Skoči na vsebino

Kake paciente mamo na cestah


Boss

Priporočeno sporočilo

tole je en kreten objavu na a.com

 

 

 

 

 

Dobr pa sej nism skoz naklan...sam ob vikendih (p sem in tja ?ez teden), ampak je pa 100% res da lep?e vozim ko sem pod vplivom, res pa je da ?e bi biu udele?en v nesre?i v kateri nebi biu kriv bi bla pa ?tala!

Sam tut ne dajo policaji vedno pihat!!! Iz lastnih izku?enj vem, ker sem ?e razbil slu?beno vozilo pozno zve?er in zelo o?itno je bilo da je bilo kar ?e enkrat prevelika hitrost (namre? namerili so mi preko 100 metrov drsenja) pa verjeli ali ne....nisem pihal...?isto ni?...sej tut nisem bil pijan...ampak vseeno, kokr sta me policaja jeb*ala sm si mislu da bom ?e pendrek dobu po glavi, ampak ni? nista dala pihati!

 

Ja kot sem ?e omenil, ve? jih poznam takih ki sedejo za volan ZADETI kot pa tistih k so pijani, namre? te pijane slej ko prej dobijo (razn mene) a te k so zadeti nikol ne napihajo!

Pa vem da zadet si ?e manj sposoben vozt, sam manj si o?iten, razn recimo od trave k prismrdi?, ampak od amfetaminov in ekstazije pa tripov sm ?e tako vozu da bog pomagej pa ko sem pihal je bilo 0.0000 hehe in to tudi do 3krat na no? so me ustavl!

 

Primer:

Lani ko je bil Massacrate v biv?em FunFactory-u sem ?el domov z avtom (sam) nevem koliko sem tisto no? povlekel spida in kok knofov je blo...vem sam to da se mi je slika tresla, da mi je zvonilo v u?esih in da se mi je v?asih zazdelo da sploh nevem ali sedim-le?im ali sploh ?utim kaj, res sm biu tok zadet da sm meu mravljince po rokah in ko sem se pogledal v vzvratno ogledalo sem videl ?rne jamice po obrazu...v glavnem nikoli ?e nism biu tak in tudi kasneje ne v taki meri!

No jst se odpeljem izpred diskoteke orenk prezgodaj (ob okol 6h), kajti ponavad se party kon?a ob 8h in pol si ?e tm zuni in ma? afterja, pa pol gre? dam ob 9h k ni ve? od polcajev ?ive du?e...pa tut ?e je tok ostaleg prometa da se kamuflira?...no jst v glavnem nardim napako in grem prej dam ker me je neki preve? ?opal v negativo tale MDMA in k sm se usedu v avto je cesta pred mano poskakovala...in sm vozu ful po?as in glej ga zlomka tm pred MCDrive pri Rutarju je ?koda Superb ki ?aka PIJAN?KE (ki jih je mimogrede na partijih ogromno) in tako jse zapeljejo za mano...razmi?ljam vse mogo?e bedarije v glavi ampak nimam pa? dobreg stroja in preve? sm gotov da bi be?al! Pa ?e tablce so vidl!

No v glavnem oni men spustijo lu?ke in jst ustavm ob robu ceste in ?e i??em dokumente! odprem okno in pristopi polcaj pa prav da je kontrola in zahteva dokumente! Vzame dokumente in jih nese kolegu v avto preverjat! Potem se vrne in pravi naj mu poka?em obvezno opremo! Stopim ves omoti?en vn in za?nem razmetavat po prtlja?niku in na?tevat krneki...sploh nism vedu kje mam trikotnik in rezervno gumo pa ostalo...sam neki sm tm razmetavu pa me je vmes prekinil in reku da bom pihal! No on gre po alkotest, jst pa umikam pogled ker fejs je biu ?ist bled in imeu sm o?i take kot sova...res zenice so se raz?irile do roba...grozn pogleda ma? takrat pa ?e se ?e tako trudi lepo gledat!

No kaps se vrne z aparatom in razlaga delovanje in potem jst pihnem in ?akam rezultat...poka?e 0,00! Policaj meni ni?, tebi ni? re?e hvala in gre, jst se obrnem in v naglici proti avtu...pokli?e za mano in se kr zmrazim (sem si ?e predstavljal da bo rekel ali je bilo kaj drugega razen alkohola...namre? vedeli so da je v FF eden najve?jih hard techno partijev), in se obrnem in mi pravi da sem pozabil dokumente, prijazno se probam nasmehnit in ga ne gledati v o?i! Policist mi da dokumente in obrne avto in se postavi na mesto kjer ?aka naslednje paciente!!!

Jst pa po?en ko strela odpeljem naprej in se z treso?imi rokami oklepam volana...po avtocesti sploh nevem po kerem pasu sem vozil ker je vse samo sekalo...hvalabogu ni bilo nobenega prometa ali pa ga vsaj jst nisem videl oziroma se ga ne spomnim! Prevozim pol obvoznice okoli LJ (pa? ne tvegam ?e ve? patrulj po centru) in se pripeljem po?asi domov! Parkiram in se na?troman odpravm dam in ker nemorem zaspat se ?e vso nedeljo nahaluciniram od muzke in zaspim enkrat zve?er za 15 ur!

 

Nauk te zgodbe je:

-Why drink and drive if you can dope and fly-

Torej kadar je res akcija policistov pa? ne pije? in kadar od diskoteke ni veliko izhodov in so povsod policaji je bolje tisti ve?er kak X ve? pojest pa pol pa? ne pije? alkota...itak je vseen pa ?e na ke?u pr?para? (?e pa ?e ostalo kej notr zdila? si pa ?e v plusu)!!!

Ja tko je vedno blo in vedno bo...se kr smejim unim fle?erjem k so vsi po?eni pol pa napihajo ker so celo no? pir tankal hahaha

Butli pa?, to je pol taisti folk k jih tut dobijo da dilajo, pa? folk k ne zna razmi?lat!

Aja da sm pa kdaj sli?u da so koga dobil zadrogiranga za volanom je pa blo ve?inoma tako da je biu model totalno zapohan (marihuana, skunk al pa ha?i?) in je smrdel v avtu ker je lihkar pokadiu ?e nevem kero đolo...pa o?i ma ?ist rde?e pa solzne pa ?e voz huj ko kaka stara mama!!! No tak debil pol ostane brez vozni?ke!

?e dobr da nisem kadilec...pa ?e ta protikadilski zakon je bol?, ker pol k na partiju vle?em popers nism vs navle?en od ?ikov ampak sam lepo kemja haha!

:(:(

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

men se pa zdi da je ta frajer le sanjal to prekrasno zgodbico...

se mi pa zdi ?udn da ma "?e" izpit, ker po takih izjavah bi reku da je komaj naredu izpit za kolo, kje ?ele za avto....uglavnem dost ?alosten za njega da se gre s tem "hvalit" po forumih kak?n car je :whatever:

"It is not necessary to change. Survival is not mandatory."
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pomoje pa da je ta zgodba kar resni?na, sem hodil po party-ih in zjutraj grejo nekateri vozit nafla?irani kot mambe. Ve?ina pa jih ima vsaj tolk v glavi da po?akajo par ur pa da mal pridejo k sebi in sedejo za volan ?e kasneje kot je ta tip napisal. Po eni strani pa fle?erji ?e najve? taxije uporabljajo, ene 100x ve? kot tisti na alkotu. Npr. parkart ko smo ?li iz Lipe in klicali taxi se je ?enski na centrali Metroja me?al, jim je celo taxijev zmankal :hohoho: , oz. so se furali po 10 komadov v koloni do Lipe.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

sam ma pa prov:

 

polcaji nikol ne preverjajo ce si zadet.

 

 

pojes 5 bombonov si zadet ko mina pa ti polcaj se dokumente prnese nazaj, spijes 5 pirov pa te pospremi na iztreznitev :vskalo:

smrt je dokaz da zivlenje cloveku skodi

 

5398_1.png

 

trevian

tribal wars

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

glede na to ka je ta tako samoimenovani tabletkar z dudo v gobcu napisu mi tak ni nic cudnega....

ce bi mel jst dnar na njegovem mestu bi si kupu 20 ekov pa se naenkrat pojedu kokr je reku de

pride pocen skos ko se ga zaeka pa naspidira naj si jih kupi 20 pa naj se jih naje pol bo pa najcenej skupi prs preklet dudar z visokim ?uhim....jst nevem ce bi bil jst na komisiji za vozniski izpit pa d pride en tak ko mu ze na celu precitas de je tabletkar ga bi tak zivcnga v avtu delu de bi ga ziher fuknu...tolkrat bi padu pol bi pa tak obupu...

 

kurc pa tak folk razn ce si ni kej zmislu

?e nebi blo heca nebi blo otrok

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Zanimiv razplet kvalifikacij.
    • Ampak, tista proslava vsako leto na štadionih je bila za tiste čase kar paša z oči in meni kot mulcu takrat je bla všeč. Mislim, bla je vsaj veliko bolj normalna kot Eurovizija dan danes.
    • Te usmeritve je izdala Grška vlada na osnovi pobude trajektnih prevoznikov. Močno dvomim, da bi si prevozniki pljunili v lastno skledo, če ne bi bilo nekaj na tem, da na trajektih so EV-ji pač potencialna nevarnost, ki ni zanemarljiva.   pa še seznam omejitev: Prevod ukrepov, ki se nanašajo na električna in hibridna vozila pri prevozu s trajekti v Grčiji Med nakladanjem vozil z alternativnimi viri energije (AFV) je potrebno: Evidentiranje: Zabeležiti tip vozila in njegovo lokacijo na ladji ter namestiti ustrezne oznake na vidno mesto na vozilu. Preverjanje temperature baterije: Pri vseh električnih in priključnih hibridnih vozilih je treba preveriti temperaturo baterije. Obveščanje posadke: Vozniki/potniki morajo nemudoma obvestiti posadko, če prejmejo kakršno koli opozorilo ali alarm iz vozila. Omejitve pri nakladanju AFV: Električna in priključna hibridna vozila: Raven napolnjenosti baterij ne sme preseči 40 % njihove skupne zmogljivosti. Vozila z drugimi alternativnimi gorivi (UNP, zemeljski plin): Rezervoarji za gorivo ne smejo biti napolnjeni več kot 50 % njihove skupne zmogljivosti. Poškodovani sistemi napajanja, rezervoarji ali baterije: Vozila z poškodovanimi sistemi napajanja, rezervoarji ali baterijami se ne smejo nalagati, razen če so ti deli odstranjeni. Vozila, pri katerih ni jasno, ali so baterije poškodovane, se prav tako ne smejo nalagati in prevažati. Odgovornost lastnika: Odgovornost za zagotovitev, da ni poškodb na sistemu napajanja, rezervoarjih ali baterijah vozila, je izključno na strani lastnika vozila. Dodatni varnostni ukrepi: Upoštevanje teže pri zlaganju: Pri zlaganju vozil je treba upoštevati njihovo težo, zlasti pri električnih vozilih, ki so v povprečju 25 % težja od običajnih vozil. CCTV nadzor: Vozila AFV je treba nalagati na območjih z neoviranim CCTV nadzorom. Prezračevanje: Med nakladanjem/razkladanjem in med plovbo je treba zagotoviti delovanje sistema umetnega prezračevanja nakladalnega prostora (če gre za zaprt prostor za tovor ro-ro ali posebno kategorijo, kot je določeno v Direktivi 2009/4/ES). Prednostno nalaganje na odprtih prostorih: Vozila je treba prednostno nalagati na odprtih prostorih, če so taki prostori na voljo in je to praktično in izvedljivo.
    • Poglej tam od 37:30 pa sploh ni govora o bateriji ampak nek pretvornik in to na letniku 2016 in kasnejših. Zadeva zagori in del stane preko 4 jurje, če pa oni zrihtajo pa 1800€.   Ker tako rad naštevaš je popravljanje je servis EV motorja 1500€, baterije 1500€, tega konverterja 1800€. Pa to so popravila z rabljenimi komponentami, ker če se gre na novo je cena krat 3. Vse našteto pri dizlu se popravlja z novimi deli pa prideš tam nekje v območje popravil komponent EV-jev z rabljenimi deli.   Ampak kaj je pa najbolj pomembno. ZA ICE imaš servisov veliko , tudi specializiranih za DPF pa turbine, injektorje itd. Tukaj pa model pove, da so v Evropi samo trije taki, ki se s tem ukvarjajo. Se pravi ni ne tradicije ne razpršenosti znanja. Enostavno si ali prisiljen na uradnem servisu menjat po astronomskih cenah ali pa iskat med temi tremi ali boš lahko poservisiral svojo težavo.   Bom povedal še 1x - za lastništvo EV-ja je tko kot praviš, čim manj moraš razmišljat in verjet v srečo, da bo vse OK. Enostavno moraš biti zelo velik optimista (eni bi sicer rekli nekaj drugega) in računat na to, da boš šel lepo brez pretresov skozi lastništvo EV-ja. A bo kdaj bolje? Verjetno da ja, ampak zdaj se še vedno orje ledino, ker EV zgodba pri večini proizvajalcev sploh še nima tradicije oziroma pri novih firmah je nikoli sploh še ni imela.
    • Samo pazi, da bo baterija dovolj prazna, preden bos sel na trajekt   Grški trajekti: sprejeli so veliko omejitev za baterijske avtomobile SIOL.NET Grki so na svojih trajektih sprejeli omejitev, da bodo na krov sprejeli električne avtomobile in priključne hibride le takrat, ko bodo njihove baterije napolnjene kvečjemu 40-odstotno...  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.