Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Dobi? mogo?e v A3M ali kak?ni podobni trgovini. Zmontira? pa tudi sam saj ni kun?t zamenjati lu?.

 

Sicer pa moje skromno in nepomembno mnenje: Lexuske na Lexusa, angel eyes na BMWja in alu winge na letala! :hohoho:

Napisano

Dobi? mogo?e v A3M ali kak?ni podobni trgovini. Zmontira? pa tudi sam saj ni kun?t zamenjati lu?.

 

Sicer pa moje skromno in nepomembno mnenje: Lexuske na Lexusa, angel eyes na BMWja in alu winge na letala! :hohoho:

 

you're right bro :bravo: pa pozabo si ?e... REMUS rori pa civic ;)

If in doubt, flat out... 

  • 2 meseca kasneje...
Napisano

Kak?en E-bay mogo?e, samo ?e nisem zasledil teh lu?i za MX-5. Res pa da nisem ?e kej podrobno iskal

 

 

kaj pa za mazdo 323f BJ letnik 2000 bi se dobilo angel eyes???

ZOOM-ZOOM
Napisano

kaj pa za mazdo 323f BJ letnik 2000 bi se dobilo angel eyes???

 

 

Mislim da za tole Mazdo ne bo? nikjer na?el angel eyes.

Napisano

Mislim da za tole Mazdo ne bo? nikjer na?el angel eyes.

 

 

ja to mi je ?e dosti ljudi povedalo:( sam jst bi rad mel xenonke pa da nebi skoz pla?eval policajem bi montiral le?e in bi montiru za sipranje ?ip sistem(home made) ali ve? mogo?e katere lu?i majo ?e le?e notr???? hvala za informacije!

ZOOM-ZOOM
Napisano

ja to mi je ?e dosti ljudi povedalo:( sam jst bi rad mel xenonke pa da nebi skoz pla?eval policajem bi montiral le?e in bi montiru za sipranje ?ip sistem(home made) ali ve? mogo?e katere lu?i majo ?e le?e notr???? hvala za informacije!

 

 

popravek: spiranje ?ip*

ZOOM-ZOOM
  • 3 meseci kasneje...
Napisano

Dobi? mogo?e v A3M ali kak?ni podobni trgovini. Zmontira? pa tudi sam saj ni kun?t zamenjati lu?.

 

Sicer pa moje skromno in nepomembno mnenje: Lexuske na Lexusa, angel eyes na BMWja in alu winge na letala! :hohoho:

 

Word! :D

I'm not trying to impress you ... but I have a tractor.
  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Tole sem pa skoraj 101%, da ne obstaja. Sicer pa angel eyes lahko sam naredi?. :P Pa ?e plasti?no steklo obenem o?isti? ker je najbr? ?e motno (vem, ker sem imel, oziroma ?e imamo pri hi?i 323C).

 

Sam res, kok pa nardi? sam angel eyes, ker lu?i niso narjene v okroglem design-u, pri F-ki to skorda nebi bil problem

  • 2 tedna kasneje...
  • 2 meseca kasneje...
Napisano

ko ?e ravno omenjate halo/angel eyes me zanima ?e je mogo?e z takimi lu?mi (na MX3) pri nas sploh narediti registracijo. Sicer sem na nekem kandaskem forumu bral, da naj bi ble ?ISTo kompatibilne z originalni, ter da naj bi izpolnjevale mednarodne predpise, ampak nekako nisem ravno prepri?an v to. Sploh zato, ker si tu v Slo kar naprej nekaj izmi?ljajo <_< .

Henri Toivonen+Lancia delta S4=Dream team

Napisano

Ko ?e ravno omenjate halo/angel eyes me zanima ?e je mogo?e z takimi lu?mi (na MX3) pri nas sploh narediti registracijo.

Legalno ?e ne ker dvomim, da imajo T?V, niti unega E znakca.
Napisano

ko ?e ravno omenjate halo/angel eyes me zanima ?e je mogo?e z takimi lu?mi (na MX3) pri nas sploh narediti registracijo. Sicer sem na nekem kandaskem forumu bral, da naj bi ble ?ISTo kompatibilne z originalni, ter da naj bi izpolnjevale mednarodne predpise, ampak nekako nisem ravno prepri?an v to. Sploh zato, ker si tu v Slo kar naprej nekaj izmi?ljajo <_< .

 

homologacijo mor? pri nas delat v vsakem primeru, ?eprav druge dr?ave trdijo, da je legalno

Napisano

@symon,Deeyan

To vem ja, da mora? delat homologacijo za vsako spremembo na avtu( ?e ni original).Zanimalo me je samo, ?e so TUV veljavne, ?e lahko pri nas spravi? skozi homologacijo. Ker pred ?asom vem, da je LPP delal hude probleme (TUV veljaven predmet(lu?, ?tirito?kovnipasi itd..)), ki pa pri nas ni bil veljaven navkljub TUV standardu, ki naj bi veljal po celi evropi.

Henri Toivonen+Lancia delta S4=Dream team

Napisano

@symon,Deeyan

To vem ja, da mora? delat homologacijo za vsako spremembo na avtu( ?e ni original).Zanimalo me je samo, ?e so TUV veljavne, ?e lahko pri nas spravi? skozi homologacijo. Ker pred ?asom vem, da je LPP delal hude probleme (TUV veljaven predmet(lu?, ?tirito?kovnipasi itd..)), ki pa pri nas ni bil veljaven navkljub TUV standardu, ki naj bi veljal po celi evropi.

 

pomoje bolj?e, da gre? na RTI MB, baje manj komplicirajo ;)

Napisano

V teh par letih kaj prebiram forume itd. mi moje skromno znanje pravi da pa ravno RTI v MB najbolj komplicira :D Zato pa hodijo na?i v LJ na LPP, al pa pride vsake tolk ?asa en od LPP v na? konec (za mursko sem ziher) pa kr tukaj opravijo s to papirologijo (mi je kolega pravo da ti ?e vpi?e kako stvar ki je sploh nima? namen dat gor- npr. 17col, 18col, itd.) :bravo:

Lp.

mazda-323f-18-glx-98.png
Napisano

V teh par letih kaj prebiram forume itd. mi moje skromno znanje pravi da pa ravno RTI v MB najbolj komplicira :D Zato pa hodijo na?i v LJ na LPP, al pa pride vsake tolk ?asa en od LPP v na? konec (za mursko sem ziher) pa kr tukaj opravijo s to papirologijo (mi je kolega pravo da ti ?e vpi?e kako stvar ki je sploh nima? namen dat gor- npr. 17col, 18col, itd.) :bravo:

Lp.

 

ma s temi majstri mi ni n? ve? jasn, vsak druga?e prav, eni pravjo pa da so u Novem Mestu pa res najbolj?i, zdej res pojma nimam ve?.

 

Mogo?e kdo ve kolk stane homologacija felg?

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.