Skoči na vsebino

pomisleki pred nakupum mazde6

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

He,he-v jok pa na drevo ;)...nisem na to ciljal..(trenutno bolj razmi?ljam o dvokolesniku :D ).pa? me je zanimalo ?e bo? menjala; 2 litrski motor z 160 KM kr vabi...

Dream as if you will live forever, live as if you will die today.

 

Napisano

?e en Mazda-mopedist ? :rolleyes:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Zaenkrat mopedist :D , upam pa da v kratkem motorist;?e bom lahko ?asovno uskladil, grem kmalu delat izpit za motor. Potem pa nabavim kak?no pametno zadevco.

Dream as if you will live forever, live as if you will die today.

 

Napisano

Zaenkrat mopedist :D

Mopedist - nad 50 ccm, kar je pod 50 ccm, so zame sodobni kolesarji ali pa jezedci sesalcev. :)

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

pol sem pa zaenkrat jezdec sesalca :D

Dream as if you will live forever, live as if you will die today.

 

Napisano

no pa smo fantu ukradli temo... shame on us.

Ok priznam, jaz sem ta, ki je speljal temo na drug tir. :ne vem:

Se opravi?ujem.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Mi ?akamo'live' slike... :D . Kdaj se vra?a? nazaj?

Dream as if you will live forever, live as if you will die today.

 

Napisano

Ja to bi te prosil;pa skeniraj mi potrdilo o nakazilu,ko bo? pla?al v torek,da ga po?ljem jodlarju.

Dream as if you will live forever, live as if you will die today.

 

Napisano

ojla,..

 

upam d me nimate ?e usi polhn kufr s temi upra?anji :)

 

zdj me pa ?e zanima a se da mogo?e dobit tud modro mat al so sam metalne, pa so mat sam rde?a, rumena, bela pa ?rna :unsure:

 

tnx,

 

Lp, Allys

NiKoLi Ne ReCi NiKoLi!
 

Napisano

Smo tik pred nakupom mazde6 sport combi 2.0 D (120konjev) ob tem pa imam nekaj pomislekov za katere upam, da mi jih boste pomagali razjasniti.

Ob ogledu euroncap testov sem bil presenecen, da je mazda 6 (2003) dobila skupno samo 26 tock...

http://www.euroncap.com/content/safety_rat...p?id1=3&id2=181

v primerjavi s konkurenti kot so honda accord, toyota avensis in peugeot 407 je to slabo. Se je varnost v novih letnikih ze izboljsala???

Nadalje sem nekje na netu zasledil, da prihaja facelift mazda6 in tudi boljsi dizli ter vecja varnost. Ima kdo konkretne podatke glede tega, saj ne bi rad sedaj kupil nov avto, cez 2 meseca bi pa prisel facelift...?

Drugace sem pa bil nepricakovano prijetno presenecen ob ogledu avta v salonu!

hvala za vse odgovore

lp,

Zdravo,

 

Sam imam tocno tak model 6-ice, kot ga kupujete. Z avtom sem v splosnem precej zadovoljen, razen parih malenkosti, ki pa so jih na servisu sproti odpravili (pac, pri vsaki znamki imas lahko smolo, da naletis na vecjo ali manjso "limonco").

 

Facelift bo viden predvsem v notranjosti avta (spremenjena sredinska konzola), navzven pa bolj malo. Nekateri na nemskih forumih celo vecinoma pravijo, da jim je zdajsnja oblika sprednje maske veliko bolj vsec (kolikor je videti razliko). Sicer pa naj bi dizelska agregata dobila 6-stopenjski menjalnik, kolikor je meni znano, kar bo vsekakor dobrodoslo, se posebej glede na to, da je trenutni menjalnik v 6-ici precej skrtajoc (verjetno ne prenese najbolje velikega navora). Sicer pa so otroske bolezni 6-ice vec ali manj znane (http://37747.rapidforum.com/) in so jih do sedaj verjetno ze odpravili.

 

Ce se ti ne mudi, bi jaz pocakal na nove posiljke zgolj zaradi menjalnika, zdaj, ko vem, kaksen je obstojeci. Lahko pa seveda, da ne bo nic boljsi.

 

Kar zadeva primerjave z ostalimi avtomobili. Prenovljena Laguna se mi zdi znotraj slabsa kot prej (pac stvar osebnega okusa), P407 mi znotraj ravno tako ni prevec vsec, edina resna konkurenca (tako cenovno kot oblikovno) sta nova Octavia in Avensis, ki mi je se posebej bil vsec. Na zalost ima sibkejsi, in koliko pravijo drugi manj prozen in bolj pozresen motor.

 

Sicer pa so na enem forumu (zgornji link) nekateri zatrjevali, da je 6-ica kar zadeva kakovost, do sedaj najslabsa mazda, kar so jih imeli. Jaz prej nisem imel mazde, zato pri tem nimam posebnega mnenja.

 

Ena dobra stran tega, da prihaja nekoliko spremenjen model je tudi v pogajalski moci pri ceni. Ce vam je vseeno glede modela, boste verjetno lahko dobili avto (iz zaloge) po bolj ugodnih pogojih kot sicer.

 

In na koncu se "the ultimate test". Ali bi ponovno kupili mazdo? Zelo verjetno.

Napisano

Mene osebno zanima kako bo z novim podvozjem in trso karoserijo. To je bolj pomembno kot kaksen styling (vsaj zame)...

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Vsi 😀 Ampak ni bilo v sklopu SloRoadster, sam druženje s kolegi. Je pa tko, da vsi furamo roadsterje 😀     Pa še Busso
    • Pa končno ena AR Spider lepa vmes🤩
    • Slo roadster.    Po sliki sodeč, je večina brez pleha nad glavo 😉
    • Boss, en majhen nasvet. Ko naslednjič delaš (sestavljaš) video, prosim, da ne lepiš teh dolgih kolobocij, ker povprečno je človek skoncentriran in lahko gleda le kako minuto do dve take monotone posnetke. In se izgubi po poti bistvo. 😉
    • Obvezno bi morali spremeniti cestna pravila. Ker sam poznam eno osebo, ki ima izpit za avto že trideset let, pa si ne upa na avtocesto, ker sovraži hitrost. No, in ko recimo mora enkrat na deset let nujno v Ljubljano, je to zanjo hud šok. In se cijazi tako, da dela kolono, celo tako moteče, da ovira kamione. Na avtocesti sem skoraj vsak dan.  Moje ugotovitve: 1. Najmanj kolon je ravno na samih gradbiščih. Omejitev je sicer 60 km/ uro, a večinoma se tam vozi hitreje (tako kamioni kot avtobusi). "Problem" naredijo kaki turisti, ki se cijazijo s 50km/uro sli manj. Sicer se da tudi prehitevati a za njimi se takoj nabere kilometrska kolona.  2. Največje težave se pojavijo tam, kjer se trije pasovi združijo v dva. Tam je obvezno kolona in to vsak dan, ne glede na to, kateri dan v tednu je.  3. Ko dežuje, so zastoji po celi avtocesti. Moje opažanje je, da tri četrt folka ne zna ali si ne upa voziti "normalno" hitro po mokrem cestišču. Tako nastajajo zastoji tudi na prehitevalnih pasovih. Take kolone znajo bit dolge par deset kilometrov. Takrat se lahko potovalni  čas iz KP do Lj poveča na tri ure.  3. Ko so res velik zastoji, se pravila reševalnega pasu vozniki enostavno  ne držijo več. Ljudje izgubijo živce. Takrat zavlada totalni kaos. Nekateri prehitevajo kar po odstavnem pasu, drugi se naredijo "Francoze" in gredo po sredini, tretji se vstavljajo kar na sredini voznega pasu, tako, da ni prehoda vmes, če bi bilo potrebno.  Najhuje je tam, kjer so trije vozni pasovi. Ni mi jasno, zakaj se tam zadnje čase  ustavljajo kar v treh kolonah.🤔 Včeraj je bilo ravno tako. In je iz Koprske smeri z lučmi in sireno pripeljal rešilec in se je komaj prebijal mimo z pet kilometri na uro . Kaj je s tem folkom, da jim ni jasno, da mora bit vmes razdalja, da gredo lahko vozila na intervenciji mimo. 😡  Cenim pa voznike tovornjakov, ki skoraj vedno, lepo elegantno, zaprejo take prepotentenže, ki se delajo majmune in prehitevajo bodisi po odstavnem ali po sredini. In jih ne pustijo mimo. 👌 5. Kolone nastanejo tudi , ko je več tovornjakov, ki vozijo eden za drugim.  Jaz jim rečem kar "kolona petih kamionov". Razni kamperji, vozila, ki vlečejo kamp prikolice, avtobusi, muzejski primerki vozil itd, se spravijo prehitevati tako kolono  tovornjakov.  Ker so vozili za tovornjaku 100 km/ uro, se počasi premaknejo na prehitevalni, po možnosti več njih skupaj, in takrat je rock n roll. Kamperji, ponavadi kaki muzejski dizel primerki, verjetno ne gredo več kot 100 km/ uro. In "prehitevajo" v nedogled. Ker je več tovornjakov skupaj, se nimajo kam umakniti in se naredi kolona za njimi.  In recimo ti voziš normalno, kot se vozi po prehitevalnem pasu in kar naenkrat vsi bremzajo pred teboj, da je veselje.  6. Prehitevanje tovornjakov. Vsi vemo, da je pri nas na avtocestah to prepovedano. No, in se vsakodnevno to dogaja. In veste kdo je najhujši pri tem? Naši vozniki z slo tablicami. Ker najbrž vedo, da so naši pametnjakoviči ukinili avtocestno policijo in jih ne bo nihče kaznoval. In zopet povzročijo zastoje, ker prehitevajo z par kilometri hitreje.  7. Okvare vozil. Ravno včeraj, ko smo se vračali iz Lj. se je  nad Kastelcem pokvaril en novejši golf na voznem pasu, kjer je zožanje. In je nastala deset in več  kilometrska kolona. Avto so stali v dveh kolonah in ker sta tam zelo ozka vozna pasova, seveda ni bilo mesta za narediti reševalni pas po sredini. Kako je prišel vlečni avto do njega mi ni jasno.  8. Znaki za umirjanje hitrosti na 80,  100, ki sedaj opozarjajo pred Ljubljano, ne pomagajo popolnoma nič. Ravno nasprotno. Če bi ljudje vozili hitreje (normalno) bi bilo po moje manj kolon.  Tam bi morali na vsakem kilometru  postaviti par prometnih policajev (namesto, da se skrivajo po grmovjih in čakajo z radarji, da boš vozil 58km/ uro tam, kjer je omejitev 50), ki bi pospeševali promet. Kot nekoč, ko so miličniki stali v križiščih in so mahali z roko voznikom, da pospešijo, da se križišče čim prej izprazni.  Recimo, da se pelješ enkrat ali parkrat  na teden, mesec po avtocesti, še nekako preživiš to turturo, če pa se voziš dnevno, pa verjamem, da vsakemu popustijo slej kot prej živci.  Jaz preklinjam vsakič kot kočijaš, ko vidim, koliko voznikov je arogantnih, neodgovornih, sebičnih, nevzgojenih, netolerantnih... Za zaključek. Problem je, da so odprli na avtocestah  preveč delovišč naenkrat, kamionskega  prometa in prometa na splošno  je vse več in te naše uboge, dvopasovne avtoceste tega ne "požirajo" več. In tako bo vsako leto huje... Pa ni več važno, ali je poletje, ali jesen, ali je kak praznik ali je torek, vsak dan je podobno.    
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.