Skoči na vsebino

Menjava filtra za nafto na M6...


Priporočeno sporočilo

Kmalu bom imel servis na moji Mazdi.Zanima me,?e je potrebno zamenjati letos tudi filter nafte.

Mislim,da je bil menjan pred dvema letoma.Zdej ne vem,ali naj ga menjam,ali naj ga menjam,ko se pri?ge lu?ka.Takrat verjetno ni najbolj ugodno,?e posebej,?e si kje na poti. :whatever:

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz ga menjam ob vsakem servisu...

Lucka se prizge, ko je voda noter.

 

(s tem mam pa izkusnje :) )

 

Ja,sej to,da je voda noter je njegov namen,ne?

...se pravi,da je dobro ga zamenjati.Bom pogledal kaj ?ez v It..Je vse cenej?e za Mazde tam. :D

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja,sej to,da je voda noter je njegov namen,ne?

?e ga po nekaj desettiso? km vzame? ven, je v njem polno ene svinjarije, vode pa nisem opazi. Ne da se mi v gara?o po knji?ico v kateri pi?e, kaj se na kolk kilometrov menja, ampak ?e me spomin ne vara je pri dizel ma?ini menjava filtra za gorivo predpisana na 60k km. Glede na kvaliteto goriva pri nas je to bolje po?eti mal pogosteje.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Mogoče si se res nagaral, ampak si vsaj vozil "varčnega" bencinarja.
    • Tako je to...vsak ima "svoj" predalček😄
    • Enake znamke vozilo, enak model vozila, enak letnik vozila, enako veliko vozilo, še barve je enake, enkrat štirikolesni pogon in dvolitrski turbo dizel (poraba 6,7), drugič 1,5 litrski ne-dizel s sprednjim pogonom (poraba 8,8).    Zame ni več dileme, kakšen motor je edina prava izbira.
    • DANES SEM PA SPREMENIL VERO IN TRDIM, DA JE AVTOMATIK NEKAJ NAJBOLJŠEGA NA TEM SVETU!   Sem danes dobil kot nadomestno vozilo enakega, kot je naš dvolitrski dizelaš, le da nima štirikolesnega pogona in da je 1,5 litrski bbeeee eeenn eeennn ciiii narr brrr (me trese že če moram samo napisat). Se pravi težko vozilo z majhnim motorčkom.  Dragi moji, to pa je "trajben getriben"... Saj po avtocesti od Kopra mimo Trsta in do Monfalcona je lepo šlo, nič posebnega. Itak je pol poti omejitev 80 in s tujim avtom sem se omejitve držal kot klop. Ko se je omejitev dvignila, je bilo pa zmerno do pretežno vodoravno in je tudi kar šlo. Od Monfalcona do Solkana je pa polovico poti skozi naselja (50), ostalo pa 70. Nato sem v Solkanu počakal, da so trije otroci končali s športnim plezanjem in en otrok z avtošolo, pa še sosed me je prosil za prevoz, ker se je skregal s punco in dobil čevelj... In tako sen štartal s polnim, že tako velikim in težkim, vozilom v te naše hribe. Sem prekladal tisti menjalnik, da me zdaj bolita noga in roka. In že na pol poti do doma sem si zaželel, da bi bil avtomatik...    Zdaj razumem, kaj so nekateri tu razlagali. Dokler sem vozil dvolitrskega dizla, tega nisem razumel.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.