Skoči na vsebino

Xcarlink upgrade

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Takole, za vse, ki nam je dovolj USB podalj?kov in odpiranja predala....

 

Potrebujemo:

 

1. USB slot adapter - cena 6?

Objavljena slika

2. USB kabel primerno dolg, na eni strani s standardnim USB priklju?kom, ki pa?e v USB port Xcarlinka, medtem ko je drugi del pogre?ljiv

Objavljena slika

3. Odlo?itev kam ga bomo vgradili je stvar posameznika, pazimo le da po vgradnji na del ohi?ja ne 'nasede' na kak drug del, oziroma ga zakrivi

Moja odlo?itev, plasti?ni panel okoli ro?ke menjalnika, ker je tudi v skladni barvi

Objavljena slika

4. Razdrimo USB port adapter in snamemo pine iz plasti?nega konektorja

Objavljena slika

5. Spajknemo oba odrezana konca, pomo?nik za?eljen

Objavljena slika

6. Primerno izoliramo in kabel je kon?an

Objavljena slika

7. Z ostankom slot adapterja zari?emo ?ablono za odprtino

Objavljena slika

8. V narejeno luknjo montiramo vgradno ti?nico sneto z adapterja

Objavljena slika

9. Et voila

Objavljena slika

10. Dokon?amo finese

Objavljena slika

11. Buta Buta

 

Aplavz prosim, in veselo na delo.

 

P.S. Ne me ku...ce spraskate armaturko, po?asi in po pameti!

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Super si tole naredu :bravo: skoraj zgleda kot original. Mogo?e bi se sam odlo?il za lepljenje s kak?nim industrijskim lepilom namesto vijakov ampak tud takole zgleda super.

 

Mogo?e edino ?e kot dodaten namig, ?e bo kdo to ponovil. Pri podalj?anih kablih se zna zgoditi, da pride zaradi enosmerne napetosti, do izgub na kablu in kak?en klju?ek potem ne bo deloval. Da ne bi kdo prehitro obupal, ampak je treba probat z ve? razli?nimi klju?ki.

33112_1.png

Napisano

Super si tole naredu :bravo: skoraj zgleda kot original. Mogo?e bi se sam odlo?il za lepljenje s kak?nim industrijskim lepilom namesto vijakov ampak tud takole zgleda super.

 

Mogo?e edino ?e kot dodaten namig, ?e bo kdo to ponovil. Pri podalj?anih kablih se zna zgoditi, da pride zaradi enosmerne napetosti, do izgub na kablu in kak?en klju?ek potem ne bo deloval. Da ne bi kdo prehitro obupal, ampak je treba probat z ve? razli?nimi klju?ki.

 

Sem razmisljal o limu, samo nisem preprican ce bi vzdrzal stalna natikanja....

 

Je pa tako, v vsakem primeru ostane izum v avtu, ni poti nazaj.....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Seveda je pot nazaj... sam drugo blendo kupi? pa je spet original ;)

33112_1.png

Napisano

Seveda je pot nazaj... sam drugo blendo kupi? pa je spet original ;)

 

Pa ta blenda potem pride drazje kot nov Xcarlink :bravo:

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

:bravo::bravo:

Pohvalno-tudi sam sem imel v mislih monta?o usb kar na ?elno stran!!!

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Lahko tebi, ker ima? takega pomo?nika :bravo:

 

Cool, a pa ve? da je stalno treba gledat da vro?ga ne prime, sicer se opro??am da tole ni v DIY....pozabu

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Vem sam imel 8 let takega klovna doma ! ?e ne pomaga pa uni?uje.

 

Na? je 8,5...hrbtenica ga daje, drugace pa se vedno trapast

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Tud jst sem "predelal" USB priklju?ek na radiu!

 

Med stikaloma za gretje sede?ev je bil prazen prostor.

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

28811_2.png

l.jpg.png28811_2.png

 

Napisano

Tud jst sem "predelal" USB priklju?ek na radiu!

 

Med stikaloma za gretje sede?ev je bil prazen prostor.

 

 

 

 

Ka ma? pa to za eno ?udo od Pioneerja ?zmeden?

 

Se n? ne boji?, da si ga kdo "sposodi" :P

Lp,

D

Napisano

Ka ma? pa to za eno ?udo od Pioneerja ?zmeden?

 

Se n? ne boji?, da si ga kdo "sposodi" :P

 

to bo pa mal te?ko odnesel :hohoho:

If in doubt, flat out... 

Napisano

Moja predelava je bila se v 5ki, sedaj mam tud jest Xedosa - 6, pa sem gruntal o tem radiu ker ima 2 DIN tako lepo pripravljeno....sam sem vzel pol malega Pioneerja ki ima usb na prednji strani, pa se policko za telefon mam...:), uni z navigacijo so pa svinjsko dragi

 

kako se obnese tsale velka zival?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Sej radio ni n? posebnga - edin ?e bluetooth ma za prostoro?no telefoniranje.

Je pa fajn ker glih not pa?e.

28811_2.png

l.jpg.png28811_2.png

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.