Skoči na vsebino

DPF

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Jaz osebno sem se odlo?il da, vsaj zaenkrat, novega avta ne bom ve? kupoval. Glede na to da avto zamenjam na 3-4 leta imam ve?jo ra?unico ?e vzamem recimo leto ali dve rabljenega...

 

Kar je fajn je to, da lahko dobi? tudi na rabljen avto garancijo. Recimo na alfi sem dobil 1 letno garancijo na neomejeno ?tevilo km... kar je za 2 leti star avto kar ok.....

 

Ampak to je odlo?itev vsakega posameznika.

 

Moj model alfe bi me iz salona pri?el 37k?..... za 2 leti rabljeno sem dal dobro polovico te cene..... :danzoman:

LP D

 

Enako je bilo pri meni. :bravo:

 

 

  • 1 mesec kasneje...
  • Odgovori 191
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Napisano

Ravno ?as mam, pa sem se spravil brat o DPFju na netu. Zanima me nekaj. Filter se na?eloma, "Na?eloma" s?isti sam, ?e je dovolj velika temperatura, kajne! To pomeni, ?e se vozi? kaj vem...s 3000 obrati, se na?eloma s?isti ali pa? tudi ne?

 

Spra?ujem zato, ker sem se v?eraj namenoma vozil iz Lj do Lesc samo v peti tam okoli 3000. Prejle pri vo?nji domov, se pa vklju?i aktivna regeneracija (povi?ana poraba). Zdej pa ne vem. :) Al ga bo treba bl ti?at :)

Napisano

Tale filter deluje po principu, da ima dva senzorja pred filtrom in za filtrom. Ko se neizgorene saje oprijemajo tega filtra ma?ijo luknjice in zato raste tlak izpu?nih plinov pred filtrom in je pove?an glede na tlak za filtrom. Ko preide dolo?eno mejo (razlika med tlakom je nad dolo?eno mejo) spro?i regeneracijo.

 

To se lahko zgodi kadarkoli pa naj si bo vo?nja po AC al pa po mestu z visokimi al pa nizkimi obrati - ni va?no. Ko se senzorja odlo?ita, da je filter zama?en spro?ita regeneracijo pa ni va?no a si prej naredu 100km, pa si tik pred domom se bo zadeva spro?ila, ?e je to potrebno.

 

Zdej pa ?e postopek ?i??enja. Filter se ne ?isti zaradi temperature ampak zato, ker se v filter vbrizgava nafta in jo tam v?ge in skuri vse te saje. Res pa je, da mora bit filter najprej segret na delovno temperaturo, ki je normalna med vo?njo in ?ele potem se spro?i se?iganje.

 

Je pa tako, da imajo filtri v motorjih 2.0 eno vbrizgno mesto za gorivo, pri 2,2 CD pa tri tako, da je postopek gorenja skoraj 3x kraj?i pri cca polovi?ni porabi glede na starej?i motor.

33112_1.png

Napisano

Se pravi, ?e povzamem, ga je brez veze ti??at na nevem kake obrate..Bistvo je da se pa? vozi? nad 2000 obrati in to dalj ?asa...

Napisano

To?no tko pa vozi? ga nad 2.000 obrati sam takrat, k deluje regeneracija, druga? pa ni treba saj se lepo po?uti tud pri ni?jih obratih, ?e ni nekih hudih pospe?evanj.

33112_1.png

Napisano

Hvala Boss..Sem si zgleda mal napa?no predstavlju vso zadevo. Mislim bral sem o aktivni in pasivni regeneraciji. ?e?, da je pasivna takrat ko je pa? vi?ja temperatura in saje same od sebe zgorijo. Aktivna je pa po potrebi, ?e pasivna ne zadostuje..

Napisano

Evo ravnokar sem moral narest en dodaten krog zarad DPF lu?ke, ki si mi je pri?gala ravno ko sem bil dol iz AC..je*** :)

?li smo na morje mal, pa je bla res gu?va, ?akanje v vrsti itd...nazadnje smo se v koloni vozili tam okoli vrhnike. Potem pa pi?i skoraj do Kranja, samo zgleda se mu ni uspel s?istit al kva :)..

Napisano

Ne, ?ele takrat se je spomnu, da je tolk zapacan, da bo treba spucat... pa? ni bil glih dober tajming :jezicek:

33112_1.png

Napisano

Kaj bi se pa zgodilo, ?e bi avto ugasnil. ..Nisem upal, da ne bi za?ela jutri utripat. Sem si najprej rekel, ma klinc, grem jutr v lj, pa se bo ?e spucu, no potem sem se premislu :)

Je pa po tem, ko je lu?ka ugasnila, ?e bla mal pove?ana poraba kokr sm opazu.

Napisano

Evo ravnokar sem moral narest en dodaten krog zarad DPF lu?ke, ki si mi je pri?gala ravno ko sem bil dol iz AC..je*** :)

?li smo na morje mal, pa je bla res gu?va, ?akanje v vrsti itd...nazadnje smo se v koloni vozili tam okoli vrhnike. Potem pa pi?i skoraj do Kranja, samo zgleda se mu ni uspel s?istit al kva :)..

 

v sentviskem tunelu je zasmojeno... :harhar:

 

p.s. kje iz krana pa si ti?

 

Najljub?i mi je zadnji odstavek...

 

Diesel Particulate Filters (DPF)

Reducing diesel soot emissions by 80%

 

Changes to new car emissions legislation scheduled for 2009, the so-called 'Euro 5' standards, will make particulate filters as commonplace in diesel car exhausts as catalytic converters are on petrol cars.

 

The goal is an 80% reduction in diesel particulate (soot) emissions but the technology's not without problems ? AA patrols are already being called to cars with the particulate filter warning light illuminated (indicates a partial blockage).

 

It's clear that changes to driving style may be required too for maximum benefit from these systems.

 

How do they work?

Diesel Particulate filters (DPF) or 'traps' do just that, they catch bits of soot in the exhaust.

 

As with any filter (think of the bag in your vacuum cleaner) they have to be emptied regularly to maintain performance. For a DPF this process is called 'regeneration' ? the accumulated soot is burnt off at high temperature to leave only a tiny ash residue. Regeneration may be either passive or active.

 

Passive regeneration

Passive regeneration takes place automatically on motorway-type runs when the exhaust temperature is high. Many cars don't get this sort of use though so manufacturers have to design-in 'active' regeneration where the engine management computer (ECU) takes control of the process.

 

Active regeneration

When the soot loading in the filter reaches a set limit (about 45%) the ECU can make small adjustments to the fuel injection timing to increase the exhaust temperature and initiate regeneration. If the journey's a bit stop/start the regeneration may not complete and the warning light will illuminate to show that the DPF is partially blocked.

 

It should be possible to start a complete regeneration and clear the warning light simply by driving for 10 minutes or so at speeds greater than 40mph.

 

If you ignore the light and keep driving in a relatively slow, stop/start pattern soot loading will continue to build up until around 75% when you can expect to see other dashboard warning lights illuminate too. At this point driving at speed alone will not be sufficient and the car will have to go to a dealer for regeneration.

 

Expensive repairs

If warnings are still ignored and soot loading continues to increase then the most likely outcome will be a new DPF costing around ?1000.

 

Mainly town based driving

If your own car use is mainly town-based, stop/start driving it would be wise to choose petrol rather than risk the hassle of incomplete DPF regeneration.

 

DPF additives

The most common type of DPF features an integrated oxidising catalytic converter and is located very close to the engine where exhaust gases will still be relatively hot so that passive regeneration is possible.

 

There's not always space close to the engine though so some manufacturers use a different type of DPF which relies on a fuel additive to lower the ignition temperature of the soot particles so that the DPF can be located further from the engine.

 

The additive is stored in a separate tank and is automatically mixed with the fuel whenever you fill up. Tiny quantities are required though so a litre of additive should treat around 2800 litres of fuel, enough to cover 25,000 miles at 40mpg.

 

With this type of DPF regeneration will be initiated by the ECU every 300 miles or so depending on vehicle use and will take 5 to 10 minutes to complete. You shouldn't notice anything other than perhaps a puff of white smoke from the exhaust when the process is completed.

 

AA experience

We're seeing some evidence of these systems failing to regenerate too, even on cars used mainly on motorways. It seems that on cars with a very high sixth gear engine revs are too low to generate sufficient exhaust temperature. Occasional harder driving in lower gears should be sufficient to burn off the soot in such cases.

 

Check the handbook

If you buy a car with a DPF fitted it's important to read the relevant section of the vehicle handbook so that you understand exactly what actions to take if the warning light illuminates and how, if at all, your driving style may need to be adjusted to ensure maximum DPF efficiency and life.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

mah bullshit ta navodila. Druga? sem iz ?en?urja :)

 

aha jest pa cez luzo....drulovka

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

kranj sencur hehe moji zacetki v sloveniji...takrat sem mel samo gorsko kolo in vsak dan spoznal ta del slovenije s kolesom...

moram pa rec, ce prides zivet iz istanbula v kranj je nekako isto, kot bi sel direkt v stalco :) (takrat KR ni premorel niti mcdonaldsa kaj sele kaj druzga....obup :)

sem bil pa super fit takrat (smarjetna gora je bla obvezna vsako soboto)

pa sorry za offtopic, sam sta mi vrtela film nazaj za 14 let

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

kranj sencur hehe moji zacetki v sloveniji...takrat sem mel samo gorsko kolo in vsak dan spoznal ta del slovenije s kolesom...

moram pa rec, ce prides zivet iz istanbula v kranj je nekako isto, kot bi sel direkt v stalco :) (takrat KR ni premorel niti mcdonaldsa kaj sele kaj druzga....obup :)

sem bil pa super fit takrat (smarjetna gora je bla obvezna vsako soboto)

pa sorry za offtopic, sam sta mi vrtela film nazaj za 14 let

 

Zdej smo pa ze tak velecity, da mimo 3h shopping centrov do ?en?urja rabi? 30 min.... :angry2:

 

Nazaj k temi.

 

Ce jaz prav razumem se 'stroka' boji da DPF ni za tiste, ki se vozijo po mestih...a ni tako, da ravno tu ljudje i??ejo manj?o porabo?

:rispekt:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Mazda ima samo t.i. aktivno regeneracijo s se?igom saj

 

Boss, nekaj mi ?e povej. Dorekla sva da mazda nima pasivne regeneracije. Ampak meni je vseeno ?udno. Nekaj ?asa nazaj, sem avto maj?keno bolj pritiskal. Recimo po AC sem ?el lepo v peti 140 nekaj ?asa (1x na teden recimo) pa je bilo recimo da ok.

 

Zadnji tank sem pa rekel, da bom probal na kolko lahko spravim porabo :P . No in po dobrih 350km, AC pravi 6,4. Vse lepo in prav, dokler se mi na poti domov ne pri?ge DPF lu?ka..In potem naredim 2 kroga cirka 20km in stvar ugasne.

 

Zdej pa ?tudiram, v ?em je fora. Za moje pojme sem vozil normalno. Prestavljanje ponavadi nekje okol 2000 vrtljajev, vo?nja vsak dan po AC (Kranj-Ljubljana) lepo v ?esti 130, to je nekje 2200 obratov. Zgleda mu taka vo?nja ne di?i. Kaj pravi??

Napisano

Hmmm ?udno je tole pr teb... jaz vozim podobno in dostikrat pod 2.000 obrati pa se mi ?e ni pri?gala lu?ka za DPF.

 

Se pa meni veliko prej opravi regeneracije in to na 150-200km. Imam ob?utek, da ti senzorji na filtru ne delujejo tako kot bi bilo treba al so pa nastavljeni na nivo, kjer se nato ?e lu?ka pri?ge kjer je filter ?e 60% zabasan.

 

Tole malo povpra?aj na servisu saj tista lu?ka naj bi se pri?gala le v primerih, da ima? precej kratkih vo?enj pa se regeneracije ne more opravit in je to kot zadnji signal, da je treba na en "krog" 10-15min vo?nje, da se zadeva pravilno spuca.

33112_1.png

Napisano

Jah, meni se tut vse bolj ?udno zdi ja. ?e kak senzor ne deluje optimalno, a se to zabele?i kot napaka? V zadnje sva z Bo?tjanom preverila, notri ni bilo zapisanih napak..

Napisano

Ne vem a ta senzor zapisuje napake, ?eprav do napake pride ?ele ko za?ne utripat lu?ka. Druga?e pa pri?gana pomeni samo, da je treba opravit regeneracijo do konca in v bistvu to ?e ni napaka.

33112_1.png

Napisano

To me zdej zanima ja. Ker ?e ni nobene napake, kako bi recimo ugotovil, da je nek senzur fu?, oz. da ne deluje optimalno. ?e bi bil kak senzor fu?, bi se verjetno kaka lu?ka pri?gala? Za motor, DSC,...predvidevam.

 

V sredo grem na Korziko...z avtom ja :). In, ko razmi?ljam o primeru, da mi na otoku za?ne DPF utripat...no raj?i ne razmi?ljam naprej :)

Napisano

V?erja pripeljal Alfo z velikega servisa...... po prevo?enih 100k km je DPF filter ?ist.. prav tako EGR ventil..... :bravo::bravo:

Feel free....

Napisano

Good for you man :) O?itno dela? relacije od Lj do Dunaja, kot je nekdo rekel na forumu, se to ?teje za relacijo :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Jaz bi tak avto takoj prodal 🤓🤣🥸, ali pa se nehal sekirat, ker boš očitno doživel živčni zlom zaradi vseh malenkosti in nebuloz na avtu, ki te motijo....(kot je bilo zapisano že večkrat, nobena znamka ne dela več na kvaliteti kot pred 10 ali 20 leti....in Mazda tukaj ni izjema, in na koncu ti bodo rekli da je delovanje v mejah tolerance.....kdor je delal hišo in imel opravke z razno raznimi mojstri ve kaj sem s tem želel povedati....ti daš 30k za nov avto ali 200k za bajto, potem pa x delov dela folk ki ima osnovnošolsko izobrazbo in ni vse narejeno na milimeter natančno, istega odtenka, ti pa seveda pričakuješ da bo vse kot iz zlata🤣.....na koncu pa nadzornik ob pregledu reče, da je narejeno v mejah tolerance (moja izkušnja ko so polagali parket za katerega sem plačal 100eur/m2 in so mi ga takega ki je imel najvec belih lis (sam parket je bil bp, samo so imele dolocene deske bolj intenzivne kontraste) polozili direkt v dnevni (pa bi jih lahko v shrambo ali v kuhinjo kjer je pult, hladilnik...in sploh ne bi nihce videl tega....) pa sem protestiral in se kregal in so ga 10m2 vrgli ven in naredili / položili na novo....).....pod črto malo moraš imeti srečo, pa za vsako malenkost se ni treba sekirat v življenju 😉 pa lažje prideš skozi, ne glede na to da nimaš porabe 6,5 ampak samo 7.5 🤓🤔😂 in namesto čričkov malo bolj na glas poslušaš radio....
    • Zato ker se mi ni dalo letat po servisu. 😁 Ampak se bom zmenil ja. Vsaj za dve stvari. Vem, da "jamranje" po forumih ne bo rešilo ničesar.    In ne ne delam reklame oplu. Morda bi moral ostati na oplu ja. 😁Ampak tudi opel ni več opel sedaj ko je pod Stellantis grupo.   Jaz omenjam pomanjkljivosti, napake ravno zaradi tega, da vidim če je kdo že imel tukaj podobno...   Za matrične luči objavim posnetek. Moram v avto po kartico dashcama. Pa pol uredit video.  Ker to je ena stvar ki ne dela dobro. Pri Astri K v 8 letih in skoraj 200.000 prevoženih je redkokdaj odpovedal auto način luči.  Ali je bilo zarošeno pred kamero in je potem izklopilo auto naćin (matrični del) ali pa sem ročno izklopil.  Če je bila kamera zarošena je izpisalo opozorilo.  Tukaj pa mi na vsake toliko samo izklopi auto način. Včasih na pol minute vklaplja izklaplja. Brez opozoril...   Mogoče je pa ponedeljkov ali petkov avto. 
    • Kot sem že enkrat zapisal, očitno bi moral ostati na Astri... Čudno, da smo ostali večinoma zadovoljni. Ali si res imel tako smolo, pa zakaj že enkrat ne greš na servis (jamranje na forumu ne bo pomagalo), ali mogoče delaš reklamo za Opel 😁 ?
    • Getz 1.6 105KM je pil 7.5l pa je vožen bil mešano. Izredno poskočna žvad.   Renault 4 GTL mi je pil 10l, ko sem ga podedoval. S teranjem in servisi, sem ga spravil na 9l.   Jaz se držim ZKP-ja. Torej večja kot je kobikatura, bolj je poraba enakomerna. Če je pri istih konjih turbah, je pri nežni nogi nižja, pri preganjanju višja. Seveda tudi krepko bolj leti.   Torej, ker ni odgovora, na servisu še nisi bil? Kaj pa z @NevLado si se dobil na kavi in šel na en krog z njim?   Ker je polno nejevolje nad avtom in porabo. Reševat pa še nisi začel. Za to pa normalno, da se uporablja sarkazem. Jaz sem bil na i20n 3x na tedn na telefonu, pa vsaki teden tam, dokler niso garancijsko uredili.
    • Seveda ima lahko tudi nov avto kakšno pomanjkljivost ali napako. Če in ko jo odkriješ, se pelješ na servis, saj je avto v garanciji, da serviserji avto pregledajo in napako odpravijo. Pisarjenje po forumu problema ne bo rešilo, zato se poraja misel, da je izmišljeno in ima nek drug namen … Skratka, @tommzy, že imaš termin pri serviserju in če ga nimaš, zakaj še ne?
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.