Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Sem pa mel sre?o, ker ma kombi mo?en aku, da je lahko sprejel brez posledic tolko amperov elektrike.

 

Po moje amperov ni sprejemal pa? pa jih je oddajal :lol: . Zabijanje cagarjev na merilnikih je znak, da je aku slab. Vsaj pri ?estki je tako.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

 

 

Napisano

Po moje amperov ni sprejemal pa? pa jih je oddajal :lol: . Zabijanje cagarjev na merilnikih je znak, da je aku slab. Vsaj pri ?estki je tako.

 

Ko je traktor ?tartal, je za?el elektriko oddajat. Kombi je bil takrat star pol leta, zabijanje cagarjev pa je bilo zaradi tega, ker je elektri?na napetost izredno padla, pol ko pa je traktor v?gal, pa je napetost spet izredno narastla in je zmedlo ra?unalnik. Vezano pa sem imel seveda narobe vse na akumolator- plus na plus in minus na minus. ?e bi vzel maso od drugje, do te prenapetosti nebi pri?lo.
Napisano

Ko sem omenil nevarnost, sem imel v mislih sodelavca, ki je na tipotu skuril ra?unalnik, ko je pomagal akumulatorsko omaganemu roverju 416.

Eksplozije so redkost, vendar niso izklju?ene. Se spomnite pokalnega plina iz osnono?olske kemije?

Vodik + zrak (pomemben je O2) je v dolo?enem razmerju eksploziven, zato so iskre v bli?ini akumlatorja neza?elene.

Akumulatorji brez vzdr?evanja niso nepredu?ni in niso izjema glede varnosti.

Pri odklopu pomo?nega vozila po uspe?nem zagonu pa strokovnjaki priporo?ajo pred tem vklop velikega porabnika, da ne bi kaj skurili zaradi tokovnih ?okov.

 

Tovrstne nesre?e so zelo redke, vendar ni narobe, ?e smo pri teh opravilih nekoliko bolj oprezni zaradi prisotnosti kisline.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Aku lahko spravi? v prafaktorje tudi druga?e. V ?asu osamosvojitvene vojne je na dvori??u mojega strica mo?no po?ilo. Doma?i so pritekli ven pogledat, ?e se pred njihovimi vrati odvija vojna, pa ni bilo ni? od tega. Le stric je ?raufal svojega starega golfa in po pomoti odlo?il klju? na akumulator. Zanimivo, da o?i ni imel po?kodovanih, le pordelo ko?o po eni strani obraza :huh: .

 

Pa ?e ena, ko ni ni? po?ilo. Pospravljali smo prireditveni prostor po tekmi v lednem plezanju in metali vso mogo?o kramo na traktorsko prikolico. Na prakti?no polni prikolici je ?epel tavelik traktorski akumulator, na njem na eni klemi 2kg precej znucana plinska jeklenka za kampiranje, za tadrugo jeklenko je bil prostor le ?e zraven na drugi klemi akuja. Tik preden smo na aku polo?ili tadrugo jeklenko - smo jo imeli ?e na robu prikolice - so nam "proradili klikerji" in ni bilo ognjemeta :vesel: .

 

Tole je bilo mal ?e pomnite tovari?i sramezljiv . Danes se eksplozije dogajajo kak?nim doma?im mojstrom ali modelarjem z li-ion celicami. Le te nikakor ne prenesejo, ?e pred polnenjem na polnilcu nastavi? napa?no ?tevilo celic, ki jih polni?. :o

 

Lp M

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

 

 

Napisano

Itaq je sedaj ?as petard in pokanja. <_<

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

sam tale slikca z akumulatorjem je pa fajn..

si jo bom sprintala, da namo spet "pametni" naslednji? ko bomo o?ivljali...

sam tok za info.... varovalka stane dobrih 30? ?zmeden? tolk o miklav?evem "bliskanju".

 

lpm

Napisano

To ni ni?... predstavli si da bi ?el avto na servis, kjer bi najdel ?e ene 5 zadev, ki so jih "morali" zamenjat pa ?e servisne ure po draguljarski tarifi bi ti ra?unali.

 

Si upam trdit, da bi bila cifra tam nekje bliz 150?. :blink:

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.