Skoči na vsebino

MAZDA MX5


mx555

Priporočeno sporočilo

pozdravljeni vsi skupaj na forumu...

 

sem novope?eni "mazda?" in sicer kupil sem si Mazdo MX5 :D:D:D

zanima me kje je kak?en dober serviser v okolici Ljubljane?avto ima 100.000 prevo?enih, je letnik 2001 in je kar nekaj ?asa stal (dobro leto ni bil vo?en), motor pa je 1.8....kako je kaj z jermeni?menite da so ?e za zamenjati?

dobrodo?lo ?im ve? informacij!

 

Hvala

 

 

P.S.: slikce ?e pridejo!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Se strinjam, lahhko ti dam telefonsko! :danzoman:

 

A je skor tvoj sosed ? <_<

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pozdravljeni vsi skupaj na forumu...

 

sem novope?eni "mazda?" in sicer kupil sem si Mazdo MX5 :D:D:D

zanima me kje je kak?en dober serviser v okolici Ljubljane?avto ima 100.000 prevo?enih, je letnik 2001 in je kar nekaj ?asa stal (dobro leto ni bil vo?en), motor pa je 1.8....kako je kaj z jermeni?menite da so ?e za zamenjati?

dobrodo?lo ?im ve? informacij!

 

Hvala

P.S.: slikce ?e pridejo!

 

 

Zamenjava zobatega in ostalega jermenja zapovedana na 90 000..

Vsaj pri 1,6 motorju..

Sicer pa poglej v knjigo ,zih pi?e kako in kaj.

?e si jo sevede dobil zraven...

 

Drga? pa ,obilo veselja ... :bravo:

14762217.jpg

 

Ex......... M6 136 diesel , l.02

Present.. M6 2.0 benz + gas no more , l.08

Forever.. MX5 1.6 , l.99

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ali res ni potrebno menjati ?onarjev pri teh km?

 

?ponarji (napenjalci) so ponavadi le?aji, ko razdere?, sli?i? ?e so le?aji ?e OK, potem jih na?eloma ni treba menjat...

 

druga?e pa, ?e ni prevelik stro?ek, zamenja?, pa mir v hi?i

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potehnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
    • Meni je pa všeč to, da ljudje lepo grejo med avti in ne butajo ogledal😉 Aja, pa še točno vidim, če je avto zaklenjen ali ne.... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.