Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Ko sem bil na izpopolnjevanju v Belgiji so mi lepo povedali zaposleni,da prihaja vse olje v Belgijska pristani??a.

Tam jim dodajo pa? nekaj dodatkov(po specifikaciji proizvajalcev dolo?enih avtomobilov) in zapakirajo v razli?ne embala?e( po viskoznosti) in proizvajalcev.Zato je lahko enako olje pod razli?nimi znamkami in je ve? ali manj vsako dobro-seveda z pravo viskoznostjo za na? avto.

 

 

?zmeden??zmeden??zmeden??zmeden??zmeden??zmeden??zmeden?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Nisem spra?eval za razliko med tema dvema zaradi cene (razlika 1?) ampak oznak. Klical sem pa tudi na servis in so rekli, da ni va?no kak?no da? not samo da je 5W-30! :blink: Zato sem pa? pogledal ?e kak?ne druge znamke razen dexelije...

 

Ali je dexelia res toliko bolj?a, kot recimo ta mobil 1 5w-30? Verjetno je, ker je narejena prav za mazdine motorje... bwo, nisem mehanik zato spra?ujem...

 

lp

 

?e te ?e zanima, tud jst bom naslednjo menjavo probu neki ala Mobil, Total (itak PSA koncern) 5w-30, mogo? 40, ker bo poletje.

Me ma firbec, ?e bo v ?emerkoli razlika par 1000km po menjavi (upam, da bo vsaj temp. takrat stabilna, da ne bo ?e to vplival na ob?utek).

Sicer pa vseeno mislim, da je bolje poleg specifikacije "5w-30", da ?e gleda? za polno oznako, ki je "API CF/ACEA B1 or B3, 5W-30" (je ?e kar nekaj teorije zraven).

 

lp

Lp,

D

Napisano

Jaz imam ?e tretji? noter Mobil 1--- 0W-40--- in mi med servisi ni potrebno ni? olja dolivati.In avto gre kot sneta sekira. ;)

 

 

Napisano

?e te ?e zanima, tud jst bom naslednjo menjavo probu neki ala Mobil, Total (itak PSA koncern) 5w-30, mogo? 40, ker bo poletje.

Me ma firbec, ?e bo v ?emerkoli razlika par 1000km po menjavi (upam, da bo vsaj temp. takrat stabilna, da ne bo ?e to vplival na ob?utek).

Sicer pa vseeno mislim, da je bolje poleg specifikacije "5w-30", da ?e gleda? za polno oznako, ki je "API CF/ACEA B1 or B3, 5W-30" (je ?e kar nekaj teorije zraven).

 

lp

 

Ma glede oznak sm mrzel...je pa zanimivoto, da sem dobil z dveh servisov mazde razli?ne odgovore. Sem poklical na gamo in je rekel, da ni va?no kak?na, samo da mora bit obvezno 5W30. Potem sem za foro klical ?e na autorent NG in je rekel, da dajajo not mobil 5W40! Samo tiste, ki imajo dpf dajo not 5W30. bwo...

Napisano

Za tiste, ki ne veste; da bo enkrat jasno, kaj je v knji?ici z navodili za M6 1. generacija, brez DPF (ali se boste tega dr?ali ali ne, je va?a odlo?itev):

 

Priporo?ljiva motorna olja:

 

BENZIN:

API SL ali ACEA A3/A5 5W-30 original Mazda Dexelia

API SL ali ACEA A3 10W-40 original Mazda Dexelia

API SL ali ACEA A3 5W-20 - - -

 

Koli?ina olja v motorju (upo?tevajo? menjavo oljnega filtra):

Tip motorja L8, LF: 4,3L

Tip motorja L3 (dalj?a, 2x zavita merilna palica - TIP A): 3,5L

Tip motorja L3 (dalj?a, 2x zavita merilna palica - TIP B.): 4,4L

Razlika min - max na merilni pali?ici: 0,75L

 

DIESEL:

API CF ali ACEA B1/B3/B5 5W-30 original Mazda Dexelia

API CF ali ACEA B3 10W-40 original Mazda Dexelia

API CD/CE/CF-4 ali ACEA B3/B4 5W-30 ali 10W-30 - - -

 

Koli?ina olja v motorju (upo?tevajo? menjavo oljnega filtra):

Vsi tipi motorjev: 5L

Razlika min - max na merilni pali?ici: 1,2L

Lp,

D

Napisano

Za tiste, ki ne veste; da bo enkrat jasno, kaj je v knji?ici z navodili za M6 1. generacija, brez DPF (ali se boste tega dr?ali ali ne, je va?a odlo?itev):

 

Priporo?ljiva motorna olja:

 

BENZIN:

API SL ali ACEA A3/A5 5W-30 original Mazda Dexelia

API SL ali ACEA A3 10W-40 original Mazda Dexelia

API SL ali ACEA A3 5W-20 - - -

 

Koli?ina olja v motorju (upo?tevajo? menjavo oljnega filtra):

Tip motorja L8, LF: 4,3L

Tip motorja L3 (dalj?a, 2x zavita merilna palica - TIP A): 3,5L

Tip motorja L3 (dalj?a, 2x zavita merilna palica - TIP B.): 4,4L

Razlika min - max na merilni pali?ici: 0,75L

 

DIESEL:

API CF ali ACEA B1/B3/B5 5W-30 original Mazda Dexelia

API CF ali ACEA B3 10W-40 original Mazda Dexelia

API CD/CE/CF-4 ali ACEA B3/B4 5W-30 ali 10W-30 - - -

 

Koli?ina olja v motorju (upo?tevajo? menjavo oljnega filtra):

Vsi tipi motorjev: 5L

Razlika min - max na merilni pali?ici: 1,2L

 

 

Kako misli? tole zadnje ,koli?ina v motorju 5l. vsi tipi..? :blink:

Dela? na servisu ? Tam namre? vedno zara?unajo 5 litrov, pa ?eprav ga nalijejo not manj. :angry:

Oziroma toliko ,kot si vi?je napisal, da ga gre v posamezni model..

In pri njihovi ceni driskelie za liter , se to kar lepo pozna.. :angry::angry:

14762217.jpg

 

Ex......... M6 136 diesel , l.02

Present.. M6 2.0 benz + gas no more , l.08

Forever.. MX5 1.6 , l.99

Napisano

?e enkrat preberi, gre se za DIESEL!!

In ?e tako pi?e v dokumentaciji, bo ?e dr?alo.

 

lp,

D

 

PS: Ne, nisem mehanik, ...vsaj uradni ne :P

Lp,

D

Napisano

?e enkrat preberi, gre se za DIESEL!!

In ?e tako pi?e v dokumentaciji, bo ?e dr?alo.

 

lp,

D

 

PS: Ne, nisem mehanik, ...vsaj uradni ne :P

 

 

Ah..sam za dizel vsi tipi..jah ,v?asih te?ko dojamem.. :D

Tud uredu,sem ?e pozabil kolk je ?lo v tastaro dizel olja po predpisih.

 

Res pa je ,da serviserji radi zara?unajo 5 litrov ,neglede na dejansko koli?ino v motorju.

In recimo v motor mx5 1.6 , gre cele 3,4 litra in to z filtrom,

na ra?un pa 5..po?teno ,anede.

 

Mogo?e ti, kot neuradni mehanik ,ne dela? tako.. :P

14762217.jpg

 

Ex......... M6 136 diesel , l.02

Present.. M6 2.0 benz + gas no more , l.08

Forever.. MX5 1.6 , l.99

Napisano

?enkrat jaz...mi ni dalo miru teh tvojih zapovedanih 5litrov na po?ez za vse dizle... :blink:

In kon?no gledam v navodila od M6 in pi?e na strani 10-4

 

motorno olje -dizel- z filtrom : 4,1l. , brez menjave filtra: 3,9l.

 

Edini motor v katerega gre 5,0 l. olja ,z filtrom, je 2488cm3 bencinar L5 ..

Tako o tem v moji knjigi za uporabo.

 

Ti mor? met pa kako za serviserje verjetn... :whatever:

5litrov za vse... !!

Na ra?unu sevede.. jeah! :bravo:

14762217.jpg

 

Ex......... M6 136 diesel , l.02

Present.. M6 2.0 benz + gas no more , l.08

Forever.. MX5 1.6 , l.99

Napisano

ja ?e ti ga v ponedeljek zjutraj menjajo, mora? ra?unat na treslav?ke, ki ga nekaj razlijejo po ma?ini.

:mi pijemoo: :vino:

 

drga? pa jaz nabavljam olje preko mimovrste in je kr skonto.

bit podgurc je luksuz!

ni ga vitamina ?ez liter vina!

Napisano

?enkrat jaz...mi ni dalo miru teh tvojih zapovedanih 5litrov na po?ez za vse dizle... :blink:

In kon?no gledam v navodila od M6 in pi?e na strani 10-4

 

motorno olje -dizel- z filtrom : 4,1l. , brez menjave filtra: 3,9l.

 

Edini motor v katerega gre 5,0 l. olja ,z filtrom, je 2488cm3 bencinar L5 ..

Tako o tem v moji knjigi za uporabo.

 

Ti mor? met pa kako za serviserje verjetn... :whatever:

5litrov za vse... !!

Na ra?unu sevede.. jeah! :bravo:

 

Pob, zdej pa ?e mal utruja? s temlem olom, se ti ne zdi <_<

?e ma? navodila, kaj potem tolk spra?uje?? :whatever:

 

V moji servisni je tako, kot sem napisal. Prepisvat bom pa menda ?e znal. Ni mi pa znano, da bi za razli?ne trge/serije definiral razli?ne nivoje - razn pri 2. generaciji, ki je mela "DPF situacijo". Moj je letnik 2005 (1.gen), je pa res iz Italije ...?e to kej pomen, nism 100% ziher, bi blo pa hudo neverjetno :blink:

 

lp,

D

Lp,

D

  • 6 let kasneje...
Napisano

Razmi?ljam, da bom v M6 letnik 2009 140 KM (190.000 km) nalil Mobil 1 ESP Formula (5W-30). ?e kdo naliva to noter ?

Kaj menite ?

Napisano

Razmi?ljam, da bom v M6 letnik 2009 140 KM (190.000 km) nalil Mobil 1 ESP Formula (5W-30). ?e kdo naliva to noter ?

Kaj menite ?

To sm js daju v Mazdo 3 1.6 diesel pa ga ni pokurlo niti kaplje :)
Napisano

Jaz sem ga imel tudi v moji mazdi 6.

Sedaj imam noter castrol 5-40 in nisem tako zadoboljen,ga malo pije.

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.