Skoči na vsebino

Rezervno kolo..

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

mogo?e bo tole koga zanimalo ...

Danes sem bil na homologaciji avtoplina na LPP-ju.

 

Ko je kon?al, fant ki je pregledoval avto mi je povedal da moram imeti rezervno gumo v avtu, "ker so taki predpisi".

Vpra?al sem ga, kaj ?e imam kit za hitro popravilo gum?

Odgovoril je: "?e je tovarni?ko predvidena rezervna guma potem jo moram imeti, tudi ?e imam kit za popravilo. ?e pa je proizvajalec predvidel kit potem rezervna guma ni obvezna"

Predpis je o?itno butast... :angry2: ampak kaj ?e?... :ne vem:

 

 

In kaj ce je proizvajalec pri istem modelu predvidel eno ali drugo? Recimo moja sestka ima namesto rezervne gume v tistem prostoru woofer, zraven pa kit... Enak model z drugo stopnjo opreme, ki recimo nima Bose ozvocenja, pa ima tam rezervno gumo... Razlika je samo v oznaki (recimo Mazda6 TE ali Mazda6 GT) :P<_<

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

  • Odgovori 60
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano

In kaj ce je proizvajalec pri istem modelu predvidel eno ali drugo? Recimo moja sestka ima namesto rezervne gume v tistem prostoru woofer, zraven pa kit... Enak model z drugo stopnjo opreme, ki recimo nima Bose ozvocenja, pa ima tam rezervno gumo... Razlika je samo v oznaki (recimo Mazda6 TE ali Mazda6 GT) :P<_<

 

Na tem modelu ima lahko v avtu samo kit, oz. ne potrebuje rez. gumo.

Napisano

Tako kot sem ze napisal - pri vseh proizvajalcih je rezervna guma opcijska - torej je to potem DA ali NE???????

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

mogo?e bo tole koga zanimalo ...

Danes sem bil na homologaciji avtoplina na LPP-ju.

 

Ko je kon?al, fant ki je pregledoval avto mi je povedal da moram imeti rezervno gumo v avtu, "ker so taki predpisi".

Vpra?al sem ga, kaj ?e imam kit za hitro popravilo gum?

Odgovoril je: "?e je tovarni?ko predvidena rezervna guma potem jo moram imeti, tudi ?e imam kit za popravilo. ?e pa je proizvajalec predvidel kit potem rezervna guma ni obvezna"

Predpis je o?itno butast... :angry2: ampak kaj ?e?... :ne vem:

 

Kter ?alabajzar ti je pa montiral plin da si mogu sam na homologacijo ?

Normalno je da ti ?e tist ki ti montira vse papirje zrihta, vklu?no z vpisom na homologacijski karton?ek,tako je blo pr men in ?e nekaterih.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

In kaj ce je proizvajalec pri istem modelu predvidel eno ali drugo? Recimo moja sestka ima namesto rezervne gume v tistem prostoru woofer, zraven pa kit... Enak model z drugo stopnjo opreme, ki recimo nima Bose ozvocenja, pa ima tam rezervno gumo... Razlika je samo v oznaki (recimo Mazda6 TE ali Mazda6 GT) :P<_<

 

Saj ni izbira vufer ALI rezervna guma...

Lahko ima? oboje..

Ker vufer knap pa?e v feltno.

14762217.jpg

 

Ex......... M6 136 diesel , l.02

Present.. M6 2.0 benz + gas no more , l.08

Forever.. MX5 1.6 , l.99

Napisano

Saj ni izbira vufer ALI rezervna guma...

Lahko ima? oboje..

Ker vufer knap pa?e v feltno.

 

Mene ni noben nic vprasal... :) ... Originalno je bil zraven kit ... in tudi pokrov dna prtljaznika je tako narejen, da rezervna guma ne pase not ... ker je zapolnjeno z neko peno ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Tako kot sem ze napisal - pri vseh proizvajalcih je rezervna guma opcijska - torej je to potem DA ali NE???????

 

jaz imam 626. takrat proizvjalec ni ponujal opcijo: guma ali kit. torej izgleda da jaz nimam izbire :(

 

Kter ?alabajzar ti je pa montiral plin da si mogu sam na homologacijo ?

Normalno je da ti ?e tist ki ti montira vse papirje zrihta, vklu?no z vpisom na homologacijski karton?ek,tako je blo pr men in ?e nekaterih.

 

hm. nisem vedel da je to obi?ajno. meni se tole zdelo logi?no: servis vgradi, jaz pa na LPP-ju homologiram.

Papirje je ze zrihtal - samo sem odpeljal, vzeli so papirje in so ga cca 15 minut pogledali.

Napisano

:whatever:

Mene ni noben nic vprasal... :) ... Originalno je bil zraven kit ... in tudi pokrov dna prtljaznika je tako narejen, da rezervna guma ne pase not ... ker je zapolnjeno z neko peno ...

 

 

Se je mazda pa? odlo?ila tako ,da ne dajejo ve? rezervnega kolesa..

na na?o ,al pa vsaj mojo ?alost.

 

Je pa to na?in da firma nekaj pri?para,kupec pa pla?a isto ali raje ve?

stiropor je pa? cenej?i kot rezervno kolo, jelda ?

In pa tudi ..lej no lej,kdo bi si mislil.. la?ji... :bravo:

 

Saj se hvaljijo da je novi model la?ji od starega... ?

Evo tu so par kil ?e pri?paral.. :whatever:

 

.

14762217.jpg

 

Ex......... M6 136 diesel , l.02

Present.. M6 2.0 benz + gas no more , l.08

Forever.. MX5 1.6 , l.99

Napisano

meni se tole zdelo logi?no: servis vgradi, jaz pa na LPP-ju homologiram.

Papirje je ze zrihtal - samo sem odpeljal, vzeli so papirje in so ga cca 15 minut pogledali.

 

?zmeden??zmeden?

 

Vsak ti mora to narest v sklopu instalacije, s tem tud garantira da je vse ok in skladno...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

?zmeden??zmeden?

 

Vsak ti mora to narest v sklopu instalacije, s tem tud garantira da je vse ok in skladno...

 

Sj sem reku ?alabajzar. :D

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Moja tradicija vzrokov praznih gum so ?eblji ali vijaki. ?e je fajn kniping vijak, niti ne ve? da ga ima? v gumi, ker dober dihta. Ponavadi ga najdem spomladi ali jeseni ko premontiram gume. bolj ziher je ?e rezerva kot sprej. Vem pa da sem jih pobral ziher enih 5 v 15. letih, nikoli pa ?e nisem obstal s prazno gumo.

Sprej najbr? ima svojo ?ivljensko dobo. ?e se nekaj let pajsa pri +50 stopinjah v avtu nato pa nekaj zim zmrzuje najbr? zgubi malo kondicije.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ma ne zgleda neki baš
    • VID-20251005-WA0000.mp4     Saj bi bilo blazno smešno, če ne bi bilo tako prekleto resnično...
    • Za foro se bom pa res lotil. Pa kdo naj še preveri, če sem se prav lotil.   Najprej sem vprašal strica Googla. Sem dobil odgovor, da porabi manj kot 3 litre na osebo na 100 km...   Nato sem se lotil poenostavljenega postopka:  A-380 ima domet 15.700 km. A-380 ima 323.546 litrov velik rezervoar. To pomeni, da pokuri 2.060 litrov na 100 km. Praviš, da gre notri 800 potnikov. Torej pokuri 2,5 litra na 100 km na potnika.   Naš FucksWagen je do zdaj prevozil 64.675 km in pokuril 4.107,91 litrov goriva, kar pomeni 6,3 litra na 100 km.  Pelje pa 7 potnikov. Torej pokuri 0,91 liter na 100 km na potnika.     Poskusimo zdaj z bolj zakompliciranim načinom:   A-380 pokuri 190 kg/min.   A-380 uporablja posebno gorivo, v Evropi se ga dobi pod oznako JET A-1. Teža goriva je 0,84 kg na liter.   To pomeni, da A-380 pokuri 226,19 litra na minuto.   Če se do sem nisem zmotil, to pomeni, da na uro pokuri 13.571 litra goriva.   Potovalna hitrost tega letala je 903 km/h.    Torej moram litre deliti s kilometri in množiti s 100, da dobim porabo v litrih na 100 km. Se pravi: 13.571 moram deliti s 903 in množiti s 100. Dobim 1.502 litra na 100 km. Ampak to je v letu na potovalni višini. Pri vzletu pokuri krepko več. Pa zanemarimo to...   A-380 ima tri različne razporeditve in število sedežev od 525 do 853 (en model ima 525 sedežev, en model ima 644 sedežev, en model ima 853 sedežev).    Torej ima porabo med 1,7 in 2,8 litra na 100 km na osebo. Kot omenjeno, naš FucksWagen pokuri 0,91 liter na 100 km na osebo...             Zdaj pa poglejmo še v drugo smer. Avto te vozi tja, kamor moraš iti: v službo, v trgovino, pelješ otroke v vrtec,... Letalo praviloma vozi turiste na počitnice. Torej nekam, kamor ni nujno, kajti na počitnice greš načeloma lahko tudi kam bližje... Kar se tega tiče, imam eno precej zanimivo "anekdoto"... Ko sem še delal v bolnici, smo enkrat klepetali o dopustih in kje je kdo bil. Eden je bil na Jamajki, eden je bil v Avstraliji in eden je bil na Bahamih. In je vsak opisoval kje je bil in kako je bilo. Na koncu vprašajo še mene in začnem opisovat, da smo bili po Prlekiji in Prekmurju in da smo šli z brodom čez Muro. Pa en model vpraša kje je ta brod. Se začnem smejat, da če je brod čez Muro da najbrž ni na Dravi. Pa možakar malo užaljen malo drugače vpraša: Sava teče po diagonali čez Slovenijo. Soča teče tu, skozi Gorico. Kolpa je na meji med Slovenijo in Hrvaško. Drava teče skozi Maribor. Kje pa teče Mura? Kje izvira in kam se izliva? Na koncu ugotovim, da vsi trije možakarji tega niso vedeli. Potovali po Jamajki, po Avstraliji, po Bahamih, a ne poznajo pa Slovenije... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.