Skoči na vsebino

zobati jermen..


Priporočeno sporočilo

Lep pozdrav, se nov na forumu, pa me zanima ker je tle veliko strokovnjakov, kako je z menjavo zobatega jermena ter tudi ostalih jermenov.. pri mazdi 323F 1,6 motor. na koliko km, ter kaj se pregleda na rednem servisu, koncnike, itd... avto ni bil na servisu od leta 2004, zato me malo skrbi... z njim je vse vredu ampak za preventivo bi rad, da se malo pregleda...

 

pa ?e nekaj, rabu bi sprednjo desno okrasno letev na vratih... ?e ima kdo naj mi javi na zs... pa se dogovoriva.

hvala

lp

Matej

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Lep pozdrav, se nov na forumu, pa me zanima ker je tle veliko strokovnjakov, kako je z menjavo zobatega jermena ter tudi ostalih jermenov.. pri mazdi 323F 1,6 motor. na koliko km, ter kaj se pregleda na rednem servisu, koncnike, itd... avto ni bil na servisu od leta 2004, zato me malo skrbi... z njim je vse vredu ampak za preventivo bi rad, da se malo pregleda...

 

pa ?e nekaj, rabu bi sprednjo desno okrasno letev na vratih... ?e ima kdo naj mi javi na zs... pa se dogovoriva.

hvala

lp

Matej

 

mi smo na servisu na nekem reno kangooju menjal jermen ko ga je menjal v 2006 in je bil dokaj razpokan in zdelan... sicer bolj mal o tem vem sam tist je bil ?e netreniranem o?esu videt orng zdelan po 2 letih pa ne vem zakaj po tak kratkem ?asu... ?zmeden?

If in doubt, flat out... 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Lep pozdrav, se nov na forumu, pa me zanima ker je tle veliko strokovnjakov, kako je z menjavo zobatega jermena ter tudi ostalih jermenov.. pri mazdi 323F 1,6 motor. na koliko km, ter kaj se pregleda na rednem servisu, koncnike, itd... avto ni bil na servisu od leta 2004, zato me malo skrbi... z njim je vse vredu ampak za preventivo bi rad, da se malo pregleda...

 

pa ?e nekaj, rabu bi sprednjo desno okrasno letev na vratih... ?e ima kdo naj mi javi na zs... pa se dogovoriva.

hvala

lp

Matej

 

 

Pozdravljen in dobrodo?el na forumu!

 

Zobati jermen se menjuje na 90 in 180 tiso? kilometrov (in seveda vsakih nadalnjih 90 tiso?)

Redni servisi se daljo vsakih 15 tiso? kilometrov.

 

?e pove? koliko ima avto prevo?enih, ti lahko povem kaj vse se "servisira" pri tej kilometrini.

Sicer pa ?e ima? rabljen avto, je najbolje ob naslednjem rednem servisu mehanika izrecno opozoriti, naj preveri vitalne dele za morebitne znake obrabe.

 

 

lp, Ale?.

mazda_banner.jpg
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pozdravljen in dobrodo?el na forumu!

 

Zobati jermen se menjuje na 90 in 180 tiso? kilometrov (in seveda vsakih nadalnjih 90 tiso?)

Redni servisi se daljo vsakih 15 tiso? kilometrov.

 

?e pove? koliko ima avto prevo?enih, ti lahko povem kaj vse se "servisira" pri tej kilometrini.

Sicer pa ?e ima? rabljen avto, je najbolje ob naslednjem rednem servisu mehanika izrecno opozoriti, naj preveri vitalne dele za morebitne znake obrabe.

lp, Ale?.

 

 

Pozdravljen, avto ima prevozenih 168000 km, kaj je bilo do sedaj menjano v servisni knjizici pi?e, vendar ni nikjerkaksne kljukce za zobati jermen,.. bom pa seveda opozoril glede na to da se letos spomladi odpravljava na malo daljso pot priblizno 1300 km..

 

hvala za odgovore, mimogrede za okrasno letev ima kdo kaksno idejo kje dobit?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e si siguren da na avtu ni bil menjan zobai jermen potem bi na tvojem mestu iz preventive to storil!

 

Sicer pa naredi to ob naslednem serviu pa ima? pol mer ti pa mirno vest.

Je pa fajn pregledat ,komplet zavore,man?ete,preverit vse teko?ine pri motorju,izpuh,sve?ke filtri

lufte na kon?nikih(kolesnih,volanskih) amortizerje morda sm pozabil ?e kaj ampak veliko teh stvari ki sem jih na?tel je preventiva.

 

 

lp

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pozdravljen, avto ima prevozenih 168000 km, kaj je bilo do sedaj menjano v servisni knjizici pi?e, vendar ni nikjerkaksne kljukce za zobati jermen,.. bom pa seveda opozoril glede na to da se letos spomladi odpravljava na malo daljso pot priblizno 1300 km..

 

hvala za odgovore, mimogrede za okrasno letev ima kdo kaksno idejo kje dobit?

 

Jaz bi na tvojem mestu definitivno menjal jermen, ker ni "hudega" ?e ga menja? 10t km pred predpisanim rokom. Zamenjat vse teko?ine (tudi zavorno, to ljudje dosti krat "spregledajo", vendar je tako zanemarljiv stro?ek, da je sploh pri tako dolgi poti, kjer se olje zelo segreje to zelo pametno storiti). in pa kot uklopko napisal.

 

 

lp, Ale?.

mazda_banner.jpg
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Imam ?e jaz eno vpra?anje glede zobatega jermena, je res da bencin razli?ice mazde6 nimajo zobatega jermena, ampak verigo? bojda naj bi samo dizli M6-ke imeli zobati jermen, bencinarji pa verigo..

 

Govorim o predzadnji generacij mazde 6 seveda (letnik 2003)

 

Prav ima?, res je. :danzoman::danzoman:

 

Pozdravljen in dobrodo?el na forumu!

 

Zobati jermen se menjuje na 90 in 180 tiso? kilometrov (in seveda vsakih nadalnjih 90 tiso?)

Redni servisi se daljo vsakih 15 tiso? kilometrov.

 

?e pove? koliko ima avto prevo?enih, ti lahko povem kaj vse se "servisira" pri tej kilometrini.

Sicer pa ?e ima? rabljen avto, je najbolje ob naslednjem rednem servisu mehanika izrecno opozoriti, naj preveri vitalne dele za morebitne znake obrabe.

lp, Ale?.

 

A res al kaj ?zmeden? , kolikor jaz vem(doma ?e leta 90 naperj furamo in ?raufamo mazde), zobat jermeni se manjajo na 3 leta(tega itaq noben ne upo?teva) al pa na 100 kkm, kar je pa? prej.

Reden servis pa je na 10 kkm (menjava olja in oljnega filtra + na dolo?ene kilometre ?e menjava zra?nega in bencinskega filtra)

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Prav ima?, res je. :danzoman::danzoman:

A res al kaj ?zmeden? , kolikor jaz vem(doma ?e leta 90 naperj furamo in ?raufamo mazde), zobat jermeni se manjajo na 3 leta(tega itaq noben ne upo?teva) al pa na 100 kkm, kar je pa? prej.

Reden servis pa je na 10 kkm (menjava olja in oljnega filtra + na dolo?ene kilometre ?e menjava zra?nega in bencinskega filtra)

 

 

Tukaj se ne bom s teboj popolnoma strinjal. Tudi pri nas mazd ni manjkalo pa so se delali servisi na 15k km. Xedos 2.5 V6 pa je tako pre?ivel preko 300k km. Je pa fajn, da tako poskrbite za Mazdure doma :) Sicer pa autodata pravi:

(klik za pove?avo)

 

Mazda 323 1.5

Objavljena slika

 

Mazda 626 1.8

Objavljena slika

 

Xedos 9 2.5 V6

Objavljena slika

 

Novej?e mazde pa se seveda servisirajo na 20k km.

 

 

lp, Ale?.

mazda_banner.jpg
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tudi ?e se ne strinja?, je zame tovarni?ki predpis ?e vedno zakon, autaoadata 2-3 leza nazaj ima tudi druge podatke za isti avto, tako da okrog tega nebom zgubljal besed.

 

Sem pa tudi sam imel Xedos6 2.0 V6 in je imel prdpis za reden servis na 10 kkm, 2,5 je mehansko enak motor samo delovna prostornina je ve?ja in dvomim da je bil predpis da je reden servis na 15 kkm.

Doma smo imeli 626 pa se je jermen menjal na 100 kkm, pri 323F se je pravtako menjal na 100 kkm, pri xedosu pa tudi na 100 kkm, smo ?udna familija, pri mx3, se je tudi menjal na 100kkm in pri 323c enako.

Vsi so bili bencinarji.

 

Pa glede na to da ?raufam ?e cca 28 let, sem pre?tudiral marsikatero servisno navodilo..... :unsure:

 

 

Druga?e pa naj model pokli?e na servis in vpra?a.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ma kaj pa vem, tudi sam sem ?e po?raufal marsikatero mazdo (res je da se proti tvojim izku?njam skrijem) Vse na 15k km, pa ?e vse ?ivijo. Tudi xedos (kateri je bil najdlje na moje udaru) je bil ?ez celo servisno zgodovino ?raufan na 15k km pa je do?akal 300k km +, pa ?e bi ?e ga nebi moja malenkost "razbila".

 

Pri jermenu pa se je "?akalo" (pameten prej?nji lastnik), da ga je vtrgalo, ker se ve, da se pri teh motorjih bati in ventili ne sre?ajo, pa je zdr?al celih 170k km.

 

 

lp, Ale?.

 

 

 

 

Evo ?e original navodila za xedosa 9:

 

Objavljena slika

 

Bom pa ?e preveril kako je z 323 1.5, ker mislim, da ?e mi v delavnici le?i ena knjigica. Je ?isto mo?no, da ima? prav, vendar moji podatki pravijo druga?e.

 

p.s.: Sem ravnokar nahitro prebral celotno knjigo in je opomba, da ?e je avto pod te?kimi obremenitvami (skoz mestna vo?nja, te?ki tovori...) se olje menja na vsakih 10k km. Vendar tudi pri novih avtomobilih pi?e, da se v tem primeru dela na 15k km, pa mislim, da nobeden od nas ne po?ne tega. Verjetno pa vsi vemo, da po kvaliteti izdelave je stara mazd "bolj?a", kot nova tako, da mislim da ni popolnoma nobene potrebe po menjavi na vsakih 10k km.

 

 

 

lp, Ale?.

mazda_banner.jpg
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • A misliš udarni vijačnik ali vrtalnik.   Drugače pri Metabu velja: L/Li-hobi uporaba LT-že za domače entuziaste in profesionalce,obrtnike LTX-obrt in industrija...in za takšnje usekane kot sem jaz.   Še razlaga kratic pri vrtalnikih...in tudi drugem orodju...sicer na prvi pogled izgleda zelo komplicirano,a je ravno nasprotno. Prva kratica zmeraj pomeni vrsta orodja: BS-bohrschrauber SB-schlagbohrer KS-kreissege...itd   Drua kratica-številka-pomeni napetilost akumulatorja/orodja pri batwrijskih orodjih...   Zactem pa pride lahko ena ali več kratic: BL-brushless Q-quick (hitro snemljiva glava) i-t.i. impuls funkcija-super za odvijačenje vijakov z poškodovanim nastavkom na glavi vijaka,za začetek vrtanja brez točkanja v okrogle cevi in ostalo kovino ter keramiko (za predrtje glazure) brez da ti sveder pobegne. Super je tudi za zarustane vijake...a pazljivo,ker se le ti kljub temu radi odlomijo. SE-Special Edition (black)   Ne smeš pa gledati mojega starega LT-ja,ki se praktično ne razlikuje od takratnega LTXa...takrat je bil LTX identičen z razliko pri motorju...mislim da je tam bil 4- polni motor...veliko močnejši.   Tudi aktualni LT vrtalniki nimajo impuls funkcije,nimajo kovinski vrat z ohišjem menjalnika (LT vseeno znotraj ima kovinsko ohišje menjalnika,vratu pa nima), in tudi. dve LED lučku,elektronska omejitev navora,zaščitna "antikickback" funkcija so rezervirani le za LTX.   Seveda pa se vse pri denarju ustavi...če vse to daš "na kup" in pretehtaš šele vidiš kakšna killer mašina za cvenk je tisti moj tazadnji LTX,k si napisal "za prste pilizati"...tobje razlog,za kaj sem vseeno "čapnil" najprej LTXa,in šele sedaj LTja😁. In sedaj je mogoče malce bolj jasno,za kaj mi je prastari LT tako pri srcu,da mi ni žal cvenka,samo da ne škripne...elekteonski navor,impuls,aluminija k dreka,in še perfektni stroj za levorokega uporabnika...   Zunal so dobri Baumarkteu.de,Lefeld,Gotools,Rubart...pri vseh teh sem že kupoval in vsi so OK...pač samo razlika,kaj imajo,in kaj ne,in seveda PTT Baumarkteu in Rubart imata super PTT ostali slabše...preračunaj. Drugače pa pri nas...odvisno kaj iščeš-Vsegrad in Povše sta zakon.   Če imaš še kako vprašanje-ni problem😉
    • Z družbo najeli luštno hiško za wikend, na planini Dol.
    • Najvišji navor 400 Nm Najv. navor rahljanja 620 Nm   Sem imel kar prav z 400 odvijanja 😉
    • @skritikrt sem prebral na strani 5. To temo sledim bolj občasno, tako da sem vijačnik spregledal.   Eno vprašanje še, razlika med LTX in LT? Razen navora....     Trenutno ne mika bolj ta odvijačnik za 220€. Baterijo mi šenkajo in kupim še samo polnilec. Sploh če je še nemec in naslednik ni več. Povše ga ima najceneje. Morem malo nemce pogledat. Maš ti kakàna priporočila kje gori vzet?
    • Včeraj sem slučajno odkril, da je v Izoli benzinska od Shell-a. In ni na hitri cesti. 😊 Tako, da bom od sedaj naprej samo še tukaj tankal in to vedno le  "poceni" goriva od Golobjaka. 😉 Danes sem do Bologne že lahko občutil, kako dober je njihov benzin.   
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.