Skoči na vsebino

Japanese performance


Symon

Priporočeno sporočilo

glede turbo in kompresorja je baje mo?na tut kombinacija obojega :bravo:

 

Ja tudi to se da in ni ni? novega. S kompresorjem se izni?i turbo lag, z veliko turbino pa se lahko konkretno pove?a konjenico od dolo?enih obratov naprej, ko turbina dobi pozitiven boost.

To je imela ?e dirkalna Lancia Delta S4. Kasneje kot najbr? edini serijski avto takrat tudi Nissan Micra/March Super Turbo. 1.0 turbo in kompresor, 110 konjev. Ker je rabila le 7,7 sekund do 100 je to ?e vedno najhitrej?a Micra in ?as bi ?e bil, da nova podre ta rekord. Mogo?e ga bo z 1,6 turbo motorjem iz Juke, ker govori se o ne?em takem. Aja in v zadnjem ?asu je ?e VW 1,4 TSI motor, ki ima isto kombinacijo obojega. Zanimivo, VW je ?e eksperimentiral z G-ladderjem (ki se ni obnesel saj v resnici ni bila ekonomi?na ali zanesljiva re?itev), bomo videli koliko ?asa se bo obnesel tale njihov TSI.

 

OK dost offtopic. V glavnem danes ko je de? malo me?em vse ?lanke v PDF. ?e bo kdaj kdo rabil... :P

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • Odgovori 82
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Bi rabil :P sploh ker je de? pa da si malo preberemo dok sonce ne posije :)

 

Kva rabi?? :D Ve?ino ?lankov je sicer ?e Mazdaman konvertiral v PDF, ?e pa rabi? kak?nega specifi?nega mi pa po?lji ZS z mailom in ti ga po?ljem. Aja pa v PDF sem vrgel samo tehni?ne ?lanke, ne predstavitve. :blush: Ki jih imam ?e kar nekaj na zalogi. A uploadam ?e RX-8 turbo? :P
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 3 tedne kasneje...
  • 2 leti kasneje...

Ni Japanese performance je pa zelo uporabna knjiga za vse ki imajo MX5. How to Build a High-Performance Mazda Miata MX-5

Nasploh je zelo uporabna knjiga, je dosti uporabnega znanja na podro?ju tuninga tudi za vse, ki (?e? :P ) nimajo Miate. :notworth: Je pa ?al "demo" in je le nekaj zanimivih odsekov, za ve? jo je potrebno kupiti.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • 2.3 mašina je imela 3-4 iteracije. Zadnja je z redno menjavo olja ok. Prvim so pokale glave, ker so se luknjice zamašile, ki so med cilindri olje prepuščale, zadnja je baje sloted.   Ampak to so vse 2.3 280 mašine. In servisi nimajo pojma, ko to vprašaš.   Imam 1.5 3 cilindra in od MY2020 ima oljno črpalko gnano z mokrim jermenom in ne zobnikom. Baje penlo olje ob objestni vožnji in je lahko brez olja obstala. Na servisu nič ne vejo o tem.   Pri obeh mašinah zna bit še problematičen carbon built up, ampak ot imajo Mazde baje podoben problem.
    • Kje so časi RS Coshwort-a, potem bi bila odločitev logična....moj glas gre ST, ki je res stroj, če res rabiš 280km....kdaj jih bos uporabil je drugo vprašanje....glede zanesljivosti bi pa zih vzel Mazdo, ceprav verjetno je Ford ST program drugacna serija kot ostalo @godlike bo verjetno vedel....
    • Pa dam tudi jaz eno sliko kar tako:     Ta čas, ko nekateri glancate svoje Mazge in ko jim drugi naročate tablice, ta tretji z Mazgami uživamo v potovanjih...
    • Focus za družinsko kočije se mi zdi ravno prav z 182 konji. ST je pač brutaln. Pa se je prodajal samo 1.5 leta. V Sloveniji so najbolj redka mašina.
    • Plastike na CX30 me ne motijo ,če je siva barva avtomobila..,če pa je bela me pa motijo preveč in bele ravno zaradi teh plastik nebi imel..,Ko bi lahko dal motor od fokusa v CX30 😃
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.