Skoči na vsebino

novi radarji v slo

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

No tokrat ne gre toliko z ?lendra kot za reklamno potezo ene od slovenskih firm, ki misli ta radar tr?iti.

Kolikor sem razumel ne gre za "butasti" sistem marve? za pogojno re?eno radar, ki meri hitrost na podlagi treh zaporednih posnetkov in lahko to po?ne n 4 pasovih. "Vidi" tudi vo?njo ?ez rde?o. Sedaj merijo zgolj testno in dokazujejo upravi?enost njegove nabave. V?eraj je izmeril rekorderja, ki je v kri?i??e pridivjal s 132 km/h. ?e je tako, kot so napisali ima njegova nabava smisel za dolo?ene kriti?ne to?ke.

 

Ne misli, na Lojza :policaj::policaj:

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Ne skrbi za ?lendra, zdej je fant 100% zaposlen z rumenimi ruticami prvo in drugo?olcev. Razmi?ljajo kako bi te rutice po koncu drugega razreda u?enci vrnili in da bi jih svet za preventivo in blabla... uporabil (recikliral) in razdelil novim prvo?olcem.

 

Prihranili bodo astronomskih 25.000-30.000? na leto. Bravo B? res si car in vsaka ?ast, da vedno gleda? prometno varnost skozi ekonomsko ra?unico :bravo:

 

Upam, da je na tem svetu ?e veliko Lojzov, ki bodo podpirali take cvetke kot je B?&Co.

33112_1.png

Napisano

A nima ?lander firmo v kateri prodajajo neke zajebane ?portne zice z v avto??

 

Po eni strani je to malce skregano s tem kar po?ne. Ker ?pornih sede?ev glih ne nucajo oni, ki po?asi pa pridno vozijo... :S. Tok dirkali??/dirka?ev pa nimamo, da bi on lohka od tega ?vel.

Napisano
  je daSKAn napisal:

A nima ?lander firmo v kateri prodajajo neke zajebane ?portne zice z v avto??

 

Po eni strani je to malce skregano s tem kar po?ne. Ker ?pornih sede?ev glih ne nucajo oni, ki po?asi pa pridno vozijo... :S. Tok dirkali??/dirka?ev pa nimamo, da bi on lohka od tega ?vel.

 

Pa sej skoz trobim, da B?-ja zanima le DENAR in samo DENAR. Mal se spomnite kako je model posku?al javni razpis za neko ?tudijo tako prilagodit, da bo zmagal "njegov" kandidat. Potrudil se je tako dale?, da mu je ta njegov kandidat ?e celo pomagal pri sestavljanju razpisnih pogojev na katerih je potem sam sodeloval.

 

Ko so razkrili lumparijo je B? brez sramu dejal, da je ta "njegov" kandidat itak alfa in omega na tem podro?ju in da ve?jega strokovnjaka ni. <_<

33112_1.png

  • 3 tedne kasneje...
Napisano
  je daSKAn napisal:

Za tiste, ki ?e ne vejo, postavljen je tudi na Celov?ki, tam okoli LPP-ja.

 

 

Tisto je montaza... tam ni postavljeno nicesar... :)

 

Verjetno si dobil na mail (ali videl na kaksnem drugem forumu) tole fotko:

 

 

Objavljena slika

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
  je sdspecy napisal:

Monta?a ?esa?? ?zmeden?

"Fake" ?kate al kaj? :unsure:

 

 

fotomontaza... oz. po domace... racunalnisko zmanipulirana fotka :)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

tala rumena ?katla za drevesom sploh ni od policije al pa od kogarkoli ki bi imel povezavo z pisanjem kazni.. nima niti dovoljenja za ?trafanje tale ?katlca ki vse tako veselo fle?a... :D

If in doubt, flat out... 

Napisano
  je qwerty napisal:

tala rumena ?katla za drevesom sploh ni od policije al pa od kogarkoli ki bi imel povezavo z pisanjem kazni.. nima niti dovoljenja za ?trafanje tale ?katlca ki vse tako veselo fle?a... :D

 

 

Verjetno, bo kar kmalu dobila uporabno dovoljenje :)

  • 15 let kasneje...
Napisano

Kamnik - Mengeš:

 

WWW.ZURNAL24.SI

Na državni cesti v Sloveniji bo v kratkem začelo delovati sekcijsko merjenje hitrosti. Razkrivamo kje in za kakšno napravo gre ter koliko časa bo delovala.

 

 

 

Bodo @Z M A J lovili, ker tako dirka po cesti...

Napisano (urejeno)

Še dobro, da to uvajajo po tem, ko sem se poslovil od polota GTI. 😉

 

image.png

Popravljeno od etcho
Napisano
  dne 11. 12. 2024 ob 10:17 je etcho napisal:

Še dobro, da to uvajajo po tem, ko sem se poslovil od polota GTI. 😉

 

image.png

Razširi  

Enak kot moj 17 let nazaj .Toliko problemov sem imel z njim, kot z Fiatom. 

N7rRRL1.jpg

Napisano
  dne 11. 12. 2024 ob 14:49 je FuManchu napisal:

Enak kot moj 17 let nazaj .Toliko problemov sem imel z njim, kot z Fiatom. 

Razširi  

 

Z njim nikoli kaj posebnega težav, enkrat je šel termostat, drugače pa samo redno vzdrževanje. Hec pa je ta, da je po končni hitrosti in pospeških enak cx-30 skyactiv-x. (čeprav se g. Wankel nekaj muza okoli polotov) 😄

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Zadnja sporočila

    • Eni radi pretiravate… zelo… Nevem kako lahko preživite z avtom, ki ima “samo” malo manj kot 200 KS… Ko berem takšna pretiravanja, se mi zdi, da tisti z majhnimi (avti, da ne bo pomote) sploh nimajo kaj iskati na avtocesti… Ampak dejstvo je, da je takšnih največ… največ štale pa delajo ravno “dinamiki”, ki čutijo potrebo po tem, da medtem, ko so vsi pasovi polni pločevine, skačejo sem in tja in lovijo “luknje” v kolonah… in važno je samo, da imajo sami občutek, da bodo prišli hitreje na cilj…    Še ne tako dolgo nazaj, so bili avti s 150 KS tretirani kot “dirkalniki”… Danes pa je to izgleda nekaj, kar sploh ni za na cesto…     Sam trdim, da je motor, ki je vgrajen v to prenovljeno CX-5, dovolj zmogljiv za večino voznikov… Tisti pa, ki so obremeni s tem, da je to mnogo premalo, pa so itak ponavadi “nakladači” … In napisano je že, da kasneje prihajajo tudi močnejše variante… A dejstvo je, da bo verjetno največ prodanih ravno teh “Baby dinotov” … 
    • In zopet smo pri klancih. 😉 Kamp prikolice ponavadi vozijo dizelaši, ki imajo dovolj navora, da vlečejo prikolice pa še hitro gredo dovolj.  Če bi priklopil prikolico na ta avto s tem baby dino motorjen, bi šli rikverc. 
    • Če so že pospeški tako pomembni za uvoz na AC, kako se pol lahko osebni avto s kamp prikolico vklopi, al pa avtobus, pa poln tovornjak... Nikakor se ne more. To je v glavi.  To je zdaj tisto...dajmo hitreje...  Zakaj že? Najbolj so na cesti tempirani vozniki tovornjaka, potem vozniki avtobusa. Vsi ostali greste lahko 5 minut prej. Pa prosim lepo, kdor ni to probal, kar se tovornjaka in avtobusa tiče, naj ne komentira. Roman lahko o tem napišem. 
    • No no, pretiravat s težo ni treba. Tale g140 bo za nezahtevne voznike čisto dovolj. Pojdi pa se pelji in boš videl kako uglajen je motor, res je da se nad 4k obratov pozna, da ni prave moči, samo v nizkih obratih se res lepo pelje. 
    • To je veliko in v pospeških je cca 1,5 sekunde slabše od 0-100km/h samo na račun teže.    Še večji problem nastane pri medpospeških, ki so daleč najbolj pomemben del tehničnih podatkov oziroma zmogljivosti avtomobila. To je takrat, ko se poskušaš vključiti na AC pa je po možnosti to še v klanec kot recimo odcep Brdo v LJ proti primorski ali pa odcep Logatec proti Ljubljani. O varnem prehitevanju pa raje sploh ne začnem.   Zato so turbinarji bolj primerni, ker razvijejo navor in moč mnogo prej in ne na koncu obratov kot tale N/A. Hudič bo, ko boš šel poln na morje pa bo pospešek med 14 in 15 sekundami do 100km/h, bohnedej, da je potrebno to v klanec. Dejansko si to v območju zmogljivosti Yugota 65 izpred štirih desetletij.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.