Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni,

 

sem novi lastnik mazde 6, pa imam eno vpra?anje.

 

Pri cca. 2000 obratih mi rahlo cuka, ampak samo ?e vzdr?ujem te obrate, ?e pa dodam "plin" pa normalno vle?e.

 

Mogo?e je bilo to ?e na va?em forumu, zato se opravi?ujem ?e sem na?el novo temo.

 

Lp,

Napisano

Tole na servisu poznajo, tako da predlagam da jih obi??e?. Mislim, pa da je problem samo s softwareom.

33112_1.png

Napisano

Tole na servisu poznajo, tako da predlagam da jih obi??e?. Mislim, pa da je problem samo s softwareom.

 

Pojdi na servis in se naroci na live update oz. Automatic update.... :jupiii::jupiii:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Đabe. :bravo::bravo:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

A tole vela tud za 1. generacijo???

 

 

Provzaprov bom takole rekel: v tehleh mrzlih dnevih sem opazil nekaj zelo "?udnega", kar sicer ne moti pretirano obi?ajne vo?nje v ve?ini primerov oz. ko je ma?ina ogreta, pa vendar je pomoje nek fehler (mogo?e v ECUju oz. SW).

 

Namre?, ko je hladn motor, pri nekih srednih obratih okol 1500-2000, ko se pelje? enakomerno z rahlim gasom, ali celo pojenjajo?im, nato pa malo hiteje pritisne? na gas (kar niti ni tako redko oz. nepotrebno), ma?ino popolnoma zadu?i za kake ?etrt sekunde, nato pa ?ele potegne. Pri tem pa spusti tak?n ropot iz motorja, ko bi ventili zleteli iz glave, res ?zmeden?

Tak?no cukanje je izrazito samo pri hladni ma?ini, pri ogreti je samo slab?a odzivnost -verjetno problem "?paranja" turbine.

Sedaj me zanima, glede na to, da je kolega Sebastjan tudi zaznal podoben problem (sicer ne za hladen motor), ali je ?e kdo od vas zaznal kaj podobnega, ali pa ?e lahko v priliki malo sprobate tak?en manever in napi?ete ugotovitve.

 

Razmi?ljam, ali je za to kriva nekak?na neusklajenost "komponent" (turbina, kontrola vbrizga goriva, razli?ni pritiski...) oz. ali ?trajka kak?en od senzorjev in ali bi "chip-anje" ECUja pomagal re?it zadevo.

 

Hvala za vsa mnenja!

 

lp,

D

Lp,

D

Napisano

Zanimivo,

 

Men dela podobno, vendar samo ogret avto in ve?ino na avtocesti.

Ko se lepo pelje? za kak?nim avtom in vzdr?uje? hitrost. Npr. 100km/h in 2000 obr. ter 5 prestava.

Druga?e se tega ne ?uti.

Sicer sem se pa zmenil, da ga v tem tednu peljem na servis pa bomo vidli kaj bo.

Lp

Napisano

Zanimivo,

 

Men dela podobno, vendar samo ogret avto in ve?ino na avtocesti.

Ko se lepo pelje? za kak?nim avtom in vzdr?uje? hitrost. Npr. 100km/h in 2000 obr. ter 5 prestava.

Druga?e se tega ne ?uti.

Sicer sem se pa zmenil, da ga v tem tednu peljem na servis pa bomo vidli kaj bo.

Lp

 

Ti, tule te nism ?ist dobro zastopu; a ti cuka pri enakomerni, nepospe?evajo?i vo?nji, al ti cukne, ko pri tisti hitrosti na hitro pospe?i?? :huh:

Lp,

D

Napisano

Ja pri vzdr?evanju hitrosti, oz. ko res rahlo dam gas.

Druga?e dela avto OK.

 

Imel sem isti problem?ek z istim avtom letnik 2007. Po nadgradnji SW mesec dni nazaj je sedaj zadeva OK. Sicer pa bo? sedajle imel vpoklic zaradi reprogramiranja DPF filtra in dobi? nov SW, pa bo verjetno odpravljeno.

 

Mene zanima pa nekaj drugega: A tebi pri pospe?evanju in prestavljanju iz ni?je v vi?jo prestavo naredi spredaj levo kak?en ?uden zvok kot bi nekaj "tok, tok tok" naredilo? ?e vpra?am tukaj ne forumu nekateri pravijo, da tega nimajo, drugi pa mislijo, da sem tr?en, ker to sli?im.

Napisano

Ja pri zelo nizki hitrosti mi nekaj rahlo poka na levi strani,

ko pa pa grem hitreje pa tega ne sli?im ve?.

 

Re?itev, vozi samo hitreja pa tega ne bo. :D:D

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Imel sem isti problem?ek z istim avtom letnik 2007. Po nadgradnji SW mesec dni nazaj je sedaj zadeva OK. Sicer pa bo? sedajle imel vpoklic zaradi reprogramiranja DPF filtra in dobi? nov SW, pa bo verjetno odpravljeno.

 

Mene zanima pa nekaj drugega: A tebi pri pospe?evanju in prestavljanju iz ni?je v vi?jo prestavo naredi spredaj levo kak?en ?uden zvok kot bi nekaj "tok, tok tok" naredilo? ?e vpra?am tukaj ne forumu nekateri pravijo, da tega nimajo, drugi pa mislijo, da sem tr?en, ker to sli?im.

 

vidva imata 2. generacijo z DPF. Moram vpra?at, ?e majo tud za 1. gen. kak?no "nadgadnjo".

 

te zadeve pa so obi?ajno mote?e sam zarad tega, ker ve?, da nekaj "tam" ni ?ist ok. je**na (pod-)zavest <_<

sicer pa bi se v ve?ini primerov moralo stanje pri takih napakah (?e to pa? so tak?ne napake) poslab?evati s ?asom, tako da dlej kot ?aka?, bolj o?itna je napaka in la?je jo je odkriti...hopefully :whatever:

Lp,

D

Napisano

V?eraj so mi na Autorentu nalo?ili nov SW. Napaka ?e vedno ostaja (cukanje)

Mehanik mi je govoril nekaj o injektorih,....

 

ja, te ?obe pogosto radi omenjajo. sicer pa, jst mam naslednji tedn zmenjen testiranje. upam, da bojo kej pametnega na?tudiral (?e ho?jo kej pokasirat). sm pa ugotavlju te dni, da je avto nehu cukat pr 1300-1400 rpm, kar mi je delu ?e sred poletja. neki se o?itno "spreminja".

Lp,

D

Napisano

ja, te ?obe pogosto radi omenjajo. sicer pa, jst mam naslednji tedn zmenjen testiranje. upam, da bojo kej pametnega na?tudiral (?e ho?jo kej pokasirat). sm pa ugotavlju te dni, da je avto nehu cukat pr 1300-1400 rpm, kar mi je delu ?e sred poletja. neki se o?itno "spreminja".

 

Pozdravljeni,

Opa?am pa nekaj drugega. Mogo?e ni pomembno. Ve?krat mi pocukne ko je rezervoar bolj prazen, kot ne.

Ko to?im nafto in je poln se mi to redkeje dogodi.

Ma ne vem lahko se mi samo tako zdi.

Napisano

fantje, v?eraj sem kupil mazdo 6, pa vam povem ta to je zakoooon avto. samo ?e mazdo kupujem. :rispekt:

 

?estitke k nakupu... :) upam da bo? res ostal tako vesel in ponosen lastnik ;)

 

pa obilo veselja v vo?nji

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

fantje, v?eraj sem kupil mazdo 6, pa vam povem ta to je zakoooon avto. samo ?e mazdo kupujem. :rispekt:

 

?estitke.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

fantje, v?eraj sem kupil mazdo 6, pa vam povem ta to je zakoooon avto. samo ?e mazdo kupujem. :rispekt:

 

Lepo je videti tako navdu?enje. :bravo: ?estitke in naj te Mazdica lepo uboga. ;)

 

 

Napisano

Lepo je videti tako navdu?enje. :bravo: ?estitke in naj te Mazdica lepo uboga. ;)

 

Upam da bo ostalo

 

 

Imel sem isti problem?ek z istim avtom letnik 2007. Po nadgradnji SW mesec dni nazaj je sedaj zadeva OK. Sicer pa bo? sedajle imel vpoklic zaradi reprogramiranja DPF filtra in dobi? nov SW, pa bo verjetno odpravljeno.

 

Zanima me od kje ti info o vpoklicu in kaj je bilo narobe nastavljeno pri DPF filtru. Pri meni namre? vsake toliko avto enormno rabi nafto. Glede na svetovanje o za??iti DPF filtra sem povezal tole s ciklusom ?i??enja filtra. Na servisu so mi rekli, na current porabo dam na average in tega ve? ne bom videl. Zelo nestrokoven in ?aljiv odgovor za servis Mazde, ki je na tako dobrem glasu. Intercars

Napisano

Upam da bo ostalo

Zanima me od kje ti info o vpoklicu in kaj je bilo narobe nastavljeno pri DPF filtru. Pri meni namre? vsake toliko avto enormno rabi nafto. Glede na svetovanje o za??iti DPF filtra sem povezal tole s ciklusom ?i??enja filtra. Na servisu so mi rekli, na current porabo dam na average in tega ve? ne bom videl. Zelo nestrokoven in ?aljiv odgovor za servis Mazde, ki je na tako dobrem glasu. Intercars

 

Vpoklic je bil narejen pri nas mislim da 3 tedne nazaj. Poglej tukaj, kjer sem objavil LINK. Nekateri fantje so ?e peljali in upajmo, da bo OK. ?e slu?ajno nisi dobil domov obvestila pokli?i na Mazdo MMS Ljubljana in povej, da si novi lastnik avta in ti bodo takoj poslali dopis na dom.

 

Tudi jaz imam povsem enako probleme, v?asih je trenutna poraba precej?nja in to je posledica delovanja DPF filtra. ?koda se sekirat, ?eprav vem kako ti je, ker sem sam isto bil totalno razpizden zaradi tega. Fantje, ki vozijo novi model M6 pravijo,da tam ni ve? te?av in verjamem, da je sedaj Mazda tudi za "stare" M6 z DPF filtrom uredila problem.

 

Kar se pa servisa ti?e in svetovanja pa se bo? moral o?itno tak?nih stvari kar navadit :P Jaz sem bil tudi prepri?an, da je Mazda precej bolj resna in zanesljiva firma (pred nekaj ?asi je res bila, to je treba priznat), ampak tudi oni so sedaj na istem vozu kot ostali proizvajalci, ki z polnim plinom ?iba v prepad (?parajmo, pa ni va?no koliko stane).

 

Kot pravijo ameri?ani ... "hoping for the best, expecting the worst"

Napisano

Pozdravljeni,

sem re?u problem z cukanjem pri vzdr?evanju hitrosti.

 

Problem je bil EGR ventil. V?eraj smo ga ??istili in sedaj je vredu. Bomo vidli koliko ?asa.

 

Lp

Napisano

Pozdravljeni,

sem re?u problem z cukanjem pri vzdr?evanju hitrosti.

 

Problem je bil EGR ventil. V?eraj smo ga ??istili in sedaj je vredu. Bomo vidli koliko ?asa.

 

Lp

 

:whatever: to "?i??enje" mi je nekam znano.Na dolgi rok ne funkcionira.

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.