ki, ker so sami nredli napako.

Ne vem kaj je krivo blo pri tvoji 6ki, ampak sigurno to ni bla serijska napaka.

Brez zamera ampak na foumu bi moglo pisat kaj ve? o tem, ?e bi to blo serijsko.

 

zdravo a ma tvoj kolega ki dela v Gradcu kaj prakse z avtomatiki

 

imam odprto forum vpra?anje o avtomatskem menjalniku kjer mi ne dela zapora menjalnika

 

avto pri vo?nji navzdol sam prestavi v L1 v drugo ker zapora ne dela

 

 

hvala in lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Zanimiv razplet kvalifikacij.
    • Ampak, tista proslava vsako leto na štadionih je bila za tiste čase kar paša z oči in meni kot mulcu takrat je bla všeč. Mislim, bla je vsaj veliko bolj normalna kot Eurovizija dan danes.
    • Te usmeritve je izdala Grška vlada na osnovi pobude trajektnih prevoznikov. Močno dvomim, da bi si prevozniki pljunili v lastno skledo, če ne bi bilo nekaj na tem, da na trajektih so EV-ji pač potencialna nevarnost, ki ni zanemarljiva.   pa še seznam omejitev: Prevod ukrepov, ki se nanašajo na električna in hibridna vozila pri prevozu s trajekti v Grčiji Med nakladanjem vozil z alternativnimi viri energije (AFV) je potrebno: Evidentiranje: Zabeležiti tip vozila in njegovo lokacijo na ladji ter namestiti ustrezne oznake na vidno mesto na vozilu. Preverjanje temperature baterije: Pri vseh električnih in priključnih hibridnih vozilih je treba preveriti temperaturo baterije. Obveščanje posadke: Vozniki/potniki morajo nemudoma obvestiti posadko, če prejmejo kakršno koli opozorilo ali alarm iz vozila. Omejitve pri nakladanju AFV: Električna in priključna hibridna vozila: Raven napolnjenosti baterij ne sme preseči 40 % njihove skupne zmogljivosti. Vozila z drugimi alternativnimi gorivi (UNP, zemeljski plin): Rezervoarji za gorivo ne smejo biti napolnjeni več kot 50 % njihove skupne zmogljivosti. Poškodovani sistemi napajanja, rezervoarji ali baterije: Vozila z poškodovanimi sistemi napajanja, rezervoarji ali baterijami se ne smejo nalagati, razen če so ti deli odstranjeni. Vozila, pri katerih ni jasno, ali so baterije poškodovane, se prav tako ne smejo nalagati in prevažati. Odgovornost lastnika: Odgovornost za zagotovitev, da ni poškodb na sistemu napajanja, rezervoarjih ali baterijah vozila, je izključno na strani lastnika vozila. Dodatni varnostni ukrepi: Upoštevanje teže pri zlaganju: Pri zlaganju vozil je treba upoštevati njihovo težo, zlasti pri električnih vozilih, ki so v povprečju 25 % težja od običajnih vozil. CCTV nadzor: Vozila AFV je treba nalagati na območjih z neoviranim CCTV nadzorom. Prezračevanje: Med nakladanjem/razkladanjem in med plovbo je treba zagotoviti delovanje sistema umetnega prezračevanja nakladalnega prostora (če gre za zaprt prostor za tovor ro-ro ali posebno kategorijo, kot je določeno v Direktivi 2009/4/ES). Prednostno nalaganje na odprtih prostorih: Vozila je treba prednostno nalagati na odprtih prostorih, če so taki prostori na voljo in je to praktično in izvedljivo.
    • Poglej tam od 37:30 pa sploh ni govora o bateriji ampak nek pretvornik in to na letniku 2016 in kasnejših. Zadeva zagori in del stane preko 4 jurje, če pa oni zrihtajo pa 1800€.   Ker tako rad naštevaš je popravljanje je servis EV motorja 1500€, baterije 1500€, tega konverterja 1800€. Pa to so popravila z rabljenimi komponentami, ker če se gre na novo je cena krat 3. Vse našteto pri dizlu se popravlja z novimi deli pa prideš tam nekje v območje popravil komponent EV-jev z rabljenimi deli.   Ampak kaj je pa najbolj pomembno. ZA ICE imaš servisov veliko , tudi specializiranih za DPF pa turbine, injektorje itd. Tukaj pa model pove, da so v Evropi samo trije taki, ki se s tem ukvarjajo. Se pravi ni ne tradicije ne razpršenosti znanja. Enostavno si ali prisiljen na uradnem servisu menjat po astronomskih cenah ali pa iskat med temi tremi ali boš lahko poservisiral svojo težavo.   Bom povedal še 1x - za lastništvo EV-ja je tko kot praviš, čim manj moraš razmišljat in verjet v srečo, da bo vse OK. Enostavno moraš biti zelo velik optimista (eni bi sicer rekli nekaj drugega) in računat na to, da boš šel lepo brez pretresov skozi lastništvo EV-ja. A bo kdaj bolje? Verjetno da ja, ampak zdaj se še vedno orje ledino, ker EV zgodba pri večini proizvajalcev sploh še nima tradicije oziroma pri novih firmah je nikoli sploh še ni imela.
    • Samo pazi, da bo baterija dovolj prazna, preden bos sel na trajekt   Grški trajekti: sprejeli so veliko omejitev za baterijske avtomobile SIOL.NET Grki so na svojih trajektih sprejeli omejitev, da bodo na krov sprejeli električne avtomobile in priključne hibride le takrat, ko bodo njihove baterije napolnjene kvečjemu 40-odstotno...  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.