Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Sem pa mel sre?o, ker ma kombi mo?en aku, da je lahko sprejel brez posledic tolko amperov elektrike.

 

Po moje amperov ni sprejemal pa? pa jih je oddajal :lol: . Zabijanje cagarjev na merilnikih je znak, da je aku slab. Vsaj pri ?estki je tako.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Po moje amperov ni sprejemal pa? pa jih je oddajal :lol: . Zabijanje cagarjev na merilnikih je znak, da je aku slab. Vsaj pri ?estki je tako.

 

Ko je traktor ?tartal, je za?el elektriko oddajat. Kombi je bil takrat star pol leta, zabijanje cagarjev pa je bilo zaradi tega, ker je elektri?na napetost izredno padla, pol ko pa je traktor v?gal, pa je napetost spet izredno narastla in je zmedlo ra?unalnik. Vezano pa sem imel seveda narobe vse na akumolator- plus na plus in minus na minus. ?e bi vzel maso od drugje, do te prenapetosti nebi pri?lo.
Napisano

Ko sem omenil nevarnost, sem imel v mislih sodelavca, ki je na tipotu skuril ra?unalnik, ko je pomagal akumulatorsko omaganemu roverju 416.

Eksplozije so redkost, vendar niso izklju?ene. Se spomnite pokalnega plina iz osnono?olske kemije?

Vodik + zrak (pomemben je O2) je v dolo?enem razmerju eksploziven, zato so iskre v bli?ini akumlatorja neza?elene.

Akumulatorji brez vzdr?evanja niso nepredu?ni in niso izjema glede varnosti.

Pri odklopu pomo?nega vozila po uspe?nem zagonu pa strokovnjaki priporo?ajo pred tem vklop velikega porabnika, da ne bi kaj skurili zaradi tokovnih ?okov.

 

Tovrstne nesre?e so zelo redke, vendar ni narobe, ?e smo pri teh opravilih nekoliko bolj oprezni zaradi prisotnosti kisline.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Aku lahko spravi? v prafaktorje tudi druga?e. V ?asu osamosvojitvene vojne je na dvori??u mojega strica mo?no po?ilo. Doma?i so pritekli ven pogledat, ?e se pred njihovimi vrati odvija vojna, pa ni bilo ni? od tega. Le stric je ?raufal svojega starega golfa in po pomoti odlo?il klju? na akumulator. Zanimivo, da o?i ni imel po?kodovanih, le pordelo ko?o po eni strani obraza :huh: .

 

Pa ?e ena, ko ni ni? po?ilo. Pospravljali smo prireditveni prostor po tekmi v lednem plezanju in metali vso mogo?o kramo na traktorsko prikolico. Na prakti?no polni prikolici je ?epel tavelik traktorski akumulator, na njem na eni klemi 2kg precej znucana plinska jeklenka za kampiranje, za tadrugo jeklenko je bil prostor le ?e zraven na drugi klemi akuja. Tik preden smo na aku polo?ili tadrugo jeklenko - smo jo imeli ?e na robu prikolice - so nam "proradili klikerji" in ni bilo ognjemeta :vesel: .

 

Tole je bilo mal ?e pomnite tovari?i sramezljiv . Danes se eksplozije dogajajo kak?nim doma?im mojstrom ali modelarjem z li-ion celicami. Le te nikakor ne prenesejo, ?e pred polnenjem na polnilcu nastavi? napa?no ?tevilo celic, ki jih polni?. :o

 

Lp M

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Itaq je sedaj ?as petard in pokanja. <_<

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

sam tale slikca z akumulatorjem je pa fajn..

si jo bom sprintala, da namo spet "pametni" naslednji? ko bomo o?ivljali...

sam tok za info.... varovalka stane dobrih 30? ?zmeden? tolk o miklav?evem "bliskanju".

 

lpm

Napisano

To ni ni?... predstavli si da bi ?el avto na servis, kjer bi najdel ?e ene 5 zadev, ki so jih "morali" zamenjat pa ?e servisne ure po draguljarski tarifi bi ti ra?unali.

 

Si upam trdit, da bi bila cifra tam nekje bliz 150?. :blink:

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Razen Istralandije sem vozil te, na italijansko stran speljane, prvič. Te so Pivo, FR enduro, Toboga del Castello, Deepson. Ja, karabinjerji so nas obrnili 20 m pred koncem zaprtja ceste. OK, itak sva imela namen še na Istralandijo, tako sva se vrnila v Prebeneg, iz katerega je prečka do traila. In pol Texas rodeo navzdol! Vrnitev na izhodišče, nakrcat kolesa, v Kopru kafe na MOLu in nato 60 (šestdeset) minut za 17 km do Portoroža. Povprečje 12,7/100. 🥴
    • Jaz sem šel enkrat peš iz Osp-a na Grad Socerb pa sem preklinjal celo pot ker sem mislil, da se stopim, ker je bilo tako toplo. A si vedel da imamo Socerb tudi v Vipavi?
    • Če bi bil na njegovem.mestu ,strogo dizel. 😉
    • Včasih smo šli mi z obale za 1. maj na Socerb, kjer smo jedli tipične slovenske jedi: ćevape, pljeskavice, lepinje, luk..  No, ker je slovesnost letos odpadla,ker ni več rentabilno (beri previsoke cene - ni ljudi) sva z Etcho - jem sklenila, da greva po poteh, ki so jih med vojno utrdili z takratnim bicikli (predhodniki današnjih mtb). Seveda takrat niso imeli električnih. 😉 So pa res dobre proge in zanimive. Zanimivo je bilo, ko sva imela na italijanski strani srečanje z njihovimi organi pregona, saj sva šla mimo zapornic za zaprto cesto in prišla točno do njih. Po krajšem "prijateljskem" klepetu sva se morala obrnit in it vse okoli nazaj do Socerba. 😊 Je pa zanimivo, kako imajo v slovenskih vaseh na italijanski strani zamejci okrašene vasi in poti. Povsod visijo rdeče zastave (brez vseh obeležij in znakov), čez ceste so transparenti, v rdeči barvi z napisi "Živel 1.maj". Koliko   bolj zavedni so kot mi tukaj.  V glavnem je bilo peklensko vroče. Dobro da nisva kake kače povozila, saj jih je v tem kraškem svetu obilica. 😊 slikv daljavi viadukt črni Kal   Grad Socerb    Vozni park  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.