Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Prosil bi za nasvete: pri prednjem levem kolesu (prednjem levem delu avta) mi nekaj ?udno poka. Zadeva se pojavlja samo ko cesta ni gladka oziroma malenkost "ruka" (slab, razpokan asfalt, makedam,...), najve?rat ko peljem naravnost - v ovinkih zelo redko. Na mo?no neravni podlagi, ko je vzmetenje najbolj "obremenjeno" se to ne dogaja.

 

Hec je, da nikakor ne morem ugotoviti kaj bi bilo - karkoli sem probal vse je ok - vse v tem delu podvozja ?tima (ni? nima "lufta"):

 

- kon?niki ok

-nihajna roka ok

-stabilizatorji ok (menjani dva meseca nazaj)

-zglob - ni ob?utiti karkoli narobe (ponavadi tega najprej zazna? v ovinkih)

 

Vse zgleda ok!!!

 

Avto je sicer zelo super vozen - pri 160 se vozi gladko brez vsakih tresljajev. Mi pa gre rahlo na ?ivce to pokanje (zvok je pa zelo podoben kot takrat, ko je bil zani? stabilizator).

 

Prosil bi, da sporo?ite morebitne izku?nje oziroma predloge, kaj bi lahko bilo oziroma kaj natan?neje pregledati.

 

Hvala.

Napisano

morda pri toliko km-jev malo ra?unaj na kake amortizerje :D kake stabilizatorje ali bla?ilce motorja ipd.

?e pravi? da je z lufti vse ok.

Kako pa si lufte probaval ko je avto na tleh ali si ga z dvigalom dvignil pa potlej probaval??

Je pa na pamet te?ko to dolo?it kaj bi lahka ?e blo!

Ker veliko ti pove ?e sam zvok ?e pa? ga sli?i? v ?ivo <_< in lahko la?je pomaga?.

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

preveri ?e fedre ?e ni katera "po?la". Podobno je blo pr kolegu, tut blo vse videt ok, pa je blizu skodelice prerjavela fedra in je podobno pokalo na slabem terenu.

 

 

lp, Ale?.

mazda_banner.jpg
Napisano

Probal na tleh. Pri mehaniku sva avto dvignla in vse posku?ala-nikjer lufta ali karkoli.

 

Kar se ti?e feder: tudi ?e je po?ena avto stoji kot je potrebno?

 

Amortizer je varianta ja - ampak se ?elim prepri?ati, da ne me?em denar naokrog brez potrebe.

 

Nosilci motorja: dvomim, ker bi se moralo kaj sli?ati tudi pri zagonu motorja ali v prostem teku - oziroma tudi ko nagazi? ve?je luknje.

 

Super pa, da poveste izku?nje in predlagate, da enkrat spet dvignem in vse pregledam pa da vidmo, ?e bo kej dal.

 

Hvala.

 

lp

Napisano

sem se jaz ?e zajebval s parimi f-kami, pa nismo ni? najdli, pa se zajebavajo drugi, pa tud ni? ne najdejo.stvar se pogosto pojavi tudi na drugih vozilih, oa razen da je zadeva malo mote?a, ni vredna omembe... iz izku?enj!

Napisano

hudi?a samo nekaj se mora dat po?timat da ne ropota ve?!!

Lahk pa uleti? na sre?anje danes ?e si iz LJ ali okolice pa tam re?emo kero!!

 

lp

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Lahko so ?e amortizerji, potem je lahko "?al?ka" navrh amortizerjev, lahko je notranji zglob pri volanu (?pur?tanga), roke niso, mogo?e samo kugle na rokah, stabilizator pal?ke so rade,...

:)
Napisano

Lahko so ?e amortizerji, potem je lahko "?al?ka" navrh amortizerjev, lahko je notranji zglob pri volanu (?pur?tanga), roke niso, mogo?e samo kugle na rokah, stabilizator pal?ke so rade,...

 

 

 

Ja...amortizerji-ma kdo predlog kako najla?je preverit?

 

Zglobi preverjeno ok. Kugle enako. Stabilizatorje sem menjal 3 mesece nazaj vse 4-prevrjeno ok.

 

Sej druga?e ni panike - samo na ?ice mi gre.

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Poglej ?e je stabilizator dobro privit! ?e ni dobro zategni (z pi?tolo)

Meni je tudi ropotalo (takrat ko sem nahitro zavil levo ali desno ali pa na neravninah, luknjah....)

Napisano

ne morm vrjet

sam men tud to dela <_<

 

prvo sm mislu da sede? ?kripa sam sm pol hitr ugotovu

da je to tm nekje uspred :P

 

men je reku mehanik da je to normalno zdej k je suho

sam ?e zmer nevem kaj je hotu s tem povedat :hohoho:

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Prosil bi za nasvete: pri prednjem levem kolesu (prednjem levem delu avta) mi nekaj ?udno poka. Zadeva se pojavlja samo ko cesta ni gladka oziroma malenkost "ruka" (slab, razpokan asfalt, makedam,...), najve?rat ko peljem naravnost - v ovinkih zelo redko. Na mo?no neravni podlagi, ko je vzmetenje najbolj "obremenjeno" se to ne dogaja.

 

Hec je, da nikakor ne morem ugotoviti kaj bi bilo - karkoli sem probal vse je ok - vse v tem delu podvozja ?tima (ni? nima "lufta"):

 

- kon?niki ok

-nihajna roka ok

-stabilizatorji ok (menjani dva meseca nazaj)

-zglob - ni ob?utiti karkoli narobe (ponavadi tega najprej zazna? v ovinkih)

 

Vse zgleda ok!!!

 

Avto je sicer zelo super vozen - pri 160 se vozi gladko brez vsakih tresljajev. Mi pa gre rahlo na ?ivce to pokanje (zvok je pa zelo podoben kot takrat, ko je bil zani? stabilizator).

 

Prosil bi, da sporo?ite morebitne izku?nje oziroma predloge, kaj bi lahko bilo oziroma kaj natan?neje pregledati.

 

Hvala.

 

Kaj to?no si menjal pri stabilizatorju? Samo ?ipke? Mora? menjat tudi vodila (most je treba odvit in spustit za ene 10 cm - zato se noben mehanik no?e ukvarjat s tem in pravi, da je ok). Avto postavi na kanal in probaj na sprednji in zadnji stabilizator ?tangi, ?e mata kaj lufta.

 

Lahko bi bil tudi nosilec motorja/menjalnika ...

Broken hearts and other mortal wounds ...

user posted image

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • So bili tej Arctic 360 lani decembra znižani na 80€ in sem ga vzel, ko sem moji sestavljal PC. Noro dobro hladi (intel). Kako bi lahko AIO bil problem z višino rama pa mi ni jasno. Zračni dual tower cooler ja, za AIO pa ne bi smel bit problem? Edino, če imaš mogoče kako mATX varianto plate? Ampak tudi moja draga jo ima in kišto tudi, pa ni bilo problema tega 360 Arctica not spravt. Jaz na mojem 13600K imam zračnega, Dark Rock 4, pa potem še tisti intel cpu bracket namesto serijskega cpu držala na plati. Pri temu Arcticu konkretno ga moraš itak zamenjat, imajo pa zraven svojo varianto bracket-a za intel. Za AMD ga ne rabiš. Sem ga pa montiral tudi kolegu na 7800X3D, je pa pri AMD edino malo nerodno vijačenje, s tistimi upognjenimi fedri. Njemu je potem v idle laufalo 40-45, kar je za te AMD kar normalno, glede na to kako so narejeni, za igre ne vem z glave, ker je potem še drekal tiste PBO in neki navijal itd... je pa zelo zadovoljen. Res je dober cooler.    EDIT: Si sigurno prav gledal? Kolikor vidim imaš v 4000D normalno supported 360 radiator, tudi zgoraj. Ne more bit potem 280 nikakor ovira.
    • To je res vrhunska neumnost. Tule je malo globlja raziskava. Sem nekaj časa nazaj pogledal.    
    • Kakšno vezo imajo neke nebuloze diktatorja Stalina s fiziko? Pozabi na te bumbarje. Njim ni nič drugega jasno, samo kako se na oblasti obdržati...
    • Pri našem službenem Peugeot Rifterju l. 2019 je pri 45.000 km zamašilo oljno pumpo zaradi razpadanja jermena in je šlo 1000 €+ za popravilo. Wet belt je res bedarija.
    • Iz moje statistike pride tudi nekaj zanimivih številk: Od 2015 se v službo večinoma vozim s kolesom, 15,7 km v obe smeri, 150 višinskih metrov. Do zdaj se je nabralo 5702 km in 75386 višinskih metrov. Na kolesu sem sedel 16 dni, 22 ur in 58 minut. Če malo obrnem številke in upoštevam povprečno porabo moje Mazde CX-30 6,3/100 in zdajšnjo ceno goriva, bi naneslo 521 €, če bi opravljal pot z avtom.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.