Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Jaz imam pa slede?i problem na mazdi 323f. V?asih motor poteram (okol 5k obratov) ?e predn dose?e svojo delovno temperaturo in se mi najprej segreje krepko preko svoje normalne temperature nato pa se zni?a na normalno (cca. 90°C). Potem pa tudi, ?e ga teram tudi do 6k obratov se ne pregreva. Pozanimal sem se in sem zvedu, da bi se mogo?e pojavila nekak?na zakasnitev termostata (ne odpre dovolj hitro)??

 

Pa ?e neki me zanima ali ima ta mazda ventilator za hlajenje motorja, ki se vklopi po kon?ani vo?nji recimo tako kt reno clio, ko ga ugasne? se vklopi ventilator?

Napisano

Ventilator, dela samo ko ima? kontakt. Tebi mogo?e nagaja samo kazalec v ?tevcu.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Termostatski ventil je lahko ?e bolj bogi. ?e daje? navadno vodo v sistem za hlajenje se lahko zgodi, da se nabira kamen in ventil te?ko odpira. Lahko pa da ima? tak?nega, ki odpira pri vi?ji temperaturi kot bi po specifikacijah moral. :ne vem:

33112_1.png

Napisano

VSekakor priporo?ljiva menjava termostata, tok drag pa spet ni :D

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Napisano

Ne ne dajem navadne vode avto je bil do letos redno servisiran (na poobla??enem servisu). To se mi je pa za?elo pojavljati ka?ne 3 mesece nazaj. Kok pa je prbli?na cena tacga termostata? A mi loh zarad tega slu?ajno zakuha avto? :blink:

Napisano

Lahko pa zakuha ja ?e zablokira zaprt, ?e pa odprt pa ni panike :D

 

Poleti res ni sile, ampak pozimi bo pa problem :P

33112_1.png

Napisano

Poleti res ni sile, ampak pozimi bo pa problem :P

 

Ni panike, malo dlje ga bo zeblo. :D

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Uglavnm dons sm se oglasu na servisu u BTCju in so mi rekli da pride z ddv termostat pa tesnilo 46 ? + ?e delo cca. 1 ura. Sm se pa ustavu ?e pr Motomatu mi je reku pa okrog 20? za termostat delo pa od pou urce do eno urco. Zdj me zanima a se mi ?e spla?a dat originalen termostat na tok star avto al naj raj? kar na Motomatu kupm??

Napisano

Zanima me ?e od kerga letnika naprej imajo mazde 323f filter za klimo?? A BA tipi majo filter al ne?

Napisano

Uglavnm dons sm se oglasu na servisu u BTCju in so mi rekli da pride z ddv termostat pa tesnilo 46 ? + ?e delo cca. 1 ura. Sm se pa ustavu ?e pr Motomatu mi je reku pa okrog 20? za termostat delo pa od pou urce do eno urco. Zdj me zanima a se mi ?e spla?a dat originalen termostat na tok star avto al naj raj? kar na Motomatu kupm??

 

Ne vem :ne vem: , te?ko je tole odgovorit <_<

 

P.S. upam, da bo? ?imprej re?il zadevo.

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Seveda ima lahko tudi nov avto kakšno pomanjkljivost ali napako. Če in ko jo odkriješ, se pelješ na servis, saj je avto v garanciji, da serviserji avto pregledajo in napako odpravijo. Pisarjenje po forumu problema ne bo rešilo, zato se poraja misel, da je izmišljeno in ima nek drug namen … Skratka, @tommzy, že imaš termin pri serviserju in če ga nimaš, zakaj še ne?
    • Saj zastopim, da kdo težko verjame, da se je toliko "napak" nabralo.   Tudi nisem nikjer omenil, da so vse napake.    Pac povem kar se je zgodilo. Ena od takih je naprimer ključ in zaznava...    Sem ugotovil, da je po vsej verjetnosti šel v način ohranjanja baterije.  Zdaj dela (zaenkrat). 😁   V tej kilometrini še nisem imel takšne porabe.  Moj prvi avto je bil Accent 2001 letnik. Mislim da je bil 1.3 motor. Koliko konjev sem že pozabil.  Prvi avto in bencinar. Pot ni bila enaka.  Ne spomnem se več koliko je pil.    Pol so bile pa same astre. Ena bencinar ostalo vse dizel.  Tudi bencinar je pil manj.  Dizli pa jasno da obcutno manj.    Je pa res, da moja pot ni neka ravnina in je kar nekaj dolgih klancev in zahteva kar nekaj gasa.... Je nekaj ravnine ampak ne velik. Ni to ljubljana in okolica kjer je vse ravno. 😁   Voziva se večinoma dva.    Aja pa nekdo je omenil plastiko okrog koles da čudno da je nisem opazil...  Ja sem jo ja. 😆 Ampak me to ne moti kaj preveč. 😉   Bolj opažam neraven poden, čričke (odvisno od temperature) in podobne stvari... Katere slišim in vidim med vožnjo. Tudi poden občutim.    Pedal zavore se ni več spustil. Čakam da se spet. Za servis.    Za ostalo tudi... 
    • Poraba je meni ok.   170km Giulietta, je imela 90k km porabo 8.5.   In včasih so avti bolj pili, pri tvojih kilometrih, ti je že keri pil tudi 10.   Tudi jaz sebe ne dajem na splet. Avto mi pa ni problem slikat.   Tak by the way, si že bi na servisu. Valda da smo jezikavi, če pri vseh napakah še do servisa nisi šel.
    • Zdej pod "vsi" in "niste normalni" razumem tudi sebe.   Povedal bom čist direktno. Na forum si prišel po nasvete in dobil si jih, nekateri so ti všeč drugi ne. Dejstvo pa je, da je število tvojih problemov veliko in na meji normalnega, zato ti nekateri uporabniki ne verjamejo.   Osebno ti verjamem za čričke in podobne živali, ampak za veliko porabo pa ni nobene druge logike kot da ne znaš varčno voziti vozila ali pa je tvoja relacija pač takšna da zahteva večjo porabo.    Pridi do mene v Kranj pa si z veseljem vzamem čas pa primerjava vozila in ugotoviva kje so dejanska odstopanja. Imam takšno CX30 kot je tvoja in Mazdo 6 G194, pa boš imel konkretne reference za predstavitev na servisu. 
    • Kot sem zdaj slišal od nekaj ljudi, ko enkrat odtegneš vijake glave, jo je obvezno potrebno dati poravnati... Sem se naučil na "težji" način
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.