Skoči na vsebino

Voda za vetrobransko steklo


Priporočeno sporočilo

Saj ne morem verjeti, da moram tole sploh vprasati. Kako hudica se nastavi kam ti sprica voda za vetrobransko steklo? Sprasujem za novo sestico. Stara je lepo imela kovinske kroglice z luknjo v katero si vtaknil sivanko, ali kaj podobnega, pri novi, pa je tam samo neka plastika, v kateri je pravokotna odprtina in se ne da nic obracati. Se mi zdi prav bolano, da bi moral zaradi tega na servis, vendar mi zdaj voda leti tako nizko, da opere steklo samo, ce stojim pri miru, ce pa se peljem, pa nese vse pod vetrobransko steklo.

LP

 

OOTBOXZY

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sicer ugibam, ampak nekateri avti imajo na ohi?ju injektorja ob strani vijak za nastavljanje vi?ine.... seveda na zunanji strani havbe, da bo jasno. Nekaj se mora ?telat, ni hudi?.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz sem pa moje skoraj uni?il.So narejene iz plastike in jih mora? prijeti z kak?nimi kle??ami.

In,ko sem tako na voznikovi strani obra?al ?obe,sem jih"zme?kal",tako,da niso sploh ve? ni? ?pricale.

Z bucko sem moral narediti spet luknjice,samo zdej ne ?pricalo ve? kot original,ampak bolj na drobno in naredijo samo neko meglo. :whatever:

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zamenja? avto ? :hohoho::hohoho:

Proba? pri sosedu, pa vidi? kdaj se pramkne in kdaj se zlomi. :D:D

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Evo, sem vceraj poklical na vse Mazdine servise v sloveniji. Klical tudi na nekaj AMZ baz, pa se nekaj Toyotinih servisev, saj sem pri Yarisu opazil enak sistem. Nikjer nisem nic zvedel.

Ne vemo, nismo imeli se nobenega takega primera in podobne reci sem poslusal. Vsi po vrsti pa so mi rekli naj pridem tja, pa bodo ze nekaj pogruntali. Mislim, a se kle sploh da kaj stelat? A se v skrajnem primeru da namesto tega sranja namontirat une prejsnje sobe z bunkico, al kaj?

LP

 

OOTBOXZY

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Evo, sem vceraj poklical na vse Mazdine servise v sloveniji. Klical tudi na nekaj AMZ baz, pa se nekaj Toyotinih servisev, saj sem pri Yarisu opazil enak sistem. Nikjer nisem nic zvedel.

Ne vemo, nismo imeli se nobenega takega primera in podobne reci sem poslusal. Vsi po vrsti pa so mi rekli naj pridem tja, pa bodo ze nekaj pogruntali. Mislim, a se kle sploh da kaj stelat? A se v skrajnem primeru da namesto tega sranja namontirat une prejsnje sobe z bunkico, al kaj?

 

Nova tehnologija-novi in nere?ljivi problemi za navadnega smrtnika-servisi slu?ijo.

Il mondo e fatto per i furbi (svet je bil ustvarjen za iznajdljive). ;)

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Evo, sem vceraj poklical na vse Mazdine servise v sloveniji. Klical tudi na nekaj AMZ baz, pa se nekaj Toyotinih servisev, saj sem pri Yarisu opazil enak sistem. Nikjer nisem nic zvedel.

Ne vemo, nismo imeli se nobenega takega primera in podobne reci sem poslusal. Vsi po vrsti pa so mi rekli naj pridem tja, pa bodo ze nekaj pogruntali. Mislim, a se kle sploh da kaj stelat? A se v skrajnem primeru da namesto tega sranja namontirat une prejsnje sobe z bunkico, al kaj?

 

ne morem verjamet :)

 

daj neko slikco, da vidim tole ?udo...

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz mislim takole.

 

Ker je sistem druga?en kot pri stari 6ki,?prica razpr?eno ,na ?iroko povr?ino,

ne v ozkih curkih,

nastavljanje sploh ni potrebno niti mi?ljeno !

Zato ti tud noben servis ne zna pomagat.

 

Meni je ta sistem vsekakor bolj?i kot stari.

 

Zna pa bit sitno ,?e slu?ajno ne nese v pravo vi?ino,tako kot pr tvoji makini.

 

Ogledal sem si zadevo kon?no od blizu,s tamo?nimi ?pegli,in jaz bi to enostavno

podlo?il,da bi neslo vi?je ..

 

Ni potrebno velko, vzemi,?karje, olfa no?,najdi tanko ?ilavo plastiko,

narbol? bi bila od kak?ne fla?e, odre?i kos ?obi primernih dimenzij,ga z no?em ?e stanj?aj po

eni strani in ga lepo zagozdi pod ?obo..

NI potrebno veliko , da dvigne? vi?ino ejakulacije, :D

tu gre za desetinke milimetra.

 

Al pa vzemi zobotrebec ,ga zlomi v ?plinter in zakajlaj pod ?obo..

zihr bo bo nesla vi?je.. :whatever:

 

Znajdi se malo, no..

 

Ja vem ,boli ?e mora? tako low tech popravljat nooobel auto.. :rolleyes:

pa kaj ?mo ..recesija je kriva. :lol:

14762217.jpg

 

Ex......... M6 136 diesel , l.02

Present.. M6 2.0 benz + gas no more , l.08

Forever.. MX5 1.6 , l.99

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ma ne, bom po moje kar pelal na servis, pa naj se Marjan ukvarja s tem :bravo: Sem dal dost za avto, pa naj dela tako kot mora! Tacajt, ko se bo on tam zajebaval pa bom moje pelal v shoping, pa bosta dve muhi na en mah. :ouje:

LP

 

OOTBOXZY

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ma ne, bom po moje kar pelal na servis, pa naj se Marjan ukvarja s tem :bravo: Sem dal dost za avto, pa naj dela tako kot mora! Tacajt, ko se bo on tam zajebaval pa bom moje pelal v shoping, pa bosta dve muhi na en mah. :ouje:

 

pa ?e zobotrebec bo? pr?paral :bravo:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Mogoče si se res nagaral, ampak si vsaj vozil "varčnega" bencinarja.
    • Tako je to...vsak ima "svoj" predalček😄
    • Enake znamke vozilo, enak model vozila, enak letnik vozila, enako veliko vozilo, še barve je enake, enkrat štirikolesni pogon in dvolitrski turbo dizel (poraba 6,7), drugič 1,5 litrski ne-dizel s sprednjim pogonom (poraba 8,8).    Zame ni več dileme, kakšen motor je edina prava izbira.
    • DANES SEM PA SPREMENIL VERO IN TRDIM, DA JE AVTOMATIK NEKAJ NAJBOLJŠEGA NA TEM SVETU!   Sem danes dobil kot nadomestno vozilo enakega, kot je naš dvolitrski dizelaš, le da nima štirikolesnega pogona in da je 1,5 litrski bbeeee eeenn eeennn ciiii narr brrr (me trese že če moram samo napisat). Se pravi težko vozilo z majhnim motorčkom.  Dragi moji, to pa je "trajben getriben"... Saj po avtocesti od Kopra mimo Trsta in do Monfalcona je lepo šlo, nič posebnega. Itak je pol poti omejitev 80 in s tujim avtom sem se omejitve držal kot klop. Ko se je omejitev dvignila, je bilo pa zmerno do pretežno vodoravno in je tudi kar šlo. Od Monfalcona do Solkana je pa polovico poti skozi naselja (50), ostalo pa 70. Nato sem v Solkanu počakal, da so trije otroci končali s športnim plezanjem in en otrok z avtošolo, pa še sosed me je prosil za prevoz, ker se je skregal s punco in dobil čevelj... In tako sen štartal s polnim, že tako velikim in težkim, vozilom v te naše hribe. Sem prekladal tisti menjalnik, da me zdaj bolita noga in roka. In že na pol poti do doma sem si zaželel, da bi bil avtomatik...    Zdaj razumem, kaj so nekateri tu razlagali. Dokler sem vozil dvolitrskega dizla, tega nisem razumel.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.