Skoči na vsebino

323f-ka pije olje


Priporočeno sporočilo

:P ce bo poceni

 

seveda... dam tudi na lizing :):D Mal heca pa more bit, sm pozabu smejkote narisat v prej?nem postu...

 

Sirius se je pa razjezu.. :) Sj ni problem narest generalko.

Sm ?e v dilemi ali naj naredim generalko ali naj zamenjam avto...

 

Po eni strani bi nabavil nekaj novej?ega, ker nevem kok je kej "ekonomno" vlagat v 13 let str avto,

po drugi strani mi je pa ?al makine...

ELDO_323f
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

seveda... dam tudi na lizing :):D Mal heca pa more bit, sm pozabu smejkote narisat v prej?nem postu...

 

Sirius se je pa razjezu.. :) Sj ni problem narest generalko.

Sm ?e v dilemi ali naj naredim generalko ali naj zamenjam avto...

 

 

Po nerodnosti sem te "nadrl".

Vse kar sem napisal je bilo namre? namenjeno Toma?u v temi Motorno olje. Ker gre za podobno zadevo, sem pome?al temi in pisal tebi kar je bilo namenjeno njemu. Seveda se pri nesporazumih stvar rado zaplete z nepotrebnimi ?iv?ki. Tako, da vzamem besedo nazaj.

Ne vem kaj si sicer dal v ma?ino po nasvetu mehanika, je pa tisto, kar sem ti priporo?il zelo gosta zadeva, ki omogo?a debelej?i mazalni film in na ta na?in pove?uje tesnjenje med obrabljenimi deli s pove?ano zra?nostjo in, ?e ne pomaga je stanje v motorju porazno.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

:D Kako bi ti razlo?il. Tefloni so una tesnila na ventilih. Tam so zato, da olje, ki je v glavi ne ste?e po vodilih ventila v motor. Ko tefloni ne tesnijo ve? dovolj dobro pa gre olje v motor, iz motorja pa se za?ne nezdravo kaditi. <_<

So okoli ventila na sliki.

Objavljena slika

Izgledajo pa naprimer takole:

Objavljena slika

 

Dostikrat lahko naro?i? kar komplet tesnil za glavo, po?tima? enkrat za vselej vse skupaj pa ima? mir. B)

?e bi hoteli re?i tesnilo na pokrovu ventilov bi napisali tesnilo na pokrovu ventilov. :D

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Aha, rezumem, no ve?ino tesnil pri glavi je bilo menjanih pred kratkim (po?ila dihtunga na glavi, bilo treba raztavit celo ma?ino :glare: ) izjema je biv pokrov ventilov, za teflone :) bom pa pra?u majstra ki je raztavil ma?ino, ?e ne bo menjava na pokrovu pomagala :P

panoramska.jpg
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 6 mesecev kasneje...

Da malo ukradem temo, gre za avto v profilu l95

 

In sicer papa olje, po besedah prej?nega lastnika okoli pol litra na 5k km, vendar vem, da je bil skromen :)

Avto je imel izmerjeno kompresijo in vse lepo lavfa, tko da je sum na teflonih.

 

Sedaj pa vpra?anje, malo sem se pozanimal in sem "sli?al" govorice nekega mehanika, da se da teflone zamenjati brez da bi bilo potrebno podirati ma?ino, je kaj resnice v tem, meni se namre? ne zdi najbolj logi?no?

 

Pa ?e kdo ve kje bi te teflone lahko nabavil (mogo?e tole) in v primeru da bi bilo potrebno odprt ma?ino katere ostale stvari bi ?e potrebova(tesnila itd).

 

Ps, ve kdo za kak service manual za ta avto, tist avtotool al kaj je mi ni najbolj v?e? :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tefloni se dajo zamenjati brez demontaranja glave motorja. Potrebno je imeti ustrezno orodje, da se stare potegne ven. Odstrani se bregasta osovina, da je dostop do ventilov prost. Mislim, da je tudi kak forumovec, ki to zna narediti (mogo?e YavarYe???).

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Da malo ukradem temo, gre za avto v profilu l95

 

In sicer papa olje, po besedah prej?nega lastnika okoli pol litra na 5k km, vendar vem, da je bil skromen :)

Avto je imel izmerjeno kompresijo in vse lepo lavfa, tko da je sum na teflonih.

 

Sedaj pa vpra?anje, malo sem se pozanimal in sem "sli?al" govorice nekega mehanika, da se da teflone zamenjati brez da bi bilo potrebno podirati ma?ino, je kaj resnice v tem, meni se namre? ne zdi najbolj logi?no?

 

Pa ?e kdo ve kje bi te teflone lahko nabavil (mogo?e tole) in v primeru da bi bilo potrebno odprt ma?ino katere ostale stvari bi ?e potrebova(tesnila itd).

 

Ps, ve kdo za kak service manual za ta avto, tist avtotool al kaj je mi ni najbolj v?e? :)

 

Je izvedljivo, in sem ?e delal.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • A si kupu La Sportiva, al pa Scarpa, La Scarpa pa sigurno ne 😁 Je pa oboje pro liga in nisi mogu nič zajebat.     Vibram je kar v vrhu, če ne vodilni kar se tiče te scene, imaš pa različne Vibram podplate, glede na lastnosti oz. potrebe uporabnika. Sam imam dvoje La Sportiva plezalke in ene imajo Vibram Grip, to je zelo mehak podplat, ki se hitro obrabi, se precej upogiba in je bolj primeren za kake gladke skale, plate, medtem, ko imam druge plezalke z Vibram Edge podplatom, ki je precej trši in posledično tud cela plezalka je tko narjena, da ma trdi in oster rob in je precej neudobna, to maš pa potem za stopat na mikro špičke, robove in reže v skali. Pojasnilo Alpine glede degradacije ali hidrolize materiala je ubistvu na nek način zelo na mestu, to se dogaja tudi drugje. Ne poznam pa Alpininega načina/kvalitete proizvodnje. To je vse na nek način performance obutev in da vam bo držala 15 let nikol ni bil njen glavni namen. Ni problem v podplatu, pač pa materialu ''midsole-a'', tistga dela med podplatom in samim čevljem in pa tudi vrste lepila. Kot ljubitelj in zbiratelj, sem to vidu tut pri supergah, ko ima nekdo v kolekciji kak starejši nenošen par, na polički ali v vitrini, po možnosti še mal sonček gor posije dnevno... Na pogled zgleda čist ok superga, ampak midsole rata kot biskvit in razpade, če začneš karkol prčkati po njem, ali nosit. Zgleda pa nekako tkole. Jordan 4 Crumbling | Just enjoy your sneakers! 📸 by IG:... WWW.FACEBOOK.COM Just enjoy your sneakers! 📸 by IG: paging_dr.sole Isto je z vašimi pohodnimi čevlji, če jih ne nosite in ležijo nekje v kaki rahlo vlažni garaži, kleti 10 let... Tuki podplat ni kriv nič, konc koncev podplat ne razpade, ampak odpade.
    • Itak. Za vse kar gre na slabše je kriv Robi, za vse, kar gre na boljše je zaslužen Ivan. Ali je mogoče kaj vmes?   Moje mnenje je, da je velika težava tudi in predvsem v nas samih, naši balkanski mentaliteti, dvojnih merilih. Kdo od "normalnih" bi recimo kljub jasnim pravilom odrezal DPF filter in zaradi nekaj 100 € koristi ogrožal zdravje drugih udeležencev v prometu? Danec, Šved, ... ?   Mimogrede, v četrtek sem v Sevnici videl premijsko rdečo Mazdo s KP tablico ...
    • Aja, pa tudi inflacijo imamo trenutno med najvišjimi v evro območju. Slučaj? Ne - golobnjakova druščina  na delu oziroma nedelu. 😉
    • Ne razumem...  V čem je poanta, da mora met avto 200 konjev in več? Zakaj jih rabiš? Za normalno vožnjo iz Hrastnika čez Litijo v Ljubljano? Za 130 po AC? Oziroma za vožnjo v koloni in v zastojih? Za prehitevanje? Koga boš prehitel? Kolesarja? Kosilnico? Tipičen primer nestrpnosti. Za vožnjo po omejitvah imajo vsi avti dovolj konjev. Kaj bi pol lahko rekli vozniki tovornjakov? Od 410 do 780 konjev za isto skupno težo... Zakaj že? Zaradi prestiža... Ja... Imam toliko konjev, pa čeprav je samo napis gor.  To je MOJE mnenje. 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.