Skoči na vsebino

Mazda 6 Karavan 2.0 CD 89kW


Gustav

Priporočeno sporočilo

Aha. Tega s prodajalcem nisva videla, pol verjetno da nima, ali pa nisva vedela kaj mora biti - a levo od ?arometov ali desno?

Kake so pa kaj razlike v voznih lastnostih med limuzino in karavanom?

Pa kake so kaj razlike med 2,0 dizlerjem in 1,8 bencinarjem?

Pa to je ?e sprejemljivo vzet 165.000km pri bencinarju al pa ?e je kaka razlika, ?e jih ima drug 20.000 manj? (sicer toliko jih lih naredim v 1letu :) )

druga? me pa nekak bolj vle?e k limuzinski, ker je mal bolj ohranjena.. (pa ?e lep?e barve mi je ;) )

 

20kkm ne igra neke bistvene vloge... bolj je treba preveriti samo obrabljenost in ohranjenost.

 

1.8 bencinar vs. 2.0 diesel - tukaj prihajam v vode, kjer se bo spet lahko razvnela divja debata med prista?i benza in prista?i diesla.

 

Pojdi peljat oba in bo? sam ugotovil kaj ti najbolj sede. Moje osebno mnenje pa je da je 1.8 absolutno pre?voh ?e posebej, ?e se v njem vozi ve? ljudi oz. je avto obremenjen. Diesel tega problema nima saj suvereno vle?e tudi obremenjen. Se pa mora? zavedati, da diesel rabi malo ve? "razmi?ljanja" s strani voznika saj je pod 1.800-1.900 obrati mrtev. Nato to svojo mrtvost nadoknadi med obrati 2.000-3.500, kjer ga je veselje vozit, da o prehitevanjih sploh ne govorim.

 

?e ti tak na?in vo?nje ustreza ti bo 310Nm navora resni?no v u?itek.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Bencinar 1.8 JE totalno pre?voh, tako da odsvetujem, sploh ?e se vozi ve? oseb. 2.0 Je pa povsem druga muzika, samo je pa tudi ve? ?? registracije ker pade? v razred 102-130 kW.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pa ne, saj ta imata 86 oz. 88 kW, tak da je isti rang registracije.. edin nakupna cena je 1300? razlike..

 

?uk 2.0 motor ima 150 konjev ali 110 kW, 1.8 motor pa ima take kilovate kot si napisal, samo je PREMALO za tako pixno. :(

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hm, zanimivo... to sem pa pozabil preverit v prometni.. <_<

 

na oglasu pa pi?e:

Mazda Mazda6 2.0 TE diesel motor, 1998 ccm, 89 kW / 121 KM

http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=2381274

 

ja, ker ?e bi bil res vi?ji rang, pol je registracija ful vi?ja.. :(

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hm, zanimivo... to sem pa pozabil preverit v prometni.. <_<

 

na oglasu pa pi?e:

Mazda Mazda6 2.0 TE diesel motor, 1998 ccm, 89 kW / 121 KM

http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=2381274

 

ja, ker ?e bi bil res vi?ji rang, pol je registracija ful vi?ja.. :(

 

Lej ne razumeva se bencinar 2.0 ima 110 kW, tisti ki ga pa gleda? ti pa je traktor-diesel 2.0 in ima 89kW.

Hotel sem ti povedat da je bencinar 1.8 premalo za mazdo6, ?e pa bi imel bencinarja 2.0 pol si pa skor zmagal, će vzame? pa dizla, pa ni va?no ali ima 89, 100 al pa 104(upam da se nisem zmotu) kilovate, zmeri gre v njegovem "delovnem obmo?ju"(cca od 1800 do 3500 obratov), da ne mor? verjet.

 

Druga?e pa raje dizla vzem, baje malo pokurijo, cca skor 2 litra manj od bencinarja. :bravo:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Aja, tako..

Ma, to razmi?ljanje mi je postalo ?e po?as nevzdr?no - sem ratau ?e cel ?iv?en, ker ne vem kaj na :huh: - tak da sem se kar za limozino/dizla odlo?il, poklical, in danes jo pol ?e peljem na servis na pregled in potem upam de ?e kar domov ...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Saj si prav prebral... tvoji podatki so za 2.0 DIESEL, YavarYe ti je pa povedal za 2.0 BENCIN. Z drugimi besedami povedano, ?e se bo? odlo?al za bencinski motor vzemi vsaj 2.0 raj? pa 2.3 .

 

Vse skupaj pa je napisano zgolj v predpostavki, da spada? med bolj dinami?ne (ne divjake) voznike in rabi? kdaj pa kdaj tud uporabiti vso mo? motorja.

 

?e 1x

 

1.8 benz. = 120KM 165Nm navora

2.0 benz. = 140KM 181Nm

 

2.0 diesel = 121KM (310Nm) lahko pa tudi 136KM (310Nm) ali pa celo 143KM (360Nm) ?e je ?e faceliftan model

 

edit: sta se ?e zmenila, :bravo:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ja, pa pol sem razmi?ljal, da se vozim ene 2x mese?no tudi ?ez "prelaz" podoben Vr?i?u, tam pa je pol verjetno ?e kar razlika med 1,8bencinarjem in 2,0dizlom..?

 

 

Tega sploh ne more? primerjat. Saj sta ti ?e Yavarye in Boss vse povedala. Pozabi 1,8 bencinca ker bo? znorel <_< . Iz lastne izku?nje ti povem, da dieselca res "trga" in za podobne u?itke bo? moral pri bencinarju pose?i po bistveno mo?nej?em motorju... :danzoman:

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Bi mi lahk kdo odgovoril prosim?

 

A je mozno DSR pobrisati in potem dodajat nove zapise? Mazda 6 ki jo gledam ima vne?en en servis na 19 000, ki naj bi ga delal serviser v SLO, jaz pa zanesljivo vem, da je avto prisel z 31900 km v SLO.

 

zdaj me skrbi, da ima avto ve? km, in da je bil DSR pobrisan in vstavljen nov zapis. Pri 20 000 je gotovo moral bit opravljen servis, a zapisa iz Servisa v Belgiji ni.

 

Prosim za odgovor, ?e kdo kaj ve? ve?

 

Sem pa pre?ekiral avto pri drugi Mazda AH in pravijo da je garancija B.P.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e nima? original serv.knji?ice,pol sigurno ima ve? kilometrov,kot na ?tevcu.

In servisnih intervalov ne more? brisati.?e nima? knji?ice,ne bo? izvedel,koliko km ima realno.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Eno stvar je treba ločit od vsega tega. Kakorkoli obrneš, ti rečeš da je izkušen podjetnik, jest pa rečem da je samo en s preveč denarja in ga skrbi za svojo rit, in vse njegove izjave so v smeri da se njemu čim bl splača (finačno). Obtožb o insider tradingu ni kar tako za preč vržt, in musk jih ima ogromno. Tamle iz twitterja: "I also disagree with the hype. I mean, expressing an ambitious vision for the future is great.  But telling the public blatantly false prediction ("AGI next year", "1 million robotaxis by 2020", "AGI will kill us all, let'spause",...) is very counterproductive (also illegal in some cases)."   Temu se tudi reče zavajanje, in po vsaki taki izjavi je delnica tesle, ali katerega drugega njegovega podjetja poskočila. Se spomniš tudi unega robota teslinega ki je "sam" cunje zlagov? Delnica je takrat skočila za 10%, kasneje so pri tesli tudi sami priznali da to ni AI, ampak je zadej en upravljov robota, to je zavajanje in nategovanje, oziroma bi lahko rekli da je manipulacija trga.   Zj gremo pa na razvoj, treba je priznati da je musk zaposlil izjemne ljudi, ki to delajo in so tehnološko dejansko pred vsemi, dejansko bo trajalo par let da veliki ujamejo teslo po učinkovitosti motorjev, ampak musk sam pri razvoju nima nič, edino da on predstavlja kot da glih da ne sam vse to dela ... Glede hitrosti iteracij, hvala bogu da pri spaceX ne more vse polovično delati, ker se vidi pri tesli in kvaliteti izdelave avtomobilov kaj pomeni ta njihova hitrost. Cybertrucki dejansko skoraj razpadajo, oz crkuje vse kar se spomniš, pri ostalih pozabljajo dajat čepe na zavorne sisteme, počene šasije grejo vn, ... Pol pa še vidš za kaj se musku gre, da čim več avtomobilov proda, servisne mreže in podpore so pa skoraj neobstoječe, maš kar dost člankov že na netu kjer se pri tesli sprenevedajo na servisih. No to je pa nekaj kar bi dober podjetnik lahko zrihtov, nategun pa pač tega ne bo, ker nategunom je važno da prodajo, ne da kvalitetno prodajo, ali pa poservisirajo.   Tisto, da je bilo že kar nekaj takih v zgodovini, je pa dost žalostno, take ljudi bi bilo treba izpostavt in nehat podpirat, ne pa iskat izgovore za njih v stilu, saj so drugi tud to delal....   Še enkrat, tehnološko so njegova podjetja dost spredaj, ampak mislim da tukaj musk ni glih prov fejst zaslužen, ampak za tem dejansko stojijo kar pametni ljudje in leta prednosti pri razvoju. Zelo dober primer kaj pomenijo leta zaostanka pri razovju je  nokia (lahko tudi microsoft) pri pametnih telefonih, enkrat ko so se spomnli slediti temu je bilo že prepozno. Ko ostali enkrat ujamejo teslo pri razvoju motorjev, bi pa reku da bo tesla takrat samo še nišna znamka, ki bo služila samo navdušencem, oz fanboyem, in mislim da to ni toliko daleč. Vlogo pri tem igra prov musk, k njega samo zanima da ima avto pospeške, ostalo je pa sekundarnega pomena, pol pa pride cybertruck vn, k ma pospeške, pod pogojem da sploh dela
    • Politik je kot vol na strehi: gledaš ga in se sprašuješ, kako je to govedo lahko prišlo tako visoko...
    • ali ima kanal samo preko ebay-a?
    • Parček sedi v parku na klopci in se objema. Fant jo vpraša: - "Kaj si ti misliš o kritični  finančni situaciji avtomobilske industrije?" - "Jebe se mi…" - "Meni se tudi, pa nisem vedel, kako bi ti rekel..."
    • - "Dedi, kaj je to statistika, kaj je to povprečje?" - "Pa glej, vnukec, če seštejemo tvojega malega bratca, ki je star 2 leti, tebe, ki si star 4 leta in mene, ki jih štetjem 75, mi vsi skupaj jih štejemo 81 let. Naše povprečje je 27 let. Statistično gledano smo v najboljših letih za seks, v bistvu pa nobeden od nas ne zmore..."
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.