Skoči na vsebino

Menjava jermenov in servis....


Priporočeno sporočilo

Za V6 motor.

 

zobat jermen in trije napenjalci - 50.000 sit

oba klinasta jermen okrog 5.000 sit

Olje 5w50 4 litre + oljni filter - 15.00 sit

+ delo ki pa je odvisno od tega kdo ti dela

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pri menjavi zobatega jermena, obvezno naj ti preverijo stanje vodil in napenjalca. ?e je kak?en po?kodovan (kotalna povr?ina brezhibna), ali ima luft ga je treba menjati. Originalni servis je predrag, vendar se da preko interneta naro?iti od drugih proizvajalcev, naj ti tukaj nekdo pomaga z linki... (npr. Vseved)

 

Slikica ti bo pomagala. (napenjalec: T, vodila: g1 in g2) Mene skrbi tudi hidravli?ni vzvod ki napenja T (oznaka 17, razlaga: 12,13,14,15). Je drag tudi preko interneta. Pri njem je pomembno da lahko vzvod vsaj 1 cm ?trli ven.

 

Ostalo kar je YavarYe na?tel je manj?i stro?ek, poi??i dobrega mehanika, kateremu zaupa?, pa zmeni se za ceno kon?nega popravila preden sploh za?ne.

 

L.p. ?uki :rolleyes:

post-11-1106820326_thumb.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja, to je za v6 , oprosti. :unsure:

 

V avstriji NI ceneje ?e lahko nabavi? rezervne dele ceneje kot v MAZDA servisu. Do tam in nazaj je vsaj 15 kSit, ?e se kaj zakomplicira, ti ne bodo mogli popraviti v enem dnevu, ker ne bodo imeli delov. ?e ga da? popravljati kje blizu doma si lahko kak?en dan brez avta, se bo? ?e zna?el, vsi smo ?e hodili pe? ob?asno...

 

Poglej tukaj za rezervne dele:

 

http://www.olef-sp.si/

 

 

http://www.motomat.si/

 

V principu jaz delam takole:

 

- naredim seznam stvari ki jih moram( ali ?elim) urediti znotraj tega servisa.

- poi??em preko interneta/prijateljev rezervne dele. V najslab?em primeru grem v MAZDIN servis.

- Zmenim se z neko avt.mehani?no delavnico da mi zadeve naredijo, po seznamu ki jim ga dam v roke, vpra?am okvirno koliko bo to ko?talo, v izogib hudo ve?jem ra?unu kot bi pri?akoval.

- vedno ho?em biti zraven (vzame ?as!), ker rad pogledam v "?revesje": tako dobi? ob?utek v kak?nem stanju je avto. Tudi nepri?akovane te?ave lahko sproti re?uje?: popravi? ali pusti? za drugi?. ?e ti nebi dovolili da gleda? kaj po?nejo, se obrni in poi??i drugo delavnico.

- Stare dele pregledam ?e jih je mo?no obnoviti. Tudi njih vpra?am ?e bi to hoteli narediti oz. ?e se izpla?a. V ve?ini primerov se ne da.

 

L.p. ?eljko

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pri menjavi zobatega jermena, obvezno naj ti preverijo stanje vodil in napenjalca. ?e je kak?en po?kodovan (kotalna povr?ina brezhibna), ali ima luft ga je treba menjati. Originalni servis je predrag, vendar se da preko interneta naro?iti od drugih proizvajalcev, naj ti tukaj nekdo pomaga z linki... (npr. Vseved)

 

Slikica ti bo pomagala. (napenjalec: T, vodila: g1 in g2) Mene skrbi tudi hidravli?ni vzvod ki napenja T (oznaka 17, razlaga: 12,13,14,15). Je drag tudi preko interneta. Pri njem je pomembno da lahko vzvod vsaj 1 cm ?trli ven.

 

Ostalo kar je YavarYe na?tel je manj?i stro?ek, poi??i dobrega mehanika, kateremu zaupa?, pa zmeni se za ceno kon?nega popravila preden sploh za?ne.

 

L.p. ?uki  :rolleyes:

Samo nekaj bi popravil, menjava vseh treh napenjalcev pri drugi menjavi zobatega jermena, tudi ?e nimajo lufta, ker ropotajo ko jih zavrti? na roke. Hidravli?ni vzvod je NEUNI?LJIV, razen ?e ga uni?i? pri menjavi zobatega jermena, ko ga je potrebno stisniti in blokirati, sam od sebe nebo nikdar odpovedal. Kaj je mnj?i tega ne razumem. Vse te dele sem zamenjal sam + ?e vodno ?rpalko.

Vsi trije napenjalci pa so original za mazde in forde v6 in so novej?a izvedba, ki ima plastificirano tekalno povr?ino, jermen pa je gates. Delo pa nekje dva popoldneva, ker pa? tega ne delam vsak dan.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Malo je BTjka sama hrupna, malo so bili "hrupni" potniki, tudi italijanske avtoceste niso tako super, kot jih nekateri hvalijo...   Ne, nisem slišal. Slišal sem danes, ko sem se sam peljal v službo. In čedalje bolj opažal, da v ovinku ne drži smeri. Pa sem mislil, da je guma bolj prazna. No, na črpalki ugotovim, da so gume v redu in posumim na kolesni ležaj. Parkiram pred firmo, vzamem dvigalko, dvignem levo, zavrtim - nič nenavadnega. Spustim, prestavim na desno, začnem dvigat - in niti ne dvignem do konca guma gre kar po svoje. Najprej sem pomislil, da so kolesni vijaki popustili... Pa sem kmalu obsedel tam zraven avta in čakal, da dojamem, kaj sem odkril...
    • Bravo, pravi mojster si.... 😉
    • Lani avgusta na tehničnem niso nič opazili...
    • Po parih mesecih obupnih poizkusov končno uspelo. Naša tamala ima na svojem otroškem koleščku 11 redni zobnik in SLX menjalnik. 3 mesece sem se zaj... da bi ji ga naštelal, pa ni ratal. Vsi so mi prodajali teorijo da je ziher skrivljen nosilec menjalnika ali pa menjalnik sam. Iz dojčland naročil orodje za ravnanje nosilcev, poravnal v nulo, pa spet isto sranje. Potem pa danes (končno) opazil, da zobniki rahlo poplesavajo ker očitno en šalabajzer na drugem koncu sveta ni znal zategnit ringa kasete. Zategnil, in sedaj vse dela BP. Ampak je pa trajal.  
    • CIA V opozorilo ostalim da se ne nagibajo na rusko stran.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.