Skoči na vsebino

Miata MX-5 Tuning

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Imam MX-5 1.6 (NA)

Super avto, samo malo podhranjen, zato se zanimam za tuning.

 

V ZDA in Angliji se z Miatami precej ukvarjajo in iz njih iztisnejo krepko ?ez 200 KM.

GReddy turbo in kaj jaz vem kaj ?e. I??em podobnega "specialista" v Sloveniji, ki bi mu predelavo lahko zaupal. Ali kdo pozna koga? Ime? Tel? Mail? Website?

 

Bom hvale?en vsakega uporabnega odgovora! THX.

Napisano

Res je, obrni se na Mitjata, ali pa te bo on kontaktiru na zasebno sporo?ilo. Sicer pa v USA dajejo noter tudi "monster" V8 motorje! :D

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Res je, obrni se na Mitjata, ali pa te bo on kontaktiru na zasebno sporo?ilo. Sicer pa v USA dajejo noter tudi "monster" V8 motorje! :D

 

Ja samo niso mazdini. :(

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

ja pa ma?ine od rx7 pa rx8 not me?ejo ;)

 

Sej, najprej v RX-7 V8... wankla pa v miato :P

panoramska.jpg
Napisano

Pri MX-5 ni ovir za tuning. NA, turbo ali pa kompresor. Lahko se navije motor z boljsimi odmicnimi, posamicnimi sesalnimi loputami in tkoa naprdj in dobis 160KM brez turbine iz odlicnega 1.6 16V motorja.

 

Nazadnje smo sraufali Fordov 2.0 16V (Ford in Mazda sta malce v sorodstvu in si dovolim omenit Forda na tem forumu)

2.0 16V brez turbine in 270KM. (avto ima 700kg, kako gre si lahko sami predstavljate)

 

 

Objavljena slika

 

Se video posnetek nastavitve elektronike na merilnih valjih

http://www.shrani.si/?2A/k8/2CMgPQ8H/fiesta-270.3gp

 

 

Lahko pa zmontiramo tudi turbino . Dosedaj predelanh ze kaksnih 10 avtomobilov na turbo od 200 do 600KM.

MX-5 1.6 zmore s pomocjo turbine 200KM brez tezav. Lahko tudi vec. 300KM je meja za serijski motor.

Napisano

?ak...v kterem avtu je ta nabrit motor not,pa ker avto ma 700kg?? <_<

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Napisano

Aja...posnetka pa nisn gledal....hehe. :P

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Napisano

Mi je malo poznana tale Fiesta :rispekt:

 

Smo jo na poljskem vidl ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Sam sm tudi lastnik -MX5 NB 1.6 in tudi meni manjka kak kon?ek ali 2... Najraje bi predelal zadevo da ni vidna, samo ali je pri teh avtomobilih to stro?kovno ceneje kot turbo ? Sam sm bol poznavalec BMW-jev tako da o Mazdah dejansko nimam pojma... Kak nasvet , kak link do kak?nega online shopa z odmi?nimi...

 

Hvala!

Napisano

Dobijo se odmicne za NA 1.6. Za NB 1.6 nisem 100% preprican da so iste.

Zamsnjas lahko izpusni kolektor, izpuh. Obdela se glava motorja, doda nov sesalni kolektor, nastavi elektronika.

Napisano

Dobijo se odmicne za NA 1.6. Za NB 1.6 nisem 100% preprican da so iste.

Zamsnjas lahko izpusni kolektor, izpuh. Obdela se glava motorja, doda nov sesalni kolektor, nastavi elektronika.

 

 

obstaja kak?na internetna stran z temi stvarmi?

Napisano

Strani ki bi ti napisala kupi to, naredi to ni. :P Lahko pa dela? tako kot je napisal Mazda_mx. ;) ?e la?je je, da kontaktira? njega, ti bo on vse zrihtal. :rispekt:

Pa spremljaj tole temo ker bom dajal kar nekaj dobrih projektov gor, ki ti bodo gotovo v?e?. :bravo:

  • 2 meseca kasneje...
Napisano

POJDI NA STRAN WWW.TURBO-KITS.DE KER JAZ TUDI NAMERAVAM SI OD TAM NABAVITI TA TURBO KIT PA RAZMI?LJAM ?E O NOVI ?PORTNI KUPLONGI LP

Napisano

Tam ne bo? kupil ni?easr, sploh ?e ne bo? znal uporabljat velikih in malih ?rk, pa ?e ne bo? znal parvilno napisat sklopka-kuplunga.

 

Ok ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Na zalost tam ni nic uporabnega za MX-5. Samo turbina in izpusni kolektor. Kaj pa vecji injekotjri za gorivo, intercooler, predelana elektronika?

 

Ce koga zanima, lahko to priskrbim ceneje kot je tam.

  • 2 meseca kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ja tako pravi spritmonitor na kar velik vzorec voznikov.
    • Bom dal sliko, ki sem jo prilepil ze pred nekaj leti... Primerjava med D175 AT in G194 AT ... Stil voznje je podoben...   
    • Hehe, nisem tolk občutljiv, kaj vozim, ker bi drugače imel Audija al pa Mečko al pa kaj drugega prestižnega. Opažam edino to, da 10 let nazakj nisem imsel takega občutka, da bi se kvaliteta avtov močno razlikovala med seboj.   Od kar pa so tukaj EV-ji in se zaradi dragih baterij lovijo evrčki pri uporabi crapy materialov pa nas pelje nazaj v 90-a, ker je bila razlika med Mercedesom in KIA še ogromna.   Bom še 1x ponovil, po moje, še ni čas za EV-ja, ker dokler ne bo na cenovnem nivoju in kvalitetnim interjerjem bo pač treba počakat. Lahko se vsi fani EV-jev zaletavajo s hvaljenjem, ampak EV-ji so še v fazi veliko denarja za malo kvalitete. Ko pridejo v fazo za malo denarja, malo kvalitete in kontra za veliko denarja veliko kvalitete se bomo pa spet pogovarjali kaj kupiti in ne ali sploh kupiti.   Ja, jebat ga Mazda 6 me je pač razvadila.
    • Za kratke razdalje je čist OK, kot sem napisal. Se pa čudim, da @dvorjan tole vozi na roadtripe dolžine 750km. Ok mogoče sem narobe zastopil pa je to naredil v treh ali štirih dneh vožnje in ne v enem.   Aja še vedno ne vem kako se spusti voznikov sedež.
    • Sej veš kje je glavni problem? Kupuje rabljen avto in tam se ne ve kaj je počel prejšnji lastnik. Načeloma z zadnjim FL od leta 2018 ne bi smelo biti nekih večjih težav saj so odpravljene večinoma vse porodne in tudi zamenjali so način čiščenja NOX, ki je zdaj preko AdBlue ssistema, kar zmanjšuje nabiranje saj v sesalnem kolektorju.   V glavnem servisna "knjižica", pregled kilometrov pri menjavi in da je opravljeno po navodilih proizvajalca. Testna vožnja pa bi moralo biti OK.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.