Skoči na vsebino

pomisleki pred nakupum mazde6

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Smo tik pred nakupom mazde6 sport combi 2.0 D (120konjev) ob tem pa imam nekaj pomislekov za katere upam, da mi jih boste pomagali razjasniti.

Ob ogledu euroncap testov sem bil presenecen, da je mazda 6 (2003) dobila skupno samo 26 tock...

http://www.euroncap.com/content/safety_rat...p?id1=3&id2=181

v primerjavi s konkurenti kot so honda accord, toyota avensis in peugeot 407 je to slabo. Se je varnost v novih letnikih ze izboljsala???

Nadalje sem nekje na netu zasledil, da prihaja facelift mazda6 in tudi boljsi dizli ter vecja varnost. Ima kdo konkretne podatke glede tega, saj ne bi rad sedaj kupil nov avto, cez 2 meseca bi pa prisel facelift...?

Drugace sem pa bil nepricakovano prijetno presenecen ob ogledu avta v salonu!

hvala za vse odgovore

lp,

Napisano

Facelift naj bi pri?el ven nekje spomladi 2005...

KLIK

 

lp vuk

Dream as if you will live forever, live as if you will die today.

 

Napisano

Facelift naj bi bil po nekaterih podatkih ?ele konec 2005 vendar neglede na to, bo facelift (po slikah sode?) precej neopazen. Malenkostne spremembe kar se motorja ti?e so ponavadi odraz zgolj v tunanju elektronike (kar zna vsak powerbox).

 

Mo?nej?i turbo diesel pa bo zaradi tega po novem padel v obmo?je dra?je registracije in to zgolj za borih pet konjev.

 

 

Pa ?e beseda, dve (al pa pol romana ;) ) o testnih tr?enjih. Na?alost je to tr?enje ?isto po pravilih v to?no dolo?eno oviro pri to?no dolo?eni hitrosti. In proizvajalci avtomobilov temu primerno "goljufajo" in izdelujejo varnost to?no dolo?enemu testu. V realnosti se taka situacija lahko meri v procentih ali promilih, da se bo to?no tako zgodila kot na testu. Eden takih je Renault, ki veliko ve?ino svoje proizvodnje prodaja na trgih kjer velja EuroNCAP.

 

Vpra?anje je kako bi se obnesel tak avto na ameri?kem testu? Sigurno ne tako dobro kot na evropskem.

 

Da ne nabijam v prazno lahko povem za dolo?en primer, ki je sicer ravno obraten. KIA Carnival II je na ameri?kem testu do?ivela fantasti?nih pet zvezdic za varnost na evropskem pa ?isto porazni dve zvezdici.

 

Pa naj ?e zaklju?im: test tr?enja je dobrodo?la zadeva vendar po?asi zgublja svoj prvotni namen, saj ?edalje bolj postaja marketin?ki trik za pove?anje prodaje. Vsekakor ga je potrebno upo?tevati nikakor pa to ne velja, da v kolikor ima avto pet zvezdic je v tr?enju bolj?i od tistega s ?tirimi (ja v testnem EuroNCAP ?e).

 

Pa ?e nekaj - Mazda 6 ni dobila to?k za opozorilo pripetosti varnostnega pasu. Lahko ti povem, da tisti piska? v ?estki tako nadle?no piska, da mora? biti mazohist, da se ne pripne? in tu bi lahko dobila ?e dodatni dve do tri to?ke.

33112_1.png

Napisano

ojla

 

Da ne bom odpirala nove teme,.. :)

 

A mogo?e kdo ve kere so te nove barve, ki nej bi pr?le skupi s tem faceliftom?

 

 

hvala za odgovor :)

 

Lp

NiKoLi Ne ReCi NiKoLi!
 

Napisano

Ja, tam na linku k ga je dal Vuk pise: Haiti-Blau?-Metallic (modra kot na sliki) in Noblessgrau?-Metallic (neka siva).

 

Drugace pa dobrodosla :)

 

 

PS: tko "objektivno" najboljsa barva za M6 je crna :)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

ja sj sm pogledala un link,..sam js pa nem??ina,..hehe,..ne gre skupi :D

 

druga? sm pa upala na k?no bl pametno barvo,..ker tale modra mi ni kj preve? u?e?,..jih je ?e preve? :)

 

druga? pa,..objektivno,..js sm za temno viol?no :)

NiKoLi Ne ReCi NiKoLi!
 

Napisano

druga? pa,..objektivno,..js sm za temno viol?no :)

Samo ti moram sporo?it da te barve ve? ni!
wem :( sam ?e zmer pa obstaja mo?nost d jo da? sam pre?tiraht a ne? :)

NiKoLi Ne ReCi NiKoLi!
 

Napisano

ma ja,..sj wem,..sj men se tud to zdi mau krneki :)

zato sm pa upala d bo zdj k?na pametna barva na nov,..pa n? od tega :( kr od teh k so na razpolago mi nobena ni res wawwww

 

aja pa ?e neki,..k en je reku d pride prenovlena vn spomlad, en pa d ?ele konc leta,..pa k js pa nem??ina nisva lih kolegice :)

tko d pls ?e mi en loh ?e to pove kaj je zdj res :)

 

tnx, Lp

NiKoLi Ne ReCi NiKoLi!
 

Napisano

V clanku pise pomlad 2005.

Sam v vsakem primeru se ti splaca cakat na prenovo.

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

uuu ful fajn :) lih takrt jo mamo namen kupt ;) pa ja itq d bi tko al tko ?akala na tanovo,..sam ?e bi blo pa treba ?akat do konc leta bi bla pa mal predolga :)

 

tnx usm,..ful ste zlati :)

 

Lp

NiKoLi Ne ReCi NiKoLi!
 

Napisano

js sm vidla sam eno od navadne 6ke pa eno od une bl sportish variante,..sam me ta tadruga ful spominja na rx-8 in mi ni u?e?,saj od uzadi ne,..spredi j pa verjetn ista..una navadna mi j pa u?e?,..?eprou se res komi opaz razliko,..sam se jo :) je pa verjetn ta tanova modra barva,..k ni pa sploh n? posebnga :( prou smotana je,..najdla sm jo pa na MMS Mazda

 

druga? bi pa js tud slikce ja :)

NiKoLi Ne ReCi NiKoLi!
 

Napisano

Na avtomobilskem salonu v ?enevi bo 1. marca ob 11.30 uri

na uradni tiskovni konferenci znamke Mazda prvi? uradno predstavljena prenovljena Mazda6.

 

Neuradno bo pri nas predvidoma junija/julija.

Cene prenovljene Mazde6 ?e niso dolo?ene. (neuradno: bo dra?ja)

Prve neuradne slike prenovljene Mazde6:

post-9-1109839216.jpg

All I ask: the sky above and the road below me.
BlueSky

Napisano

Sorry, ampak bolj kot gledam manj vidim, kje naj bi bila opazna ta prenova. Edino kar mi je padlo v o?i je oblika zgornjega dela (maska) odbija?a, ki se malenkostno seli v preteklost k zadnjem modelu 626.

33112_1.png

Napisano

Pomlajena Mazda6 – imeniten avto je lahko ?e bolj?i

 

 

 

Drugi Mazdin poudarek na leto?njem ?enevskem salonu je pomlajena in prenovljena Mazda6. Zunaj je na vseh treh razli?icah karoserije ?e na prvi pogled opazen ?e izrazitej?i atletski dizajn s ?portnimi poudarki spredaj in zadaj. To so oblikovalci karoserije dosegli z novo prednjo masko, novim prednjim in zadnjim odbija?em, s ?rnimi podlagami prednjih in zadnjih lu?i, z novim dizajnom koles in zaklju?ka izpu?ne cevi. Komur to ni dovolj, si bo ?e ve? ?portnega videza zagotovil z dodatnim paketom ?portne opreme v slogu vrhunske Mazde 6 MPS.

 

Prenovljena notranjost z novo opremo, novimi barvami in bolj?imi materiali ?e poudarja videz in udobje, zaradi katerih je Mazda6 postala eden najprivla?nej?ih avtomobilov v svojem razredu. Med spremembami so nove obrobe merilnikov, kljuke vrat in centralna konzola v barvi temnega titana. Tu je ?e kup izbolj?av udobja in prakti?nosti: odklepanje brez klju?a, elektri?ni pomik voznikovega sede?a s spominom za nastavitve, brisalniki s senzorjem za de?, protivlomni alarm in med drugim tudi ?portna prednja sede?a (kot opcija).

 

 

 

Nove gume in plati??a, bolj?i izolacijski materiali, novi tehni?ni prijemi proti vibracijam in dodatne oja?itve, ki zmanj?ujejo prenos hrupa s ceste, naredijo prenovljeno

 

Mazdo 6 ?e bolj u?iva?ko in udobno.

Objavljena slika

 

 

no,..tole j mal skraj?an :)

 

aja pa ?e slikca od M6 MPS

Objavljena slika

 

Lp

NiKoLi Ne ReCi NiKoLi!
 

Napisano

Po?akte do naslednega tedna bom jo jaz podrobno poslikal, ?e ?e do takrat ne bo ve? slik na internetu!  ;)

Jaz tudi ?akam slikce katere bo direktor Skorn?ek iz ?eneve poslal, da se jih objavi :D ?e posebej MPS-a in MX-5 :)

All I ask: the sky above and the road below me.
BlueSky

Napisano

Ti pa nisi ?la?? Eno vpra?anja:a misli? zamenjati MX-5ko z novim modelom? lp

Dream as if you will live forever, live as if you will die today.

 

Napisano

Eno vpra?anja:a misli? zamenjati MX-5ko z novim modelom? lp

forget it! :whatever: ne bom ti prodala mojo mx-5 :P:D

All I ask: the sky above and the road below me.
BlueSky

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Boss, en majhen nasvet. Ko naslednjič delaš (sestavljaš) video, prosim, da ne lepiš teh dolgih kolobocij, ker povprečno je človek skoncentriran in lahko gleda le kako minuto do dve take monotone posnetke. In se izgubi po poti bistvo. 😉
    • Obvezno bi morali spremeniti cestna pravila. Ker sam poznam eno osebo, ki ima izpit za avto že trideset let, pa si ne upa na avtocesto, ker sovraži hitrost. No, in ko recimo mora enkrat na deset let nujno v Ljubljano, je to zanjo hud šok. In se cijazi tako, da dela kolono, celo tako moteče, da ovira kamione. Na avtocesti sem skoraj vsak dan.  Moje ugotovitve: 1. Najmanj kolon je ravno na samih gradbiščih. Omejitev je sicer 60 km/ uro, a večinoma se tam vozi hitreje (tako kamioni kot avtobusi). "Problem" naredijo kaki turisti, ki se cijazijo s 50km/uro sli manj. Sicer se da tudi prehitevati a za njimi se takoj nabere kilometrska kolona.  2. Največje težave se pojavijo tam, kjer se trije pasovi združijo v dva. Tam je obvezno kolona in to vsak dan, ne glede na to, kateri dan v tednu je.  3. Ko dežuje, so zastoji po celi avtocesti. Moje opažanje je, da tri četrt folka ne zna ali si ne upa voziti "normalno" hitro po mokrem cestišču. Tako nastajajo zastoji tudi na prehitevalnih pasovih. Take kolone znajo bit dolge par deset kilometrov. Takrat se lahko potovalni  čas iz KP do Lj poveča na tri ure.  3. Ko so res velik zastoji, se pravila reševalnega pasu vozniki enostavno  ne držijo več. Ljudje izgubijo živce. Takrat zavlada totalni kaos. Nekateri prehitevajo kar po odstavnem pasu, drugi se naredijo "Francoze" in gredo po sredini, tretji se vstavljajo kar na sredini voznega pasu, tako, da ni prehoda vmes, če bi bilo potrebno.  Najhuje je tam, kjer so trije vozni pasovi. Ni mi jasno, zakaj se tam zadnje čase  ustavljajo kar v treh kolonah.🤔 Včeraj je bilo ravno tako. In je iz Koprske smeri z lučmi in sireno pripeljal rešilec in se je komaj prebijal mimo z pet kilometri na uro . Kaj je s tem folkom, da jim ni jasno, da mora bit vmes razdalja, da gredo lahko vozila na intervenciji mimo. 😡  Cenim pa voznike tovornjakov, ki skoraj vedno, lepo elegantno, zaprejo take prepotentenže, ki se delajo majmune in prehitevajo bodisi po odstavnem ali po sredini. In jih ne pustijo mimo. 👌 5. Kolone nastanejo tudi , ko je več tovornjakov, ki vozijo eden za drugim.  Jaz jim rečem kar "kolona petih kamionov". Razni kamperji, vozila, ki vlečejo kamp prikolice, avtobusi, muzejski primerki vozil itd, se spravijo prehitevati tako kolono  tovornjakov.  Ker so vozili za tovornjaku 100 km/ uro, se počasi premaknejo na prehitevalni, po možnosti več njih skupaj, in takrat je rock n roll. Kamperji, ponavadi kaki muzejski dizel primerki, verjetno ne gredo več kot 100 km/ uro. In "prehitevajo" v nedogled. Ker je več tovornjakov skupaj, se nimajo kam umakniti in se naredi kolona za njimi.  In recimo ti voziš normalno, kot se vozi po prehitevalnem pasu in kar naenkrat vsi bremzajo pred teboj, da je veselje.  6. Prehitevanje tovornjakov. Vsi vemo, da je pri nas na avtocestah to prepovedano. No, in se vsakodnevno to dogaja. In veste kdo je najhujši pri tem? Naši vozniki z slo tablicami. Ker najbrž vedo, da so naši pametnjakoviči ukinili avtocestno policijo in jih ne bo nihče kaznoval. In zopet povzročijo zastoje, ker prehitevajo z par kilometri hitreje.  7. Okvare vozil. Ravno včeraj, ko smo se vračali iz Lj. se je  nad Kastelcem pokvaril en novejši golf na voznem pasu, kjer je zožanje. In je nastala deset in več  kilometrska kolona. Avto so stali v dveh kolonah in ker sta tam zelo ozka vozna pasova, seveda ni bilo mesta za narediti reševalni pas po sredini. Kako je prišel vlečni avto do njega mi ni jasno.  8. Znaki za umirjanje hitrosti na 80,  100, ki sedaj opozarjajo pred Ljubljano, ne pomagajo popolnoma nič. Ravno nasprotno. Če bi ljudje vozili hitreje (normalno) bi bilo po moje manj kolon.  Tam bi morali na vsakem kilometru  postaviti par prometnih policajev (namesto, da se skrivajo po grmovjih in čakajo z radarji, da boš vozil 58km/ uro tam, kjer je omejitev 50), ki bi pospeševali promet. Kot nekoč, ko so miličniki stali v križiščih in so mahali z roko voznikom, da pospešijo, da se križišče čim prej izprazni.  Recimo, da se pelješ enkrat ali parkrat  na teden, mesec po avtocesti, še nekako preživiš to turturo, če pa se voziš dnevno, pa verjamem, da vsakemu popustijo slej kot prej živci.  Jaz preklinjam vsakič kot kočijaš, ko vidim, koliko voznikov je arogantnih, neodgovornih, sebičnih, nevzgojenih, netolerantnih... Za zaključek. Problem je, da so odprli na avtocestah  preveč delovišč naenkrat, kamionskega  prometa in prometa na splošno  je vse več in te naše uboge, dvopasovne avtoceste tega ne "požirajo" več. In tako bo vsako leto huje... Pa ni več važno, ali je poletje, ali jesen, ali je kak praznik ali je torek, vsak dan je podobno.    
    • Take probleme so imeli tudi drugod pa so jih rešili recimo takole   Vas motijo vozniki, ki »kampirajo« na prehitevalnem pasu? Tu bodo morali plačati kar 100 evrov kazni ... AVTO-MAGAZIN.METROPOLITAN.SI S 130 km/h vozite po avtocesti, nakar naletite na voznika, ki se je odločil, da bo do Kopra vozil kar na prehitevalnem pasu. Brez naglice...  
    • Sem mislil, da ne bi, ampak naj vam bo, da boste lahko še kakšno krivdo pri meni našli - hint: pri prvem odlomku nisem ustavil pri stop znaku. Ostalo pa najdite sami.    1. del bi naslov, ko bemwejaš kupi Mazdo pol pa prehiteva po navadi v naselju, kjer je ozka cesta in omejitev 40, pa nato se postavi na pas za levo in nato gasa ter švigne naravnost - jebat ga, to je pač ta premium filing. Še dobro, da ni na isto idejo prišel Italijan v Fiatu, da štarta na brzino v svojo levo predno avtošola sploh spelje. To bi bilo "veselo" in ja zaradi takih manevrov je na tem križišču že počilo. 2. del je malo daljši, da boste ja našli vzrok s čim sem sprovociral ubogega Italijana, da se mi je zaganjal v rit in pol le prišel mimo (žal nimam zadnje kamere, da bi se vse to videlo). Mogoče sem naredil narobe, ker sem se umikal desno, da sem mu dal povod za prehitevanje tako, kot dvema motoristoma, ki si nista upala čez dvojno črto. Res sem žleht, ampak spet ne toliko kot modri avto pred tem Foton Tunland G7 Pickupom (sem mislil, da je ameriški, je pa en navaden kitajc). No blokiral ga je praktično do krožišča, kjer sta šla vsak svojo pot. 3. del pa še tist mojster z motorjem, ki je kar lepo prletel v nizkem letu upajoč, da se bo šzšlo. Tokrat se je, drugič bo pa verjetno cesta kriva al pa kak voznik avta, ko se ne bo.     V glavnem, video sem naredil, ker sem imel občutek, da mi nekaj ljudi tu gor ne verjame in namiguje, da lažem. Sem pa vseeno izpustil tiste počasnele, ker če bi še tisto dodal bi tole bil celovečerec. 
    • Jaz sem sel danes z mopedom LJ - Split. Nobene guzve start 08:00, Split 14:00. Brez AC. Megla pa v iber do Ilirske. A je kdo pomislil da xsara 90HDI ne zmore vec...mal v klanc Drugace pa 105 po prehitevalnem ni prepovedano....min je 70, max dovoljeno 130...je pac prilagodil hitrost razmeram, to je moderno pri nas   To je bolj nestrpnost ce ne pustis nekomur da prehiti s svojim tempom. Ampak da res prehiteva ne da se vozi...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.