Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

prosim za kak nasvet oziroma mnenje koga, ki je imel podobne te?ave.

 

 

torej: 323f letnik 97

 

te?ava: ko speljem v prvi prestavi (predvsem se opazi pri hladnem motorju) mi avto precej cuka. ?e pritisnem gas da potegne je dobro in potem prestavim v drugo, kjer mi ne cuka ve?. cukanje pa se najbolj pozna v prvi, ?e ho?em naprimer voziti pri 3000 obratih - namesto da bi avto normalno tekel mi takrat najbolj cuka - pa pohodim gas in normalno potegne. recimo na avtocesti pri ve?ji hitrosti pa le tu in tam opazim, da malenkost cukne.

 

najprej moram menjat filter bencina in pa sve?ke (?eprav sem jih 15 tiso? nazaj), pa preverit kable, potem mi pa zmanjka idej.

 

 

?e mi lahko kdo da kak nasvet bom zelo hvale?en!!!

 

 

LP, Tadej

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kak?no ima? kaj porabo? Nevem ?e ima ta model MAF, ampak ?e ga ima bi lahko bil tudi tam problem.

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

iz prve roke, za?ne? pri sve?ah, samo preveri jih, nadaljuje? pri kablih, hkrati lahko vseeno preveri? polno tistih malih cev?ic okrog sesalnega kolaktorja predvsem pa gumi cev-rebrasto med zra?nim filtrom in sesalnim kolektorjem,naslednja faza bi bila luft meser in nazadnje najdra?ja varianta, to je fertajler elektronika, karkoli od tega bo? potreboval imam rabljeno na zalogi,?elim pa ti da odkrije? ?immanj?o napako.lp, daniel

 

 

?e pa ti bo avto kar naenkrat crknil oz. ne bo ve? zalaufal,samo verglal v prazno, potem je sto posto elektronika v fertajlerju.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Da ne bom nove teme odpiral bom kar tu napisal. Imam isto problem s cukanjem skoraj vedno do 2500 obratov se pojav. Avto ?ist izgubi mo? pedal za plin nima odziva pritisne? do konca ni? obrati ?ist padejo avto crkne. Kaj bi blo to?? To se mi je pojavlo ?e enkrat in to 5 mescov nazaj takrt sm komi prsopihu do servisa so mi samo sve?ke menal pa use spihal. Sam to najbr? ni to. Bil sm kle pr ns pr enmu mojstru se z elektronko na avtih ukvarja pa je reku da je skoraj sigurno napaka na ?tromu. Pregledala tuljavo use spihala sve?ke so kot nove ni? ugotovila avto pa ?e zmerej cuka. :(:(:( Zdj sm se odlo?u da najbol? da ?e enkrat zapelem na servis pa ga prklopjo na ra?unalnik ?e bo kej pokazal pa da bom js zravn seveda. Problem je pa v tem da grem ?ez dobre 2 tedna na morje pa no?m met k?nga sranja tm dol.

Kabli so bli menjani 40k kilometrov nazaj tako da to najbr? ni. K?n merilc pretoka, loputa bi blo mo?no???

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Da ne bom nove teme odpiral bom kar tu napisal. Imam isto problem s cukanjem skoraj vedno do 2500 obratov se pojav. Avto ?ist izgubi mo? pedal za plin nima odziva pritisne? do konca ni? obrati ?ist padejo avto crkne. Kaj bi blo to?? To se mi je pojavlo ?e enkrat in to 5 mescov nazaj takrt sm komi prsopihu do servisa so mi samo sve?ke menal pa use spihal. Sam to najbr? ni to. Bil sm kle pr ns pr enmu mojstru se z elektronko na avtih ukvarja pa je reku da je skoraj sigurno napaka na ?tromu. Pregledala tuljavo use spihala sve?ke so kot nove ni? ugotovila avto pa ?e zmerej cuka. :(:(:( Zdj sm se odlo?u da najbol? da ?e enkrat zapelem na servis pa ga prklopjo na ra?unalnik ?e bo kej pokazal pa da bom js zravn seveda. Problem je pa v tem da grem ?ez dobre 2 tedna na morje pa no?m met k?nga sranja tm dol.

Kabli so bli menjani 40k kilometrov nazaj tako da to najbr? ni. K?n merilc pretoka, loputa bi blo mo?no???

 

Meni se je isto dogajalo pri Hondi ko sem jo kupil. "Fora" je bila v zadnjem izpu?nem loncu in sicer, bil je premajhen. Na koncu smo ugotovili da naj bi bil za Uno-ta ali Yugo-ta ... :hohoho:

 

Honda?i ... :P:rispekt:

I'm not trying to impress you ... but I have a tractor.
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pozdravljeni,

 

prav neverjetno - tudi meni je za?el danes cukat. Pri nizkih obratih. Tudi v prostem teku,

ko dodam plin ?utim, da se cel motor zatrese - zaniha.

 

Pa jutri smo bili namenjeni na morje.

 

Procedura preverjanja step-by-step bo verjetno kar nekaj casa trajala.

 

Zjutraj so mi napolnili klimo popoldan pa je za?el cukat.

 

Zdaj pa mamo.

 

D

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Dando oz. cleopatra je kar najbolj zadel vso zadevo, ter postopek preverjanja in se popolnoma strinjam z njim in priporo?am isto. Dodal bi samo, da je najbolje najdit kolega z enakim avtom, ter probavat kable, v?ig, ter elektroniko in pre?ivet popoldan skupaj. Potem vsaj ve? to?no kaj je hin.

 

LP :bravo:

:)
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

A je kdo opazu cukanje pri dizlu - CD 136, okol 1300-1400 o/min, pri zelo rahlem pospe?evanju oz. skoraj enakomerni vo?nji (najbolj o?itno v 2 prestavi)?

Sicer zlo redko pride v slu?aj, obi?ajno pri kakem pol?jem premikanju v kolonah. :whatever:

Lp,

D

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Mogoče si se res nagaral, ampak si vsaj vozil "varčnega" bencinarja.
    • Tako je to...vsak ima "svoj" predalček😄
    • Enake znamke vozilo, enak model vozila, enak letnik vozila, enako veliko vozilo, še barve je enake, enkrat štirikolesni pogon in dvolitrski turbo dizel (poraba 6,7), drugič 1,5 litrski ne-dizel s sprednjim pogonom (poraba 8,8).    Zame ni več dileme, kakšen motor je edina prava izbira.
    • DANES SEM PA SPREMENIL VERO IN TRDIM, DA JE AVTOMATIK NEKAJ NAJBOLJŠEGA NA TEM SVETU!   Sem danes dobil kot nadomestno vozilo enakega, kot je naš dvolitrski dizelaš, le da nima štirikolesnega pogona in da je 1,5 litrski bbeeee eeenn eeennn ciiii narr brrr (me trese že če moram samo napisat). Se pravi težko vozilo z majhnim motorčkom.  Dragi moji, to pa je "trajben getriben"... Saj po avtocesti od Kopra mimo Trsta in do Monfalcona je lepo šlo, nič posebnega. Itak je pol poti omejitev 80 in s tujim avtom sem se omejitve držal kot klop. Ko se je omejitev dvignila, je bilo pa zmerno do pretežno vodoravno in je tudi kar šlo. Od Monfalcona do Solkana je pa polovico poti skozi naselja (50), ostalo pa 70. Nato sem v Solkanu počakal, da so trije otroci končali s športnim plezanjem in en otrok z avtošolo, pa še sosed me je prosil za prevoz, ker se je skregal s punco in dobil čevelj... In tako sen štartal s polnim, že tako velikim in težkim, vozilom v te naše hribe. Sem prekladal tisti menjalnik, da me zdaj bolita noga in roka. In že na pol poti do doma sem si zaželel, da bi bil avtomatik...    Zdaj razumem, kaj so nekateri tu razlagali. Dokler sem vozil dvolitrskega dizla, tega nisem razumel.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.