Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

prosim za kak nasvet oziroma mnenje koga, ki je imel podobne te?ave.

 

 

torej: 323f letnik 97

 

te?ava: ko speljem v prvi prestavi (predvsem se opazi pri hladnem motorju) mi avto precej cuka. ?e pritisnem gas da potegne je dobro in potem prestavim v drugo, kjer mi ne cuka ve?. cukanje pa se najbolj pozna v prvi, ?e ho?em naprimer voziti pri 3000 obratih - namesto da bi avto normalno tekel mi takrat najbolj cuka - pa pohodim gas in normalno potegne. recimo na avtocesti pri ve?ji hitrosti pa le tu in tam opazim, da malenkost cukne.

 

najprej moram menjat filter bencina in pa sve?ke (?eprav sem jih 15 tiso? nazaj), pa preverit kable, potem mi pa zmanjka idej.

 

 

?e mi lahko kdo da kak nasvet bom zelo hvale?en!!!

 

 

LP, Tadej

Napisano

Kak?no ima? kaj porabo? Nevem ?e ima ta model MAF, ampak ?e ga ima bi lahko bil tudi tam problem.

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Napisano

iz prve roke, za?ne? pri sve?ah, samo preveri jih, nadaljuje? pri kablih, hkrati lahko vseeno preveri? polno tistih malih cev?ic okrog sesalnega kolaktorja predvsem pa gumi cev-rebrasto med zra?nim filtrom in sesalnim kolektorjem,naslednja faza bi bila luft meser in nazadnje najdra?ja varianta, to je fertajler elektronika, karkoli od tega bo? potreboval imam rabljeno na zalogi,?elim pa ti da odkrije? ?immanj?o napako.lp, daniel

 

 

?e pa ti bo avto kar naenkrat crknil oz. ne bo ve? zalaufal,samo verglal v prazno, potem je sto posto elektronika v fertajlerju.

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Da ne bom nove teme odpiral bom kar tu napisal. Imam isto problem s cukanjem skoraj vedno do 2500 obratov se pojav. Avto ?ist izgubi mo? pedal za plin nima odziva pritisne? do konca ni? obrati ?ist padejo avto crkne. Kaj bi blo to?? To se mi je pojavlo ?e enkrat in to 5 mescov nazaj takrt sm komi prsopihu do servisa so mi samo sve?ke menal pa use spihal. Sam to najbr? ni to. Bil sm kle pr ns pr enmu mojstru se z elektronko na avtih ukvarja pa je reku da je skoraj sigurno napaka na ?tromu. Pregledala tuljavo use spihala sve?ke so kot nove ni? ugotovila avto pa ?e zmerej cuka. :(:(:( Zdj sm se odlo?u da najbol? da ?e enkrat zapelem na servis pa ga prklopjo na ra?unalnik ?e bo kej pokazal pa da bom js zravn seveda. Problem je pa v tem da grem ?ez dobre 2 tedna na morje pa no?m met k?nga sranja tm dol.

Kabli so bli menjani 40k kilometrov nazaj tako da to najbr? ni. K?n merilc pretoka, loputa bi blo mo?no???

Napisano

Da ne bom nove teme odpiral bom kar tu napisal. Imam isto problem s cukanjem skoraj vedno do 2500 obratov se pojav. Avto ?ist izgubi mo? pedal za plin nima odziva pritisne? do konca ni? obrati ?ist padejo avto crkne. Kaj bi blo to?? To se mi je pojavlo ?e enkrat in to 5 mescov nazaj takrt sm komi prsopihu do servisa so mi samo sve?ke menal pa use spihal. Sam to najbr? ni to. Bil sm kle pr ns pr enmu mojstru se z elektronko na avtih ukvarja pa je reku da je skoraj sigurno napaka na ?tromu. Pregledala tuljavo use spihala sve?ke so kot nove ni? ugotovila avto pa ?e zmerej cuka. :(:(:( Zdj sm se odlo?u da najbol? da ?e enkrat zapelem na servis pa ga prklopjo na ra?unalnik ?e bo kej pokazal pa da bom js zravn seveda. Problem je pa v tem da grem ?ez dobre 2 tedna na morje pa no?m met k?nga sranja tm dol.

Kabli so bli menjani 40k kilometrov nazaj tako da to najbr? ni. K?n merilc pretoka, loputa bi blo mo?no???

 

Meni se je isto dogajalo pri Hondi ko sem jo kupil. "Fora" je bila v zadnjem izpu?nem loncu in sicer, bil je premajhen. Na koncu smo ugotovili da naj bi bil za Uno-ta ali Yugo-ta ... :hohoho:

 

Honda?i ... :P:rispekt:

I'm not trying to impress you ... but I have a tractor.
Napisano

Pozdravljeni,

 

prav neverjetno - tudi meni je za?el danes cukat. Pri nizkih obratih. Tudi v prostem teku,

ko dodam plin ?utim, da se cel motor zatrese - zaniha.

 

Pa jutri smo bili namenjeni na morje.

 

Procedura preverjanja step-by-step bo verjetno kar nekaj casa trajala.

 

Zjutraj so mi napolnili klimo popoldan pa je za?el cukat.

 

Zdaj pa mamo.

 

D

Napisano

men tud cuka.....podobno kot vsem, isti simptomi!

sporo?im, ko izvem kaj je blo , grrrr

KAt

The sun always shines...all it takes is 4 you to look through the clouds....

Napisano

Dando oz. cleopatra je kar najbolj zadel vso zadevo, ter postopek preverjanja in se popolnoma strinjam z njim in priporo?am isto. Dodal bi samo, da je najbolje najdit kolega z enakim avtom, ter probavat kable, v?ig, ter elektroniko in pre?ivet popoldan skupaj. Potem vsaj ve? to?no kaj je hin.

 

LP :bravo:

:)
  • 2 tedna kasneje...
Napisano

pri meni so ble sve?ke za v?ig...tko da to je to! zdaj pa spet prede ko mucka :)

 

(sve?ke sem zadnji? menjala aprila druga?e....sva?ta! )

 

lp

 

kAt

The sun always shines...all it takes is 4 you to look through the clouds....

Napisano

A je kdo opazu cukanje pri dizlu - CD 136, okol 1300-1400 o/min, pri zelo rahlem pospe?evanju oz. skoraj enakomerni vo?nji (najbolj o?itno v 2 prestavi)?

Sicer zlo redko pride v slu?aj, obi?ajno pri kakem pol?jem premikanju v kolonah. :whatever:

Lp,

D

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.