Skoči na vsebino

Rezervno kolo..

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

mogo?e bo tole koga zanimalo ...

Danes sem bil na homologaciji avtoplina na LPP-ju.

 

Ko je kon?al, fant ki je pregledoval avto mi je povedal da moram imeti rezervno gumo v avtu, "ker so taki predpisi".

Vpra?al sem ga, kaj ?e imam kit za hitro popravilo gum?

Odgovoril je: "?e je tovarni?ko predvidena rezervna guma potem jo moram imeti, tudi ?e imam kit za popravilo. ?e pa je proizvajalec predvidel kit potem rezervna guma ni obvezna"

Predpis je o?itno butast... :angry2: ampak kaj ?e?... :ne vem:

 

 

In kaj ce je proizvajalec pri istem modelu predvidel eno ali drugo? Recimo moja sestka ima namesto rezervne gume v tistem prostoru woofer, zraven pa kit... Enak model z drugo stopnjo opreme, ki recimo nima Bose ozvocenja, pa ima tam rezervno gumo... Razlika je samo v oznaki (recimo Mazda6 TE ali Mazda6 GT) :P<_<

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

  • Odgovori 60
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano

In kaj ce je proizvajalec pri istem modelu predvidel eno ali drugo? Recimo moja sestka ima namesto rezervne gume v tistem prostoru woofer, zraven pa kit... Enak model z drugo stopnjo opreme, ki recimo nima Bose ozvocenja, pa ima tam rezervno gumo... Razlika je samo v oznaki (recimo Mazda6 TE ali Mazda6 GT) :P<_<

 

Na tem modelu ima lahko v avtu samo kit, oz. ne potrebuje rez. gumo.

Napisano

Tako kot sem ze napisal - pri vseh proizvajalcih je rezervna guma opcijska - torej je to potem DA ali NE???????

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

mogo?e bo tole koga zanimalo ...

Danes sem bil na homologaciji avtoplina na LPP-ju.

 

Ko je kon?al, fant ki je pregledoval avto mi je povedal da moram imeti rezervno gumo v avtu, "ker so taki predpisi".

Vpra?al sem ga, kaj ?e imam kit za hitro popravilo gum?

Odgovoril je: "?e je tovarni?ko predvidena rezervna guma potem jo moram imeti, tudi ?e imam kit za popravilo. ?e pa je proizvajalec predvidel kit potem rezervna guma ni obvezna"

Predpis je o?itno butast... :angry2: ampak kaj ?e?... :ne vem:

 

Kter ?alabajzar ti je pa montiral plin da si mogu sam na homologacijo ?

Normalno je da ti ?e tist ki ti montira vse papirje zrihta, vklu?no z vpisom na homologacijski karton?ek,tako je blo pr men in ?e nekaterih.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

In kaj ce je proizvajalec pri istem modelu predvidel eno ali drugo? Recimo moja sestka ima namesto rezervne gume v tistem prostoru woofer, zraven pa kit... Enak model z drugo stopnjo opreme, ki recimo nima Bose ozvocenja, pa ima tam rezervno gumo... Razlika je samo v oznaki (recimo Mazda6 TE ali Mazda6 GT) :P<_<

 

Saj ni izbira vufer ALI rezervna guma...

Lahko ima? oboje..

Ker vufer knap pa?e v feltno.

14762217.jpg

 

Ex......... M6 136 diesel , l.02

Present.. M6 2.0 benz + gas no more , l.08

Forever.. MX5 1.6 , l.99

Napisano

Saj ni izbira vufer ALI rezervna guma...

Lahko ima? oboje..

Ker vufer knap pa?e v feltno.

 

Mene ni noben nic vprasal... :) ... Originalno je bil zraven kit ... in tudi pokrov dna prtljaznika je tako narejen, da rezervna guma ne pase not ... ker je zapolnjeno z neko peno ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Tako kot sem ze napisal - pri vseh proizvajalcih je rezervna guma opcijska - torej je to potem DA ali NE???????

 

jaz imam 626. takrat proizvjalec ni ponujal opcijo: guma ali kit. torej izgleda da jaz nimam izbire :(

 

Kter ?alabajzar ti je pa montiral plin da si mogu sam na homologacijo ?

Normalno je da ti ?e tist ki ti montira vse papirje zrihta, vklu?no z vpisom na homologacijski karton?ek,tako je blo pr men in ?e nekaterih.

 

hm. nisem vedel da je to obi?ajno. meni se tole zdelo logi?no: servis vgradi, jaz pa na LPP-ju homologiram.

Papirje je ze zrihtal - samo sem odpeljal, vzeli so papirje in so ga cca 15 minut pogledali.

Napisano

:whatever:

Mene ni noben nic vprasal... :) ... Originalno je bil zraven kit ... in tudi pokrov dna prtljaznika je tako narejen, da rezervna guma ne pase not ... ker je zapolnjeno z neko peno ...

 

 

Se je mazda pa? odlo?ila tako ,da ne dajejo ve? rezervnega kolesa..

na na?o ,al pa vsaj mojo ?alost.

 

Je pa to na?in da firma nekaj pri?para,kupec pa pla?a isto ali raje ve?

stiropor je pa? cenej?i kot rezervno kolo, jelda ?

In pa tudi ..lej no lej,kdo bi si mislil.. la?ji... :bravo:

 

Saj se hvaljijo da je novi model la?ji od starega... ?

Evo tu so par kil ?e pri?paral.. :whatever:

 

.

14762217.jpg

 

Ex......... M6 136 diesel , l.02

Present.. M6 2.0 benz + gas no more , l.08

Forever.. MX5 1.6 , l.99

Napisano

meni se tole zdelo logi?no: servis vgradi, jaz pa na LPP-ju homologiram.

Papirje je ze zrihtal - samo sem odpeljal, vzeli so papirje in so ga cca 15 minut pogledali.

 

?zmeden??zmeden?

 

Vsak ti mora to narest v sklopu instalacije, s tem tud garantira da je vse ok in skladno...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

?zmeden??zmeden?

 

Vsak ti mora to narest v sklopu instalacije, s tem tud garantira da je vse ok in skladno...

 

Sj sem reku ?alabajzar. :D

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Moja tradicija vzrokov praznih gum so ?eblji ali vijaki. ?e je fajn kniping vijak, niti ne ve? da ga ima? v gumi, ker dober dihta. Ponavadi ga najdem spomladi ali jeseni ko premontiram gume. bolj ziher je ?e rezerva kot sprej. Vem pa da sem jih pobral ziher enih 5 v 15. letih, nikoli pa ?e nisem obstal s prazno gumo.

Sprej najbr? ima svojo ?ivljensko dobo. ?e se nekaj let pajsa pri +50 stopinjah v avtu nato pa nekaj zim zmrzuje najbr? zgubi malo kondicije.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Hehe, nisem tolk občutljiv, kaj vozim, ker bi drugače imel Audija al pa Mečko al pa kaj drugega prestižnega. Opažam edino to, da 10 let nazakj nisem imsel takega občutka, da bi se kvaliteta avtov močno razlikovala med seboj.   Od kar pa so tukaj EV-ji in se zaradi dragih baterij lovijo evrčki pri uporabi crapy materialov pa nas pelje nazaj v 90-a, ker je bila razlika med Mercedesom in KIA še ogromna.   Bom še 1x ponovil, po moje, še ni čas za EV-ja, ker dokler ne bo na cenovnem nivoju in kvalitetnim interjerjem bo pač treba počakat. Lahko se vsi fani EV-jev zaletavajo s hvaljenjem, ampak EV-ji so še v fazi veliko denarja za malo kvalitete. Ko pridejo v fazo za malo denarja, malo kvalitete in kontra za veliko denarja veliko kvalitete se bomo pa spet pogovarjali kaj kupiti in ne ali sploh kupiti.   Ja, jebat ga Mazda 6 me je pač razvadila.
    • Za kratke razdalje je čist OK, kot sem napisal. Se pa čudim, da @dvorjan tole vozi na roadtripe dolžine 750km. Ok mogoče sem narobe zastopil pa je to naredil v treh ali štirih dneh vožnje in ne v enem.   Aja še vedno ne vem kako se spusti voznikov sedež.
    • Sej veš kje je glavni problem? Kupuje rabljen avto in tam se ne ve kaj je počel prejšnji lastnik. Načeloma z zadnjim FL od leta 2018 ne bi smelo biti nekih večjih težav saj so odpravljene večinoma vse porodne in tudi zamenjali so način čiščenja NOX, ki je zdaj preko AdBlue ssistema, kar zmanjšuje nabiranje saj v sesalnem kolektorju.   V glavnem servisna "knjižica", pregled kilometrov pri menjavi in da je opravljeno po navodilih proizvajalca. Testna vožnja pa bi moralo biti OK.
    • Tole me je fejst nasmejalo... ampak ok, go on.   Dejmo bit realni, če bo 2 litra razlike v povprečju bo kr v redu rezultat.
    • Ne težava je bila že pred manjavo olja in filtra. Avto v mirovanju na 1500 obratih ne trese, samo med vožnjo. In samo na 1500 obratih. Če vozim pod 1500 obratih ne trese.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.