Skoči na vsebino

mazda 626, ?iberdah :)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

pozdravljeni prijatelji in ljubitelji mazd!

 

No pa je napo?il tudi moj prvi post. Bolj kot ne sem pre?el vse teme na forumu in ugotovil, da je zelo malo tem namenjenih mazdi modelu 626 katere sem tudi sam nov lastnik. Torej imam mazdo 626 cronos`94 letnik in me zanima slede?e glede pomi?ne strehe (?iberdah)... a ve kdo morebiti ?e je normalno, da ko pomakne? streho s funkcijo tilt (dvignes zadnji poklopec strehe) ostane spodja plastika nepremi?ne strehe nepremaknjena zaradi cesar ne vidim efektivnosti kajti zrak ne prehaja iz avtomobila kot ?e bi se ta spodnji poklopec premaknil. Do sedaj sem imel avte pri katerih si lahko sam rocno premaknil tale spodnji poklopec medtem ko pri mazdi to ne gre, sem sprobal in skoraj uni?il zadevo :) upam, da ste me razumeli kaj sem hotel povedati in kaj je moj problem.

 

Hvala vsem, ki mi boste odgovorili in dali namig.

 

Gregor

 

 

 

 

 

vidim da sem zgoraj napisal nepremicne strehe, pravilno bi bilo pomicne strehe :)

Napisano

Tako ima tudi xedos, samo lahko to plastiko porine? nazaj in ti sonce sije na bu?o. Tisto se pri 626 se premika pri slide in ne dviga (tilt), saj ima spredaj 2 zarezi skozi katere vle?e zrak, tudi ?e celo tisto planko pro? vzame? ne bo nobenega prepiha, pa funkcija dvignjene strehe je pomoje sam ko avto parkira?, da gre vro? zrak ven, med vo?njo pa samo ?umi kot 100 hudi?ev.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Se strinjam! Drga? pa pazite ?ibedah(e), mi smo uni?li eno vodilo, ki je iz ?pijatra in seveda ne da varit ipd :angry: ... Druga? pa ?e mam novega, sam je treba najdit ?as (in voljo!), da to vodilo menjamo. Je ?e ?el en popoldan za demonta?o na odpadu (pa ?e lilo je ko iz ?kafa) :angry:

 

Do poletja mora bit :lol:

Icewoman is here!
Napisano

... mi smo uni?li eno vodilo, ki je iz ?pijatra in seveda ne da varit ...

 

 

Jst mam tud odlomljen vodil - pa je verjetn treba strop demontirat da zamena?!

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Zato ker se mi ni dalo letat po servisu. 😁 Ampak se bom zmenil ja. Vsaj za dve stvari. Vem, da "jamranje" po forumih ne bo rešilo ničesar.    In ne ne delam reklame oplu. Morda bi moral ostati na oplu ja. 😁Ampak tudi opel ni več opel sedaj ko je pod Stellantis grupo.   Jaz omenjam pomanjkljivosti, napake ravno zaradi tega, da vidim če je kdo že imel tukaj podobno...   Za matrične luči objavim posnetek. Moram v avto po kartico dashcama. Pa pol uredit video.  Ker to je ena stvar ki ne dela dobro. Pri Astri K v 8 letih in skoraj 200.000 prevoženih je redkokdaj odpovedal auto način luči.  Ali je bilo zarošeno pred kamero in je potem izklopilo auto naćin (matrični del) ali pa sem ročno izklopil.  Če je bila kamera zarošena je izpisalo opozorilo.  Tukaj pa mi na vsake toliko samo izklopi auto način. Včasih na pol minute vklaplja izklaplja. Brez opozoril...   Mogoče je pa ponedeljkov ali petkov avto. 
    • Kot sem že enkrat zapisal, očitno bi moral ostati na Astri... Čudno, da smo ostali večinoma zadovoljni. Ali si res imel tako smolo, pa zakaj že enkrat ne greš na servis (jamranje na forumu ne bo pomagalo), ali mogoče delaš reklamo za Opel 😁 ?
    • Getz 1.6 105KM je pil 7.5l pa je vožen bil mešano. Izredno poskočna žvad.   Renault 4 GTL mi je pil 10l, ko sem ga podedoval. S teranjem in servisi, sem ga spravil na 9l.   Jaz se držim ZKP-ja. Torej večja kot je kobikatura, bolj je poraba enakomerna. Če je pri istih konjih turbah, je pri nežni nogi nižja, pri preganjanju višja. Seveda tudi krepko bolj leti.   Torej, ker ni odgovora, na servisu še nisi bil? Kaj pa z @NevLado si se dobil na kavi in šel na en krog z njim?   Ker je polno nejevolje nad avtom in porabo. Reševat pa še nisi začel. Za to pa normalno, da se uporablja sarkazem. Jaz sem bil na i20n 3x na tedn na telefonu, pa vsaki teden tam, dokler niso garancijsko uredili.
    • Seveda ima lahko tudi nov avto kakšno pomanjkljivost ali napako. Če in ko jo odkriješ, se pelješ na servis, saj je avto v garanciji, da serviserji avto pregledajo in napako odpravijo. Pisarjenje po forumu problema ne bo rešilo, zato se poraja misel, da je izmišljeno in ima nek drug namen … Skratka, @tommzy, že imaš termin pri serviserju in če ga nimaš, zakaj še ne?
    • Saj zastopim, da kdo težko verjame, da se je toliko "napak" nabralo.   Tudi nisem nikjer omenil, da so vse napake.    Pac povem kar se je zgodilo. Ena od takih je naprimer ključ in zaznava...    Sem ugotovil, da je po vsej verjetnosti šel v način ohranjanja baterije.  Zdaj dela (zaenkrat). 😁   V tej kilometrini še nisem imel takšne porabe.  Moj prvi avto je bil Accent 2001 letnik. Mislim da je bil 1.3 motor. Koliko konjev sem že pozabil.  Prvi avto in bencinar. Pot ni bila enaka.  Ne spomnem se več koliko je pil.    Pol so bile pa same astre. Ena bencinar ostalo vse dizel.  Tudi bencinar je pil manj.  Dizli pa jasno da obcutno manj.    Je pa res, da moja pot ni neka ravnina in je kar nekaj dolgih klancev in zahteva kar nekaj gasa.... Je nekaj ravnine ampak ne velik. Ni to ljubljana in okolica kjer je vse ravno. 😁   Voziva se večinoma dva.    Aja pa nekdo je omenil plastiko okrog koles da čudno da je nisem opazil...  Ja sem jo ja. 😆 Ampak me to ne moti kaj preveč. 😉   Bolj opažam neraven poden, čričke (odvisno od temperature) in podobne stvari... Katere slišim in vidim med vožnjo. Tudi poden občutim.    Pedal zavore se ni več spustil. Čakam da se spet. Za servis.    Za ostalo tudi... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.