Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Evo kon?no sem se lotil te menjave saj imam nove svetilke doma ?e skoraj eno leto.

 

Ena stran me je sicer malo zajebavala, ker se nikakor ni dalo od?raufat plasti?nega prstana, ki dr?i svetilko v le?i??u ampak je ?lo z Yavaryevo moralno podporo, ki mi je po telefonu rekel: ti sam mo?no prtisn (ta nasvet je uporaben tudi ?e za kak?ne druge zadeve ;) ).

 

V glavnem, kaj vam ho?em povedat... nikar se ne matrite z menjavo skozi motorni prostor saj je tam treba odstrant kar nekaj zadev (filter box, posodo za teko?ino) pa ?e takrat je prostora ?isto premal sploh za kak?nega kot sem jaz z bolj medvedjimi rokami.

 

Najla?je je tako, da avto dvigne? na dvigalko, odstrani? kolo in nato 6 plasti?nih ?epov od notranjega plasti?nega za??itnega koloteka. Ne ga ?ist dol od?raufat, ampak samo toliko, da ga lahko premaknete/zvijete in pridete do lu?i skozi blatnik. Za lu? na desni strani sem recimo rabil manj kot 10 minut vklju?no z postopkom odmonta?e kolesa, plastike in nato vse skupaj sestaviti spet skupaj.

 

V glavnem, ?e kaj bistveno ne zajebava imate obe svetilke zamenjane prej kot v pol ure, kar se mi zdi ?e kar sprejemljivo. :P:D

33112_1.png

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Da ne odpiram nove teme. Zgleda da mi je crknila ena xenonka. Obna?a se tako, ko pri?gem lu? nekaj zabrni, lu? se rahlo posveti in konec. Upam da je samo ?arnica.

 

Pozabil sem kdo na forumu ima ugono ?arnice. Lahko na PM. Avto je M6 l.2004.

Napisano

Pri meni so bili isti simptomi in je ?la v?igalna tuljava(transformator) in ra?unalnik za xsenonke.

Upam da je res samo ?arnica, ker drugo je drago ko pes. ?e en nasvet- podnevi se vozi s pozicijskimi lu?mi in pri?gi meglenke.

Napisano

Pri meni so bili isti simptomi in je ?la v?igalna tuljava(transformator) in ra?unalnik za xsenonke.

Upam da je res samo ?arnica, ker drugo je drago ko pes. ?e en nasvet- podnevi se vozi s pozicijskimi lu?mi in pri?gi meglenke.

 

To?no tako :bravo: .Prav posre?ena kombinacija,pa ?e opazi ne nobeden,da ima? meglenke.

Isto uporabljam tudi sam(ko se spomnim). :P

 

Da ne odpiram nove teme. Zgleda da mi je crknila ena xenonka. Obna?a se tako, ko pri?gem lu? nekaj zabrni, lu? se rahlo posveti in konec. Upam da je samo ?arnica.

 

Pozabil sem kdo na forumu ima ugono ?arnice. Lahko na PM. Avto je M6 l.2004.

 

Najve? te?av z xenonkami je ravno pri letniku 2004(pozneje so zamenjali elektroniko,katero imam vgrajeno tudi jaz).

 

 

Napisano

Na sre?o se je samo ?arnica razletela. Zamenjal sem ?arnico in dela bp.

 

odli?no :bravo::jupiii:

If in doubt, flat out... 

Napisano

Na sre?o se je samo ?arnica razletela. Zamenjal sem ?arnico in dela bp.

 

Bolj pametno je zamenjati obe.Ker z ?asom xenon ?arnice oslabijo in bo? imel razli?no svetlobo. ;)

 

 

Napisano

Ne bom odpiral nove teme zanima pa me, ?e menja? balaste za xenon al so naknadno potrebne kak?ne nastavitve, ki jih morajo narediti na servisu.

 

thx

  • 5 let kasneje...
Napisano

?ivjo meni pa leva xenon en ?as normalno sveti en ?as brli (hitro utripa) a je to ?arnica ali bo elektronika fu??

 

?arnica.

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Matr tok enih info.  za preprostega vrtnarja ki  vozi Mazdo.   Ok po vrsti.  Same parametre bom  malo spremljal, da vidim kam pridem  s tem.  Vem, da bo to na koncu preveril negdo, ki se s tem ukvarja. Pa vseeno, morda obstaja kak tehten razlog za to.  Avto drugače  dela ok. Med regeneracijo avto izgubi nekaj moči-ne potegne. Ko se konča  avto spet vleče (je to normalno ?)  Če  se vozim po AC  dlje časa nad 140km/h se regeneracija pogosto  vklopi tudi po samo 120km prevoženih  od zadnje r.  Ni pravila ali konstante -  kakor  kdaj.  Včasih pa zdrži celo do 240km. Zato bi rad malo več vedel(raziskal) zakaj temu tako.   -Odmične so bile zamenjane(obrablene) - vakum pumpa zamenjana -sito olja (naj bi) bilo pregledano-očiščeno saj se je menjala ketna oljne pumpe - kolektor , EGR  očiščene pa nove podložke    Pri teh km-jih bi lahko razmišljal o predoziranju šob, kar  nekako bilo logično da prej zabije filter ( vrjetno bi se poznalo tudi na porabi, ki pa  mislim da ni visoka dobrih 7 litrov  z mojo težjo nogo.)  Razumem, da je najbol ziher  sneti  in očistiti. Pa le ni tok priročno oz. praktično vse skupaj .    
    • Ko smo še imeli stare televizije...     Mladina se tega ne spomni...
    • Se strinjam, lahko sploh ni catch v dpf-ju, ampak na injektorjih, egr-u,..
    • Govorili smo s Skandinavci, to pazite pri nakupu EV vozila WWW.ZURNAL24.SI Dobro desetletje je že minilo, odkar so električni avtomobili številnejše prisotni na avtomobilskem trgu. V te času so si tudi tisti, ki jih vzdržujejo, že nabrali precej izkušenj.  
    • Vidiš, spet navajaš same laži.   Pa vzemiva prav ta tvoj primer - ker povprečen Slovenec se res vsak teden (ROTFL) pelje v Munchen - čeprav ni reprezentativen.   Google Maps pravi, da je center Kopra, center Munchna razlike 507 km. Čas, potreben za to pot pa je ocenjen na 5h 33min.   Tudi če se peljem 110 km/h namesto 130 km/h (kjer sploh lahko), bo razlike v času malo, saj skozi Avstrijo (niti pri nas) ne moreš voziti 130 km/h na celotni trasi. Hudiča, še v Nemčiji od meje do Munchna komaj kje lahko uradno voziš 130 km/h. Med 110 in 130 km/h - kjer sploh lahko - ne pridelaš niti 20 minut prednosti. Zdaj odvisno s kakšnim EV se pelješ, ampak recimo, da s takim, ki ne zmore 500 km v kosu, da bova dodala še polnjenje ob avtocesti. Ob AC so hitre polnilnice, kjer 100-150 km dosega dobiš v 5-15 minutah (če imaš kak bolj moderen EV pa še prej). Ker sem se že peljal v Munchen (pa tudi še kam dlje), lahko vzameva moj postanek - s starim EV je bil potreben en postanek za polnjenje, dolg je bil 12 minut.   Torej si pod črto pol ure v prednosti. Ampak - da se pri 5h in pol dolgi poti ne bi niti enkrat ustavil, je pa tudi noro. Tako z vidika zdravja kot počutja/udobja. Če si kadilec, pa itak ne zdržiš. 😃   Cenovne primerjave ti pa ne bom delal, to menda že veš, da je z EV ceneje, čeprav mižiš za obe očesi.   Všeč mi je tudi tvoj začetek "Recimo, da greš z nekim resnim avtom od KP do Münchna". Kaj pa je resen avto? Kaj pa resen EV, tak, ki premaga 500 km v šusu? A potem boš pa primer podaljšal do Berlina? Kjer se na poti tudi ne bi nikoli ustavil ...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.