Skoči na vsebino

Vpra?anje za yavarye V6

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljen je pa tudi za ostale lastnike V6 mazdinih motorjev

 

zanima me katero olje uporabljate,

kako je z porabo olja imate,

imate probleme z tefloni, so te?ave pri zamenjavi le teh 8ali je normalno kot pri ostalih motorjih)

a so problemi z pregrevanjem samo zaradi tla?nega pokrova.

 

pa ?e ?e ima kdo kaj za povedat ....

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Olje vsi vedo da Valvoline 5-50.

Porabe ni bilo kljub 270 kkm.

Nobenih teflonov zamenjanih.

 

WTF "a so problemi z pregrevanjem samo zaradi tla?nega pokrova." ??? ?zmeden?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Jaz sem dal 5W-40, bixxoil premium, vse ok.

 

NAredil ze 3.000km benetke, dunaj in naokoli, niti mililitra pozrlo olja. Tudi prejsnji lastnik je rekel da samo redno servis na 10.000km ni druge potrebe, in mu verjamem.

Sem na 213.000km....

 

P.S. V podpisu pa je poraba bencina, in se sam ne verjamem da je res....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ja jaz moram na mojem tankat olje vsakih 4tkm po liter pa tudi malo skadi ko se bremzam z motorjem in potem dam gas. Zato spra?ujem kako olje tankate ker v stare japonce naj nebi dajali sintetike. Pa malo tipam kaj drugi vozite v X6.

Druga?e je pa poraba pri lepi vo?nji 9 litrov.

Od nakupa pa zamenjano:

V?igalni kabli

Kapa razdelilca v?iga z rotorjem,

obnovljne sprednje roke.

 

stajne km ?tevca 217000 km. To je pribli?no ker stanje po ra?unih zadnji dve leti ni zavedeno.

 

Sedaj me ?aka velik servis na katerem bom zamenjal tudi teflone in mislim, da bi moral te?ave z oljem odpravit.post-24-1236869068_thumb.jpg

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Ja jaz moram na mojem tankat olje vsakih 4tkm po liter pa tudi malo skadi ko se bremzam z motorjem in potem dam gas. Zato spra?ujem kako olje tankate ker v stare japonce naj nebi dajali sintetike. Pa malo tipam kaj drugi vozite v X6.

Druga?e je pa poraba pri lepi vo?nji 9 litrov.

Od nakupa pa zamenjano:

V?igalni kabli

Kapa razdelilca v?iga z rotorjem,

obnovljne sprednje roke.

 

stajne km ?tevca 217000 km. To je pribli?no ker stanje po ra?unih zadnji dve leti ni zavedeno.

 

Sedaj me ?aka velik servis na katerem bom zamenjal tudi teflone in mislim, da bi moral te?ave z oljem odpravit.post-24-1236869068_thumb.jpg

 

Tole je pa mal prevec, glede na to da je 4L olja v masini ti po ?rnem humorju sploh ni treba menjati olja....

A si preprican da ti kje ne odteka iz karterja????

Pa tudi bel dim iz motorja mi govori da se ti nekaj mesa v masini..pazi! 1L na 4.000km = 4L na 12.000km, in menja se na 10.000!!!

 

Meni ne popije niti mililitra.....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Pozdravljen!

 

Svetujem ti veliki servis, ker tile motorji zelooo radi zaribajo ?e nimajo dovolj olja. Imal sem ?e opravka z kr nekaj ford probe in xedosi 2.5 v6, ki so zaribali zarad premale koli?ine olja.

 

 

 

lp, Ale?.

mazda_banner.jpg
Napisano

Tisto s sintetiko je narobe, ker je tovarni?ki predpis da v mazdine V6 motorje obvezno sinetiko niti polsintetika ni ok.

Vsak motor zariba ?e je brez olja in mazda ni izjema, tako da ...

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.