Skoči na vsebino

Mazda 6 Karavan 2.0 CD 89kW


Gustav

Priporočeno sporočilo

Aha. Tega s prodajalcem nisva videla, pol verjetno da nima, ali pa nisva vedela kaj mora biti - a levo od ?arometov ali desno?

Kake so pa kaj razlike v voznih lastnostih med limuzino in karavanom?

Pa kake so kaj razlike med 2,0 dizlerjem in 1,8 bencinarjem?

Pa to je ?e sprejemljivo vzet 165.000km pri bencinarju al pa ?e je kaka razlika, ?e jih ima drug 20.000 manj? (sicer toliko jih lih naredim v 1letu :) )

druga? me pa nekak bolj vle?e k limuzinski, ker je mal bolj ohranjena.. (pa ?e lep?e barve mi je ;) )

 

20kkm ne igra neke bistvene vloge... bolj je treba preveriti samo obrabljenost in ohranjenost.

 

1.8 bencinar vs. 2.0 diesel - tukaj prihajam v vode, kjer se bo spet lahko razvnela divja debata med prista?i benza in prista?i diesla.

 

Pojdi peljat oba in bo? sam ugotovil kaj ti najbolj sede. Moje osebno mnenje pa je da je 1.8 absolutno pre?voh ?e posebej, ?e se v njem vozi ve? ljudi oz. je avto obremenjen. Diesel tega problema nima saj suvereno vle?e tudi obremenjen. Se pa mora? zavedati, da diesel rabi malo ve? "razmi?ljanja" s strani voznika saj je pod 1.800-1.900 obrati mrtev. Nato to svojo mrtvost nadoknadi med obrati 2.000-3.500, kjer ga je veselje vozit, da o prehitevanjih sploh ne govorim.

 

?e ti tak na?in vo?nje ustreza ti bo 310Nm navora resni?no v u?itek.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Bencinar 1.8 JE totalno pre?voh, tako da odsvetujem, sploh ?e se vozi ve? oseb. 2.0 Je pa povsem druga muzika, samo je pa tudi ve? ?? registracije ker pade? v razred 102-130 kW.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pa ne, saj ta imata 86 oz. 88 kW, tak da je isti rang registracije.. edin nakupna cena je 1300? razlike..

 

?uk 2.0 motor ima 150 konjev ali 110 kW, 1.8 motor pa ima take kilovate kot si napisal, samo je PREMALO za tako pixno. :(

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hm, zanimivo... to sem pa pozabil preverit v prometni.. <_<

 

na oglasu pa pi?e:

Mazda Mazda6 2.0 TE diesel motor, 1998 ccm, 89 kW / 121 KM

http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=2381274

 

ja, ker ?e bi bil res vi?ji rang, pol je registracija ful vi?ja.. :(

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hm, zanimivo... to sem pa pozabil preverit v prometni.. <_<

 

na oglasu pa pi?e:

Mazda Mazda6 2.0 TE diesel motor, 1998 ccm, 89 kW / 121 KM

http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=2381274

 

ja, ker ?e bi bil res vi?ji rang, pol je registracija ful vi?ja.. :(

 

Lej ne razumeva se bencinar 2.0 ima 110 kW, tisti ki ga pa gleda? ti pa je traktor-diesel 2.0 in ima 89kW.

Hotel sem ti povedat da je bencinar 1.8 premalo za mazdo6, ?e pa bi imel bencinarja 2.0 pol si pa skor zmagal, će vzame? pa dizla, pa ni va?no ali ima 89, 100 al pa 104(upam da se nisem zmotu) kilovate, zmeri gre v njegovem "delovnem obmo?ju"(cca od 1800 do 3500 obratov), da ne mor? verjet.

 

Druga?e pa raje dizla vzem, baje malo pokurijo, cca skor 2 litra manj od bencinarja. :bravo:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Aja, tako..

Ma, to razmi?ljanje mi je postalo ?e po?as nevzdr?no - sem ratau ?e cel ?iv?en, ker ne vem kaj na :huh: - tak da sem se kar za limozino/dizla odlo?il, poklical, in danes jo pol ?e peljem na servis na pregled in potem upam de ?e kar domov ...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Saj si prav prebral... tvoji podatki so za 2.0 DIESEL, YavarYe ti je pa povedal za 2.0 BENCIN. Z drugimi besedami povedano, ?e se bo? odlo?al za bencinski motor vzemi vsaj 2.0 raj? pa 2.3 .

 

Vse skupaj pa je napisano zgolj v predpostavki, da spada? med bolj dinami?ne (ne divjake) voznike in rabi? kdaj pa kdaj tud uporabiti vso mo? motorja.

 

?e 1x

 

1.8 benz. = 120KM 165Nm navora

2.0 benz. = 140KM 181Nm

 

2.0 diesel = 121KM (310Nm) lahko pa tudi 136KM (310Nm) ali pa celo 143KM (360Nm) ?e je ?e faceliftan model

 

edit: sta se ?e zmenila, :bravo:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ja, pa pol sem razmi?ljal, da se vozim ene 2x mese?no tudi ?ez "prelaz" podoben Vr?i?u, tam pa je pol verjetno ?e kar razlika med 1,8bencinarjem in 2,0dizlom..?

 

 

Tega sploh ne more? primerjat. Saj sta ti ?e Yavarye in Boss vse povedala. Pozabi 1,8 bencinca ker bo? znorel <_< . Iz lastne izku?nje ti povem, da dieselca res "trga" in za podobne u?itke bo? moral pri bencinarju pose?i po bistveno mo?nej?em motorju... :danzoman:

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Bi mi lahk kdo odgovoril prosim?

 

A je mozno DSR pobrisati in potem dodajat nove zapise? Mazda 6 ki jo gledam ima vne?en en servis na 19 000, ki naj bi ga delal serviser v SLO, jaz pa zanesljivo vem, da je avto prisel z 31900 km v SLO.

 

zdaj me skrbi, da ima avto ve? km, in da je bil DSR pobrisan in vstavljen nov zapis. Pri 20 000 je gotovo moral bit opravljen servis, a zapisa iz Servisa v Belgiji ni.

 

Prosim za odgovor, ?e kdo kaj ve? ve?

 

Sem pa pre?ekiral avto pri drugi Mazda AH in pravijo da je garancija B.P.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e nima? original serv.knji?ice,pol sigurno ima ve? kilometrov,kot na ?tevcu.

In servisnih intervalov ne more? brisati.?e nima? knji?ice,ne bo? izvedel,koliko km ima realno.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Hotel sem samo pohvalit Zmaja da je opravil podvig, za katerega elektrobicikli zaenkrat še niso dovolj zmogljivi.
    • 200KM je v redu, če je turbo, ker je teh 200KM na voljo na sredini obratov in navadno v daljšem razponu. Pri N/A motorjih je pa ta max moč na koncu vrtljajev tam, kjer se začne rdeče polje in je razpon vrtljajev, ko je to na voljo žel precej ozek. Zato ta podatek izredno zavaja in ja zato se 2,5 turbo Mazde izven EU peljejo precej bolj suvereno pa ne zaradi 50KM več ampak zato, ker so moči na voljo bistveno prej.   Zato je tudi MPS bila res super za uživancijo, če te ni skrbela poraba 10+l/100km.
    • Zato, ker plešejo v Nemčiji, kjer se jim sesuva avto industrija v kateri smo kot podizvajalci za določene dele. Jebat ga tko to gre, ko se igrajo monopoly in se sprejemajo napačne odločitve. Drugače pa se ne gleda mesečnih rezultatov ampak letne in v EU je padec kar konkreten. EU oblast žal že nekaj let ne dela za Evropejce in prvi računi so izstavljeni. Žal.
    • To se pa bere skoraj tako kot mantra LGBTIQ....+++ zakaj hočte bit 100% hetero, če ste pa lahko vsaj mal homo?
    • Ah, daj no, kot da je to kak poseben in zapleten proces...   Prevrneš zadnjo klop, vzameš ven dvigalko, podložiš pod amortizer in kmalu je guma v zraku. Dvomim, da traja pet minut... V bistvu je dlje trajalo, da sem prišel k sebi, ko sem videl, kaj je z ležajem, kot je pa trajalo, da sem avto dvignil... Če bi imel ustrezno podporo (kak klocen ali zidak prave dimenzije) bi bilo še hitreje, ker bi dvigalko postavil kar pod "šusplato" in dvignil cel sprednji del.   Ja, veš, BTjka je avto, ne pa načičkan zabaviščni park na štirih kolesih z bluetooth povezavo in plazmo sredi armature...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.