Skoči na vsebino

Mazda3 GTA - predelana na plin


Mazda3GTA

Priporočeno sporočilo

Tule sem na?el seznam vseh ?rpalk za polnjenje LPG (GPL) oz. UNP na obmo?ju Evrope. ?e kdo kaj potuje po drugih dr?avah, mu utegne tole prav pridt! B)

 

http://www.gas-tankstellen.de/menu.php?language=en_US

 

Sem tud uporabljal ampak ni glih updejtan....vsaj kar se okolice ti?e, ko sem ?el na Kronplatz smu?at mi pod Italija ni prijelo ne Bruneck, ne Dobiacco ne ni?....

 

Le ko sem dal po?tno ?tevilko teh mest je nekaj delalo, samo enciklopedija pa nisem.... no na licu mesta sem pa videl da je LPG na 2km povsod...

V italiji je to bogato, Avstrija ma pa samo ERDGAS...jebe.. to.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Baje da imajo plinski sistemi itaq neka maziva za bate, al valje, al kwa jest vem kaj se tm not dogaja. So mi rekl ja da so predelali dve CX-7, hudo ja. Dej k jo bos prodaju se spomni name. Full full full bi jo imel :)

 

Ful ful ne dam... :bravo:

 

Drugace je vse isto - karakteristike, poraba itd itd....le pla?a? manj, sem zelo zadovoljen. Ja jaz Dejana ze dalj poznam in sem dal se manj din?kov, ker moja je bila referen?na, in me folk potem kli?e kako je in gre na predelavo, ta druga je pa iz LJ.

 

Enako je Tartarini, enako imam poleg original tank luknje ta malo za plin, ampak z adapterjem. Drugace delajo direkten priklop na odbija?u, a je rekel da so mazde prelepa da bi imele bradavico na odbijacu...

 

Pazi le da ga popolnoma ne izpraznis - na primer ko ti ven vrze, da bi ga zopet vklopil, pa spet pa spet...ker potem, ko ga bos napolnil ti bo na zacetku tudi ene parkrat ven vrgel, ker bo rabil da potegne. Ko prvic ven vrze, al pa tudi jaz gledam po kilometrih, to je ene 100km po rdeci liucki grem tankat.

 

Res pa je tudi da ko v CX-7 (MPS ma?ina) da? v obrate vle?e ko prtegnjena in plin ne dohaja, ga ne vle?e iz prtlja?nika ob teh pospe?kih in v?asih raj? na bencin da... :jupiii::jupiii:

 

Pa ?e tole - original kestel za mojga je bil 52-55L - kar je premalo pa mi je dal 60L, ki je 2cm vi?ji od podna v avtu zato sem si naredil se lesen poden, z 2cm distancniki.

 

Najboljs mi pa je, ko pridem na pumpo s tem avtom, pa vsi zjajo kaj tankam....zadnjic me je nekdo na avtocesti z X5 neki izzival pa ni mogel drzati, pa oba zavijeva na Lom, on na dizla jaz pa na LPG, bulu je ko konj v kobilo ej....

 

Vse se da - uzivej med voznjo!!!!

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 mesec kasneje...

Mojo CX-7 so enako fantje - Dejan - z Avtoplin.si-ja predelal :jupiii::ouje::rispekt:

 

15.000km b.p. samo kadar je na rezervi pa vrzes 260 konjev pod obrate, avto tok potegne da plin ne more potegnt pa ven vrze... :D:D

ampak to res samo ko je zadnjih 10L not.

 

PLIN JE ZAKON!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

P.S. Motor ni suh, suha je tvoja denarnica ki pla?uje bencin!!!!!!!

 

Jaz imam 323F na plin, fotr pa ma 6, in mislim da ima tudi ta motor z direktnim vbrizgom. Dej kej ve? povej kako ta zadeva deluje...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz imam 323F na plin, fotr pa ma 6, in mislim da ima tudi ta motor z direktnim vbrizgom. Dej kej ve? povej kako ta zadeva deluje...

 

Direktni vbrizg ima samo MPS in pa dizli.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz imam 323F na plin, fotr pa ma 6, in mislim da ima tudi ta motor z direktnim vbrizgom. Dej kej ve? povej kako ta zadeva deluje...

 

Sploh ni nic za povedat, dela....ko zmanjka sam preklopi na bencin, ampak grem vedno pravocasno tankat.

Zadeva deluje bp, vozne lastnosti enake - pospeski in podobno, enaka je tudi poraba.

 

Le pri CX7 ker je 260KM vbrizgava do 20% bencina po potrebi, ampak se vedno se mi je povrnilo v enem letu investicija...

 

Nekaj tednov po vgradnji sem pozabil, da imam plinkota, ni razlike.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jures, zdej pa ?e v Ksenjo Kseduljo ga montirat! :P:danzoman:

 

Mah sem razmisljal, samo tega ne bom, ker masina je 16 let stara in jo ne bom diral, razen rednega vzdrzevanja, pa 2 avta ne vem ce ma smisel, Xsenija je bolj o?kova lubica zdej za okrog...:)

 

Sam v nedeljo me ze pelje v Benetke na avion...:)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 5 mesecev kasneje...

Ojla,

Po ve? kot enem letu se spet ogla?am.

Mazdica na Plin ?e kar deluje, v tem ?asu sem imel problem?i? s senzorjem za temperaturo ampak garancija to odpravi :)

Naredil sem si tudi vmesnik za ra?unalnik, tak da si zdj lahka sam ?telam plinski ra?unalnik.

 

In ?e malo statistike:

od 20.6.2008 (od 15.3.2009)

Prevo?enih 32.603,00 km (13.862,00km)

Porabljenih: 2.811,24 l (1.213,26 l)

1.672,91 ? (642,81 ?)

 

Cena za prevo?enih 100 kilometrov:5.13? ( 4,64 ?)

Povpre?na poraba goriva skupaj: 8,5 l/100 km ( 8,58 l/100km)

povpre?na poraba bencina: 0,39 l/100 km ( 0.11 l/100km)

 

 

Moti me edino to, da mi v?asih, ko stojim v kak?ni vrsti ali pred semaforju ma?ina crkne (to se rado zgodi, ob zagonu kompresorja za klimo).

Mogo?e je to feature, ki skrbi, da bi jaz porabil manj goriva. :)

 

 

LP.

love.gif

2160_1.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Super :ouje:

Predpostavljam, da ti crkne na plinu. Mogo?e ima? '?tandgas' na plinu na mal ni?jih obratih pa je bolj ob?utljiv na vklop kompresorja. Probaj ga malo pove?at (?e je res ni?ji kot na bencinu). Ponavadi takrat tudi no?e takoj pri?gat, ker je mal 'prebogata me?anica'.

Pa ?e veliko eco-var?nih km :bravo:

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ojla,

Po ve? kot enem letu se spet ogla?am.

Mazdica na Plin ?e kar deluje, v tem ?asu sem imel problem?i? s senzorjem za temperaturo ampak garancija to odpravi :)

Naredil sem si tudi vmesnik za ra?unalnik, tak da si zdj lahka sam ?telam plinski ra?unalnik.

 

In ?e malo statistike:

od 20.6.2008 (od 15.3.2009)

Prevo?enih 32.603,00 km (13.862,00km)

Porabljenih: 2.811,24 l (1.213,26 l)

1.672,91 ? (642,81 ?)

 

Cena za prevo?enih 100 kilometrov:5.13? ( 4,64 ?)

Povpre?na poraba goriva skupaj: 8,5 l/100 km ( 8,58 l/100km)

povpre?na poraba bencina: 0,39 l/100 km ( 0.11 l/100km)

Moti me edino to, da mi v?asih, ko stojim v kak?ni vrsti ali pred semaforju ma?ina crkne (to se rado zgodi, ob zagonu kompresorja za klimo).

Mogo?e je to feature, ki skrbi, da bi jaz porabil manj goriva. :)

LP.

 

Izklopi sel learning pa bo mir, sem isto te?avo.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To je problem v mazdi in bo mazda servis menjal ali plinasi? Zdej ze pocasi resno razmisljam o plinu za 6-ko, samo ne vem kam bo sel rezervoar ker woofer bi vseeno imel...

 

Tipalo temperature plina, ni napaka v mazdi.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Na na?i dru?inski mazdi pa nekaj ne ?tima pri polnjenju rezervoarja, ker potem spodaj nekje mimo te?e in mi je majstr obljubu, da bo zamenju v prihodnjih dneh! Vseeno ob?utek pa ni ravno najbolj?i, garancija gor al dol! :blush:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Na na?i dru?inski mazdi pa nekaj ne ?tima pri polnjenju rezervoarja, ker potem spodaj nekje mimo te?e in mi je majstr obljubu, da bo zamenju v prihodnjih dneh! Vseeno ob?utek pa ni ravno najbolj?i, garancija gor al dol! :blush:

 

Dihtnga na priklju?ku za polnjenje...poznam primer... :blush:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ampak, tista proslava vsako leto na štadionih je bila za tiste čase kar paša z oči in meni kot mulcu takrat je bla všeč. Mislim, bla je vsaj veliko bolj normalna kot Eurovizija dan danes.
    • Te usmeritve je izdala Grška vlada na osnovi pobude trajektnih prevoznikov. Močno dvomim, da bi si prevozniki pljunili v lastno skledo, če ne bi bilo nekaj na tem, da na trajektih so EV-ji pač potencialna nevarnost, ki ni zanemarljiva.   pa še seznam omejitev: Prevod ukrepov, ki se nanašajo na električna in hibridna vozila pri prevozu s trajekti v Grčiji Med nakladanjem vozil z alternativnimi viri energije (AFV) je potrebno: Evidentiranje: Zabeležiti tip vozila in njegovo lokacijo na ladji ter namestiti ustrezne oznake na vidno mesto na vozilu. Preverjanje temperature baterije: Pri vseh električnih in priključnih hibridnih vozilih je treba preveriti temperaturo baterije. Obveščanje posadke: Vozniki/potniki morajo nemudoma obvestiti posadko, če prejmejo kakršno koli opozorilo ali alarm iz vozila. Omejitve pri nakladanju AFV: Električna in priključna hibridna vozila: Raven napolnjenosti baterij ne sme preseči 40 % njihove skupne zmogljivosti. Vozila z drugimi alternativnimi gorivi (UNP, zemeljski plin): Rezervoarji za gorivo ne smejo biti napolnjeni več kot 50 % njihove skupne zmogljivosti. Poškodovani sistemi napajanja, rezervoarji ali baterije: Vozila z poškodovanimi sistemi napajanja, rezervoarji ali baterijami se ne smejo nalagati, razen če so ti deli odstranjeni. Vozila, pri katerih ni jasno, ali so baterije poškodovane, se prav tako ne smejo nalagati in prevažati. Odgovornost lastnika: Odgovornost za zagotovitev, da ni poškodb na sistemu napajanja, rezervoarjih ali baterijah vozila, je izključno na strani lastnika vozila. Dodatni varnostni ukrepi: Upoštevanje teže pri zlaganju: Pri zlaganju vozil je treba upoštevati njihovo težo, zlasti pri električnih vozilih, ki so v povprečju 25 % težja od običajnih vozil. CCTV nadzor: Vozila AFV je treba nalagati na območjih z neoviranim CCTV nadzorom. Prezračevanje: Med nakladanjem/razkladanjem in med plovbo je treba zagotoviti delovanje sistema umetnega prezračevanja nakladalnega prostora (če gre za zaprt prostor za tovor ro-ro ali posebno kategorijo, kot je določeno v Direktivi 2009/4/ES). Prednostno nalaganje na odprtih prostorih: Vozila je treba prednostno nalagati na odprtih prostorih, če so taki prostori na voljo in je to praktično in izvedljivo.
    • Poglej tam od 37:30 pa sploh ni govora o bateriji ampak nek pretvornik in to na letniku 2016 in kasnejših. Zadeva zagori in del stane preko 4 jurje, če pa oni zrihtajo pa 1800€.   Ker tako rad naštevaš je popravljanje je servis EV motorja 1500€, baterije 1500€, tega konverterja 1800€. Pa to so popravila z rabljenimi komponentami, ker če se gre na novo je cena krat 3. Vse našteto pri dizlu se popravlja z novimi deli pa prideš tam nekje v območje popravil komponent EV-jev z rabljenimi deli.   Ampak kaj je pa najbolj pomembno. ZA ICE imaš servisov veliko , tudi specializiranih za DPF pa turbine, injektorje itd. Tukaj pa model pove, da so v Evropi samo trije taki, ki se s tem ukvarjajo. Se pravi ni ne tradicije ne razpršenosti znanja. Enostavno si ali prisiljen na uradnem servisu menjat po astronomskih cenah ali pa iskat med temi tremi ali boš lahko poservisiral svojo težavo.   Bom povedal še 1x - za lastništvo EV-ja je tko kot praviš, čim manj moraš razmišljat in verjet v srečo, da bo vse OK. Enostavno moraš biti zelo velik optimista (eni bi sicer rekli nekaj drugega) in računat na to, da boš šel lepo brez pretresov skozi lastništvo EV-ja. A bo kdaj bolje? Verjetno da ja, ampak zdaj se še vedno orje ledino, ker EV zgodba pri večini proizvajalcev sploh še nima tradicije oziroma pri novih firmah je nikoli sploh še ni imela.
    • Samo pazi, da bo baterija dovolj prazna, preden bos sel na trajekt   Grški trajekti: sprejeli so veliko omejitev za baterijske avtomobile SIOL.NET Grki so na svojih trajektih sprejeli omejitev, da bodo na krov sprejeli električne avtomobile in priključne hibride le takrat, ko bodo njihove baterije napolnjene kvečjemu 40-odstotno...  
    • @bini in @skritikrt Sem videl jaz ta video v četrtek. In tudi vse omenjeno že dolgo vem. Tudi pred povsem racionalnim nakupom in izbiro dotičnega EV.   Ker ravno omenja(te) ZOE, pa vseeno nekaj pozabljate. ZOE so na trgu že od 2012, vmes večkrat prenovljeni in je pač razlika med tistimi 2012-2015 in mojim 12/2021. Ja, ima "pouch" vrsto celice v bateriji, ampak isti tip LGX E78, kot se vgrajujejo v številna druga vozila, med drugim Audi Q4 e-tron. Verjela ali ne, tudi tehnologija pouch celic je v desetletju znatno napredovala, LG jim je uspel znižati temperature za več kot 10C, kar še dodatno zmanjša tveganje "thermal runaway".   Ležaji pa so problem pri Renaultovih (in še marsikaterih drugih) elektromotorjih. Ampak, kot sem že enkrat napisal - ta strošek (600€) vzamem v zakup na 100.000 km, v tej kilometrini se bo že zdavnaj prišparal. V bistvu grem še letos do Grčije z ZOE pa je razlika 600€ v gorivu že noter prinešena ... Tako da, jaz glede tega avta povsem mirno spim. Enako mirno kot odkar vozim Mazdinega 2.5 dinozavra. 😃   Dvomim, da katerikoli lastnik Mazdinega 2.2 dizla pred nakupom vračuna strošek čiščenja kolektorjev, zamenjave injektorjev, turbine, DPF itd., sicer je verjetno nihče ne bi kupil.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.