Skoči na vsebino

Vpra?anje za yavarye V6

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljen je pa tudi za ostale lastnike V6 mazdinih motorjev

 

zanima me katero olje uporabljate,

kako je z porabo olja imate,

imate probleme z tefloni, so te?ave pri zamenjavi le teh 8ali je normalno kot pri ostalih motorjih)

a so problemi z pregrevanjem samo zaradi tla?nega pokrova.

 

pa ?e ?e ima kdo kaj za povedat ....

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Olje vsi vedo da Valvoline 5-50.

Porabe ni bilo kljub 270 kkm.

Nobenih teflonov zamenjanih.

 

WTF "a so problemi z pregrevanjem samo zaradi tla?nega pokrova." ??? ?zmeden?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Jaz sem dal 5W-40, bixxoil premium, vse ok.

 

NAredil ze 3.000km benetke, dunaj in naokoli, niti mililitra pozrlo olja. Tudi prejsnji lastnik je rekel da samo redno servis na 10.000km ni druge potrebe, in mu verjamem.

Sem na 213.000km....

 

P.S. V podpisu pa je poraba bencina, in se sam ne verjamem da je res....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ja jaz moram na mojem tankat olje vsakih 4tkm po liter pa tudi malo skadi ko se bremzam z motorjem in potem dam gas. Zato spra?ujem kako olje tankate ker v stare japonce naj nebi dajali sintetike. Pa malo tipam kaj drugi vozite v X6.

Druga?e je pa poraba pri lepi vo?nji 9 litrov.

Od nakupa pa zamenjano:

V?igalni kabli

Kapa razdelilca v?iga z rotorjem,

obnovljne sprednje roke.

 

stajne km ?tevca 217000 km. To je pribli?no ker stanje po ra?unih zadnji dve leti ni zavedeno.

 

Sedaj me ?aka velik servis na katerem bom zamenjal tudi teflone in mislim, da bi moral te?ave z oljem odpravit.post-24-1236869068_thumb.jpg

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Ja jaz moram na mojem tankat olje vsakih 4tkm po liter pa tudi malo skadi ko se bremzam z motorjem in potem dam gas. Zato spra?ujem kako olje tankate ker v stare japonce naj nebi dajali sintetike. Pa malo tipam kaj drugi vozite v X6.

Druga?e je pa poraba pri lepi vo?nji 9 litrov.

Od nakupa pa zamenjano:

V?igalni kabli

Kapa razdelilca v?iga z rotorjem,

obnovljne sprednje roke.

 

stajne km ?tevca 217000 km. To je pribli?no ker stanje po ra?unih zadnji dve leti ni zavedeno.

 

Sedaj me ?aka velik servis na katerem bom zamenjal tudi teflone in mislim, da bi moral te?ave z oljem odpravit.post-24-1236869068_thumb.jpg

 

Tole je pa mal prevec, glede na to da je 4L olja v masini ti po ?rnem humorju sploh ni treba menjati olja....

A si preprican da ti kje ne odteka iz karterja????

Pa tudi bel dim iz motorja mi govori da se ti nekaj mesa v masini..pazi! 1L na 4.000km = 4L na 12.000km, in menja se na 10.000!!!

 

Meni ne popije niti mililitra.....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Pozdravljen!

 

Svetujem ti veliki servis, ker tile motorji zelooo radi zaribajo ?e nimajo dovolj olja. Imal sem ?e opravka z kr nekaj ford probe in xedosi 2.5 v6, ki so zaribali zarad premale koli?ine olja.

 

 

 

lp, Ale?.

mazda_banner.jpg
Napisano

Tisto s sintetiko je narobe, ker je tovarni?ki predpis da v mazdine V6 motorje obvezno sinetiko niti polsintetika ni ok.

Vsak motor zariba ?e je brez olja in mazda ni izjema, tako da ...

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • To kar drži a le, če je v voznem stanju... 😁🫣😉
    • Včasih prideš tudi do podna in ne gre več... 
    • Ne zastopim, prav res da ne...   Marca je bilo kar malo treme, da se ZOE ne izkaže v primerjavi z dizelašem, zdaj pa taka nizka poraba, da naj je dizelaš ne bi bil sposoben doseči...   Res bova morala narediti enkrat midva ta test, pa da vidimo. Težava je le, ker nimava enakovrednih vozil - ZOE je precej manjše vozilo od sedemsedežnega enoprostorca. Pa vseeno...    Mimo grede, za 48,38€ dobim na Hrvaškem 37,79 litra nafte. Če to razdelim na 750 km, je to poraba 5 litrov na 100 km. To naš FucksWagen brez težav doseže, če je le malo bolj odprta cesta in niso samo naši hribi na voznem redu...
    • Jaz mislim, da to diši po novem "poraba izziv". 😎   No jaz za ta denar verjetno lih ene pol od 750km naredim 😀
    • Spet nekaj zanimivega v moji Knipex zbirki. Nebi predstavljal "kar ene" klešče,a so res "posebne"...mogoče za koga zanimive.   Gre za ščipalne klešče z posebno geometrijo oz. brez klasičnega tečaja-nemogoče,da ste kaj takega kje drugje že videli-Knipex patent drsnega "tečaja",ki prenaša središčnico na začetek rezila,kar je z klasičnim tečajem praktično nemogoče. Klešče so za svojo kompaktnost-dolžino 18cm izjemno zmogljive-zmorejo ščipati piano žico do fi-3mm😲 Presenetljivo je tudi dejstvo,da še zmeraj izgledajo kot klasične ščipalke.   Bom prilimal še slike drugih dveh tipov ščipalk,ki sem jih tukaj že predstavljal...in katera imata oba enako zmogljivost...tukaj se vidi,za kaj pri teh kleščah gre. Seveda ima vsak tip svoje prednosti in slabosti...pač odvisno,za zaj rabiš. Je pa proizvodnja takega tipa klešč izjemno zahtevna,in seveda je za to cena tudi temu primerna-50€ je že zelo lepa cena.      
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.