Skoči na vsebino

1.6i ve? kot 15lit/100km in 160km/h max

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

pozdravljeni!

 

pred nekaj meseci sem kupil mazdo 323hb, l.90, 1.6 i, 180.000 km. avto je bil narejen za USA trg in ni 16v.

s porabo imam te?ave ?e od prvega dne (sej zato ga je tip verjetno prodal!?).

- avto porabi na 100km preko 15 lit, na dolge razdalje nekaj ve? kot 12lit.

- kon?na hitrost ne prese?e 160km/h

- pri nizkih obratih avto (po moji ocene vle?e normalno, blokado pa dose?e le v prvi in s te?avo tudi v drugi prestavi)

- prosti tek je precej nemiren in v?asih skoraj crkne

- na GAMA servisu ga je serviser priklopil na comp in pokazale so se mu 4 napake. air flow meter, sonda in ?e dve stvari, ki mi jih ni povedal, saj pravi, da je vzrok sigurno v prvih dveh na?tetih stvareh

- drug mehanik pravi da sonda NI zani? saj bi se motor ob pritisku na plin malce zadu?il, kar pa se pri moji mazdi ne dogaja

- sondo sem tudi odklopil in motor dela in porabi popolnoma isto kot prej

- isti mehanik pravi da je vse v elektroniki - govoril je o nekem modulu (ker prosti tek ska?e gor in dol) in cink?puli ter razdelilcu v?iga

- drugi mehanik pravi, da je napaka sigurno v pokvarjenem sistemu za zaug (?ok)

- ko sem prosti tek nastavil ni?je se je motor ko sem spustil (pohodil in spustil) no?no ZAVORO na kratko odzval z vi?jimi obrati

- ?e se vozim z zelo nizkimi obrati se mi pri?ge rumena lu?ka za okvaro na motorju in ko pohodim plin ugasne

- posku?al sem tudi s premikanjem v?iga vendar ni? bolj?e

 

zamenjal sem

- air flow meter

- zra?ni filter

 

?e nekaj

- ima kdo izku?njo z univerzalno sondo, ali na tej ma?ini deluje?

- kako in kje lahko pregledam delovanje zauga oziroma ga ugasnem/odstranim

 

hvala za nasvet!

Napisano

Imam isti taj motor, al u 323 sedan... 8,5 poraba po gradu in 185kmh.

 

Preporo?am ti ?i??enje ajn?prica (zna?i injektori). Air flow si promijenio...

 

Jel dimi auto? ?rni dim?

One day you are born,

The next big milestone

you discover go zoom-zoom

you can't get enough!

Napisano

avto ne kadi, ni ?rnega niti plavega dima! motor sicer te?e brez cukanja, in ne tro?i olja.

v rezervoar sem pred ?asom tudi zlil teko?ino za ?i??enje ?ob, pa ni bilo razlike!

danes sem resetiral tudi ra?unalnik, in je ?e vedno vse po starem!

prav tako sem po navodilih ?lana tega foruma (diagnosis - GND+TEN) ?elel nastaviti prosti tek, vendar se obrati motorja vedno znova dvigajo in spu??ajo.

 

ima ?e kdo kak?no idejo?

Napisano

Sicer ne bom dal roke v ogenj samo po moje je vzrok velike porabe in neodzivnosti motorja v visokih vrtljajih zaradi nepravilne me?anice zraka in bencina (prebogata me?anica). To povzro?i pokvarjena ali nedelujo?a sonda lambda ali pa napaka na ra?unalniku (manj verjetno ampak ne izklju?eno).

 

Mo?nost za take zadeve je lahko tudi ?isto banalna in sicer "zeleni volk" na raznih kontaktih (ra?unalnik, sonda, ....)

 

Tudi tista zadeva, ki ti jo je govoril eden od mehanikov o pokvarjenem "zaugu" ni ?isto iz trte zvita saj je mehankar razmi?ljal v smeri prebogate me?anice.

33112_1.png

Napisano

- sondo sem tudi odklopil in motor dela in porabi popolnoma isto kot prej

 

Pri tem preizkusi si sam ugotovil da ni razlike in je potrebno napisati da je napaka nekja na na peljavi, lahko pa tudi da je crknila lambda? Si preveril, ?e je mogo?e narobe zobati jermen, lahko da je zamaknjen za zob naprej ali nazaj. lahko so tudi v?igalni kabli(skoraj vse tako stare mazde imajo probleme z njimi) in ali sve?ke lahko pa tudi razdelilec v?iga. Lahko pa je ?e bolj butasta stvar, lahko je zama?en izpu?ni sistem. Koliko ?asa rabi da se segreje na delovno temperaturo ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

zanimivo?!

 

danes sem ponovno ?aril po motorju in pregledal ter na?prical vse kontakte, razdelilec v?iga je imel na kontaktih 1mm drobcev. vse sem spoliral pa sem ga potem na AC stisnil celo!? do 165km/h...in po 40km pokuril cca 2000 SIT bencina. zamenjal sem tudi bencinski filter.

mimogrede - razdelilec in rotor sta od MITSUBISHI-ja, isti bencinski filter sem pa staknil od znamke KIA.

izpuh verjetno ni zama?en, saj sem pred nekaj dnevi odstranil katalizator, misle? da je zani? - za zdaj je ?e brez.

 

motor se na delovno temperaturo segreva po mojem predolgo...cca 8 min - na mestu! kaj to pomeni? termostat? faza?

 

jutri preverim ali je z jermenom vse v OK (?e je v fazi), zamenjam sondo (bom probal z univerzalno - 11.000 SIT) in nastavim v?ig...bomo videli!

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.