Skoči na vsebino

servis mazde 6


Priporočeno sporočilo

P.S.

Evo ?e cena za: hidravli?ni napenjalec - 150 eur z ddv

 

Hidravli?ni napenjalec ni treba menjati al kako je s tem?

 

ve?inoma ni potrebno.sej tudi vodna pumpa skoraj ni potrebna,ker je Mazdina original v redu.

Jaz sem jo menjal pa?.

 

jermen se mi zdi hudo drag....ostalo ok

 

Z temi cenami je tako,da ima en nekaj ceneje drugi pa drugo.Pri njem je v redu roba-vse Japonska in

dobi? takoj (vse na zalogi).Sem dobil kar nekaj predra?unov(tudi od Mazdinega servisa) :aaaaa: in mi je bil pri Potokarju vse skupaj najugodneje. ;)

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • Odgovori 54
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

ve?inoma ni potrebno.sej tudi vodna pumpa skoraj ni potrebna,ker je Mazdina original v redu.

Jaz sem jo menjal pa?.

Z temi cenami je tako,da ima en nekaj ceneje drugi pa drugo.Pri njem je v redu roba-vse Japonska in

dobi? takoj (vse na zalogi).Sem dobil kar nekaj predra?unov(tudi od Mazdinega servisa) :aaaaa: in mi je bil pri Potokarju vse skupaj najugodneje. ;)

 

ja tole o?itno ni..... :blush:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ve?inoma ni potrebno.sej tudi vodna pumpa skoraj ni potrebna,ker je Mazdina original v redu.

Jaz sem jo menjal pa?.

Z temi cenami je tako,da ima en nekaj ceneje drugi pa drugo.Pri njem je v redu roba-vse Japonska in

dobi? takoj (vse na zalogi).Sem dobil kar nekaj predra?unov(tudi od Mazdinega servisa) :aaaaa: in mi je bil pri Potokarju vse skupaj najugodneje. ;)

 

 

Ali je kdo nabavljal materijal za velik servis v trgovini Gama center v BTC.Kak?ne znamke jermenov in ostalega materijala imajo? Za filtre vem da so od NIPPARTS.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Evo potokar mi je poslal cenik za glavni servis:

 

Pog. jermen 116,07 eur

Napenjalec pog. jer. 35, 00 eur

Vodilo pog jerm. 35,00 eur

Filter olja 4,13 eur

Filter zraka 11,00 eur

Filter goriva 10,00 eur

Filter kabine 15,00 eur

?rpalka vode 48? eur

 

Zanima me pa, va?e mnenje. Deli (jermen..) se mi zdijo poceni? ALi pa so povsod drugje cene ?isto preve? napihnjene?

Filtri so ASHIKA (za japonska vozila..), jermen pa GATES.

 

Olje bom kupil sam za cirka 50?. ?e potegnem ?rte pride material dobrih 300?. Pol pa nekoga dobit da to zmontira :P

 

:angry: najraje bi se obesil....10 dni nazaj sem peljal mazdo 6 dizelco na velik servis...pa da vam napi?em spisek materiala:

mikro jermen 25evr.

zobati jermen(z neko garnituro????)216evr.

hidro napenjalec 211evr.

vodna ?rpalka 178evr.

podlo?ka-ne vem zakaj??? 44evr.

dve tesnili 9evr.

seveda tudi hladilna teko?ina 24evr.

pa se vpra?am a je mogo?e na poobla??encu sploh lahko dra?je....delo mi je ra?unal 120 evrov,pa ?e servisne knjige seveda ni ?templal...... :vskalo:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

:angry: najraje bi se obesil....10 dni nazaj sem peljal mazdo 6 dizelco na velik servis...pa da vam napi?em spisek materiala:

mikro jermen 25evr.

zobati jermen(z neko garnituro????)216evr.

hidro napenjalec 211evr.

vodna ?rpalka 178evr.

podlo?ka-ne vem zakaj??? 44evr.

dve tesnili 9evr.

seveda tudi hladilna teko?ina 24evr.

pa se vpra?am a je mogo?e na poobla??encu sploh lahko dra?je....delo mi je ra?unal 120 evrov,pa ?e servisne knjige seveda ni ?templal...... :vskalo:

 

Dobr so te. sramezljiv

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja za disel ?e razumem, mene pa konkretno zanima za M6 za model M6 18i TE l. 02, kaj se vse menja pri velikem servisu, bojda imajo ti motorji verigo ???

 

Ne samo bojda, dejansko jo imajo.

Menja se Olje v motorju in menjalniku, oljni filter, zra?ni filter, v?igalne sve?ke, po potrebi mikrojermen, mikrofilter-klime. To je na motorju, zavore in man?ete, selene(dele podvozja9 pa se preveri in po potrebi zamenja.

 

To je to, samo to je na 100 kkm in ne na 120 kkm kot imajo navorniki.

 

Na URADNEM servisu pride? skozi, z delom in materijalom, za polno ceno manj kot 400?.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Najlep?a hvala za pojasnilo, ?e to poservisiram nato pa bo najverjetneje ?la v kratkem v prodajo, ?e koga zanima ?

 

Ti pa si model. :bravo:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne samo bojda, dejansko jo imajo.

Menja se Olje v motorju in menjalniku, oljni filter, zra?ni filter, v?igalne sve?ke, po potrebi mikrojermen, mikrofilter-klime. To je na motorju, zavore in man?ete, selene(dele podvozja9 pa se preveri in po potrebi zamenja.

 

To je to, samo to je na 100 kkm in ne na 120 kkm kot imajo navorniki.

 

Na URADNEM servisu pride? skozi, z delom in materijalom, za polno ceno manj kot 400?.

 

Na danskem in ?e nekaterih dr?avah je tudi na navornikih velik servis na 100 kKm.

Zanimivo.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

...pa ?e servisne knjige seveda ni ?templal...... :vskalo:

 

Servisne knjige verjetno ni stempljal, ker imas elektornsko servisno knjigo... Ponavadi pa dobis vsaj izpis elektronske servisne knjige ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Servisne knjige verjetno ni stempljal, ker imas elektornsko servisno knjigo... Ponavadi pa dobis vsaj izpis elektronske servisne knjige ...

 

on ima navadno kot tudi jaz (avto iz italije). :P

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

on ima navadno kot tudi jaz (avto iz italije). :P

 

A nima to Mazda worldwide elektronsko servisno knjizico od dolocenega leta naprej?

 

http://www.mazda.si/owning_mazda/digitalservicerecords/

Objavljena slika

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ne vem ?e res... to ni gramofon :harhar:

 

navadno knji?ico lahko ponaredi vsak kekec, digitalno pa na?eloma ne.

 

to?no tako, to je se en redkih 'dokazov' o poreklu avta ki ?e drzi.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ar ju ?ur? :P

Taki dokazi so zelo relativna zadev??ina.

 

V bistvu ni , ker lahko v digitalno servisno vpi?ejo servis samo za tisti dan, se ne da ?muglat za nazaj in ne za naprej.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ar ju ?ur? :P

Taki dokazi so zelo relativna zadev??ina.

 

Elektronsko knji?ico so dodali to?no zato, da bi se izognili goljufanja in temu primerno je sistem postavljen in ne dovolil, da bi nekdo goljufal. Se pravi, da imajo uradni serviserji problem karkoli po?muglat, vsi ostali pa sploh ne saj nimajo dostopa do skupne baze podatkov.

 

Kr verjemi, da navedbe v elektronski servisni knji?ici dr?ijo in da je to en velik plus za vse, ki kupujejo rabljeno Mazdo in pa tudi za prodajalce, ki lahko brez pretiranega dokazovanje doka?ejo, da je z avtom vse ok in to?ni podatki.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Govorim o izviru - tega se ne da ?muglat, servise se pa da vpisat.....ampak redko

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Zanimiv razplet kvalifikacij.
    • Ampak, tista proslava vsako leto na štadionih je bila za tiste čase kar paša z oči in meni kot mulcu takrat je bla všeč. Mislim, bla je vsaj veliko bolj normalna kot Eurovizija dan danes.
    • Te usmeritve je izdala Grška vlada na osnovi pobude trajektnih prevoznikov. Močno dvomim, da bi si prevozniki pljunili v lastno skledo, če ne bi bilo nekaj na tem, da na trajektih so EV-ji pač potencialna nevarnost, ki ni zanemarljiva.   pa še seznam omejitev: Prevod ukrepov, ki se nanašajo na električna in hibridna vozila pri prevozu s trajekti v Grčiji Med nakladanjem vozil z alternativnimi viri energije (AFV) je potrebno: Evidentiranje: Zabeležiti tip vozila in njegovo lokacijo na ladji ter namestiti ustrezne oznake na vidno mesto na vozilu. Preverjanje temperature baterije: Pri vseh električnih in priključnih hibridnih vozilih je treba preveriti temperaturo baterije. Obveščanje posadke: Vozniki/potniki morajo nemudoma obvestiti posadko, če prejmejo kakršno koli opozorilo ali alarm iz vozila. Omejitve pri nakladanju AFV: Električna in priključna hibridna vozila: Raven napolnjenosti baterij ne sme preseči 40 % njihove skupne zmogljivosti. Vozila z drugimi alternativnimi gorivi (UNP, zemeljski plin): Rezervoarji za gorivo ne smejo biti napolnjeni več kot 50 % njihove skupne zmogljivosti. Poškodovani sistemi napajanja, rezervoarji ali baterije: Vozila z poškodovanimi sistemi napajanja, rezervoarji ali baterijami se ne smejo nalagati, razen če so ti deli odstranjeni. Vozila, pri katerih ni jasno, ali so baterije poškodovane, se prav tako ne smejo nalagati in prevažati. Odgovornost lastnika: Odgovornost za zagotovitev, da ni poškodb na sistemu napajanja, rezervoarjih ali baterijah vozila, je izključno na strani lastnika vozila. Dodatni varnostni ukrepi: Upoštevanje teže pri zlaganju: Pri zlaganju vozil je treba upoštevati njihovo težo, zlasti pri električnih vozilih, ki so v povprečju 25 % težja od običajnih vozil. CCTV nadzor: Vozila AFV je treba nalagati na območjih z neoviranim CCTV nadzorom. Prezračevanje: Med nakladanjem/razkladanjem in med plovbo je treba zagotoviti delovanje sistema umetnega prezračevanja nakladalnega prostora (če gre za zaprt prostor za tovor ro-ro ali posebno kategorijo, kot je določeno v Direktivi 2009/4/ES). Prednostno nalaganje na odprtih prostorih: Vozila je treba prednostno nalagati na odprtih prostorih, če so taki prostori na voljo in je to praktično in izvedljivo.
    • Poglej tam od 37:30 pa sploh ni govora o bateriji ampak nek pretvornik in to na letniku 2016 in kasnejših. Zadeva zagori in del stane preko 4 jurje, če pa oni zrihtajo pa 1800€.   Ker tako rad naštevaš je popravljanje je servis EV motorja 1500€, baterije 1500€, tega konverterja 1800€. Pa to so popravila z rabljenimi komponentami, ker če se gre na novo je cena krat 3. Vse našteto pri dizlu se popravlja z novimi deli pa prideš tam nekje v območje popravil komponent EV-jev z rabljenimi deli.   Ampak kaj je pa najbolj pomembno. ZA ICE imaš servisov veliko , tudi specializiranih za DPF pa turbine, injektorje itd. Tukaj pa model pove, da so v Evropi samo trije taki, ki se s tem ukvarjajo. Se pravi ni ne tradicije ne razpršenosti znanja. Enostavno si ali prisiljen na uradnem servisu menjat po astronomskih cenah ali pa iskat med temi tremi ali boš lahko poservisiral svojo težavo.   Bom povedal še 1x - za lastništvo EV-ja je tko kot praviš, čim manj moraš razmišljat in verjet v srečo, da bo vse OK. Enostavno moraš biti zelo velik optimista (eni bi sicer rekli nekaj drugega) in računat na to, da boš šel lepo brez pretresov skozi lastništvo EV-ja. A bo kdaj bolje? Verjetno da ja, ampak zdaj se še vedno orje ledino, ker EV zgodba pri večini proizvajalcev sploh še nima tradicije oziroma pri novih firmah je nikoli sploh še ni imela.
    • Samo pazi, da bo baterija dovolj prazna, preden bos sel na trajekt   Grški trajekti: sprejeli so veliko omejitev za baterijske avtomobile SIOL.NET Grki so na svojih trajektih sprejeli omejitev, da bodo na krov sprejeli električne avtomobile in priključne hibride le takrat, ko bodo njihove baterije napolnjene kvečjemu 40-odstotno...  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.