Skoči na vsebino

Popravilo centralnega zaklepanja


matobeli

Priporočeno sporočilo

Torej, centralno zaklepanje mi malo ?trajka. na sovoznikovi strani dela, na voznikovi pa praviloma samo odklene/zaklene voznikova vrata. Ampak ob?asno, recimo, ?e je polna luna/velika no?/novoleto,... pa dela tudi na voznikovi strani. A imam lahko sre?o in je samo kak?en kontakt oziroma nekaj kar lahko sam popravim ali je lahko kaj bolj zakompliciranega? :blush:

 

Aja, avto pa je Mazda 323 P, 1997, 3 vrata

 

Ojoj, sem malo falil forum, sem hotel dati v Tehni?ne te?ave forum

BRUUM-BRUUM

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

mislim da gre tle za kako man?o napako na samem motor?ku ali samem stikalu (nej bo to micro stikalo v samem motor?ku,ali pa je posebaj)

Lahko ga tudi sama centralna enota mal sra?ka!

 

Treba sprobat in pogledat kje bi lahko bila napaka!(?al pa to pogledat preko tipkanja bol te?ko)

 

lp

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

he he

 

Sledi vijakom kolikor jih pa? je ve? kot 5 jih nej nebi blo-ostalo je vse na ?epih!!

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

no, ?e bo kdo imel ?e podobne te?ave z 323, ker so vsi modeli precej enako sestavljeni, uspe?no sem razdrl vrata, odprl mehanizem za centralno, o?istil kontakte in jih malo nakrivil da bolje primejo, podlo?il malo motor?ek (da ga bolj pritiska na kontakte) ker sem ugotovil da ima malo lufta in u?asih zaradi tega ne pride do kontakta. slikic na?alost nimam, oziroma samo par pa so bolj ne pomembne, torej par ?ravfov, da nisem pozabil kako se sestavi nazaj.

 

dela super! in seveda vse to za ni? (0) ?, razen ene 3 urice mojega dela (2.5ure od tega ker sem se jebal in ugotavljal kako in kaj odpreti)

Sedaj pa pogumno naprej, moram razstaviti kompletno armaturo.

 

lp

BRUUM-BRUUM

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Dobro jutro v nov, zadnji teden ta mesec.... 👍😉
    • Se strinjam.   In je zanimivo kako se spreminja. Dokler ni Roglič šel na Vuelto, je bil Giro takoj za Tour-om, Vuelta pa stranski tir.
    • Do konca napoolnjene baterije so pod višjo napetostjo med elektrodami,in so za to kemično veliko bolj aktivne...po domače-ne paše jim biti napolnjene. To je tudi razlog,za kaj jim pada kapaciteta,če jih zmeraj polniš do konca.   Seveda je najlažje trditi...ja ti grki nimajo pojma...ker ti pač paše v agendo...   Ali npr....ko sem pred kratkim dobival ali kupoval baterije za orodje...ena "črtica" od štirih...edino pravilno! Tudi tako...določeni polnilci za LiIon baterije imajo funkcijo za skladiščenje baterije,in jih ne polni do 100%,ampak največ 75%.
    • Morda so se ga pa malo ustrašili, nekaj je poškodovanih, ostalo je pa krivo še nekaj neresnosti organizatorja in sponzorjev.... 🤔😉
    • Res globok poklon maestru za tole predstavo, k je povozil vse.   Da ne bo narobe razumljeno, kar bom napisal v nadaljevanju, saj nikakor ne spremeni nič v zvezi z njegovim dosežkom. Tale Giro postaja drugorazredna dirka, saj razen Pogačarja, ki je številka ena so uspeli naslednjega po rangu na dirko dobiti šele 25. kolesarja sveta. Človek bi pričakoval vsaj še 10 kolesarjev v rangu vmes.   Tako, da očitno Tour ostaja liga zase, Vuelta nekje zadaj, Giro pa, če se bo tako nadaljevalo bo težko upihnil 110. rojstni dan. Se bodo morali Italijani krepko zamisliti kako naprej in kako spet bolj popularizirati Giro.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.