Skoči na vsebino

zvit sprednji jekleni nosilec pod odbija?em [M6]

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Na ?alost nisem opazil te zadeve pred nakupom moje M6-ke, in ker ni preve? opazna zadeva se ?e nisem lotil da bi se to popravilo, prej?ni lastnik mi je zadevo zamol?al :whatever: samo zdaj se ne mislim z njem ukvarjat ker mi je ?e dosti ?ivcev po?rl.

 

Torej zgleda takole:

 

Objavljena slika

 

Predvidevam da je povozil kak?no divjad, "kandelaber" ali pa je "ciljal" na rob bajte

 

Kaj je zvito:

 

Objavljena slika

Objavljena slika

 

Kako se re?e tem kosu? zaradi tega je celotna sprednja maska malo zamaknjena in ni prava linija z havbo, havba ni bila udarjena, oz. je bila cela zamenjana (ne vem ampak ni vidnih sledi popravil).

 

Ve kdo kako se re?e tem nosilcu, pribli?no ceno menjave tega? je mogo?e oz. se lahko "doma" poravna obstoje? nosilec?

Napisano

To je v bistvu odbija?... tista plastika ?ez, ki mu vsi re?emo odbija? je pa uradno prevleka odbija?a.

 

Avto je bil rahlo butnjen... vidi? tud na plasti?nih nosilcih prevleke odbija?a, da so malo zme?kani. Treba je pobrat dol prevleko pa naj ti pri kak?nem kleparju ven potegnejo odbija? in ga zravnajo.

33112_1.png

Napisano

Kateri letnik pa je tale M6? Zaradi rje na nosilcu mislim :(

 

Letnik.. Konec 2003.

 

Zaradi rje so blatnike & podvozje ?e popravljali pod garancijo, baje neka serijska napaka...

 

Lp

Napisano

Letnik.. Konec 2003.

 

Zaradi rje so blatnike & podvozje ?e popravljali pod garancijo, baje neka serijska napaka...

 

Lp

 

N? baje, je kar tako. <_<

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Te?ave s sklopko ?zmeden?

Te?ave z rjo :bravo: , to imajo pa itak vse.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Te?ave s sklopko ?zmeden?

Te?ave z rjo :bravo: , to imajo pa itak vse.

 

Glede problemov z sklopko sem bral na ameri?kih forumih, tako da ne vem kako je z modeli ki so se prodajali pri nas.

 

Lp

Napisano

Glede problemov z sklopko sem bral na ameri?kih forumih, tako da ne vem kako je z modeli ki so se prodajali pri nas.

 

Lp

 

a ne vozjo tam vsi avtomatike? Al je to mi?ljena sklopka avtomatskega menjalnika? :ne vem:

33112_1.png

Napisano

Te?ave s sklopko ?zmeden?

Te?ave z rjo :bravo: , to imajo pa itak vse.

 

Pa so tudi stare Mazde imele probleme z rjo? Ali se to dogaja od M6 naprej? ?udno se mi zdi, da japonci ni? ne storijo glede tega.

Napisano

Pa so tudi stare Mazde imele probleme z rjo? Ali se to dogaja od M6 naprej? ?udno se mi zdi, da japonci ni? ne storijo glede tega.

 

Moja stara ima 280 kkm in ima prvo sklopko in ?e vedno dela BP.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

?ele po 14 letih.

Pazi to govorim za mojo staro xedosko, nov pa je "gnila" ?e po 4h letih. :(

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

?ele po 14 letih.

Pazi to govorim za mojo staro xedosko, nov pa je "gnila" ?e po 4h letih. :(

 

Ja to?no to. To tudi mene mori kaj bo. Jaz ko sem sploh ob?utljiv na rjo me je to zelo ?okiralo. Res ?udno, da japonci tega o?itno no?ejo popraviti. To?no vedo, da je problem oni pa ni?. ?koda ane, ker si firma tako uni?uje ugled.

Napisano

Ja to?no to. To tudi mene mori kaj bo. Jaz ko sem sploh ob?utljiv na rjo me je to zelo ?okiralo. Res ?udno, da japonci tega o?itno no?ejo popraviti. To?no vedo, da je problem oni pa ni?. ?koda ane, ker si firma tako uni?uje ugled.

 

So popravli.. pod garancijo, in to brezpla?no.

 

Lp

 

 

grasales: nisi pikolovski, ampak je bila tista zadeva posledi?no nareta na o?itno ?e zamenjanem plasti?nem blatniku, ker ?e bi bil ta plasti?ni blatnik gor ko je pri?lo udarca, dvomim da bi ostal v enem kosu (in je v enem kosu).

 

Tako da predvidevam da je moral prej?ni lastnik ne samo po?it enkrat, ampak ?e enkrat, ampak o?itno dosti manj kot prvi?, ker se na zunaji strani blatnika ni? ne vidi.

 

Jp, ta del (slika iz kataloga) je pravi, lepo prosim ?e vpra?a? za koliko se ga dobi, in kako je glede tega dela, ?e je potrebno to ?e barvati ali karkoli, ker ne zgleda preve? komplicirano zamenjat tako da ?e bi pri?el do kosa bi lahko celo sam zamenjal.

 

Lp

Napisano

@upwind7, to je iz mazda EPC, dobi se ga na netu (elektronic parts catalogue)

@jernejl, bom vpra?al ju3 za kak?ne denarje se ga da dobit. Sicer pa je treba sned celotedn odbija?. Barvat sicer ni potrebno, vendar tak?ne re?i (kjer se vidi da rjavijo) jaz ponavadi reskiram 5? in jih pobarvam z ?rno barvo za za??ito podvozja.

 

 

lp, Ale?.

mazda_banner.jpg
Napisano

Cene so zanimale mene, njega je zanimal "katalog" :)

 

In ja, ?e vedno me zanima cena za odbija?.

 

Lp

 

 

U j?bot?, spet sem zame?al vse skup :blink:

Mislim, da bo treba ta vikend po?teno prespat, da se malo k sebi spravim.

 

Ti javim uradne in neuradne cene v ponedeljek!

 

 

lp, Ale?.

mazda_banner.jpg

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.