maximus Napisano 24. januar, 2005 Prijavi Deli Napisano 24. januar, 2005 Zanima me ,koliko stane servis na 90000 km za omenjeni avto. Je cenej iti na servis v Avstrijo? lp Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
YavarYe X6V6 Napisano 24. januar, 2005 Prijavi Deli Napisano 24. januar, 2005 Za V6 motor. zobat jermen in trije napenjalci - 50.000 sit oba klinasta jermen okrog 5.000 sit Olje 5w50 4 litre + oljni filter - 15.00 sit + delo ki pa je odvisno od tega kdo ti dela Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars." Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Zhuki Napisano 27. januar, 2005 Prijavi Deli Napisano 27. januar, 2005 Pri menjavi zobatega jermena, obvezno naj ti preverijo stanje vodil in napenjalca. ?e je kak?en po?kodovan (kotalna povr?ina brezhibna), ali ima luft ga je treba menjati. Originalni servis je predrag, vendar se da preko interneta naro?iti od drugih proizvajalcev, naj ti tukaj nekdo pomaga z linki... (npr. Vseved) Slikica ti bo pomagala. (napenjalec: T, vodila: g1 in g2) Mene skrbi tudi hidravli?ni vzvod ki napenja T (oznaka 17, razlaga: 12,13,14,15). Je drag tudi preko interneta. Pri njem je pomembno da lahko vzvod vsaj 1 cm ?trli ven. Ostalo kar je YavarYe na?tel je manj?i stro?ek, poi??i dobrega mehanika, kateremu zaupa?, pa zmeni se za ceno kon?nega popravila preden sploh za?ne. L.p. ?uki Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
maximus Napisano 28. januar, 2005 Avtor Prijavi Deli Napisano 28. januar, 2005 To je verjetno za V6......Mene zanima za 1.6,, 79 KW.... Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Zhuki Napisano 28. januar, 2005 Prijavi Deli Napisano 28. januar, 2005 Ja, to je za v6 , oprosti. V avstriji NI ceneje ?e lahko nabavi? rezervne dele ceneje kot v MAZDA servisu. Do tam in nazaj je vsaj 15 kSit, ?e se kaj zakomplicira, ti ne bodo mogli popraviti v enem dnevu, ker ne bodo imeli delov. ?e ga da? popravljati kje blizu doma si lahko kak?en dan brez avta, se bo? ?e zna?el, vsi smo ?e hodili pe? ob?asno... Poglej tukaj za rezervne dele: http://www.olef-sp.si/ http://www.motomat.si/ V principu jaz delam takole: - naredim seznam stvari ki jih moram( ali ?elim) urediti znotraj tega servisa. - poi??em preko interneta/prijateljev rezervne dele. V najslab?em primeru grem v MAZDIN servis. - Zmenim se z neko avt.mehani?no delavnico da mi zadeve naredijo, po seznamu ki jim ga dam v roke, vpra?am okvirno koliko bo to ko?talo, v izogib hudo ve?jem ra?unu kot bi pri?akoval. - vedno ho?em biti zraven (vzame ?as!), ker rad pogledam v "?revesje": tako dobi? ob?utek v kak?nem stanju je avto. Tudi nepri?akovane te?ave lahko sproti re?uje?: popravi? ali pusti? za drugi?. ?e ti nebi dovolili da gleda? kaj po?nejo, se obrni in poi??i drugo delavnico. - Stare dele pregledam ?e jih je mo?no obnoviti. Tudi njih vpra?am ?e bi to hoteli narediti oz. ?e se izpla?a. V ve?ini primerov se ne da. L.p. ?eljko Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
YavarYe X6V6 Napisano 28. januar, 2005 Prijavi Deli Napisano 28. januar, 2005 Pri menjavi zobatega jermena, obvezno naj ti preverijo stanje vodil in napenjalca. ?e je kak?en po?kodovan (kotalna povr?ina brezhibna), ali ima luft ga je treba menjati. Originalni servis je predrag, vendar se da preko interneta naro?iti od drugih proizvajalcev, naj ti tukaj nekdo pomaga z linki... (npr. Vseved) Slikica ti bo pomagala. (napenjalec: T, vodila: g1 in g2) Mene skrbi tudi hidravli?ni vzvod ki napenja T (oznaka 17, razlaga: 12,13,14,15). Je drag tudi preko interneta. Pri njem je pomembno da lahko vzvod vsaj 1 cm ?trli ven. Ostalo kar je YavarYe na?tel je manj?i stro?ek, poi??i dobrega mehanika, kateremu zaupa?, pa zmeni se za ceno kon?nega popravila preden sploh za?ne. L.p. ?uki Samo nekaj bi popravil, menjava vseh treh napenjalcev pri drugi menjavi zobatega jermena, tudi ?e nimajo lufta, ker ropotajo ko jih zavrti? na roke. Hidravli?ni vzvod je NEUNI?LJIV, razen ?e ga uni?i? pri menjavi zobatega jermena, ko ga je potrebno stisniti in blokirati, sam od sebe nebo nikdar odpovedal. Kaj je mnj?i tega ne razumem. Vse te dele sem zamenjal sam + ?e vodno ?rpalko.Vsi trije napenjalci pa so original za mazde in forde v6 in so novej?a izvedba, ki ima plastificirano tekalno povr?ino, jermen pa je gates. Delo pa nekje dva popoldneva, ker pa? tega ne delam vsak dan. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars." Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.